quote:Op maandag 10 april 2006 17:28 schreef ladurance het volgende:
![]()
Bond tegen br33z4hs lijkt me beter...
ik noteer je naam even..quote:Op maandag 10 april 2006 17:32 schreef mhr-zip het volgende:
Ik ben voor!
je bent al ingeschreven, dat is geautomatiseerd, erg modern enzoquote:Op maandag 10 april 2006 17:35 schreef Tafkahs het volgende:
ik wil alleen maar weten waar ik me kan inschrijven..
Dan heb je een grote kans dat het in werking gaat treden. Rita kennende had ze het zelf ook al bedacht maar was ze bang dat het teveel zou zijn na haar stunten met Taïda en Kalou.quote:Op maandag 10 april 2006 17:38 schreef splendor het volgende:
Beste idee in jaren, stel het voor aan rita![]()
dan heb jij geluk dat dat niet geldt voor geschreven/getypte tekst. In die zin staat nl. al een fout en "meldt uwe zelve hier aan!" is ook niet correctquote:-elke vocale uitspraak die niet 100% perfect nederlands is = 24 uur werkstraf.
Voorquote:Op maandag 10 april 2006 17:44 schreef Hammet het volgende:
Maak er dan van: Bond Tegen Laagopgeleide Jongeren
Jep, dat word prikkenquote:Op maandag 10 april 2006 17:46 schreef bas-beest het volgende:
[..]
dan heb jij geluk dat dat niet geldt voor geschreven/getypte tekst. In die zin staat nl. al een fout en "meldt uwe zelve hier aan!" is ook niet correct
![]()
das ook matig, je bent pas hoger opgeleid als je wat ouder wordt..quote:Op maandag 10 april 2006 17:44 schreef Hammet het volgende:
Maak er dan van: Bond Tegen Laagopgeleide Jongeren
quote:Op maandag 10 april 2006 13:28 schreef BaajGuardian het volgende:
1 auto rijd nu weg die andere staat er nog
quote:Op maandag 10 april 2006 17:25 schreef BaajGuardian het volgende:
... niet 100% perfect nederlands...
maar wat is de minimum leeftijd? dan weet ik of ik m'n tas in moet gaan pakken ja/neequote:Op maandag 10 april 2006 17:45 schreef Baleog het volgende:
mm vanaf welke leeftijd ben je officieel geen jongere meer?
en moet je dan ook een test afleggen of je wel degelijk genoeg bent?
natuurlijk wel een punten bewijs.. three strikes, you're out![]()
alle chicks zijn dan ook weg natuurlijk!quote:Op maandag 10 april 2006 17:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
Vooral dat GroenLinks weg overtuigt me. Mag ik geen excuusjongere zijn. Ben het namelijk overal mee eens behalve standpunt één
.
Nee hoor. Als je VMBO of lager doet --> exitquote:Op maandag 10 april 2006 17:51 schreef Baleog het volgende:
[..]
das ook matig, je bent pas hoger opgeleid als je wat ouder wordt..![]()
Xseno is geloof ik echt een kansloze site; als je hun "lokroep" hoort weet je genoeg.quote:Op maandag 10 april 2006 17:41 schreef teh_m0nkey het volgende:
Je vergeet superhunks, sugababes, cu2. Xseno + tell sell e.d
zoiezo moet de vmbo generatie het land uit, die zijn te jong, ik stam nog uit de tijd van die goeie ouwe mavoquote:Op maandag 10 april 2006 18:03 schreef Hammet het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je VMBO of lager doet --> exit
Als je nog enig potentie hebt om te studeren krijg je tijdelijk voordeel van de twijfel
![]()
Dan mag moet jij ook wegquote:Op maandag 10 april 2006 18:06 schreef Baleog het volgende:
[..]
zoiezo moet de vmbo generatie het land uit, die zijn te jong, ik stam nog uit de tijd van die goeie ouwe mavo![]()
neen, want:quote:
en de ontspoorde lonsdale eikeltjes dan?quote:Op maandag 10 april 2006 18:13 schreef Dementor het volgende:
Voor!
Ik heb het dan wel over ontspoorde allochtone jongeren.
Weg met de bontkraagjes en het slachtoffer gedrag.
Het MBO direct opdoeken en een overgangsjaar aan het VMBO plakken naar het HBO of hoger.
De dropouts kunnen direct gaan werken bij de bedrijven die ongeschoolden zelf kunnen gaan opleiden.
Scheelt ons een hoop geld en de bedrijven kunnen die zieltjes direct omvormen naar de perfecte medewerker (loonslaaf).
Na het behalen van het VMBO diploma moet men verplicht een jaar lang in militaire dienst en dan niet op een tropisch eiland (daar voelen ze zich teveel thuis en voeren ze alsnog geen flikker uit) maar gewoon in een gebied in het oosten van ons mooie Nederland.
Daar worden alle Nederlandse normen en waarden erin gehamert.
Mensen die het niet lukt de normen en waarden aan te nemen van ons land kunnen direct door naar Afrika waar ze zullen meewerken aan het opbouwen van het gehele continent.
Meer volgt!
Die mogen ook mee.quote:Op maandag 10 april 2006 18:15 schreef Baleog het volgende:
[..]
en de ontspoorde lonsdale eikeltjes dan?![]()
die voelen zich achter gesteld nu, discriminatie!![]()
kan ik eindelijk weer in een bomberjack lopen zonder scheef aangekeken te wordenquote:
omdat *normale* jongeren niks tegen hun soortgenoten doen neem ik aan dat ze het ermee eens zijn, dus generaliseer ik maar even,quote:Op maandag 10 april 2006 17:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
Vooral dat GroenLinks weg overtuigt me. Mag ik geen excuusjongere zijn. Ben het namelijk overal mee eens behalve standpunt één
.
mm er worden soms wel eens uitzonderingen gemaakt gebaseerd op fysieke kenmerken..quote:Op maandag 10 april 2006 18:23 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Eens, alleen ben ik ook een jongere, mag ik blijven?![]()
Oh en wat is er met Super de Boer eigenlijk![]()
Waar slaat dit op? Ik ken iemand die doet VMBO, maar dan alleen examen in 'nederlands en praktijk'. Hij is verder niet zo begaaft misschien, maar hij heeft wel een goede instelling. Hij gaat ook MBO niveau 1 doen, want hij wil lasser worden. En zo kan hij evt nog opklimmen naar niveau 2 etc.quote:Op maandag 10 april 2006 18:03 schreef Hammet het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je VMBO of lager doet --> exit
Als je nog enig potentie hebt om te studeren krijg je tijdelijk voordeel van de twijfel
![]()
ik denk dat hij meer doelt op brommerjosties die na het vmbo geen zin meer hebben in school en gaan steun trekkenquote:Op maandag 10 april 2006 18:44 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Ik ken iemand die doet VMBO, maar dan alleen examen in 'nederlands en praktijk'. Hij is verder niet zo begaaft misschien, maar hij heeft wel een goede instelling. Hij gaat ook MBO niveau 1 doen, want hij wil lasser worden. En zo kan hij evt nog opklimmen naar niveau 2 etc.
Ik vind dat het meer om instelling gaat, dan om 'kunnen'.
quote:Op maandag 10 april 2006 18:44 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Ik ken iemand die doet VMBO, maar dan alleen examen in 'nederlands en praktijk'. Hij is verder niet zo begaaftd misschien, maar hij heeft wel een goede instelling. Hij gaat ook MBO niveau 1 doen, want hij wil lasser worden. En zo kan hij evt nog opklimmen naar niveau 2 etc.
Ik vind dat het meer om instelling gaat, dan om 'kunnen'.
bureaucratie is a bitchquote:Op maandag 10 april 2006 19:31 schreef bas-beest het volgende:
volgens mij durft TS niet meer te reageren...
Of zou hij nu zo langzaam zijn omdat hij alles wat 'ie nu invoert, driedubbel moet nakijken?
tegen wie heb je het, knaapje?quote:Op maandag 10 april 2006 19:33 schreef MeneerMuis het volgende:
Ah, een verzuurde knul die in zijn schooljaren voortdurend werd gepest en bedreigd.
Ik hoop dat je het met de dood mag bekopen.
Nou als dat zo is, zouden we hem moeten helpen. Het is namelijk niet lief om te pesten.quote:Op maandag 10 april 2006 19:33 schreef MeneerMuis het volgende:
Ah, een verzuurde knul die in zijn schooljaren voortdurend werd gepest en bedreigd.
En dit is al helemaal niet lief, foei!quote:Ik hoop dat je het met de dood mag bekopen.
naja hij is wat kortzichtig hier en daar, maar om daar nou voor te moeten sterven ..quote:
Staat een ban op.quote:Op maandag 10 april 2006 19:33 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik hoop dat je het met de dood mag bekopen.
valt mee geloof ik, vorige keer was ik vet chagerijnig door een aantal anti-rook homo's op fok, maar ik kreeg alleen een notequote:
hehe subtielquote:Op maandag 10 april 2006 20:15 schreef BaajGuardian het volgende:
openings post aangepast.
quote:Op maandag 10 april 2006 20:24 schreef Jaco90 het volgende:
Dus, jullie willen zegmaar dat de mensheid uitsterft ofzo?
ach ik wil toch geen kids en de vrouwen van mijn leeftijd zijn gewoon aanwezigquote:Op maandag 10 april 2006 20:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
[[url=http://www.vhemt.de/art/colorvisualize.jpg]afbeelding][/url]
nee dat de dommen in de samenleving uitstervenquote:Op maandag 10 april 2006 20:24 schreef Jaco90 het volgende:
Dus, jullie willen zegmaar dat de mensheid uitsterft ofzo?
Verplichte euthanasie als je pensioen begint.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:00 schreef AffenStrudel het volgende:
De bond tegen jongeren...![]()
Wie gaan jullie AOW dan later betalen?![]()
Zullen wij ze samen organiserenquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:13 schreef Nosh het volgende:
Jezus mensen, denk eens creatief
We hebben in ieder geval 18 grotere voetbalstadions, en dan nog een handjevol eerstedivisievoetbal/hockey/korfbal - stadions hier in Nederland.
Kwestie van een Bloodsport-competitie opstarten, waar de kanslozen van onze beschaving elkaar bloederig afmaken, terwijl de rest van het volk onder het genot van een fijne bourbon toekijkt. De finale wordt gespeelt in de Kuip, zodat de opperpaupers ook nog een moment van glorie hebben, voordat ze bestookt worden met napalm/ spijkerbommen / fosforgranaten.
Zij blij, wij blij, iedereen blij
Geen minimum leeftijd, je bent geen 'jongere' meer als je 'volwassen en normaal nederlands' gedraagt.quote:Op maandag 10 april 2006 17:51 schreef Baleog het volgende:
[..]
maar wat is de minimum leeftijd? dan weet ik of ik m'n tas in moet gaan pakken ja/nee![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 17:25 schreef BaajGuardian het volgende:
-Scooterjostis (zoals maikuuul) deporteren
Ik ook! Wel een zwaar psychologische test natuurlijk voor 16+! Daaronder valt iedereen in de catogorie.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:08 schreef Metallicity het volgende:
[..]
Geen minimum leeftijd, je bent geen 'jongere' meer als je 'volwassen en normaal nederlands' gedraagt.
Ik ben voor !
Daar zijn we dan eindelijk ook van verlost!!!!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:34 schreef mhr-zip het volgende:
Ja, en die hendig sjieke slips dan?
Dat is zó 200 n.c.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:09 schreef BaajGuardian het volgende:
en agressievelingen mogen als anatomische educatie dienen in de arena.
Inderdaadquote:Op woensdag 12 april 2006 01:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Onz > Gc kickje graag, dit is een serieus topic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |