quote:Op donderdag 6 april 2006 00:50 schreef placebeau het volgende:
Aarzel ondertussen niet om je lijstjes voor Parijs-Roubaix te posten.
Voor zondag 9 april 11.00 uur
quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:27 schreef -skippybal- het volgende:
1. Boonen
2. Hincapie
3. Hoste
4. Cancellara
5. van Petegem
Moeilijke keuzes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Atje zeggen is adje doen!
quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:51 schreef maril het volgende:
P-R
1 Boonen
2 Klier
3 Hoste
4 Zabel
5 Hincapie
Ik heb maar in willekeurige volgorde gezet die kans maakt om hem te winnen ,en daar bij uit gegaan dat Tommeke The best is![]()
Met de nummers 2-5 goed kan je ook nog 15 punten halen.quote:Op zondag 9 april 2006 12:20 schreef MiLalaa het volgende:
Hoewel mijn prono natuurlijk ook niks gaat worden zonder Boonen.
misschien moeten we iets met een gezamenlijke strategie gaan doenquote:
Ha, dan zul je aan mij niet veel hebben. Dit is de eerste keer dat ik meedoe, en ik heb er totaal geen verstand van!quote:Op zondag 9 april 2006 14:33 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
misschien moeten we iets met een gezamenlijke strategie gaan doen![]()
![]()
oh ik doe ook maar wat ondoordachts. Kopieren van anderen kun je dan in ieder geval al wel goed en dan kom je vaak al een heel eind, weet ik vanuit biathlon-ervaringquote:Op zondag 9 april 2006 14:37 schreef Mirri het volgende:
Ha, dan zul je aan mij niet veel hebben. Dit is de eerste keer dat ik meedoe, en ik heb er totaal geen verstand van!
quote:Hé MiLalaa, da's toevallig, ik post net jouw signature.
Eigenlijk zou het eerlijker zijn als iedereen op precies hetzelfde moment zijn/haar voorspelling zou doen. Ik heb ook afgekeken van "de kenners"quote:Op zondag 9 april 2006 14:41 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
oh ik doe ook maar wat ondoordachts. Kopieren van anderen kun je dan in ieder geval al wel goed en dan kom je vaak al een heel eind, weet ik vanuit biathlon-ervaring
4 van de 5, maar geen op de goeie plek. 8 punten dus.quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:37 schreef Arcee het volgende:
P-R
1. Boonen
2. Hincapie
3. Hoste
4. Van Petegem
5. Cancellara
Volgens mij wordt ie nog knap tiende.quote:Op zondag 9 april 2006 15:40 schreef methodmich het volgende:
Guesdon doet goed zijn best, mooi zo.
quote:Op zondag 9 april 2006 17:08 schreef Arcee het volgende:
1. Cancellara
2. Hoste
3. Van Petegem
4. Gusev
5. Boonen
6. Ballan
7. Flecha
8. Eisel
9. Wesemann
10. Guesdon
quote:Op zondag 9 april 2006 17:29 schreef mitt het volgende:
1. Cancellara
2. Boonen
3. Ballan
4. Flecha
5. Eisel
Had jij dat? Holy shit. Dat heeft je een geld gekost.quote:Op zondag 9 april 2006 17:29 schreef mitt het volgende:
1. Cancellara
2. Boonen
3. Ballan
4. Flecha
5. Eisel
quote:Leif Hoste (tweede),Peter van Petegem
(derde) en Vladimir Goesev (vierde)
werden gediskwalificeerd omdat ze onder
gesloten spoorbomen waren doorgereden.
Ik zak steeds verder weg in het pelotonquote:1. Boonen
2. Hushovd
3. Hincapie
4. Van Petegem
5. Cancellara
Wel geld gewonnen dankzij diezelfde diskwalificatie zie ik nuquote:Op zondag 9 april 2006 18:30 schreef BVO het volgende:
Door diediskwalificatie
niet mneer alleeen aan kop zo te zien
.
quote:Op zondag 9 april 2006 18:46 schreef ScottTracy het volgende:
Zo, dankzij die diskwalificatie heb ik nu geen 5 maar 6 punten.
Ja, ik ook.quote:Op zondag 9 april 2006 18:56 schreef MiLalaa het volgende:
9 punten als begin.![]()
Maar ja als ze me hadden verteld dat er ook treinen voorbij zouden kunnen komen, had ik natuurlijk nog een andere voorspelling gedaan qua begin..
sorryquote:Op zondag 9 april 2006 18:30 schreef BVO het volgende:
Door diediskwalificatie
niet mneer alleeen aan kop zo te zien
.
Dit is niet om te lachen, Bruce.quote:
Sporza zendt 'm wel uit.quote:Op zondag 9 april 2006 22:05 schreef BVO het volgende:
Als Sporza hem uitzendt wel, maakt het kijken nét wat spannender.
Nee joh, Scheldeprijsquote:Op zondag 9 april 2006 22:04 schreef placebeau het volgende:
is daar interesse voor?
4 punten dus maarquote:P-R:
1 Boonen
2 Hushovd
3 Hincapie
4 Hoste
5 Flecha
dju, dan had ik sanchez er nog niet moeten inzetten.quote:Op zondag 9 april 2006 22:06 schreef Falco het volgende:
Ik denk wel dat Sporza die koers wel uitzendt. Met de wielermanager op sport.fok.nl wordt de Scheldeprijs ook iig aangedaan
.
Nou sorry hoor, voor mij hoeft het zo niet meer.quote:Op zondag 9 april 2006 22:19 schreef placebeau het volgende:
Ik tel de punten ook pas morgen want ben doodmoe nu, en de kans om fout te tellen is te groot.
ik twijfel nog, durf ik het aan hem eerste te zettenquote:Op zondag 9 april 2006 22:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk dat de nummer 2 daar wel duidelijk is![]()
Zul je zien, wordt 'ie opeens eindelijk wél eerste (of derde natuurlijk, dat is misschien waarschijnlijker). Iedereen balen...quote:Op zondag 9 april 2006 22:27 schreef komrad het volgende:
[..]
ik twijfel nog, durf ik het aan hem eerste te zetten
nee
1. ???
2. BOogerd
3. ???
4. ???
5. ???
dit is de template voor AGR en LBL voor iedereen die punten wil scoren
quote:Op zondag 9 april 2006 22:27 schreef komrad het volgende:
ik twijfel nog, durf ik het aan hem eerste te zetten
nee
1. ???
2. BOogerd
3. ???
4. ???
5. ???
dit is de template voor AGR en LBL voor iedereen die punten wil scoren
als hij wint zal het me worst wezen dat ik de prono verpest heb, dat gun ik hem namelijkquote:Op zondag 9 april 2006 22:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zul je zien, wordt 'ie opeens eindelijk wél eerste (of derde natuurlijk, dat is misschien waarschijnlijker). Iedereen balen...
No kidding, kidding kidding, kedeng kedeng, kedeng kedeng...quote:Op zondag 9 april 2006 23:37 schreef rubbereend het volgende:
wtf, kom ik thuis....... lees ik dat mn halve prono gediskwalificeerd is
maargoed dat ik niks heb kunnen zien, had me doodgeergerd met de gedachte bij de prono.quote:Op zondag 9 april 2006 23:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
No kidding, kidding kidding, kedeng kedeng, kedeng kedeng...
Geeft niks. Iedereen had Boonen, Flecha, Hushovd, Hoste, Peetegem etc.quote:Op zondag 9 april 2006 23:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maargoed dat ik niks heb kunnen zien, had me doodgeergerd met de gedachte bij de prono.
ik had geen Flecha en geen Hushovd....................quote:Op zondag 9 april 2006 23:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Geeft niks. Iedereen had Boonen, Flecha, Hushovd, Hoste, Peetegem etc.
Geeft niks? Geeft alles.quote:Op zondag 9 april 2006 23:48 schreef Zwansen het volgende:
Geeft niks. Iedereen had Boonen, Flecha, Hushovd, Hoste, Peetegem etc.
Oei, die had ik ookquote:Op zondag 9 april 2006 23:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Geeft niks? Geeft alles.
Niet iedereen had én Hoste én Van Petegem.
Flecha had je wel punten opgeleverd.quote:Op zondag 9 april 2006 23:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik had geen Flecha en geen Hushovd....................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |