Heel veel sucses en sterktequote:Op maandag 10 april 2006 14:20 schreef mallemeid het volgende:
Omdat ik dus al weer een tijdje ongesteld ben, vanaf november/december elke maand ongesteld. Ze vond het nu op dit moment niet nodig om onderzoeken te doen, maar als het zwanger worden binnen nu en een jaar niet lukt (na serieus bezig te zijn zeg maar..) gaan we voor verdere onderzoeken. Dan word het zaad van mijn man onderzocht en bij mij ook nog wat dingen. Maar zo ver is het nog niet gelukkig.
Het kan snel gaan hoor,als je denkt van we zien het allemaal wel. Ik spreek uit ervaring.quote:Op maandag 10 april 2006 17:07 schreef mallemeid het volgende:
We gaan ook niet met voorbehoedsmiddelen vrijen, we zien het allemaal wel.
Ah, je was al bezig. Sorry dan.quote:Op maandag 10 april 2006 18:01 schreef mallemeid het volgende:
Ik denk al ruim 2 jaar we zien het allemaal wel bass-miss, tot nu toe heeft het me weinig opgeleverd. Maar de kans dat ik nu zwanger raak is wel groter dan een tijd terug. Heb/had pcos.
Yep. De eerste controle morgenochtendquote:Op maandag 10 april 2006 21:14 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ga je voor een follikelmeting E.T.? Spannend joh, ik zal voor je duimen dat de paashaas wat mooie eitjes heeft gebracht
Volgens mij heb ik dat ook niet verteld, maar het is vanzelf weer op gang gekomen gelukkig. Heb er geen medicijnen voor hoeven slikken dusquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:19 schreef leonieke het volgende:
En morgenochtend is vandaag geworden
Hopelijk kom je met heel goed nieuws naar huis E.T.![]()
Mallemeid, is jouw cyclus opeens regelmatig geworden of heb je daar ook medicijnen voor genomen (grote kans dat ik dat gemist heb in het vorige topic)
Vandaag is het wel morgen Minoesquote:Op donderdag 13 april 2006 20:32 schreef minoes_ het volgende:
Catoot , je klinkt bijna....ja weet ik hoe je t noemt,devoot geloof ik,haha.
Nou kom maar op met dat geduld,want hier zijn nog steeds geen rode duvels te zienMaar ja,het is ook nog geen morgen
![]()
Groetjes,Minoes![]()
Twee.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:28 schreef Catootje het volgende:
paasmaandag, dat moeten toch knallers van eieren zijn ET!! Ging je er eentje terug laten plaatsen of twee?
Als alles goed gaat worden ze donderdag of vrijdag in de 9 maanden positie gebrachtquote:Op maandag 17 april 2006 12:41 schreef Brighteyes het volgende:
6!Netjes! Nu maar hopen dat ze ook allemaal supersterk uit de 2e fase komen!
Wanneer gaan ze weer terug?
En eenvoor ET uiteraard.
Ik kreeg 2 paracetamolletjes en 2 spuiten in mijn baarmoederwand en daar mocht ik het mee doen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:48 schreef Tajno het volgende:
Ow en ET ik kreeg altijd een soort morfine roesje. Ik moest sowieso al een infuus vanwege de antibiotica kuur die ik vooraf kreeg vanwege mijn eileiders en daarin werd meestal tot 2 keer toe wat ingespoten en ook nog een soort 'voorafje' om het goedje zijn werk te laten doen als voorbereiding. Daarentegen kreeg ik weer geen valium vooraf. Zo blijkt maar weer dat ieder ziekenhuis het anders doet.
Welkom in de wondere wereld van de steeds langer worden cyclus Ticootjequote:Op zondag 16 april 2006 20:48 schreef Ticootje het volgende:
vandaag weer geweest bij de gyn....
het was zeg maar niet erg positief allemaal, zaad van t ventje valt toch wel eeeeerg tegen..... daarmee bedoel ik dus zowel de aantallen, bewegelijkheid en de vorm. Hij moet nu toch nog een keer een onderzoek laten doen maar het ziet er niet echt goed uit.
Ik heb nog steeds geen eisprong (dag 18) wat dus voor geen meter klopt bij een cyclus van 28 dagen.
De gyn wil dinsdag een samenlevingtest doen, en eigenlijk zo snel mogelijk beginnen met de inseminaties. (eigenlijk kom ik me dus officieel hier melden aangezien de kans erg klein is dat we zwanger worden zonder hulp).
quote:En wat je zegt over dat gezicht na de punctie...jemig soms vergat ik bijna dat ik de pijn had gehad, het is ook haast een traumatische ervaring voor mannen. Je wordt pijn gedaan, hij kan niets overnemen van je wat een frustratie moet dat wel niet zijn. Ben wel blij dat ie nooit de gyn geslagen heeft ........ Maar dat kan Swets en/of Playsur ws wel uitleggen of het echt zo traumatisch is.....
De selenium pillen hielpen bij mij wel maar je moet ze RUIM van tevoren al ingaan nemen en ook blijven slikken als je bv bezig bent met je eerste poging.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:11 schreef Ticootje het volgende:
helpen die??
Weet ik niet hoor maar we zijn van dezelde leeftijd en mischien als troost, ik heb geleeft als een beest! (alcohol, dope enz. enz.)quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:21 schreef Loeder66 het volgende:
Geef mij dan maar een paar van die dozen, heb ik wel nodig
Eindelijk!quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:58 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa ik ben net ongesteld geworden!
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is ook een beetje raar dat ik nu juist enorm blij ben dat ik ongesteld ben, maar na 41 dagen mag dat wel een keerquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eindelijk!![]()
Het blijft raar, in deze context juichen om een menstruatie, maar het is idd wel goed nieuws.
Ja zeker, de volgende ronde is in aantocht. Ik was al begonnen met de neusspray (downregulatie) en heb net gebeld naar het ziekenhuis voor de plan van aanpak. Aangezien ik eigenlijk 5 april ongesteld had moeten worden, moet het schema worden aangepast. Ik word nog gebeld wanneer ik weer mag beginnen met prikken en wanneer mijn eerste controle echo is.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:55 schreef Ticootje het volgende:
slaapmeis!!!! jippie!!!! op nu naar de volgende ronde!!! (toch)
he was het bij jouw samenleving zo dat het aan jou lag of aan slaapman.. Want ik heb blijkbaar niet een hoge zuurgraad, het wordt dus geen compleet massagraf! Bij de vorige IUI vertelde je namelijk dat er 9 miljoen zwemmers naar binnen werden gestuurd, wij hoeven niet op veel meer dan 2 miljoen te rekenen...
Wauw! Ik jompel me een ongeluk voor je om 11:00quote:Op donderdag 20 april 2006 09:11 schreef E.T. het volgende:
Straks om 11 uur mag ik twee embryo'tjes ophalen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en nu weer hard verder op zoek naar een oppas voor Saskia voor straks...
Dat deed ik vorige keer ookquote:Op zondag 23 april 2006 13:25 schreef Tajno het volgende:
Toot je kunt het!!! Hier wordt knetter geduimd dat het allemaal reuze gaat meevallen!
ET euhm leuke voornemens he.....hier hebben ze nog nooit gewerkt, uiteindelijk ben ik er maar aantoe gaan geven en heb het nog een graadje erger gemaakt door vanaf 10 dagen na de Pregnyl alvast te beginnen met testen![]()
moet ik nog ff doen idd ..quote:Op zondag 23 april 2006 13:36 schreef Tajno het volgende:
Dan zou ik gaan voor 12 dagen ernaET.....dikke pech dat het wat meer testjes kost maar hier viel het mee ik bestelde ze via het net dus vele malen goedkoper dan bij de drogist
![]()
Dat klopt BE. En niet in ieder follikel zit een eitje, dus dan heb je ook nog kans dat al die ellende van de punctie voor niets is geweest als het lege follikels blijken te zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar zo'n gruwelijk pijnlijke punctie voor 2 eitjes waarvan je dan niet eens zeker weet dat ze goed genoeg zullen zijn... Volgens mij doen ze dat niet toch?
Daar moet je echt meer voor te oogsten hebben met een goeie kans op minimaal 2 terug te plaatsen embryo'tjes volegns mij.
Het is geen exacte wetenschap...quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:44 schreef Ticootje het volgende:
is je dosering bij deze poging dan zo enorm verlaagd?? hadden ze dat niet iets beter kunnen uitrekenen??
lieverd, dat zitten we allemaal in het beginquote:Op maandag 1 mei 2006 09:35 schreef E.T. het volgende:
Jullie vinden het toch niet erg dat ik nog ff in de ontkenningsfase blijf he? Ik vind 't echt nog rete-eng enzo..
Nee, logisch toch! Het is nog zo pril en je hebt toch ook al eens meegemaakt dat het niet goed ging. Kan me voorstellen dat je het doodeng vind.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:35 schreef E.T. het volgende:
Jullie vinden het toch niet erg dat ik nog ff in de ontkenningsfase blijf he? Ik vind 't echt nog rete-eng enzo..
Dat is wel heel erg lekker. Want dan ben je in principe toch 8 weken zeg maar. Als je normaal 2 4 weken op weg bent als je positief test. Kans op een knipperend hartje dus!quote:Op maandag 1 mei 2006 09:44 schreef E.T. het volgende:
In het ziekenhuis doen ze standaard een echo 6 weken na punctie. Dus dat is over vier weken
weird evengoed, want ik zag ze wel, ik heb gecopieerd van lois?magoe, niet belangrijkquote:Op maandag 1 mei 2006 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
Pssss, Lois en Belana... jullie hebben gele kikkers. Deze link werkt wel: http://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/static8.gif
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |