Jeetje Slaapmeis wat een teleurstelling zeg. Nu maar hopen dat de IUI boven verwachting gaat. Een beetje geluk kunnen we hier wel gebruiken
![]()
ET, hoe voel je je? Ik ben erg benieuwd hoe het met Lenny en Lonny
®Catootje is. ff een vraagje tussendoor: Moeten jullie gewoon naar de gyn poli op de 1e verdieping?
Ik heb namelijk 9 mei al een afspraak. De huisarts heeft gezegd dat er spoed achter zit en ik kan al zo snel terecht.
Ook ff off-topic: Hier gaat het niet zo denderend na 2 ritjes naar de huisartsenpost in Delft ben ik gisteren toch naar de SEH in Dijkzigt doorgestuurd omdat ik 37.8 had (bij 38 moest ik dus in Dijkzigt gezien worden).
In de tussentijd kreeg ik pijn in mijn onderrug en voelde me weer slechter, ook omdat mijn bloeddruk echt hoog was (in Dijkzigt 180/135). Goed bloed geprikt urine gecontroleerd, bloed helemaal goed
![]()
Geen sporen van aanwezige infecties, zelfs een HB van 10! Urine hetzelfde als 2 weken geleden (dus wel eiwitten en bloeddeeltjes, maar dus niet verslechterd), mijn temperatuur was inmiddels weer iets gedaald. Werd weggestuurd met een extra recept voor een plaspil die de komende dagen moet gaan helpen de bloeddruk weer op orde te krijgen.
Ik moet alles nu goed in de gaten houden bij koorts weer contact opnemen met de SEH. En ondertussen was ik bang. Bang voor een herhaling van nu precies 6 jaar geleden, toen ik mijn laatste nierontsteking had en in hetzelfde kamertje op de SEH lag, toen werd ik voor 3 weken opgenomen. Nu mocht ik gelukkig weg, maar het blijft me zorgen baren.
Het bangst ben ik nu dat onze kinderwens helemaal niet meer vervuld kan gaan worden. Hoe ver moeten we gaan? Welke 'slechte medicijnen' zal ik moeten blijven slikken tijdens de zwangerschap. Ik hoop dat 9 mei duidelijkheid en hoop voor ons gaat brengen.
Het gaat nu wel wat beter, ik heb een mini beetje verhoging, maar mijn temperatuur is dus nog steeds aan het dalen. Na het nemen van mijn medicijnen vanochtend is mijn bloeddruk alweer wat gedaald, maar het blijft hoog (onderdruk is nu 100-110).
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij