Nou als dat zo is, zouden we hem moeten helpen. Het is namelijk niet lief om te pesten.quote:Op maandag 10 april 2006 19:33 schreef MeneerMuis het volgende:
Ah, een verzuurde knul die in zijn schooljaren voortdurend werd gepest en bedreigd.
En dit is al helemaal niet lief, foei!quote:Ik hoop dat je het met de dood mag bekopen.
naja hij is wat kortzichtig hier en daar, maar om daar nou voor te moeten sterven ..quote:
Staat een ban op.quote:Op maandag 10 april 2006 19:33 schreef MeneerMuis het volgende:
Ah, een verzuurde knul die in zijn schooljaren voortdurend werd gepest en bedreigd.
Ik hoop dat je het met de dood mag bekopen.
valt mee geloof ik, vorige keer was ik vet chagerijnig door een aantal anti-rook homo's op fok, maar ik kreeg alleen een notequote:
hehe subtielquote:Op maandag 10 april 2006 20:15 schreef BaajGuardian het volgende:
openings post aangepast.
quote:Op maandag 10 april 2006 20:24 schreef Jaco90 het volgende:
Dus, jullie willen zegmaar dat de mensheid uitsterft ofzo?
ach ik wil toch geen kids en de vrouwen van mijn leeftijd zijn gewoon aanwezigquote:Op maandag 10 april 2006 20:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
[[url=http://www.vhemt.de/art/colorvisualize.jpg]afbeelding][/url]
nee dat de dommen in de samenleving uitstervenquote:Op maandag 10 april 2006 20:24 schreef Jaco90 het volgende:
Dus, jullie willen zegmaar dat de mensheid uitsterft ofzo?
Verplichte euthanasie als je pensioen begint.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:00 schreef AffenStrudel het volgende:
De bond tegen jongeren...![]()
Wie gaan jullie AOW dan later betalen?![]()
Zullen wij ze samen organiserenquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:13 schreef Nosh het volgende:
Jezus mensen, denk eens creatief
We hebben in ieder geval 18 grotere voetbalstadions, en dan nog een handjevol eerstedivisievoetbal/hockey/korfbal - stadions hier in Nederland.
Kwestie van een Bloodsport-competitie opstarten, waar de kanslozen van onze beschaving elkaar bloederig afmaken, terwijl de rest van het volk onder het genot van een fijne bourbon toekijkt. De finale wordt gespeelt in de Kuip, zodat de opperpaupers ook nog een moment van glorie hebben, voordat ze bestookt worden met napalm/ spijkerbommen / fosforgranaten.
Zij blij, wij blij, iedereen blij
Geen minimum leeftijd, je bent geen 'jongere' meer als je 'volwassen en normaal nederlands' gedraagt.quote:Op maandag 10 april 2006 17:51 schreef Baleog het volgende:
[..]
maar wat is de minimum leeftijd? dan weet ik of ik m'n tas in moet gaan pakken ja/nee![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 17:25 schreef BaajGuardian het volgende:
-Scooterjostis (zoals maikuuul) deporteren
Ik ook! Wel een zwaar psychologische test natuurlijk voor 16+! Daaronder valt iedereen in de catogorie.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:08 schreef Metallicity het volgende:
[..]
Geen minimum leeftijd, je bent geen 'jongere' meer als je 'volwassen en normaal nederlands' gedraagt.
Ik ben voor !
Daar zijn we dan eindelijk ook van verlost!!!!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:34 schreef mhr-zip het volgende:
Ja, en die hendig sjieke slips dan?
Dat is zó 200 n.c.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:09 schreef BaajGuardian het volgende:
en agressievelingen mogen als anatomische educatie dienen in de arena.
Inderdaadquote:Op woensdag 12 april 2006 01:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Onz > Gc kickje graag, dit is een serieus topic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |