abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36960494
Springt even uit de lurkstand.

Een vriendin van mij heeft een miskraam gehad Nu zegt haar dokter dat ze nu een maand niet zwanger mag worden, hoe zit dat precies?
pi_36960819
bij mij werd daar helemaal niets over gezegd... na de echo vond ze juist dat alles er gewoon goed uitzag.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_36961921
Dat zeggen ze vaak,om je lijf wat rust te gunnen.Maar er zijn verhalen genoeg,waarbij de vrouw meteen erachteraan wel zwanger werd en dat ging prima.Moet ze dus zelf beslissen denk ik.Ze doen het ook,om uit te rekenen,hoever ze dan is.

Slaapmeis,ik moet voor dag 3 voor de uitgangsecho,omdat ik dag 3 moet beginnen met spuiten en ze wil zien,of alles wel weg is voor die tijd.Er is hier nog steeds niks te zien,dus ik hoop dat het nog een paar dagen duurt,of liever......9 maanden
En als het morgen begint dan moeten we dus een maand overslaan.Niet eerder dan zondag of maandag dus,maar december klinkt ook wel leuk

Groetjes,Minoes
  vrijdag 14 april 2006 @ 21:07:58 #54
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_36965593
Ik ook even uit de lurkstand. Ik lees al een poosje mee en ik vind het allemaal maar wat hoor, waar jullie allemaal mee bezig zijn, de tegenslagen! Ik moet zeggen, ik ben helemaal niet op de hoogte van alle technische woorden (een heeeel klein beetje, maar dat is te verwaarlozen). Maar wat jullie allemaal moeten ondergaan, de spanning, wel, niet... ik zou er niet tegen kunnen ben ik bang.

Een vriendin van mij heeft nu een zoontje van 1,5 en die is ook geboren dmv "andere" wegen (2 jaar over gedaan). Welke moeten jullie mij niet vragen. Maar het leuke is dat ze voor een tweede zijn gegaan, gewoon maar vast fijn oefenen en dan later het hele circus maar weer opstarten en wat blijkt: via de natuurlijk weg is ze nu zwanger geraakt!

Ik wilde dit verhaal even met jullie delen, misschien een kleine hart onder de riem? In ieder geval blijf ik verder mee lurken, ik leef met jullie mee!

Liefs,
Susie
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 14 april 2006 @ 21:33:18 #55
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36966298
Ladies, dikke kunnen jullie wel gebruiken volgens mij.

E.T. heeeeeele fijne paasdagen en succes met die eitjes maandag.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_36977992
ik ben zoooooooo nerveus voor de kijkoperatie, wat gaan ze nu weer vinden ...maandag 24 april ga ik onder het mes.
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  zaterdag 15 april 2006 @ 13:34:38 #57
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36979246
A.s. maandag idd punctie

Een stuk of vier eitjes die groot genoeg zijn, en nog een aantal die iets achtergebleven zijn. Maar je weet nooit wat die nog gaan doen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_36979501
Wat een goed nieuws E.T.
Op paasmaandag
Dat moet gewoon lukken
pi_36981622
paasmaandag, dat moeten toch knallers van eieren zijn ET!! Ging je er eentje terug laten plaatsen of twee?
DANYEL EN THIJS
  † In Memoriam † zaterdag 15 april 2006 @ 16:57:27 #60
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_36983705
E.T. supergoed zeg

Hier trouwens nog geen druppel bloed te zien en ik zit nu op dag 38
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zaterdag 15 april 2006 @ 18:22:14 #61
3011 E.T.
pi_36985941
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:28 schreef Catootje het volgende:
paasmaandag, dat moeten toch knallers van eieren zijn ET!! Ging je er eentje terug laten plaatsen of twee?
Twee.
Gevoelsmatig zegt 'iets' me dat ik dat moet doen.

Slaapmeisje, met decapeptyl kan 't evengoed.. wie weet met Synarel ook wel...
Testje doen om 't uit te sluiten? voor het psychologische effect dat je daarna gewoon 's aovnds ongesteld word?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_36986511
E.T. ik hoop dat je het paasweekeind een beetje afleiding hebt.Voor nu alvast veel succes,we denken aan je

Slaapmeis Net als je ze nodig hebt,komen ze niet

Hier vanmorgen om kwart over 7,net uit mijn werk,es staan te tellen hoeveel dagen mijn cyclus afgelopen keren was.Dat was 2 x 22 dagen,met en zonder inseminatie.Ik zit nu op dag 27 en heb er dus maar een test tegenaan gegooid.Zou mijn lichaam het dan tóch zelf kunnen........... Niet dus,een vette min op de test Maar verder ook nog geen duivels,dus we wachten maar weer af.

Groetjes,Minoes
pi_37002242
Minoes, wat balen... telkens die onzekerheid.

ET< de duimen draaien hier!!!!
DANYEL EN THIJS
  † In Memoriam † zondag 16 april 2006 @ 13:29:14 #64
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_37003432
Wat jammer van je negatieve test minoes. Je weet het immers nooit, dus wel goed dat je toch getest hebt.

E.T. morgen is de dag! Ik zal aan je denken

Een test heeft echt weinig zin in mijn geval. Na de cryo tp ben ik gewoon ongesteld geworden. Ik heb 3 weken geleden (in het midden van mijn cyclus) nog een test gedaan omdat ik zoveel klachtjes had. Die was negatief. Afgelopen maand geen gemeenschap gehad omdat ik aan de Synarel zit, dus de kansen zijn vrijwel nihil. Ik ga dinsdag wel even bellen met het ziekenhuis als het dan nog niet zover is.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_37009046
Slaapmeis,houd die synarel het tegen dan Ben niet helemaal op de hoogte wat dat spul doet
Hier zit ik op dag 28......en nog niks te zien...........misschien maandag of dinsdag nog maar een test er tegenaan,ik word er zenuwemelachtig van

Groetjes,Minoes
  † In Memoriam † zondag 16 april 2006 @ 16:49:05 #66
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_37009472
Nog even in de bijsluiter van Synarel gekeken, maar het remt de eisprong. Aangezien ik ruim na de eisprong ermee ben begonnen, kan dat het dus niet wezen. Ik bel dinsdag wel even met het ziekenhuis en vraag of ik er nu nog wel mee door moet gaan. Er zit niets anders op dan wachten, maar daar ben ik de afgelopen jaren wel goed in geworden

Minoes, misschien heeft je lichaam dit keer besloten een normale cyclus aan te houden? Vreemd hoor, het lijkt wel alsof die duivels allemaal met paasvakantie zijn ofzo. Jij ook sterkte met wachten
pi_37010531
jaaaa slaapmeis wat frustrerend
DANYEL EN THIJS
pi_37011126
Oh arm wachtmeisje toch. Wat een stom gedoe nou weer. Hopelijk gaat het snel goedkomen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † zondag 16 april 2006 @ 19:17:46 #69
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_37013342
wachtmeisje
pi_37013887
quote:
Op zondag 16 april 2006 19:17 schreef Slaapmeisje het volgende:
wachtmeisje
  zondag 16 april 2006 @ 20:48:12 #71
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_37015726
vandaag weer geweest bij de gyn....

het was zeg maar niet erg positief allemaal, zaad van t ventje valt toch wel eeeeerg tegen..... daarmee bedoel ik dus zowel de aantallen, bewegelijkheid en de vorm. Hij moet nu toch nog een keer een onderzoek laten doen maar het ziet er niet echt goed uit.

Ik heb nog steeds geen eisprong (dag 18) wat dus voor geen meter klopt bij een cyclus van 28 dagen.
De gyn wil dinsdag een samenlevingtest doen, en eigenlijk zo snel mogelijk beginnen met de inseminaties. (eigenlijk kom ik me dus officieel hier melden aangezien de kans erg klein is dat we zwanger worden zonder hulp).
  zondag 16 april 2006 @ 22:09:43 #72
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37017900
Ticootje, wat een tegenvallers. Succes met jullie rondes.

Slaapmeis.... gewoon

E.T. en Swets heeeeeeeeel veel succes morgen!! De duimen draaien hier.
  zondag 16 april 2006 @ 22:16:53 #73
3011 E.T.
pi_37018084
ticootje, wat balen zeg!

De zenuwen vallen hier gelukkig nogal mee. Alsof 't appeltje-eitje is morgen. Hoewel ik echt wel weet dat ik gewoon weer minimaal 20 minuten lig te vergaan van de pijn daar
Net nog maar even nagekeken hoe laat ik nou ook al weer moet morgen, hoe dat ook al weer zit/zat met al die zetpillen en valium enzo.. (door een foutje van de apotheek heb ik teveel valium meegekregen.. neem ik morgenochtend lekker 2 van die dingen.. Eentje doet zo weinig )
Straks nog ff wijntje (als het goed is de laatste voor de komende 9 maanden) en dan moet 't maar
  zondag 16 april 2006 @ 22:21:26 #74
24188 Belana
kloon van belana
pi_37018222
ET en swets, succes morgen!!
stormy waters...
sailin'
  zondag 16 april 2006 @ 22:24:02 #75
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_37018304
Laten we het hopen E.T dat vnaaf voorlopig je laatstje wijntje is, duimen
pi_37018332
ET, heel veel sterkte en succes voor morgen met je paaseitjes
pi_37022424
ET nog even gauw uit de lurkstand gesprongen want ik las dat je morgen mag eitjes prikken!! Spannend en hopelijk gaat het reuze meevallen!!

Ticootje voor jou ook wat hoop rondstrooien dat het volgende zaadonderzoek beter nieuws brengt en dat je cyclus eens wat beter naar jou en je gyn gaat luisteren Succes en dat je hier eigenlijk maar niet te lang mag meeschrijven

Slaapmeisje was veranderd in wachtmeisje pffff zit deze ronde niet mee zeg. Ook succes met afwachten!

Ik duik weer de lurkstand in want ik moet nog twee lange nachten slapen voor we mogen gluren.
  maandag 17 april 2006 @ 09:21:10 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37025145
ET en Swets! Heel veel succes vandaag!
pi_37025219
Ticoootje.....sjjjjjjiiiiiitttt!!! Het gaat hier nog niet echt ubergeweldig...kom op dames!!! Broeden!!
DANYEL EN THIJS
  † In Memoriam † maandag 17 april 2006 @ 10:08:31 #80
81992 Githa
pi_37025578
ET & Swets, heel veel succes vandaag

Ticootje, wat een tegenvaller
  maandag 17 april 2006 @ 10:23:38 #81
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37025837
Heel veel succes vandaag ET en Swets! Paaseitjes, doe jullie ding
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 17 april 2006 @ 10:42:28 #82
146217 playsur
OBJECTION!!!
pi_37026155
Zonder iemand voor het hoofd te willen stoten kan ik nu zeggen dat wij afg. vrijdag(14april) de terugplaatsing hebben gehad van onze "eskimo".
Het is nu dus vol spanning wachten tot de 27ste, dan is de bloedtest en een dag later de uitslag.

Nog steeds onze eeste poging maar nu met diepvries eiers dus vandaar onze "eskimo" .
Relax man , me not so bad!
pi_37026210
Ook heel veel succes voor jullie hoor playsur
Nog tien dagen wachten dus. Hier wordt er ook geduimd hoor

ET en Swets: ik hoop echt dat het allemaal goed meevalt hoor!
  maandag 17 april 2006 @ 10:53:01 #84
146217 playsur
OBJECTION!!!
pi_37026335
Ik vraag me soms weleens af of ik wel voldoende meeleef met het krijgen van kinders met m'n vriendin.
Ik kan die namen van al die medicijnen nooit onthouden(progestan, pyrognova oid)
Ook heb ik moeite met onthouden van sommige datums die bv voor het vrouwtje weer belangrijk zijn.
Zou dat komen omdat ik al een dochter uit een eerdere relatie heb?
Is m'n kinderwens dan werkelijk minder?
Feit is wel dat ik het veel minder spannend vind als m'n vriendin, is dat raar?
pi_37026875
ET heel veel succes vandaag
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_37027529
playsur, veel succes!! Volgens mij is het sowieso wel heel anders voor de meeste mannen hoor...die van mij vergeet ook van alles: hij is heeel betrokken, maar wanneer moesten we nu ook alweer naar de dokter en wat spoot iik nu ook alweer.....
DANYEL EN THIJS
pi_37027766
Playsur ook heel veel succes met afwachten.
En over dat meeleven.....lastig maar misschien helpt het als je je vriendin een keer vraagt of ze vind dat je wel genoeg meeleeft? Klinkt misschien heel raar maar met dingen als ICSI en IVF komt het meeste 'werk' zoals spuiten en puncties toch op de schouders van de vrouw. Daar valt technisch gezien weinig aan te veranderen dus een stukje van die afstand is er automatisch.
En bij mij (en dat is natuurlijk persoonlijk) deden de kleine dingetjes toch het meeste. Na de punctie voorzichtig rijden, met de eitjesbroedkast lopen, af en toe even pauzeren als het lopen te zwaar wordt, een glaasje drinken brengen als ik lekker op de bank lig een beetje bij te komen. Ow en kleine dingetjes als handje vasthouden tijdens de punctie.
  maandag 17 april 2006 @ 12:04:23 #88
146217 playsur
OBJECTION!!!
pi_37027958
@ Catootje en tajno, thx en kvoel me al veel minder "raar".
Verder voor iedereen op dit forumpje ook veel succes met alles.

Het is wel zo dat ik eigelijk nooit mannen tegenkom die opelijk over hun ervaringen of gevoelens met dit soort zaken praten.
Ze zijn er wel maar ik kom ze niet tegen.
Mijn vriendin kan alles delen op haar site "kinderwens"
maar met vrouwen!!!!

Hulde voor deze topicstarter.

pi_37028483
Erg he dat de beebietjesmarkt ook heel erg gericht is op de vrouwen. Kijk ook als een poging lukt is de vrouw weer diegene die een kind draagt en baart.....natuur en niet te veranderen maar meeleven is voor iedereen anders.
Nu schijn ik het ook enorm te hebben getroffen met mijn vriend natuurlijk (laat ie het niet lezen ) want hij gaat echt naar iedere afspraak mee al was het alleen maar follikels tellen, en nu ook weer met de echo's. Je doet wat je kunt en ik ben ook nog altijd een beetje van mening dat een vrouw ook een mond heeft gekregen om te vragen en als er iets niet naar haar zin is kan ze dat prima uitspreken lijkt me
Fijn voor je dat je hier in elk geval wel alles kunt delen daar is het topic ook voor dus the more mannen the merrier Gooi het eruit, schrijf het lekker van je af je bent ook mensch!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 17 april 2006 @ 12:40:48 #90
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_37029005
Een pijnlijke punctie verder hebben we (wederom) een oogst van 6 eitjes.
  maandag 17 april 2006 @ 12:41:34 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37029025
6! Netjes! Nu maar hopen dat ze ook allemaal supersterk uit de 2e fase komen!
Wanneer gaan ze weer terug?

En een voor ET uiteraard.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 17 april 2006 @ 12:44:02 #92
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_37029092
quote:
Op maandag 17 april 2006 12:41 schreef Brighteyes het volgende:
6! Netjes! Nu maar hopen dat ze ook allemaal supersterk uit de 2e fase komen!
Wanneer gaan ze weer terug?

En een voor ET uiteraard.
Als alles goed gaat worden ze donderdag of vrijdag in de 9 maanden positie gebracht
  maandag 17 april 2006 @ 12:52:30 #93
24188 Belana
kloon van belana
pi_37029336
woei !!! 6 eitjes
stormy waters...
sailin'
  maandag 17 april 2006 @ 13:25:31 #94
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37030287
Wat een royale paashaas!
Swets succes met duimen draaien en het verwennen van E.T. en geef je haar even een dikke van me?
pi_37032399
Succes allemaal

Ik ging altijd met mijn vrouw mee toen ze zwanger was van de 1e, en nu ze zwanger is van de 2e ook weer? Zijn er dan zoveel mannen die dat niet doen?

Of is het misschien een cultuurverschil tussen Nederland en Griekenland? Want hier zie ik eigenlijk alleen maar stelletjs bij de gynaecoloog en in het ziekenhuis en nooit vrouwen alleen...
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  † In Memoriam † maandag 17 april 2006 @ 14:43:35 #96
43556 miss_dynastie
pi_37032530
Zes !!
pi_37032829
6 eitjes
  maandag 17 april 2006 @ 14:57:05 #98
146217 playsur
OBJECTION!!!
pi_37032839
Ook ik ga altijd mee naar de gyn.

Maar wat ik bedoelde was of er ook mannen waren die zich veel minder druk maakten over het hele gebeuren bijeen.
Het blijft uiteindelijk toch een vrouwenzaak.
Ik wil m'n vriendin op en top steunen en denk dat dat beter gaat als ik van mezelf weet dat ik het goed doe.
Alleen vragen aan de schat is niet genoeg voor mij, ervaringen en gevoelens over zo'n zwangerschap en de hele aanloop ernaar toe, delen met andere mannen heb IK veel meer aan.
pi_37038930
zes eitjes jaaaaaa, daar moeten toch twee bijtertjes bijzitten!!
DANYEL EN THIJS
  maandag 17 april 2006 @ 20:18:51 #100
3011 E.T.
pi_37041288
Het deed zeer (het is nooit een pretje, maar deze keer was echt gemeen pijnlijk).
Rechts waren voornamelijk kleine eiblaasjes die aangeprikt werden en dan zijn de schilletjes ook stugger. En dat voel je
Links waren de eiblaasjes een stuk groter en dat was een stuk minder pijnlijk. Nadat ze met rechts klaar was had ik echt even nodig om weer bij te komen en me op te laden voor de linkerkant. Meestal is links pijnlijker dan rechts en daarom wilde ik even m'n tijd nemen. Alleen nu bleek het andersom te zijn. Na de hel aan de rechterkant bleek links een 'eitje' (ahum).

Het was trouwens druk bij het ivf-lab vandaag! De hele wachtruimte zat vol. Een hoop mensen die hun koffertje met kostbre paaseieren kwamen brengen. De 'peeskamertjes' waren af en aan in gebruik. (ook zo handig.. vanaf de centrale gang ga je door een deur, klein gangetje en daaraan zitten twee kamertjes.. Had iemand de centrale gang deur op slot gedaan.. Hield dus twee kamertjes bezet en hij had nogal lang nodig. Fijn, er zitten mensen te wachten die op tijd moeten zijn omdat er een punctie wacht )

Maar na een bak koffie kwam de mededeling dat er 6 eitjes gevonden waren en dat 't zaad goed was en dus mochten we weer naar huis.
Zachtjes over de drempels enzo en dan lekker m'n bedje in... de valium uitslapen

Playsur, veel succes met wachten!
Wat mij altijd 'goed doet' is (net als bij Tajno) handje vasthouden tijdens de punctie (mits ik daar behoefte aan heb op dat moment natuurlijk.. om 't ingewikkeld te maken) en anders hand op m'n schouder/arm ofzo laten liggen, ondersteunen bij 't lopen naar de uitslaapkamer, m'n schoenen aantrekken.. Ook gaat hij zo vaak mogelijk mee, elke follikelmeting is hij erbij (tenzij hij echt niet van z'n werk weg kan).
Hij weet ook niet altijd evengoed hoeveel ik van wat nou ook al weer aan 't spuiten ben, maar op zijn manier is hij er net zo mee bezig als ik.

(ow en de blik op z'n gezicht na de punctie die verraadt dat hij het echt waardeloos vind om mij zo veel pijn te zien lijden doet ook een hoop).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')