Het deed zeer
![]()
(het is nooit een pretje, maar deze keer was echt gemeen pijnlijk).
Rechts waren voornamelijk kleine eiblaasjes die aangeprikt werden en dan zijn de schilletjes ook stugger. En dat voel je
Links waren de eiblaasjes een stuk groter en dat was een stuk minder pijnlijk. Nadat ze met rechts klaar was had ik echt even nodig om weer bij te komen en me op te laden voor de linkerkant. Meestal is links pijnlijker dan rechts en daarom wilde ik even m'n tijd nemen. Alleen nu bleek het andersom te zijn. Na de hel aan de rechterkant bleek links een 'eitje' (ahum).
Het was trouwens druk bij het ivf-lab vandaag!
![]()
De hele wachtruimte zat vol. Een hoop mensen die hun koffertje met kostbre paaseieren kwamen brengen. De 'peeskamertjes' waren af en aan in gebruik. (ook zo handig.. vanaf de centrale gang ga je door een deur, klein gangetje en daaraan zitten twee kamertjes.. Had iemand de centrale gang deur op slot gedaan.. Hield dus twee kamertjes bezet en hij had nogal lang nodig. Fijn, er zitten mensen te wachten die op tijd moeten zijn omdat er een punctie wacht
![]()
)
Maar na een bak koffie kwam de mededeling dat er 6 eitjes gevonden waren en dat 't zaad goed was en dus mochten we weer naar huis.
Zachtjes over de drempels enzo en dan lekker m'n bedje in... de valium uitslapen
Playsur, veel succes met wachten!
Wat mij altijd 'goed doet' is (net als bij Tajno) handje vasthouden tijdens de punctie (mits ik daar behoefte aan heb op dat moment natuurlijk.. om 't ingewikkeld te maken) en anders hand op m'n schouder/arm ofzo laten liggen, ondersteunen bij 't lopen naar de uitslaapkamer, m'n schoenen aantrekken.. Ook gaat hij zo vaak mogelijk mee, elke follikelmeting is hij erbij (tenzij hij echt niet van z'n werk weg kan).
Hij weet ook niet altijd evengoed hoeveel ik van wat nou ook al weer aan 't spuiten ben, maar op zijn manier is hij er net zo mee bezig als ik.
(ow en de blik op z'n gezicht na de punctie die verraadt dat hij het echt waardeloos vind om mij zo veel pijn te zien lijden doet ook een hoop).
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.