vroeger toen ik nog jong-volwassene was, was alcohol ook drugs.. harddrugs zelfsquote:Op maandag 10 april 2006 17:25 schreef BaajGuardian het volgende:
ik start vandaag de bond tegen jongeren,.
[...]
bla bla bla vragen
[...]
vraag 7 : heb je wel eens iemand zijn drugs gestolen?
A : 1 of 2 x
B : als ik zonder zat
C : ja wat, als het er ligt is het van mij
D : ik doe uberhaupt niet aan drugs
[...]
vraag 12 : wat is je favoriete drankje?
A : bacardi breezer
B : frisdrankjes
C : enkel coca cola
D : bier
[...]
heb je alleen D: je mag de politiek in.
wees blij dat ze dit topic gewoon open laten, al is het in ONZ (waar 'ie i.t.t. jouw opvatting meer dan terecht thuis hoort).quote:
Weer een kandidaat voor Aap van de weekquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:57 schreef yok het volgende:
Slecht geprobeerde grap.
En trouwens, MTV is zeker wel een leuke zender. Als je de tijd neemt om zoiets te typen heb je echt geen leven. Ik trouwens ook niet, aangezien ik zelfs 10 minuten van mijn tijd heb verspild door dat gezwammel te lezen.![]()
Jij doelt waarschijnlijk op de popmuziek-hiphop (50 cent, mocrootjes etc.).. in dat geval:quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:25 schreef PatjeDoN het volgende:
* PatjeDoN doet ook mee uhuuu![]()
![]()
Onprettig volk, die hip-hop-per-tjes![]()
voeg mij maar toe![]()
foto?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:31 schreef LogicalPsycho het volgende:
[..]
Jij doelt waarschijnlijk op de popmuziek-hiphop (50 cent, mocrootjes etc.).. in dat geval:
wil je hiphop hier even buitenlaten ja dankjewel!
Dat terzijde; count me in! Ik eis wel een verbod op de nieuwste rage: Nike Air regenjasjes met een V-print.![]()
Het was even zoeken:quote:
Nerdquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:57 schreef yok het volgende:
Slecht geprobeerde grap.
En trouwens, MTV is zeker wel een leuke zender. Als je de tijd neemt om zoiets te typen heb je echt geen leven. Ik trouwens ook niet, aangezien ik zelfs 10 minuten van mijn tijd heb verspild door dat gezwammel te lezen.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |