quote:Op maandag 10 april 2006 17:28 schreef ladurance het volgende:
![]()
Bond tegen br33z4hs lijkt me beter...
ik noteer je naam even..quote:Op maandag 10 april 2006 17:32 schreef mhr-zip het volgende:
Ik ben voor!
je bent al ingeschreven, dat is geautomatiseerd, erg modern enzoquote:Op maandag 10 april 2006 17:35 schreef Tafkahs het volgende:
ik wil alleen maar weten waar ik me kan inschrijven..
Dan heb je een grote kans dat het in werking gaat treden. Rita kennende had ze het zelf ook al bedacht maar was ze bang dat het teveel zou zijn na haar stunten met Taïda en Kalou.quote:Op maandag 10 april 2006 17:38 schreef splendor het volgende:
Beste idee in jaren, stel het voor aan rita![]()
dan heb jij geluk dat dat niet geldt voor geschreven/getypte tekst. In die zin staat nl. al een fout en "meldt uwe zelve hier aan!" is ook niet correctquote:-elke vocale uitspraak die niet 100% perfect nederlands is = 24 uur werkstraf.
Voorquote:Op maandag 10 april 2006 17:44 schreef Hammet het volgende:
Maak er dan van: Bond Tegen Laagopgeleide Jongeren
Jep, dat word prikkenquote:Op maandag 10 april 2006 17:46 schreef bas-beest het volgende:
[..]
dan heb jij geluk dat dat niet geldt voor geschreven/getypte tekst. In die zin staat nl. al een fout en "meldt uwe zelve hier aan!" is ook niet correct
![]()
das ook matig, je bent pas hoger opgeleid als je wat ouder wordt..quote:Op maandag 10 april 2006 17:44 schreef Hammet het volgende:
Maak er dan van: Bond Tegen Laagopgeleide Jongeren
quote:Op maandag 10 april 2006 13:28 schreef BaajGuardian het volgende:
1 auto rijd nu weg die andere staat er nog
quote:Op maandag 10 april 2006 17:25 schreef BaajGuardian het volgende:
... niet 100% perfect nederlands...
maar wat is de minimum leeftijd? dan weet ik of ik m'n tas in moet gaan pakken ja/neequote:Op maandag 10 april 2006 17:45 schreef Baleog het volgende:
mm vanaf welke leeftijd ben je officieel geen jongere meer?
en moet je dan ook een test afleggen of je wel degelijk genoeg bent?
natuurlijk wel een punten bewijs.. three strikes, you're out![]()
alle chicks zijn dan ook weg natuurlijk!quote:Op maandag 10 april 2006 17:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
Vooral dat GroenLinks weg overtuigt me. Mag ik geen excuusjongere zijn. Ben het namelijk overal mee eens behalve standpunt één
.
Nee hoor. Als je VMBO of lager doet --> exitquote:Op maandag 10 april 2006 17:51 schreef Baleog het volgende:
[..]
das ook matig, je bent pas hoger opgeleid als je wat ouder wordt..![]()
Xseno is geloof ik echt een kansloze site; als je hun "lokroep" hoort weet je genoeg.quote:Op maandag 10 april 2006 17:41 schreef teh_m0nkey het volgende:
Je vergeet superhunks, sugababes, cu2. Xseno + tell sell e.d
zoiezo moet de vmbo generatie het land uit, die zijn te jong, ik stam nog uit de tijd van die goeie ouwe mavoquote:Op maandag 10 april 2006 18:03 schreef Hammet het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je VMBO of lager doet --> exit
Als je nog enig potentie hebt om te studeren krijg je tijdelijk voordeel van de twijfel
![]()
Dan mag moet jij ook wegquote:Op maandag 10 april 2006 18:06 schreef Baleog het volgende:
[..]
zoiezo moet de vmbo generatie het land uit, die zijn te jong, ik stam nog uit de tijd van die goeie ouwe mavo![]()
neen, want:quote:
en de ontspoorde lonsdale eikeltjes dan?quote:Op maandag 10 april 2006 18:13 schreef Dementor het volgende:
Voor!
Ik heb het dan wel over ontspoorde allochtone jongeren.
Weg met de bontkraagjes en het slachtoffer gedrag.
Het MBO direct opdoeken en een overgangsjaar aan het VMBO plakken naar het HBO of hoger.
De dropouts kunnen direct gaan werken bij de bedrijven die ongeschoolden zelf kunnen gaan opleiden.
Scheelt ons een hoop geld en de bedrijven kunnen die zieltjes direct omvormen naar de perfecte medewerker (loonslaaf).
Na het behalen van het VMBO diploma moet men verplicht een jaar lang in militaire dienst en dan niet op een tropisch eiland (daar voelen ze zich teveel thuis en voeren ze alsnog geen flikker uit) maar gewoon in een gebied in het oosten van ons mooie Nederland.
Daar worden alle Nederlandse normen en waarden erin gehamert.
Mensen die het niet lukt de normen en waarden aan te nemen van ons land kunnen direct door naar Afrika waar ze zullen meewerken aan het opbouwen van het gehele continent.
Meer volgt!
Die mogen ook mee.quote:Op maandag 10 april 2006 18:15 schreef Baleog het volgende:
[..]
en de ontspoorde lonsdale eikeltjes dan?![]()
die voelen zich achter gesteld nu, discriminatie!![]()
kan ik eindelijk weer in een bomberjack lopen zonder scheef aangekeken te wordenquote:
omdat *normale* jongeren niks tegen hun soortgenoten doen neem ik aan dat ze het ermee eens zijn, dus generaliseer ik maar even,quote:Op maandag 10 april 2006 17:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
Vooral dat GroenLinks weg overtuigt me. Mag ik geen excuusjongere zijn. Ben het namelijk overal mee eens behalve standpunt één
.
mm er worden soms wel eens uitzonderingen gemaakt gebaseerd op fysieke kenmerken..quote:Op maandag 10 april 2006 18:23 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Eens, alleen ben ik ook een jongere, mag ik blijven?![]()
Oh en wat is er met Super de Boer eigenlijk![]()
Waar slaat dit op? Ik ken iemand die doet VMBO, maar dan alleen examen in 'nederlands en praktijk'. Hij is verder niet zo begaaft misschien, maar hij heeft wel een goede instelling. Hij gaat ook MBO niveau 1 doen, want hij wil lasser worden. En zo kan hij evt nog opklimmen naar niveau 2 etc.quote:Op maandag 10 april 2006 18:03 schreef Hammet het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je VMBO of lager doet --> exit
Als je nog enig potentie hebt om te studeren krijg je tijdelijk voordeel van de twijfel
![]()
ik denk dat hij meer doelt op brommerjosties die na het vmbo geen zin meer hebben in school en gaan steun trekkenquote:Op maandag 10 april 2006 18:44 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Ik ken iemand die doet VMBO, maar dan alleen examen in 'nederlands en praktijk'. Hij is verder niet zo begaaft misschien, maar hij heeft wel een goede instelling. Hij gaat ook MBO niveau 1 doen, want hij wil lasser worden. En zo kan hij evt nog opklimmen naar niveau 2 etc.
Ik vind dat het meer om instelling gaat, dan om 'kunnen'.
quote:Op maandag 10 april 2006 18:44 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Ik ken iemand die doet VMBO, maar dan alleen examen in 'nederlands en praktijk'. Hij is verder niet zo begaaftd misschien, maar hij heeft wel een goede instelling. Hij gaat ook MBO niveau 1 doen, want hij wil lasser worden. En zo kan hij evt nog opklimmen naar niveau 2 etc.
Ik vind dat het meer om instelling gaat, dan om 'kunnen'.
bureaucratie is a bitchquote:Op maandag 10 april 2006 19:31 schreef bas-beest het volgende:
volgens mij durft TS niet meer te reageren...
Of zou hij nu zo langzaam zijn omdat hij alles wat 'ie nu invoert, driedubbel moet nakijken?
tegen wie heb je het, knaapje?quote:Op maandag 10 april 2006 19:33 schreef MeneerMuis het volgende:
Ah, een verzuurde knul die in zijn schooljaren voortdurend werd gepest en bedreigd.
Ik hoop dat je het met de dood mag bekopen.
Nou als dat zo is, zouden we hem moeten helpen. Het is namelijk niet lief om te pesten.quote:Op maandag 10 april 2006 19:33 schreef MeneerMuis het volgende:
Ah, een verzuurde knul die in zijn schooljaren voortdurend werd gepest en bedreigd.
En dit is al helemaal niet lief, foei!quote:Ik hoop dat je het met de dood mag bekopen.
naja hij is wat kortzichtig hier en daar, maar om daar nou voor te moeten sterven ..quote:
Staat een ban op.quote:Op maandag 10 april 2006 19:33 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik hoop dat je het met de dood mag bekopen.
valt mee geloof ik, vorige keer was ik vet chagerijnig door een aantal anti-rook homo's op fok, maar ik kreeg alleen een notequote:
hehe subtielquote:Op maandag 10 april 2006 20:15 schreef BaajGuardian het volgende:
openings post aangepast.
quote:Op maandag 10 april 2006 20:24 schreef Jaco90 het volgende:
Dus, jullie willen zegmaar dat de mensheid uitsterft ofzo?
ach ik wil toch geen kids en de vrouwen van mijn leeftijd zijn gewoon aanwezigquote:Op maandag 10 april 2006 20:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
[[url=http://www.vhemt.de/art/colorvisualize.jpg]afbeelding][/url]
nee dat de dommen in de samenleving uitstervenquote:Op maandag 10 april 2006 20:24 schreef Jaco90 het volgende:
Dus, jullie willen zegmaar dat de mensheid uitsterft ofzo?
Verplichte euthanasie als je pensioen begint.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:00 schreef AffenStrudel het volgende:
De bond tegen jongeren...![]()
Wie gaan jullie AOW dan later betalen?![]()
Zullen wij ze samen organiserenquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:13 schreef Nosh het volgende:
Jezus mensen, denk eens creatief
We hebben in ieder geval 18 grotere voetbalstadions, en dan nog een handjevol eerstedivisievoetbal/hockey/korfbal - stadions hier in Nederland.
Kwestie van een Bloodsport-competitie opstarten, waar de kanslozen van onze beschaving elkaar bloederig afmaken, terwijl de rest van het volk onder het genot van een fijne bourbon toekijkt. De finale wordt gespeelt in de Kuip, zodat de opperpaupers ook nog een moment van glorie hebben, voordat ze bestookt worden met napalm/ spijkerbommen / fosforgranaten.
Zij blij, wij blij, iedereen blij
Geen minimum leeftijd, je bent geen 'jongere' meer als je 'volwassen en normaal nederlands' gedraagt.quote:Op maandag 10 april 2006 17:51 schreef Baleog het volgende:
[..]
maar wat is de minimum leeftijd? dan weet ik of ik m'n tas in moet gaan pakken ja/nee![]()
-Scooterjostis (zoals maikuuul) deporteren
Ik ook! Wel een zwaar psychologische test natuurlijk voor 16+! Daaronder valt iedereen in de catogorie.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:08 schreef Metallicity het volgende:
[..]
Geen minimum leeftijd, je bent geen 'jongere' meer als je 'volwassen en normaal nederlands' gedraagt.
Ik ben voor !
Daar zijn we dan eindelijk ook van verlost!!!!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:34 schreef mhr-zip het volgende:
Ja, en die hendig sjieke slips dan?
Dat is zó 200 n.c.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:09 schreef BaajGuardian het volgende:
en agressievelingen mogen als anatomische educatie dienen in de arena.
Inderdaadquote:Op woensdag 12 april 2006 01:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Onz > Gc kickje graag, dit is een serieus topic.
-verbod op bontkraagjes. omhoogkraagjes en naarbenedenbroekjes.
vroeger toen ik nog jong-volwassene was, was alcohol ook drugs.. harddrugs zelfsquote:Op maandag 10 april 2006 17:25 schreef BaajGuardian het volgende:
ik start vandaag de bond tegen jongeren,.
[...]
bla bla bla vragen
[...]
vraag 7 : heb je wel eens iemand zijn drugs gestolen?
A : 1 of 2 x
B : als ik zonder zat
C : ja wat, als het er ligt is het van mij
D : ik doe uberhaupt niet aan drugs
[...]
vraag 12 : wat is je favoriete drankje?
A : bacardi breezer
B : frisdrankjes
C : enkel coca cola
D : bier
[...]
heb je alleen D: je mag de politiek in.
wees blij dat ze dit topic gewoon open laten, al is het in ONZ (waar 'ie i.t.t. jouw opvatting meer dan terecht thuis hoort).quote:
Weer een kandidaat voor Aap van de weekquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:57 schreef yok het volgende:
Slecht geprobeerde grap.
En trouwens, MTV is zeker wel een leuke zender. Als je de tijd neemt om zoiets te typen heb je echt geen leven. Ik trouwens ook niet, aangezien ik zelfs 10 minuten van mijn tijd heb verspild door dat gezwammel te lezen.![]()
Jij doelt waarschijnlijk op de popmuziek-hiphop (50 cent, mocrootjes etc.).. in dat geval:quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:25 schreef PatjeDoN het volgende:
* PatjeDoN doet ook mee uhuuu![]()
![]()
Onprettig volk, die hip-hop-per-tjes![]()
voeg mij maar toe![]()
foto?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:31 schreef LogicalPsycho het volgende:
[..]
Jij doelt waarschijnlijk op de popmuziek-hiphop (50 cent, mocrootjes etc.).. in dat geval:
wil je hiphop hier even buitenlaten ja dankjewel!
Dat terzijde; count me in! Ik eis wel een verbod op de nieuwste rage: Nike Air regenjasjes met een V-print.![]()
Het was even zoeken:quote:
Nerdquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:57 schreef yok het volgende:
Slecht geprobeerde grap.
En trouwens, MTV is zeker wel een leuke zender. Als je de tijd neemt om zoiets te typen heb je echt geen leven. Ik trouwens ook niet, aangezien ik zelfs 10 minuten van mijn tijd heb verspild door dat gezwammel te lezen.![]()
omdat ik de OP niet meer kan editten na een bepaalde tijd.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:37 schreef PatjeDoN het volgende:
verhip, waarom ben ik nog niet opgenomen in de OP?
mensen als jij zijn een zegen voor ons land.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:18 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Nerd
Ik ben voor de bond.
Wat heb ik een stronthekel aan die bontkraagjes met 2 petten over hun kop gevouwd.
Kijk ze rijden dan op die stoere scooters met 50 cent uit de speakers.
Ben ik ook tegen, maar om nou te zeggen dat door muziekzenders komt vind ik belachelijk.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:18 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Nerd
Ik ben voor de bond.
Wat heb ik een stronthekel aan die bontkraagjes met 2 petten over hun kop gevouwd.
Kijk ze rijden dan op die stoere scooters met 50 cent uit de speakers.
dan heb jij geen verstand van de invloed van muziek en beeld.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:42 schreef yok het volgende:
[..]
Ben ik ook tegen, maar om nou te zeggen dat door muziekzenders komt vind ik belachelijk.
Alleen grote mongolen trekken zich er iets van aan. Geef hun dan een spuitje, en laat mij lekker MTV kijkenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dan heb jij geen verstand van de invloed van muziek en beeld.
zo belachelijk is het niet, het is cultconditionering.
overigens nog gefeli met je reisje
dat reisje :/quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:40 schreef BaajGuardian het volgende:
nieuwe aap van de week prijsuitreiking (een vliegreis non retour naar Soedan) gaat NAAAaaar???
Yok
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:04 schreef yok het volgende:
Ah aap van de week. Wat een eer. Nu denkt iedereen ook gelijk dat ik zo'n broeksokschoen ben, leuk!.![]()
moet ik nog even over na denken, allereerst moet je vuig zijn (ongeveer zo vuig als Salvador vuiger kan toch niet)quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:30 schreef MutedFaith het volgende:
Voor.
Kan ik lijsttrekker worden als we de politiek in gaan?
Hmm, daar heb ik een probleem ik ben dus niet vuig, maar ik vind MutedFaith geen geschikte kandidaat voor het zijn van een lijsttrekker. Ik heb het laten onderzoeken en hij heeft gelogen en bedrogen!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
moet ik nog even over na denken, allereerst moet je vuig zijn (ongeveer zo vuig als Salvador vuiger kan toch niet)
en je moet 100% nederlander zijn en voor het binnenland inzetten, en geen hiphop/rap materiaal in je huis hebben liggen.
n beetje als de chinese revolutie dus.
kereltje? bier drugs?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:07 schreef Sjizzel het volgende:
hahaha BaajGuardian is een kereltje met nationalistische ideetjes die niet eens weet dat bier drugs is![]()
verder zijn jongeren met bontkraagjes wel vervelend trouwens
nee, 13 is kleuterquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:52 schreef kaspermols282 het volgende:
is 13 jongeren?
En daar ben ik het allemaal mee eensquote:Op maandag 10 april 2006 17:25 schreef BaajGuardian het volgende:
ons bonds programma gaat zijn :
-alle jongeren die niet door de psychologishe keuring komen het land uit
-een BAN op tmf mtv te box, reclames, sms spelletjes
-verbod op Idols, en Breezers
-verbod op bontkraagjes. omhoogkraagjes en naarbenedenbroekjes.
-verbod op multicultuur
-verbod op groenlinks
-verbod op sugababes en soortgelijke sites
-elke vocale uitspraak die niet 100% perfect nederlands is = 24 uur werkstraf.
-politici die rappen = levenslang
-van de tv halen van telsell reclames
-Arena project voor de agressieve jongeren (romeins model, met leeuwen ook)
-Scooterjostis (zoals maikuuul) deporteren
Dquote:psychologische test voor jongeren na 16 jaar
(vul meteen even in als je tijd hebt)
vraag 1 : je loopt op straat en iemand kijkt je aan, wat doe je?
A: je roept> wat kijk je nou moet je een probleem?
B: je kijkt heel boos naar de persoon die jou aankeek
C: je slaat degene op zn gezicht, moet ie maar normaal doen.
D: je zegt> goedenmiddag/avond/ochtend
Dquote:vraag 2 : je wilt een vervoersmiddel kopen want je hebt geld en nog geen vervoersmiddel
wat voor vervoersmiddel gaat het worden:
A: een scooter
B: een stepje
C: je koopt niks maar jat een fiets bij het ziekenhuis
D: een fiets of auto
E: Ik zet normale tot iets hardere muziek op (wel even denken om wat voor buren je dan hebt ..quote:vraag 3 : je woont in een duplex woning (dunne muren) en er komen vrienden, hoe word het gezellig?
A: je zet je muziek hard met hardcore of r&b op
B: je zet de tv hard aan met Tmf/mtv/the box op
C: je zet je laue beatbox aan met turbo boxen en draaid uitsluitend r&b soms nog op repeat ook en bonkt gezellig met de hele keet mee
D: je zet normale muziek op, zacht tot normaal volume en gaat rustig zitten.
Dquote:vraag 4 : hoe loop jij over straat?
A: je loopt als een manke want dat is stijl
B: je loopt niet, je kruipt op handen en voeten
C: je wiegt heen en weer en zwaait je armen steeds over elkaar
D: je loopt rechtop en normaal (beetje krom mag)
Dquote:vraag 5 : wat voor kleding draag jij in de zomer?
A : bandana om het hoofd en tshirtje zonder mouwen
B : een dikke pompous winterjas en zwembrilletje op
C : je half afgeknipte spijkerbroekje heb je tot op je enkels en een fleece trui
D : korte broek, hempje en een zonnebril
E: Nee, ik walg ervan.quote:vraag 6 : rap je wel eens mee met 50 cent?
A : soms
B : alleen als je matties dat op dat moment doen
C : altijd!
D : ik ken die zogenaamde muziek niet eens
Dquote:vraag 7 : heb je wel eens iemand zijn drugs gestolen?
A : 1 of 2 x
B : als ik zonder zat
C : ja wat, als het er ligt is het van mij
D : ik doe uberhaupt niet aan drugs
Dquote:vraag 8 : als je iemand uitscheld, wat is dan de meest waarschijnlijke soort van verbale aanval:
(woorden als. )
A : je moeder is hoer, ik ga je klappen, homo
B : lelijk aap, domme stumpur, wat moet je nou
C : (insert ziektes) + allahackbar
D : klootzak, stakker, klo(ot)te mongool/viool
D:quote:vraag 9 : hoe noem jij meisjes?
A : chickies/girlies
B : Bitches
C : Hoeren
D : meisjes/meiden/vrouwen
Duidelijk D dus..quote:vraag 10 : hoe noem jij vrienden?
A : matties
B : matties
C : matties
D : vrienden
Dquote:vraag 11 : draag je een bontkraagje?
A : ja
B : ja
C : ja
D : nee
E : Ice teaquote:vraag 12 : wat is je favoriete drankje?
A : bacardi breezer
B : frisdrankjes
C : enkel coca cola
D : bier
hangt er vanaf, je kunt jong volwassenne zijn mits je aan de vragenlijst voldoet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:28 schreef Skyloto het volgende:
Is het voor mij eigelijk wel mogelijk hier aan mee te doen aangezien ik 16 jaar oud ben?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:33 schreef Skyloto het volgende:
1 D
2 D
3 D
4 D
5 Geen van alle, een korte broek met t-shirt en een gewone bril!
6 D
7 D
8 D
9 D
10 D
11 D
12 B
Kameraden?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En daar ben ik het allemaal mee eens
[..]
D
[..]
D
[..]
E: Ik zet normale tot iets hardere muziek op (wel even denken om wat voor buren je dan hebt ..
en dan nog ik zal daar nooit gaan wonen..
[..]
D
[..]
D
[..]
E: Nee, ik walg ervan.
[..]
D
[..]
D
[..]
D:
[..]
Duidelijk D dus..
Soms ook wel kameraden ..
[..]
D
[..]
E : Ice tea
quote:
Links.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:00 schreef Sjizzel het volgende:
Wat doet GroenLinks trouwens anders dan andere partijen waardoor zij ook op het verbodslijstje verschijnen ?
FOUT!!! Een bond tegen breezahtaal moet er komen, maar de breezermeisjes mogen nooit uit het straatbeeld verdwijnenquote:Op maandag 10 april 2006 17:28 schreef ladurance het volgende:
![]()
Bond tegen br33z4hs lijkt me beter...
idd, want jij kan het veel beterquote:Op zondag 28 mei 2006 02:32 schreef BaajGuardian het volgende:
groenlinks is een huigelaarspartij, voor neplinksen die enkel alles komen stoken en vervolgens het tegenovergestelde doen.
VVD is ook zo alleen dan weer andersom.
daarom
ja.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:32 schreef Pumatje het volgende:
[..]
idd, want jij kan het veel beter![]()
huilie
VVDquote:Op zondag 28 mei 2006 02:32 schreef BaajGuardian het volgende:
groenlinks is een huigelaarspartij, voor neplinksen die enkel alles komen stoken en vervolgens het tegenovergestelde doen.
VVD is ook zo alleen dan weer andersom.
daarom
Tikkie minder links. Maar mag van mij ook weg. PVDA trouwens ook.quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 18:40 schreef kanaiken het volgende:
Baaj, mag ik in het lijstje in de OP? (nogmaals)
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
omdat ik de OP niet meer kan editten na een bepaalde tijd.
en ik met andere dingen bezig ben, maar iedereen die zich aanmeld is automatisch lid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |