abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator maandag 17 april 2006 @ 20:37:51 #101
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37042075
Wat naar dat het zo onwijs pijnlijk was dit keer ET.
6 eitjes is wel een superscore
Wanneer kun je bellen, of gebeld worden, hoeveel er gedeeld zijn?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 17 april 2006 @ 20:53:00 #102
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_37042602
Ik geloof dat ik donderdag gebeld wordt of en hoeveel er bevrucht zijn. (nou was ik op 't moment dat ze dat vertelde niet zo helder (lang leve de valium ) en ik heb 't briefje nog niet nagelezen.

Moet wel zeggen dat ondanks de punctie heeftiger was (en bloederiger ) de napijn sneller weg is. Heb momenteel eigenlijk bijna nergens meer last van
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 17 april 2006 @ 20:53:33 #103
24188 Belana
kloon van belana
pi_37042617
Och ET, wat je toch niet moet doorstaan...
stormy waters...
sailin'
pi_37042649
Superspannend allemaal weer!
En supervervelend dat het zo zeer doet.
Kan zoiets niet onder een roesje ofzo?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 17 april 2006 @ 21:05:37 #105
3011 E.T.
pi_37043125
Eventueel kan het onder narcose, jessie.
maar als ik alles tegen elkaar afweeg, dan hoeft die narcose voor mij niet. Het gedoe er dan allemaal omheen.. Nu ben ik gewoon binnen een uur weer thuis en lig ik lekker in m'n eigen bedje als ik daar behoefte aan heb.
En gelukkig krijg je wel valium, en volgens mij is die prik in m'n kont ook nog wat pijnstillend.

(vraag me af of de verzekering wel akkoord zou gaan met narcose, zonder dat er echt noodzaak voor is.. want dat gaat me dan in de papieren lopen: OK-huur, aneasthesie-gedoe, verpleegkundigen.. )

De pest is gewoon dat je eierstokken niet te verdoven zijn.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 17 april 2006 @ 21:11:02 #106
24188 Belana
kloon van belana
pi_37043358
Ik moet bij deze verhalen altijd denken aan de keer dat ze geprobeerd hebben bij mij een spiraaltje te zetten....mèèèèn... de pijn!! Kan me voorstellen dat het zoiets en dan erger is
stormy waters...
sailin'
pi_37043371
E.T. hulde voor jou hoor meis,dat heb je weer doorstaan.Wat een mooie score,6 maar liefst,toppie Doe rustig aan en we duimen dat er een paar mooie baby's in wording worden uitgebroed.
Slaapmeis,nog niks te zien daar?Schiet ook weer niet op,je word met recht een wachtmeisje zo

Hier dag 29 bijna voorbij en nog noppes,ik word langzamerhand berezenuwachtig.
Moet ik nou morgen weer testen of nog een paar dagen wachten En slaapmeisje,mijn gewone cyclus was het laatste jaar 24 dagen en als ik later was,dan was het 25 of 26 dagen,maar nooit langer Mijn man zei heel nuchter:"Als het deze week niet begint,dan is dat mooi meegenomen"
Euh.........je denkt toch niet dat ik nog een week ga wachten met testen hé?
Ik ben nu al heel braaf,maar nog een week dat hou ik echt niet vol hoor.En als het wel goed zou zijn,moet ik ook rekening houden met de evt.onderzoeken die eraan zitten te komen,dat kan ik niet nog een paar weken uit gaan stellen.
Aan de andere kant denk ik:Als die cyste de boel nou tegenhoud,kan dat ook?
Luna,had jij ook niet zoiets en na hoelang werd jij weer ongi?
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen hoor......helluuppp.

Groetjes,Minoes
pi_37051167
Wauwwwww 6 eitjes!! * volgens goed Twents paasgebruik zijn dat 2 paaseieren* OW wat duurt dat wachten tot dat telefoontje lang zeg .....grrrr hadden ze je niet nog een paar valiumpjes kunnen doen?? Balen dat het deze keer tegenviel...zal je wel verklappen dat onze laatste ook bagger was erger nog de gyn had zelfs door mijn blaas geprikt! Maar men wat was de uitkomst goed (nu ja morgen zullen we wel zien of emmie het nog steeds goed doet bibber, stress) dus ik hoop zoooo dat dat voor jou en Swets ook zo mag zijn!
En wat je zegt over dat gezicht na de punctie...jemig soms vergat ik bijna dat ik de pijn had gehad, het is ook haast een traumatische ervaring voor mannen. Je wordt pijn gedaan, hij kan niets overnemen van je wat een frustratie moet dat wel niet zijn. Ben wel blij dat ie nooit de gyn geslagen heeft ........ Maar dat kan Swets en/of Playsur ws wel uitleggen of het echt zo traumatisch is..... Ow en ET ik kreeg altijd een soort morfine roesje. Ik moest sowieso al een infuus vanwege de antibiotica kuur die ik vooraf kreeg vanwege mijn eileiders en daarin werd meestal tot 2 keer toe wat ingespoten en ook nog een soort 'voorafje' om het goedje zijn werk te laten doen als voorbereiding. Daarentegen kreeg ik weer geen valium vooraf. Zo blijkt maar weer dat ieder ziekenhuis het anders doet. Maar zelf vond ik een narcose ook nogal wat voor iets wat tops 20 minuutjes duurt. En mijn ziekenhuis doet het dus ook niet of heel misschien bij hoge uitzondering maar dat was ik dus niet. En hetzelfde voordeel als wat jij nu hebt heb ik ook altijd gehad, met 10 minuten/kwartiertje en een warme kop thee was ik weer op de been en daarna mee naar het lab waarvoor we nog ruim een half uur tot 3 kwartier voor moesten rijden zodat ik tenminste ook de score kon horen. Daarna lekker op de bank of naar bedje en bijkomen en laten verwennen door vriendje

Minoes jemig wat houdt je cyclus je uit je slaap zeg.........wanneer ga je testen?? Dan zetten we de duimen op de turbostand! Succes met afwachten en ik hoop ontzettend dat het weg blijft vanwege de mooist mogelijke reden!
  † In Memoriam † dinsdag 18 april 2006 @ 09:58:14 #109
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_37054777
E.T. oef je hebt het gelukkig weer achter de rug en wat een prachtige score zeg!!! Wel erg fijn dat de napijn bij jou zo snel wegtrekt. En nu op naar de volgende stap. Mooie embryootjes

Hier nog geen druppel bloed te zien. Ik zit inmiddels op dag 41 Gisteren nog wel even in mijn agenda van vorig jaar gekeken en in juli had ik een cyclus van 50 dagen (dag 49 een echo, dag 50 ongesteld) en in november had ik een cyclus van 42 dagen ('s ochtends een negatieve test, 's avonds ongesteld). Nog even afwachten dus.

[ Bericht 1% gewijzigd door Slaapmeisje op 18-04-2006 10:19:59 ]
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † dinsdag 18 april 2006 @ 10:22:40 #110
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_37055186
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 00:48 schreef Tajno het volgende:
Ow en ET ik kreeg altijd een soort morfine roesje. Ik moest sowieso al een infuus vanwege de antibiotica kuur die ik vooraf kreeg vanwege mijn eileiders en daarin werd meestal tot 2 keer toe wat ingespoten en ook nog een soort 'voorafje' om het goedje zijn werk te laten doen als voorbereiding. Daarentegen kreeg ik weer geen valium vooraf. Zo blijkt maar weer dat ieder ziekenhuis het anders doet.
Ik kreeg 2 paracetamolletjes en 2 spuiten in mijn baarmoederwand en daar mocht ik het mee doen.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † dinsdag 18 april 2006 @ 10:34:22 #111
81992 Githa
pi_37055437
Wat een spanning weer hier, nogmaals dames, ik heb echt respect voor jullie ik kan maar half indenken hoe moeilijk het allemaal kan zijn, maar probeer dat wel te beseffen.

als ik een wens mocht doen dan was hij voor hier
  † In Memoriam † dinsdag 18 april 2006 @ 10:36:38 #112
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_37055486
Helaas zit er voor jou ook niets anders op dan wachten minoes. Misschien toch nog een test doen. Geheid dat als die negatief is dat je dan snel ongesteld wordt. Het is gewoon effe klotezooi
  † In Memoriam † dinsdag 18 april 2006 @ 10:40:18 #113
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_37055558
quote:
Op zondag 16 april 2006 20:48 schreef Ticootje het volgende:
vandaag weer geweest bij de gyn....

het was zeg maar niet erg positief allemaal, zaad van t ventje valt toch wel eeeeerg tegen..... daarmee bedoel ik dus zowel de aantallen, bewegelijkheid en de vorm. Hij moet nu toch nog een keer een onderzoek laten doen maar het ziet er niet echt goed uit.

Ik heb nog steeds geen eisprong (dag 18) wat dus voor geen meter klopt bij een cyclus van 28 dagen.
De gyn wil dinsdag een samenlevingtest doen, en eigenlijk zo snel mogelijk beginnen met de inseminaties. (eigenlijk kom ik me dus officieel hier melden aangezien de kans erg klein is dat we zwanger worden zonder hulp).
Welkom in de wondere wereld van de steeds langer worden cyclus Ticootje Veel succes in het medische traject. Ik hoop dat je er snel weer uit bent. Gelukkig zijn er ook stellen die in het samenlevingstesttraject zwanger raken. Je doet het dan op precies het juiste moment, dus je weet maar nooit.
  dinsdag 18 april 2006 @ 10:45:35 #114
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_37055675
vandaag de samenlevingtest gehad....
dat zag er niet hoopvol uit. De zwemmertjes leven wel, maar zwemmen nauwelijks.
Mijn ventje moet volgende week een potje inleveren voor de opwerking (diagnose). Daaraan kunnen ze dan zien hoeveel zwemmers de opwerking overleven, de gyn denkt dat dat er ongeveer 2 miljoen zullen zijn.
Mijn slijm was goed!!! das dan weer wel mooi meegenomen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_37057946
Ticootje,wat jammer dat de test niet zo goed was,maar ze kunnen met opwerken er wel voor zorgen dat ze sneller gaan zwemmen.En als ze gaan insemineren,dan hoeven ze nog maar een klein stukje zelf te doen.Succes alvast met de volgende test

Groetjes,Minoes
  dinsdag 18 april 2006 @ 12:55:21 #116
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_37058910
ik zei ook al iets met pijnenburg koek.....
pi_37061765
Ticootje,pijnenburg koek,whahaha.
(Hoe wou je die naar binnen frummelen )
Nee maar serieus,je staat er verbaasd van,wat ze kunnen met dat zaad.Mijn mannetje heeft altijd al goed zaad,maar na opwerking zwemmen er meer en ze zwemmen sneller,dus dat kan alleen maar beter,lijkt me Gelukkig was je bmslijm goed,daar hoef je je alvast geen zorgen meer over te maken.

Groetjes,Minoes
  dinsdag 18 april 2006 @ 14:30:43 #118
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_37061808
bij mijn ventje zullen er na de opwerking (heet dat zo?) nog maar 2 miljoen zwemmertjes zijn...
Op veel meer hoeven we niet te rekenen.
pi_37062403
Dat is genoeg hoor,als er maar een paar turbo-zwemmers bij zitten
En ja,dat heet opwerken.
Groetjes,Minoes

(zeg,kletsen er nog anderen mee,anders worden we eraf gemikt en moeten we via de mail )
  dinsdag 18 april 2006 @ 14:56:14 #120
146217 playsur
OBJECTION!!!
pi_37062522
Ik ben een "kijker" die reageert als het nodig is.

@tajno,
quote:
En wat je zegt over dat gezicht na de punctie...jemig soms vergat ik bijna dat ik de pijn had gehad, het is ook haast een traumatische ervaring voor mannen. Je wordt pijn gedaan, hij kan niets overnemen van je wat een frustratie moet dat wel niet zijn. Ben wel blij dat ie nooit de gyn geslagen heeft ........ Maar dat kan Swets en/of Playsur ws wel uitleggen of het echt zo traumatisch is.....

Het was niet echt traumatisch hoor en eigelijk is een geboorte pas echt eng.
Bij m'n eerste lag ik bijna tegen de vlakte(had te weinig gegeten hahaha ) toen ze werd geboren.
Vond ik wel lichtelijk traumatisch.....

[ Bericht 1% gewijzigd door playsur op 18-04-2006 15:01:25 ]
Relax man , me not so bad!
  dinsdag 18 april 2006 @ 15:00:39 #121
146217 playsur
OBJECTION!!!
pi_37062623
Voor ik het vergeet, Ik slikte wel seleniumpillen + vit. A, C en E.
Die zorgden bij mij voor rappere zaadjes.
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:11:19 #122
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_37064647
helpen die??
pi_37064974
Geef mij dan maar een paar van die dozen, heb ik wel nodig
  † In Memoriam † dinsdag 18 april 2006 @ 16:26:39 #124
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_37065170
Bij mij waren alle 4 samenlevingstesten negatief. Dat betekent dat er niet 1 levend zaadje werd aangetroffen. Verder sluit ik me aan bij wat minoes zegt, ze kunnen wat zwakker zaad flink opleuken met dat opwerken en zo te lezen heeft je mannetje er nog voldoende om mee te werken. Verder verschilt het aantal en de kwaliteit nog weleens per periode. Door bijv. griep kan het tijdelijk wat minder zijn, stress, superhete baden en nauwsluitend (onder)goed helpt ook niet ter bevordering. Wie weet is het resultaat volgende keer al wat beter.
  † In Memoriam † dinsdag 18 april 2006 @ 16:58:35 #125
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_37066205
Jaaaaaaaaaaaaaa ik ben net ongesteld geworden!

dinsdag 18 april 2006 @ 17:43:07 #126
146217 playsur
OBJECTION!!!
pi_37067546
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:11 schreef Ticootje het volgende:
helpen die??
De selenium pillen hielpen bij mij wel maar je moet ze RUIM van tevoren al ingaan nemen en ook blijven slikken als je bv bezig bent met je eerste poging.

Het duurt pak'em beet 4a5 mndn voor ze uberhaubt aanslaan!
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:51:28 #127
146217 playsur
OBJECTION!!!
pi_37067749
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:21 schreef Loeder66 het volgende:
Geef mij dan maar een paar van die dozen, heb ik wel nodig
Weet ik niet hoor maar we zijn van dezelde leeftijd en mischien als troost, ik heb geleeft als een beest! (alcohol, dope enz. enz.)
Toch is bij mij de kwaliteit en kwantiteit sterk vooruit gegaan!

Voor bestellingen www. myzelf.eu
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:10:53 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37068300
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:58 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa ik ben net ongesteld geworden!

Eindelijk!

Het blijft raar, in deze context juichen om een menstruatie, maar het is idd wel goed nieuws.
  † In Memoriam † dinsdag 18 april 2006 @ 18:11:50 #129
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_37068329
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:10 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Eindelijk!

Het blijft raar, in deze context juichen om een menstruatie, maar het is idd wel goed nieuws.
Het is ook een beetje raar dat ik nu juist enorm blij ben dat ik ongesteld ben, maar na 41 dagen mag dat wel een keer
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:27:03 #130
24188 Belana
kloon van belana
pi_37068835
slaapmeisje
stormy waters...
sailin'
pi_37070355
Slaapmeisje
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_37070608
"we aaaare flowing, flowing higher and higher" *leuk dansje doet* Oke, we gaan de komende tijd nog effe lijden dames en heren....allemaal voor het goede doel, maar we gaan dus echt wel nu produceren he!!!!! Ik voel me toch een positieve flow opkomen!

"the future is so bright: i gotta wear shades"
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  dinsdag 18 april 2006 @ 20:09:01 #133
3011 E.T.
pi_37072980
Reactie kwijt

Slaapmeisje

Catoot, hoe ver zit jij er nu in?

Als ik voorstel dat we binnen nu en vijf weken allemaal positief gaan testen hier, ga je dat redden? Dat vind ik namelijk wel een goed plan
  dinsdag 18 april 2006 @ 21:02:54 #134
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37075123
Mijn duimen hebben jullie hoor!
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 18 april 2006 @ 21:12:52 #135
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_37075505
Jeetje, meiden. Petje af voor jullie moed en optimisme.

Ik denk dagelijks aan jullie
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 18 april 2006 @ 23:55:04 #136
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_37082726
slaapmeis!!!! jippie!!!! op nu naar de volgende ronde!!! (toch)

he was het bij jouw samenleving zo dat het aan jou lag of aan slaapman.. Want ik heb blijkbaar niet een hoge zuurgraad, het wordt dus geen compleet massagraf! Bij de vorige IUI vertelde je namelijk dat er 9 miljoen zwemmers naar binnen werden gestuurd, wij hoeven niet op veel meer dan 2 miljoen te rekenen...
pi_37083213
ik duim ook weer mee!
pi_37086689
Slaapmeisje,het blijft raar hoor,dat je er om moet juichen.......Maar wel goed voor jullie,want nu kunnen jullie weer verder.
Hier vanmorgen weer een negatieve test,ik ga straks de fertiliteits-arts bellen,ik ben t nou zat en wil weten wat er aan de hand is
Inmiddels is het dag 31 en dat heb ik mijn hele leven nog nooit gehad

Groetjes,Minoes
  woensdag 19 april 2006 @ 09:08:56 #139
3011 E.T.
pi_37087189
minoes, het is heel goed mogelijk dat je lichaam van slag is nu het een hoop zonder extra hormonen moet doen.

na de ivf was de hormoonloze cyclus ook ineens 55 dagen (ruim 20 dagen langer dan normaal). Doordat er steeds geholpen was door extra hormonen (o.a. pregnyl om de eisprong te stimuleren) was m'n lichaam 'vergeten' hoe dat ook al weer moest om zelf te doen.

Grote kans dat er bij jou ook zoiets aan de hand is. Je hebt tenslotte de afgelopen 4 (of 5?) cyclussen geen natuurlijke cyclus gehad.
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 09:54:34 #140
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_37088006
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 23:55 schreef Ticootje het volgende:
slaapmeis!!!! jippie!!!! op nu naar de volgende ronde!!! (toch)

he was het bij jouw samenleving zo dat het aan jou lag of aan slaapman.. Want ik heb blijkbaar niet een hoge zuurgraad, het wordt dus geen compleet massagraf! Bij de vorige IUI vertelde je namelijk dat er 9 miljoen zwemmers naar binnen werden gestuurd, wij hoeven niet op veel meer dan 2 miljoen te rekenen...
Ja zeker, de volgende ronde is in aantocht. Ik was al begonnen met de neusspray (downregulatie) en heb net gebeld naar het ziekenhuis voor de plan van aanpak. Aangezien ik eigenlijk 5 april ongesteld had moeten worden, moet het schema worden aangepast. Ik word nog gebeld wanneer ik weer mag beginnen met prikken en wanneer mijn eerste controle echo is.

Bij ons lag het aan mijn baarmoederslijmvlies en niet zozeer aan de zaadjes van Slaapvriendje. Daarom dachten ze dat we met IUI wel een goeie kans maakten en hebben we nu 7 x IUI gehad en daarna natuurlijk nog 1 x IVF en 1 x cryo terugplaatsing. Misschien dat ze in jullie situatie het een keer proberen met IUI, maar als jouw mannetjes zwemmers zo laag in aantal blijven dat jullie dan sneller overstappen op IVF of ICSI.
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 09:56:54 #141
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_37088077
minoes ik sluit me volledig bij E.T. aan. Je lichaam is het niet meer gewend om zelf te regelen en dat kan je hele cyclus in de war schoppen. Kijk maar naar mij met mijn 41 dagen. Ik heb vorig jaar ook een keer een cyclus gehad van 50 dagen, dat was na de 6e IUI. Helaas kun je niet veel meer doen dan afwachten tot het op gang komt. Misschien wil het ziekenhuis nog wel een echo doen om te kijken of er iets in de weg zit, ik zou gewoon even bellen met ze.
pi_37088318
het lijkt mij echt heeeeel erg frustrerend, weten dat je ongi moet worden en gewoon niet worden! eigenwijze lichamen...
pi_37089409
Tjee,van die verhalen word ik helemaal niet vrolijk
Afgelopen cyclus heb ik wel gonal gespoten,maar geen pregnyl,omdat de poging werd afgebroken.
De keer daarvoor heb ik géén medicijnen genomen en werd ik ook op dag 22 ongi.En de keren daarvoor heb ik wel de medicijnen genomen,ook de pregnyl en toen werd ik het iedere keer met 24 dagen.
Dan is het toch raar,dat de cyclus zonder med.met 22 dagen klaar was en de cyclus met med.maar zonder pregnyl nu al 31 dagen duurt
En omdat ik de vorige keer geen eisprong had,er zat nl.een cyste,werd de poging afgebroken.Dan is het toch raar,dat ik nu weer geen eisprong heb?Straks zit de hele boel verstopt.
Maar goed,ik ga zo bellen en vragen om een echo en dan hoor ik wel,wat ze zegt.

O en dan de klachten die ik heb:Andere afscheiding dan voor mijn ongi,geen zere boopies,"7 a 8 keer op een dag plassen ipv.3 keer,bij vlagen misselijk
Groetjes,Minoes
pi_37091231
20 minuten aan de telefoon gehangen en nog niemand aan de lijn,handig als je maar een uur telefonisch spreekuur hebt
Dus nu maar per mail gevraagd,of ik een echo kan krijgen.
Nader bericht volgt.

Groetjes,Minoes
pi_37092760
aaah minoes wat baaalen

ET: over vijf weken zwanger, dat haal ik niet: over vijf weken aan een nieuwe poging beginnen wel. Maar wordt gerust eerder zwanger, ik haal wel weer in!!
DANYEL EN THIJS
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 13:08:40 #146
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_37092944
Minoes ben benieuwd wat het ziekenhuis zegt.

E.T. als jij nu gewoon eerst zwanger wordt, dan volgen wij een paar weken later o.k.?
pi_37093213
ET zet de zwangerschapsgolf in en dan volgen we een voor een later!
DANYEL EN THIJS
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 13:47:10 #148
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_37093952
Net teruggebeld door de fertiliteitspoli en ik mag morgenavond beginnen met prikken (150 IE Puregon) en volgende week woensdag op controle

E.T. krijg je nou morgen een berichtje van het ziekenhuis?
pi_37097834
yes Slaampmeisjeeeeee!!! Je gaat lekker meid, lente in je bol??
DANYEL EN THIJS
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 16:47:02 #150
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_37099586
Ik ga als een speer *wroemmmmm*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')