Wauw! Ik jompel me een ongeluk voor je om 11:00quote:Op donderdag 20 april 2006 09:11 schreef E.T. het volgende:
Straks om 11 uur mag ik twee embryo'tjes ophalen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en nu weer hard verder op zoek naar een oppas voor Saskia voor straks...
Dat deed ik vorige keer ookquote:Op zondag 23 april 2006 13:25 schreef Tajno het volgende:
Toot je kunt het!!! Hier wordt knetter geduimd dat het allemaal reuze gaat meevallen!
ET euhm leuke voornemens he.....hier hebben ze nog nooit gewerkt, uiteindelijk ben ik er maar aantoe gaan geven en heb het nog een graadje erger gemaakt door vanaf 10 dagen na de Pregnyl alvast te beginnen met testen![]()
moet ik nog ff doen idd ..quote:Op zondag 23 april 2006 13:36 schreef Tajno het volgende:
Dan zou ik gaan voor 12 dagen ernaET.....dikke pech dat het wat meer testjes kost maar hier viel het mee ik bestelde ze via het net dus vele malen goedkoper dan bij de drogist
![]()
Dat klopt BE. En niet in ieder follikel zit een eitje, dus dan heb je ook nog kans dat al die ellende van de punctie voor niets is geweest als het lege follikels blijken te zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar zo'n gruwelijk pijnlijke punctie voor 2 eitjes waarvan je dan niet eens zeker weet dat ze goed genoeg zullen zijn... Volgens mij doen ze dat niet toch?
Daar moet je echt meer voor te oogsten hebben met een goeie kans op minimaal 2 terug te plaatsen embryo'tjes volegns mij.
Het is geen exacte wetenschap...quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:44 schreef Ticootje het volgende:
is je dosering bij deze poging dan zo enorm verlaagd?? hadden ze dat niet iets beter kunnen uitrekenen??
lieverd, dat zitten we allemaal in het beginquote:Op maandag 1 mei 2006 09:35 schreef E.T. het volgende:
Jullie vinden het toch niet erg dat ik nog ff in de ontkenningsfase blijf he? Ik vind 't echt nog rete-eng enzo..
Nee, logisch toch! Het is nog zo pril en je hebt toch ook al eens meegemaakt dat het niet goed ging. Kan me voorstellen dat je het doodeng vind.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:35 schreef E.T. het volgende:
Jullie vinden het toch niet erg dat ik nog ff in de ontkenningsfase blijf he? Ik vind 't echt nog rete-eng enzo..
Dat is wel heel erg lekker. Want dan ben je in principe toch 8 weken zeg maar. Als je normaal 2 4 weken op weg bent als je positief test. Kans op een knipperend hartje dus!quote:Op maandag 1 mei 2006 09:44 schreef E.T. het volgende:
In het ziekenhuis doen ze standaard een echo 6 weken na punctie. Dus dat is over vier weken
weird evengoed, want ik zag ze wel, ik heb gecopieerd van lois?magoe, niet belangrijkquote:Op maandag 1 mei 2006 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
Pssss, Lois en Belana... jullie hebben gele kikkers. Deze link werkt wel: http://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/static8.gif
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |