abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36820505
Ik sloot deel 16, maar dat had ik niet eens door.
Hier maar weer verder dus.
pi_36820634
Haha,ik dacht al,wie opent de nieuwe?
Mallemeid,meteen een vraag voor jou,waarom wil de gyn bij jou geen onderzoeken doen dan?
Groetjes,Minoes
pi_36821835
Omdat ik dus al weer een tijdje ongesteld ben, vanaf november/december elke maand ongesteld. Ze vond het nu op dit moment niet nodig om onderzoeken te doen, maar als het zwanger worden binnen nu en een jaar niet lukt (na serieus bezig te zijn zeg maar..) gaan we voor verdere onderzoeken. Dan word het zaad van mijn man onderzocht en bij mij ook nog wat dingen. Maar zo ver is het nog niet gelukkig.
  maandag 10 april 2006 @ 14:28:26 #4
145006 -DizzeL-
een schiets-o-freen is nooit a
pi_36822068
quote:
Op maandag 10 april 2006 14:20 schreef mallemeid het volgende:
Omdat ik dus al weer een tijdje ongesteld ben, vanaf november/december elke maand ongesteld. Ze vond het nu op dit moment niet nodig om onderzoeken te doen, maar als het zwanger worden binnen nu en een jaar niet lukt (na serieus bezig te zijn zeg maar..) gaan we voor verdere onderzoeken. Dan word het zaad van mijn man onderzocht en bij mij ook nog wat dingen. Maar zo ver is het nog niet gelukkig.
Heel veel sucses en sterkte
loodgieters zijn vieze mensen ze denken alleen maar aan pijpen
pi_36826254
Mallemeid,flink aan de klus dan maar het komende jaar

Groetjes,Minoes
  † In Memoriam † maandag 10 april 2006 @ 16:58:57 #6
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_36827317
En ik maar refreshen op het oude topic

mallemeid wel fijn dat je zo'n regelmatige cyclus hebt. Hopelijk heb je de medische molen straks helemaal niet meer nodig
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 10 april 2006 @ 17:05:44 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36827542
Dat is idd wel fijn dan Malle, dat het nu heel regelmatig is. Hopelijk gaat het dan nu alsnog snel lukken!
pi_36827605
Thanx Dizzel.
Nee dat hoop ik ook Slaapmeisje. Ik weet ook niet of ik wel binnen nu en een jaar zwanger wil worden zelfs. Het klinkt stom misschien, maar er zijn nu zoveel andere dingen waar ik mee bezig ben.Nieuwe opleiding, gewoon lekker genieten van mijn eigen dingetjes ofzo. Maar het is al wel prettig om te weten dat er iig een cyclus is (met zelfs misschien wel een eisprong, lijkt er wel op namelijk). We gaan ook niet met voorbehoedsmiddelen vrijen, we zien het allemaal wel .
  † In Memoriam † maandag 10 april 2006 @ 17:25:05 #9
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_36828151
Goeie instelling malle en gelukkig hebben jullie nog even de leeftijd gezien je leeftijd.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_36829000
quote:
Op maandag 10 april 2006 17:07 schreef mallemeid het volgende:
We gaan ook niet met voorbehoedsmiddelen vrijen, we zien het allemaal wel .
Het kan snel gaan hoor,als je denkt van we zien het allemaal wel. Ik spreek uit ervaring.
pi_36829292
Ik denk al ruim 2 jaar we zien het allemaal wel bass-miss, tot nu toe heeft het me weinig opgeleverd . Maar de kans dat ik nu zwanger raak is wel groter dan een tijd terug. Heb/had pcos.
pi_36830397
quote:
Op maandag 10 april 2006 18:01 schreef mallemeid het volgende:
Ik denk al ruim 2 jaar we zien het allemaal wel bass-miss, tot nu toe heeft het me weinig opgeleverd . Maar de kans dat ik nu zwanger raak is wel groter dan een tijd terug. Heb/had pcos.
Ah, je was al bezig. Sorry dan.
  maandag 10 april 2006 @ 20:14:52 #13
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36833792
Mallemeid, goed nieuws dat je cyclus nu op orde is

Ik ben morgen benieuwd of ik m'n ondertitel een beetje eer aan ga doen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † maandag 10 april 2006 @ 21:14:40 #14
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_36836113
Ga je voor een follikelmeting E.T.? Spannend joh, ik zal voor je duimen dat de paashaas wat mooie eitjes heeft gebracht
  maandag 10 april 2006 @ 21:16:23 #15
3011 E.T.
pi_36836191
quote:
Op maandag 10 april 2006 21:14 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ga je voor een follikelmeting E.T.? Spannend joh, ik zal voor je duimen dat de paashaas wat mooie eitjes heeft gebracht
Yep. De eerste controle morgenochtend
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_36836279
Bass-Miss 't maakt allemaal niet uit .

Spannend E.T., hopelijk goed nieuws morgen!
  maandag 10 april 2006 @ 21:51:32 #17
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36837735
E.T. zal aan je denken morgen.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_36848298
En morgenochtend is vandaag geworden
Hopelijk kom je met heel goed nieuws naar huis E.T.

Mallemeid, is jouw cyclus opeens regelmatig geworden of heb je daar ook medicijnen voor genomen (grote kans dat ik dat gemist heb in het vorige topic )
  † In Memoriam † dinsdag 11 april 2006 @ 11:50:02 #19
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_36850558
Wij wachten met smart op E.T. Hoeveel eitjes heeft de paashaas verstopt?
  dinsdag 11 april 2006 @ 12:41:38 #20
3011 E.T.
pi_36852086
Een stuk of 8 a 10 telde ik er vanmorgen
Mandje links was de grootste 13mm en nog een stuk of 4 a 5 van ca. 11mm..
Mandje rechts was de grootste ca 11mm en nog een stuk of 4 iets kleiner.

(hier doen ze tegenwoordig alleen nog maar de grootste meten en niet meer precies tellen)
Vandaag 2e hormoon erbij gaan spuiten om de eisprong tegen te houden en vrijdag weer terugkomen voor een echo.
Ik verwacht dat de punctie zondag of maandag is
  dinsdag 11 april 2006 @ 13:01:42 #21
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36852654
Klinkt goed E.T.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_36852854
Dat is een gulle paashaas ET. Succes met je
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † dinsdag 11 april 2006 @ 13:10:33 #23
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_36852862
Dat gaat de goede kant op E.T. Nu nog een klein beetje Pokon erbij en dan kun je zeker wel dit weekend voor de punctie. Oeeeee wat gaat het weer spannend worden zeg. Maar het is lente en ook nog eens Pasen dus dat moet helemaal goed komen
  dinsdag 11 april 2006 @ 13:34:23 #24
24188 Belana
kloon van belana
pi_36853469
Klinkt goed ET
stormy waters...
sailin'
pi_36855540
Dat ziet er veelbelovend uit E.T. Nu maar flink doorgroeien en dan kan de paashaas van het weekeind oogsten Komt wel perfect uit,zo met pasen

Hier zit ik zowaar op dag 23 van mijn cyclus en dat zonder inseminatie.Vorige keren werd ik op dag 21 of 22 al ongi,nu word ie in ene weer langer.Affijn,we zien wel wanneer het komt,het is nog geen vrijdag.

Groetjes,Minoes
pi_36858306
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 10:19 schreef leonieke het volgende:
En morgenochtend is vandaag geworden
Hopelijk kom je met heel goed nieuws naar huis E.T.

Mallemeid, is jouw cyclus opeens regelmatig geworden of heb je daar ook medicijnen voor genomen (grote kans dat ik dat gemist heb in het vorige topic )
Volgens mij heb ik dat ook niet verteld, maar het is vanzelf weer op gang gekomen gelukkig. Heb er geen medicijnen voor hoeven slikken dus

Spannend E.T.!
pi_36865098
haaai, ben een paar dagen weggeweest, wel bijgelezen maar duik nu snel me bedje in...moehoe. Moet donderdag niet ongi worden, maar heb nu al wat bloedverlies...vreeeeeeess het ergste. ET, dat zijn lekkere eieren!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  † In Memoriam † dinsdag 11 april 2006 @ 20:22:27 #28
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_36866186
Gatverpielekes Catootje dat hadden we niet afgesproken hoor Gewoon binnenhouden die handel
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:38:17 #29
3011 E.T.
pi_36871339
Nee hoor Toot..
pi_36879006
stomme rot paashaas is mij vergeten.....gister was er geen ei (echo)
Als je nou geen eisprong hebt kunnen ze daar dan iets aan doen??? (Stel je voor dat..)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_36885295
Hier is de paashaas ook iemand vergeten: ben heeeeeel erg ongesteld. Eigenlijk een dag te vroeg want moest pas morgen ongesteld worden. Als ik tenminste het allemaal goed heb want:
1. ben je altijd 14 dagen na je eisprong ongesteld en nooit eerder?
2. werkt de pregnyl binnen 48 uur of na 48 uur?? kan het neeergens meer vinden
DANYEL EN THIJS
  woensdag 12 april 2006 @ 20:33:49 #32
3011 E.T.
pi_36898748
He verdorrie Toot
pregnyl zorgt voor een eisprong circa 48 uur na injecteren.
je kan ook eerder ongesteld worden hoor, dan 14 dagen na eisprong. (alleen als het echt heel kort is, dan is het niet goed omdat een bevrucht embryo'tje zich dan niet zou kunnen nestelen. Maar bij een dag te vroeg is dan nog niet aan de orde)

Ticootje ook geen goed nieuws

Hier begin mijn buik weer vol te voelen. Goed teken
  † In Memoriam † donderdag 13 april 2006 @ 08:46:49 #33
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_36911475
Catootje wat klote van de bok zeg Wat E.T. zegt, het kan weleens een dagje verschillen. Helaas maakt dat het er niet makkelijker op en ben je toch ongesteld geworden.

Ticootje was er helemaal niets te zien op de echo Op welke cyclusdag zat je dan? Als het nog vroeg in de cyclus is dan kan het best zijn dat er over een paar dagen wel gewoon een mooi eitje zit hoor. Ik neem aan dat je een vervolgafspraak hebt over een paar dagen.

Hier nog geen ongesteldheid in zicht, terwijl ik er juist nu zo op zit te wachten. Vandaag cyclusdag 36. Het is wel vaker wat langer, maar ik wil toch vragen aan die luitjes daarboven of ik vandaag aan de beurt mag zijn zodat we weer kunnen beginnen.
pi_36912277
Ja dat vind ik ook Slaapmeisje. Hup hup hup!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_36912585
morgen moet ik weer dan is het dag 16...
  † In Memoriam † donderdag 13 april 2006 @ 10:00:16 #36
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_36912966
Dan had er toch in ieder geval wel iets te zien moeten zijn Ticootje Zagen ze dan ook geen kleintje zitten dan? Hopelijk is het morgen duidelijker. Ik heb bij de IUI (met hormoonstimulatie) ook wel eens een hele lange cyclus van 48 dagen gehad, waarbij ik de eisprong pas op dag 34 ofzo had en er de hele tijd maar niks wilde groeien. Ik hoop natuurlijk niet dat dit bij jou ook het geval is, maar het kan helaas weleens gebeuren dat het allemaal wat langer duurt. Hierbij stuur ik je een enorm pak virtueel geduld, wellicht heb je er wat aan
pi_36913148
ja, dank je. geduld heb ik wel nodig ja.
pi_36915065
Ik wilde net zeggen Ticootje,was er dan helemaal geen klein ei ook te zien Maar idd,net wat slaapmeisje zegt,het kan ook langer duren.

Catoot,ook bij jou zit het niet mee,wat een drama weer,veel sterkte

Groetjes,Minoes
  donderdag 13 april 2006 @ 11:49:29 #39
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_36916071
catoot wat jammer

ET pasen moet goed komen dacht ik zo
  donderdag 13 april 2006 @ 12:56:17 #40
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_36918142
Jaaaa ET, mooie paaseieren

Hup
doei
pi_36919409
laten we er nu toch maar es van uit gaan dat het geluk eens onze richting op komt......*ook wat extra geduld opneemt, en deelt nog wat xtra uit* Ik vraag aan de luitjes daarboven of de afdeling 'vruchtbaarheid en kinderen' onze dossiers aub van onder uit de stapel willen trekken en onze aanvragen eens willen heroverwegen
DANYEL EN THIJS
pi_36933176
Catoot , je klinkt bijna....ja weet ik hoe je t noemt,devoot geloof ik,haha.
Nou kom maar op met dat geduld,want hier zijn nog steeds geen rode duvels te zien Maar ja,het is ook nog geen morgen

Groetjes,Minoes
pi_36933419
hehehe jaaa da's een heel andere toot he....ik bezweer mijn angst door maar te hopen dat er een hoger plan aan ten grondslag ligt: misschien is het wel heeeeeeeel verstandig dat ik een operatie krijg, want dan ontdekken ze misschien op tijd dat.....weet ik het.

Geen duivels, da's goed voor Minoes!!!!!
DANYEL EN THIJS
  donderdag 13 april 2006 @ 21:24:59 #44
3011 E.T.
pi_36935238
oe Minoes, geen bloed = goed!
  † In Memoriam † vrijdag 14 april 2006 @ 09:00:24 #45
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_36944737
quote:
Op donderdag 13 april 2006 20:32 schreef minoes_ het volgende:
Catoot , je klinkt bijna....ja weet ik hoe je t noemt,devoot geloof ik,haha.
Nou kom maar op met dat geduld,want hier zijn nog steeds geen rode duvels te zien Maar ja,het is ook nog geen morgen

Groetjes,Minoes
Vandaag is het wel morgen Minoes
pi_36950426
Yep en hier nog steeds niks te zien.Wel pijn in mijn buik,maar ik loop ook te waaien als ik weet niet hoe Dus misschien komt het daar wel van.We wachten af.Ik heb meteen wel een probleem,want als het wel vandaag begint,kan ik dus niet voor een follikelmeting Ik denk,dat als het voor 4 uur is,dat ik dan afd,gyn.bel en vraag,of zij die echo ook kunnen maken.Want anders zou het dus betekenen,dat ik voor dag 3 dus geen uitgangsecho kan maken en dus ook niet kan beginnen met spuiten en we dus weer een maand moeten overslaan.....tjee.........hoezo,het zit niet mee

Groetjes,Minoes
pi_36950814
ik ben net weer terug van de gyn, nou nog steeds weinig....
Er was wel een ei in rijping, maar aangezien mijn cyclus altijd 28 dagen is klopt er dus helemaal niets van, de gyn denkt dat deze cyclus er een wordt van 6 weken.
Verder kon ze de linker eistok niet vinden, na enig gepor en gedouw vond ze het wel genoeg. 1e paasdag mag ik weer terug. het zit er dus niet in dat het deze maand wel raak kan zijn, en ik had nog wel zo'n goede hoop.
  † In Memoriam † vrijdag 14 april 2006 @ 12:56:44 #48
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_36951012
Hé meiden wat een tegenslag allemaal Ik ben zelf trouwens ook nog niet ongesteld geworden en begin nu wat ongeduldig te worden. Cyclusdag 37 and counting....

Minoes, zou een dag verschil echt uitmaken? Ik denk dat je voor de uitgangsecho best ook op dag 4 terecht kan hoor. Ik hoefde bij de IUI's trouwens nooit een uitgangsecho te laten maken en kon meteen tussen dag 8 en 12 terecht. Vanmiddag voor de zekerheid maar even bellen.

En jij Ticootje komt ook al niet terug met goed nieuws. Bah, hopelijk vinden ze 1e paasdag wel een mooi eitje. Gezien de dag, kan dat bijna niet anders.

E.T. hoe gaat het met jouw volle buik? Vandaag weer een echo toch? Oeeee ik hoop toch zo dat het zover is!
pi_36952599
*Pakt een doos vol met geduld, en stuurt deze naar slaapmeis....

Jij hebt het geduld denk ik nog meer nodig dan ikke....
  vrijdag 14 april 2006 @ 14:34:27 #50
3011 E.T.
pi_36953882
Tijd voor goede berichten hoor!
Slaapmeisje moet gewoon ongesteld worden, Minoes moet duidelijkheid en Ticootje een eisprong!

Hier gaat 't gelukkig wel nog goed Een stuk of 10 mooie follikels waarvan de meesten zo rond de 13 a 14 mm waren en eentje 18mm. Morgen dus weer terug om te kijken of ze netjes doorgroeien en als 't dan goed is, ws maandag de punctie.
Even afwachten dus nog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')