Inderdaad... Vind die standaard blauwe kleur juist wel vet...quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:49 schreef kibber het volgende:
Gave bak!
Ik ben alleen geen fan van de stickers..
Hmm dat is dan weer te standaard..quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:52 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Inderdaad... Vind die standaard blauwe kleur juist wel vet...
De auto is niet links gestuurd te krijgen, echter heb je het in 5 minuten onder de knie het rechts sturenquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:55 schreef NiGeLaToR het volgende:
Vinden jullie het niet naadje dat het stuur ' verkeerd' zit?
Of is deze machine niet linksdraaiend te krijgen?
dat wel, maar het word wel lastig om door de mc drive te gaanquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:58 schreef Fiets-toeter het volgende:
[..]
De auto is niet links gestuurd te krijgen, echter heb je het in 5 minuten onder de knie het rechts sturen
Hoezo...? Gewoon achteruit...quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:08 schreef Tromso het volgende:
[..]
dat wel, maar het word wel lastig om door de mc drive te gaan![]()
Ik heb al meerdere auto's mogen rijden met het stuur aan de rechterkant. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het niet als vervelend ervaar en je hebt het erg snel onder de knie.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:55 schreef NiGeLaToR het volgende:
Vinden jullie het niet naadje dat het stuur ' verkeerd' zit?
Of is deze machine niet linksdraaiend te krijgen?
gofaster.nl: "Go Faster organiseert voor u tuning bijeenkomsten. Wij vullen uw event naar uw wensen met getunede auto's, stuntcars en overige entertainment zoals dance acts en modellen. Deze organisatie Go Faster zal U dus een hoop werk uit handen nemen."quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:49 schreef jacco het volgende:
@Stefan -> Wij als Gofaster hebben nog nooit een evenement georganiseerd en ik betwijfel of je wel eens weet wat Gofaster doet.
Ze willen wel maar hebben het blijkbaar nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:24 schreef StefanP het volgende:
[..]
gofaster.nl: "Go Faster organiseert voor u tuning bijeenkomsten. Wij vullen uw event naar uw wensen met getunede auto's, stuntcars en overige entertainment zoals dance acts en modellen. Deze organisatie Go Faster zal U dus een hoop werk uit handen nemen."
Ik snap het niet helemaal meer.
Wij helpen organisaties met evenementen. Daar zijn wij zo druk mee dat wij nog geen eigen evenement hebben kunnen organiseren. Het feit dat jij de evenementen als 'sjonnie' evenementen noemt getuigt van weinig respect tegenover andere die er wel degelijk serieus mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:24 schreef StefanP het volgende:
[..]
gofaster.nl: "Go Faster organiseert voor u tuning bijeenkomsten. Wij vullen uw event naar uw wensen met getunede auto's, stuntcars en overige entertainment zoals dance acts en modellen. Deze organisatie Go Faster zal U dus een hoop werk uit handen nemen."
Ik snap het niet helemaal meer.
Maar wat is trouwens het doel van de auto? Op shows staan en driften dus, maar tot welk hoger doel? Aandacht voor gofaster? Geld verdienen door sta-geld te vragen? Geld verdienen door aandacht te vragen voor de sponsors?
Ik neem aan dat je de OP bedoeldquote:Op zondag 9 april 2006 14:50 schreef MewBie het volgende:
Die foto's uit de TS lijken net gefotosoept
plz plz, niet monteren en rechtstreeks de afvalbak in. Kofferbak spoilers:quote:
wat zij zegtquote:Op zondag 9 april 2006 16:11 schreef Sjoem het volgende:
Sorry, maar ik vind hem echt lelijk
De stickers, de velgen passen er totaal niet bij, de bodykit.
Doe dat, dan kan iedereen een eigen skyline makenquote:Op zondag 9 april 2006 00:53 schreef De_Hertog het volgende:
Kun je nog even de link naar deel 1 in je OP zetten?
Tja.. al heeft de paus in een Multipla gereden, ik hoef hem niet nee.quote:Op zondag 9 april 2006 16:15 schreef jacco het volgende:
Kijk mensen het gaat erom dat deze auto in de D1 mee gereden heeft. Het gaat er dus om wie erin gereden heeft (Ken Nomura) en wat voor een waarde deze auto heeft.
Voor sommige betekend dat erg veel en voor mensen die niet in deze 'industrie' zitten hebben er dan ook niks mee.
90% van de auto's op die beurzen bestaat uit het soort verlaagd-bestickerd-bevleugeld-enorme demper er op. Dan moet je het niet raar vinden als mensen dat sjonnie evenementen noemen, want dat is door het soort auto's dat er staat. Desondanks ga, nou ja ging, ik er toch vaak heen, dus zoals je ziet is het gewoon een naam en moet je je er nou ook niet meer bij voorstellen.quote:Op zondag 9 april 2006 09:46 schreef jacco het volgende:
[..]
Wij helpen organisaties met evenementen. Daar zijn wij zo druk mee dat wij nog geen eigen evenement hebben kunnen organiseren. Het feit dat jij de evenementen als 'sjonnie' evenementen noemt getuigt van weinig respect tegenover andere die er wel degelijk serieus mee bezig zijn.
Ik juich elke nieuwe auto die echt getuned ipv gestyled is toe, maar om het nou een grote stap voorwaarts in de Europese tunings industrie te noemen vind ik behoorlijk ver gaan. Dan denk ik bijvoorbeeld eerder aan iemand als Arnout die stock toyotas en nissans ombouwt naar monsters met een T88, die zelf blokken bouwt en die door AEM uitgenogigd wordt om europees distributeur en tuner te worden. Desondanks verwelkom ik je skyline en zie ik graag meer in dit topic als ie er eenmaal isquote:De auto is een begin van een nieuwe grote stap voorwaarts in de Europese tunings industrie. Maar aangezien jij niet verder kijkt dan jou Supra neus lang is zal ik jou daar verder niet mee lastig vallen.
Preciesquote:Op zondag 9 april 2006 16:11 schreef Sjoem het volgende:
Sorry, maar ik vind hem echt lelijk
De stickers, de velgen passen er totaal niet bij, de bodykit.
quote:Op maandag 10 april 2006 01:10 schreef ook_gek het volgende:
ten eerste gaaf dat je eindelijk een supra hebt.
slaat natuurlijk nergens opquote:Op zondag 9 april 2006 09:46 schreef jacco het volgende:
De auto is een begin van een nieuwe grote stap voorwaarts in de Europese tunings industrie.
Ik moest ook lachenquote:Op maandag 10 april 2006 11:10 schreef johnwoo het volgende:
slaat natuurlijk nergens op![]()
Er rijden al een heleboel veel krachtiger Skylines rond in Europa, zelfs in Nederland... Hell, er rijden al een hoop 2.0 viercilinders rond met meer vermogenTuurlijk blijft het in Nederland een redelijk unieke auto, maar een grote stap voorwaarts voor Europa..
![]()
Ik vind de Lancer wel mooi, zelfs mét stickers. Dus...quote:Op maandag 10 april 2006 12:25 schreef jp84 het volgende:
omg die n00bs met hijs lelijk etc, of al die stickers lelijk blabla, daar gaat het niet om, die auto is gebruikt als D1 wagen, die stickers en alles horen er op. zie het als een rallyauto bv deze lancer :
[afbeelding]
die spoiler ziet er ook niet uit, en die stickers ook niet, maar hij HOORT zo te zijn.
kijk naar die velgen dan, is net of ze er niet recht onder zittenquote:Op zondag 9 april 2006 16:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de OP bedoeldJe doet je naam wel eer aan
Ontopic:
Gaaf ding, alleen ik heb wel mooiere gezien![]()
lolcamberquote:Op maandag 10 april 2006 13:21 schreef MewBie het volgende:
[..]
kijk naar die velgen dan, is net of ze er niet recht onder zitten![]()
Voorbeeld van mensen diequote:
Wat is het nut/doel dan volgens jou?quote:Op maandag 10 april 2006 14:24 schreef t0n het volgende:
[..]
Voorbeeld van mensen die- smileys gebruiken bij dingen afkraken, waar ze het nut/doel niet van weten.
We hebben het nu over de velgen toch?quote:Op maandag 10 april 2006 14:40 schreef Hugster het volgende:
wegligging
Dat mag, je krijgt er alleen geen antwoord opquote:Op maandag 10 april 2006 17:26 schreef junkiexp het volgende:
Mag ik vragen wat je ervoor betaald heb?
De auto komt op een Nederlands kenteken en zal dus gewoon straatlegaal worden. Wij verwachten de auto begin juni in de have te mogen ontvangen.quote:Op maandag 10 april 2006 01:10 schreef ook_gek het volgende:
Mar wat ik me dan weer afvraag. Hoe veel komt er nou bij kijken om zo een auto hier naar NL te krijgen? En gaan jullie hem op kenteken zetten of dat dan weer net niet?
En wanneer verwachten jullie de auto in NL?
De velgen staan idd zo om er makkelijker mee te kunnen driften.quote:Op maandag 10 april 2006 14:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja maar die staan onder een bepaalde hoek voor een hele goede reden
Ok,ik zou het persoonlijk ook voor mezelf houden.quote:Op maandag 10 april 2006 17:42 schreef jacco het volgende:
[..]
Dat mag, je krijgt er alleen geen antwoord op![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 18:09 schreef Hugster het volgende:
al dwars op het rechte stuk, dubbele apex, D1
Moet je zeker eens doen.quote:Op maandag 10 april 2006 13:10 schreef t0n het volgende:
Had 't gehoord idd bij Randall, Eus was daar... goeie shit ouwe.. ik zal je zekers even aan je broek trekken als je met dat ding rondje gaat hoeken!
zoeken en het staat wel ergens op internetquote:Op maandag 10 april 2006 17:47 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ok,ik zou het persoonlijk ook voor mezelf houden.
Maar wie niet waagt......
quote:Op maandag 10 april 2006 18:21 schreef jacco het volgende:
[..]
De Skyline wordt hier in de muur geparkeerd van het Irwindale circuit
http://video.google.com/videoplay?docid=6801264606309986&q=D1+skyline&pl=true
Dat is de D1 auto die ze in Amerika gebruikenquote:Op woensdag 12 april 2006 13:06 schreef StephanL het volgende:
Ik ben niet meer onder de indruk van de Skylines, die naar Nederland komen. en ook wie en waarvoor er mee gereden interesseert mij geen bal.
Leuk voor Gofaster, dat jullie er mee kunnen pimpen.
Schade auto?, kijkend naar de film op google
Als hij op NL grondgebied is komen er meerdere fotoshoots. En paar van die foto's zullen zeker hun weg vinden naar FOK!quote:Op woensdag 12 april 2006 13:24 schreef Inorbit het volgende:
Mooi, nee zeker niet, lekker boeiend. het lijkt een geweldige wagen om eens een rondje mee te scheuren. meeste raceauto's zijn ook niet mooi, nou en? als ze maar hard gaan. al had hij roze met kerstbomen geweest. brute bak.
Als je hem hebt Jacco, laat er alsjeblieft meer van zien!
Nee helaas voor de stalling hebben wij een andere plaats gereserveerd. De auto zal wel een rondje maken in Brummen om hem aan wat mensen te laten zienquote:Op woensdag 12 april 2006 13:48 schreef Tommie84 het volgende:
Komt hij toevallig in Brummen te staan? Mag ik hem dan eens komen bekijken?![]()
Imho, dit is niet 'een' Skyline...quote:Op woensdag 12 april 2006 13:06 schreef StephanL het volgende:
Ik ben niet meer onder de indruk van de Skylines, die naar Nederland komen. en ook wie en waarvoor er mee gereden interesseert mij geen bal.
Leuk voor Gofaster, dat jullie er mee kunnen pimpen.
Schade auto?, kijkend naar de film op google
Rustig t0n, dat moeten die 'down to earth' Nederlanders nog lerenquote:Op woensdag 12 april 2006 13:55 schreef t0n het volgende:
[..]
Imho, dit is niet 'een' Skyline...
half D1-wereld doet hier 'n moord voor
quote:Op woensdag 12 april 2006 13:59 schreef jacco het volgende:
[..]
Rustig t0n, dat moeten die 'down to earth' Nederlanders nog leren![]()
De formule 1 onder het driften D1GPquote:Op woensdag 12 april 2006 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat is dat D1 eigenlijk? Driftkampioenschappen?.
Deze auto en zijn bestuurder (Ken Nomura) zijn vorig jaar als meest populaire deelnemer gekozen in het deelnemersveldquote:
Er komen compleet nieuwe stoelen inquote:Op woensdag 12 april 2006 14:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Haal dan wel even de boosterseat uit de auto voordat je ermee gaat rijden dan.
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:28 schreef t0n het volgende:
Ey lul, ik was nog aan het editen
Cool, wist niet dat Blitz stoelen maakte.
Je importeert een schadebakquote:Op maandag 10 april 2006 18:21 schreef jacco het volgende:
[..]
De Skyline wordt hier in de muur geparkeerd van het Irwindale circuit
http://video.google.com/videoplay?docid=6801264606309986&q=D1+skyline&pl=true
Dat is de D1 auto die ze in Amerika gebruikenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je importeert een schadebak![]()
Maar serieus, vette shit
Hahaha, gelukkig maar.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:45 schreef jacco het volgende:
[..]
Dat is de D1 auto die ze in Amerika gebruikenIn Japan hebben ze een andere.
Dat is een officieel regelement van de D1. Hierdoor is de auto aan beide kanten gelijk en dat vinden zij mooierquote:Op woensdag 12 april 2006 14:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hahaha, gelukkig maar.Maar dat weet je vast ook wel, waarom zijn de decals op driftbakken altijd in spiegelbeeld?
Rij gelijk even langs Rheden als je dan toch bezig bent.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:54 schreef jacco het volgende:
[..]
Nee helaas voor de stalling hebben wij een andere plaats gereserveerd. De auto zal wel een rondje maken in Brummen om hem aan wat mensen te laten zien![]()
Zie topictitelquote:Op woensdag 12 april 2006 13:55 schreef t0n het volgende:
[..]
Imho, dit is niet 'een' Skyline...
half D1-wereld doet hier 'n moord voor
Yup, en het verpest de lijnen van de stickers nietquote:Op woensdag 12 april 2006 14:59 schreef jacco het volgende:
[..]
Dat is een officieel regelement van de D1. Hierdoor is de auto aan beide kanten gelijk en dat vinden zij mooierDe decals zijn btw maar aan één kant in speigelbeeld.
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:31 schreef jacco het volgende:
[..]
Zie je daar dan ook geen knipoog bij?
De auto zal door een buitenlandse drifter met een D1 license bestuurt worden.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:34 schreef GC_Stef het volgende:
[..]
Yup, en het verpest de lijnen van de stickers niet
Gaan we deze auto ook in de NL driftseries zien? Weet nog wel een piloot (en nee, ik heb het niet over mij zelf).
Oh je praat uit ervaring hoor ik?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:08 schreef Estolan het volgende:
Hoop voor je dat dat RB25DET blok het nog lang volhoud, ze zijn niet zo oersterk als de RB26DETT's
Ja, waar haal je je onderdelen vandaan eigenlijk?quote:Op donderdag 20 april 2006 04:22 schreef StefanP het volgende:
Wie gaat de auto trouwens onderhouden? Ik neem aan dat het nauw speelt met de specs, toleranties e.d. als het om een drift auto gaat.
De auto zal worden onderhouden met nauwe samenwerking met Japan. Wij hebben inmiddels een eigen team om ons heen ontwikkeld die dit soort auto's op hoog niveau kan laten rijden.quote:Op donderdag 20 april 2006 04:22 schreef StefanP het volgende:
Wie gaat de auto trouwens onderhouden? Ik neem aan dat het nauw speelt met de specs, toleranties e.d. als het om een drift auto gaat.
De onderdelen komen rechtstreeks uit Japanquote:Op donderdag 20 april 2006 13:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, waar haal je je onderdelen vandaan eigenlijk?
overnight?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:25 schreef jacco het volgende:
[..]
De onderdelen komen rechtstreeks uit Japan
Er zit een week tussen shows, dus binnen een week hebben wij onderdelen in huis om hem op een volgende show te hebben staan.quote:
Het ligt eraan met wie je zaken doet. Als je de juiste mensen achter je hebt staan gaan ze bij wijze van spreken door het vuur voor je.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:07 schreef Estolan het volgende:
Ik hoop het, die jappen zijn niet altijd zo vlug
We hebben mensen in Japan lopen die Engels en Japans kunnen. Die mensen werken ook nauw samen met de grootste powerhouses in Japan. Dus een taal barriëre is er niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:12 schreef Estolan het volgende:
dat is wel weer waar ja, maar soms begrijpen ze het verkeerd en duurt het wat te lang, maar ach, het komt altijd wel netjes aan
Ja die heb ikquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:20 schreef Hugster het volgende:
Heb je misschien de mods aan het onderstel ook op een rijtje?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:34 schreef jacco het volgende:
[..]
Ja die heb ik
Suspension:
? Biot Dumper F:8K R:6k+3k
? NISMO Front/Rear Arms
? URAS Super Pineapple Traction Mount
? URAS Pillar Tension Rods
? URAS Super Reinforced Tie Rods
? URAS Chibi-no-wa
? Adjustbable Reinforced Stabilizer
moet dit eens vertalen naar Nederlandse woorden![]()
Lees danquote:Op zondag 23 april 2006 02:30 schreef Repeat het volgende:
maar waarom heb je nou precies die auto gekochtik snap het verhaal nog niet echt
We gaan met deze auto voor een jaar lang alle grote auto shows in Europa langs.quote:Op zondag 23 april 2006 02:30 schreef Repeat het volgende:
maar waarom heb je nou precies die auto gekochtik snap het verhaal nog niet echt
Alleen neerzetten of bij elke show ook een drift demo?quote:Op zondag 23 april 2006 10:58 schreef jacco het volgende:
[..]
We gaan met deze auto voor een jaar lang alle grote auto shows in Europa langs.
ja, maar daarvoor koop je toch geen auto (die neem ik aan niet goedkoop is). What's in it for you?quote:Op zondag 23 april 2006 10:58 schreef jacco het volgende:
[..]
We gaan met deze auto voor een jaar lang alle grote auto shows in Europa langs.
er vroeg al iemand naar de prijs van die bak. En daar gaf je geen antwoord op. Kan ik me voorstellen. Maar ik heb echt geen flauw idee wat zo'n zwaar gemodde D1 rakket nou moet kosten. Moet ik denken aan een ton euro's of zit ik er dan lachwekkend ver naast ?quote:Op zondag 23 april 2006 16:59 schreef jacco het volgende:
Btw na het jaar wordt er weer een nieuwe auto aangeschaft
? de auto is al van mij.quote:Op zondag 23 april 2006 17:41 schreef GC_Stef het volgende:
Sparen dit jaar en jij zelf de auto over nemen?
Dan zit je er wel erg ver naast, niet lachwekkend ver maar wel ernaast.quote:Op zondag 23 april 2006 17:49 schreef manny het volgende:
[..]
er vroeg al iemand naar de prijs van die bak. En daar gaf je geen antwoord op. Kan ik me voorstellen. Maar ik heb echt geen flauw idee wat zo'n zwaar gemodde D1 rakket nou moet kosten. Moet ik denken aan een ton euro's of zit ik er dan lachwekkend ver naast ?
voor zo'n oude bak hoef je toch niet meer zoveel bpm te betalen als je hem op kenteken zou zetten?quote:Op zondag 23 april 2006 19:04 schreef Hugster het volgende:
Deze auto komt natuurlijk niet op kenteken te staan, wat alweer een hoop scheelt in de prijs
Als de volgende eigenaar hem voor hetzelfde doel wil gaan gebruiken niet natuurlijk.quote:Op maandag 24 april 2006 02:47 schreef StefanP het volgende:
Hij zal toch wel op kenteken moeten, als ze hem ooit nog in NL willen verkopen.
De auto is al straatlegaal in Japan, wij moeten alleen voldoen aan de Europsese emissie eisen het lichtbeeld moet juist zijn.quote:Op maandag 24 april 2006 18:24 schreef ook_gek het volgende:
ik denk dat je aardig wat mag gaan verranderen aan de auto om hem street legal te krijgen.
oke. en het punt van state of the art brute race techniek zegt je niks?quote:Op maandag 24 april 2006 19:08 schreef smash789 het volgende:
Ik vind 'm echt héél lelijk.
Ten eerste de stickers, verschrikkelijk.
Veel te ver verlaagd, ziet er niet uit.
En dan die body-kit.... Da's wel heel erg fout! Wat een ontzettende taartschep.
En dan zowiezo het model... Tja, ik heb nooit begrepen waarom er mensen zijn die een Skyline mooi vinden. Het model lijkt op die van de gemiddelde nietszeggende oude lullen burgerbak met een gatenkaas voorbumper en lelijke achterlichten.
Maar goed, als jij 'm mooi vindt, veel plezier ermee
Dat ligt eraan hoe de markt is op dat moment.quote:Op dinsdag 25 april 2006 03:47 schreef StefanP het volgende:
Wat voor auto komt er trouwens voor in de plaats na een jaar? Weer een skyline?
Néé, ten eerste omdat ik liever rij zonder allerlei technische bullshit, en ten tweede omdat ik liever brute rauwe Amerikaanse power heb. En tja... Het oog wil natuurlijk ook heel veel.quote:Op maandag 24 april 2006 20:14 schreef Inorbit het volgende:
[..]
oke. en het punt van state of the art brute race techniek zegt je niks?
daarom alleen al zou ik hem willen.
het gaat niet eens om snelheid bij D1 auto's hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:25 schreef smash789 het volgende:
[..]
Néé, ten eerste omdat ik liever rij zonder allerlei technische bullshit, en ten tweede omdat ik liever brute rauwe Amerikaanse power heb. En tja... Het oog wil natuurlijk ook heel veel.
Liever een mooie trage auto, dan een snelle graflelijke Skyline.
De auto is gekocht door gofaster, je bent er idd deels eigenaar van, maar Eus ook. Daarbij gebruik je hem niet als dagelijks vervoer neem ik aan, en staat de auto ook niet op jou naam. Zou je hem dan niet na een jaar prive willen kopen?quote:
Nee, een auto als deze is niet echt bruikbaar voor het dagelijks verkeer in Nederland. Ik heb zelf een andere auto op het oog.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:33 schreef GC_Stef het volgende:
[..]
De auto is gekocht door gofaster, je bent er idd deels eigenaar van, maar Eus ook. Daarbij gebruik je hem niet als dagelijks vervoer neem ik aan, en staat de auto ook niet op jou naam. Zou je hem dan niet na een jaar prive willen kopen?
Dat was wat ik bedoelde
Blijft iig een SUPER DIKKE bak iig![]()
smaken verschillen. ik ga liever hard door de bocht als alleen hard vooruit. of liever scheef door de boch. dat moet met dit ding wel kunnen. het is zoiezo veel meer lol om met die skyline te rijden.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:25 schreef smash789 het volgende:
[..]
Néé, ten eerste omdat ik liever rij zonder allerlei technische bullshit, en ten tweede omdat ik liever brute rauwe Amerikaanse power heb. En tja... Het oog wil natuurlijk ook heel veel.
Liever een mooie trage auto, dan een snelle graflelijke Skyline.
Wat lul jij nou weer? of heeft dat met je 'bagger' status te maken?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:50 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Oh nou in dat geval hebben wij net een ferarri gekocht. Ik open er morgen wel een topic over.
Heb ik al gezegd dat ie uit de US komt?![]()
Gewoon, ik klik op jouw topic, ik ken je niet. In de TS staat dat "Wij" een Nissan Skyline laten importeren en alles.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:20 schreef jacco het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer? of heeft dat met je 'bagger' status te maken?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:00 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Gewoon, ik klik op jouw topic, ik ken je niet. In de TS staat dat "Wij" een Nissan Skyline laten importeren en alles.
Dan vraag ik me op mijn beurt af, wie zijn 'Jullie'?
Moet ik me daar een 2fast2furious groepje bij voorstellen?![]()
Het is gewoon interesse hoor![]()
quote:
je kunt natuurlijk het topic lezenquote:
dus nu is het duidelijke wie 'wij' zijn?quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:26 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ah sorry nu zie ik pas dat die link clickable is, ik heb een heel laag constrast, dus zie eigenlijk geen verschil tussen blauwe en zwarte letters![]()
Yepquote:Op woensdag 26 april 2006 09:52 schreef jacco het volgende:
[..]
dus nu is het duidelijke wie 'wij' zijn?
Dan heb je het toch niet helemaal goed gelezen. Wij organiseren geen evenmenten maar helpen organisaties met evenementen. Wij brengen speciale auto's naar autoshows, deze Skyline komt nu in ons eigen bezit. Daar gaan wij dus zelf shows mee bezoeken.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:21 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
YepSnap alleen nog niet waarvoor jullie die auto willen gebruiken. Jullie organiseren evenementen, maar dan is het toch de bedoeling dat iedereen met z'n eigen auto komt, komt de skyline er dan bij te staan als 'must see'?
Dus voor shows, is het dan niet beter een mooie skyline te hebben (bagger eigenschappen ja, maar puur voor show) dan een graflelijke skyline met ultieme drift-eigenschappen onderhuids die je toch nauwelijks ziet ?quote:Op woensdag 26 april 2006 11:40 schreef jacco het volgende:
[..]
Dan heb je het toch niet helemaal goed gelezen. Wij organiseren geen evenmenten maar helpen organisaties met evenementen. Wij brengen speciale auto's naar autoshows, deze Skyline komt nu in ons eigen bezit. Daar gaan wij dus zelf shows mee bezoeken.
De auto is juist een show auto, en omdat we nog geen D1 auto's hebben in continentaal Europa (UK juist wel). Iedereen wil deze auto van dichtbij zien. Je hebt geen idee hoeveel aanmeldingen we al hebben van organisaties die de auto op de shows wil hebben. en dan niet alleen organisaties uit de Benelux maar uit heel Europa van Noorwegen tot Griekenland.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:10 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Dus voor shows, is het dan niet beter een mooie skyline te hebben (bagger eigenschappen ja, maar puur voor show) dan een graflelijke skyline met ultieme drift-eigenschappen onderhuids die je toch nauwelijks ziet ?
Dan ga je toch beetje voorbij aan de essentie van het hele show-gebeuren.
Dat waren de auto's van Nemesisquote:Op donderdag 27 april 2006 03:32 schreef StefanP het volgende:
Aan wat voor bedrag moet ik denken om die auto op m'n show te hebben? Is zoiets rendabel? Er zijn volop tuningshows in NL, maar ik zag er eigenlijk steeds dezelfde auto's, vooral die Genesis dingen uit de UK en zo. Die hoef ik niet echt 4x op rij te zien, en als organisator zou ik ook snappen dat zoiets geen publiekstrekker blijft als hij op de vorige 3 shows ook al stond. Om dan 200 euro neer te tellen aan sta-geld, zou ik niet doen...
Daar zou ik ook voor gaan maar hij vindt D1 nou helemaal show, boeit mij ook helemaal geen reet wat die reed/rijdt. Ik heb liever een goed gestylde skyline.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:10 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Dus voor shows, is het dan niet beter een mooie skyline te hebben (bagger eigenschappen ja, maar puur voor show) dan een graflelijke skyline met ultieme drift-eigenschappen onderhuids die je toch nauwelijks ziet ?
Dan ga je toch beetje voorbij aan de essentie van het hele show-gebeuren.
Dat zijn er heel veel, procentueel gezien zijn dat er meer dan 80% denk ik. Als ze het niet weten dan komen ze daar heel snel achterquote:Op zondag 30 april 2006 19:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hoeveel % van de bezoekers van zo'n tuningshow zouden eigenlijk weten wie Ken Nomura is?
Oh, dan zullen dat andere tuningshows zijn als die "full-speed" (oid) shows waar ik vroeger kwamquote:Op maandag 1 mei 2006 09:49 schreef jacco het volgende:
[..]
Dat zijn er heel veel, procentueel gezien zijn dat er meer dan 80% denk ik. Als ze het niet weten dan komen ze daar heel snel achter
De buitenkant blijft hetzelfde afgezien van een paar nieuwe sponsor stickers. Het interieur zal voorzien worden van nieuwe Blitz racekuipen en andere items.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:04 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Oh, dan zullen dat andere tuningshows zijn als die "full-speed" (oid) shows waar ik vroeger kwam![]()
De gemiddelde interesse van die gasten was meestal hoe groot de spoiler is en of het ook op een tigra past
Maar bijzondere auto verder hoor, misschien kom ik er wel speciaal op zo'n show voor langs![]()
Zijn er verder nog plannen qua aanpassingen, of issie zoals het er nu bijstaat al "af" ?
Heb geen idee welk hotel we dit jaar zitten. Heb vorige week de perskaarten ingevuld. De rest wordt voor mij geregeld dus ik laat me verasssenquote:Op maandag 1 mei 2006 14:45 schreef DeBastaard het volgende:
Gaan jullie ook naar D1GP op Silverstone? lijkt me wel toch? Met welke auto's gaan jullie en welk hotel? Vorig jaar zat ik in hetzelfde hotel als Euss, joed en nog wat kerels... maarja die ken ik dan 'een beetje' van de sxoc! Nog gezellig biertje mee gedronken op zaterdagavond... heftig toen hehe
Gaan jullie dit jaar weer naar 't zelfde hotel? =)
De kaarten zijn voor mij geregeld dus zou niet weten waar je die moet krijgen. Ik moest alleen mijn handtekening ergens onder zetten en mijn gegevens invullen. Dat soort 'regel' dingen worden altijd voor mij gedaan.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:13 schreef DeBastaard het volgende:
Kan je trouwens even laten weten waar je die kaarten moet aanvragen ? als je wilt kan je het even mailen naar debastaard [at] xs4all.nl ... Niet voor mij, maar iemand die ik ken zou pit-tickets regelen... alleen weet die persoon ff niet hoe
Dit zijn geen gewone kaarten maar perskaarten. Hiermee krijgen wij toegang tot de pits en andere delen van het circuit maar andere niet kunnen komen. Dat heeft niks met het organiseren van evenementen te maken.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:33 schreef Kolkie het volgende:
Dus je bent (mede)organisator van evenementen en je laat kaarten voor andere evenementen door iemand anders organiseren?
Volgens mij zijn Pit-kaarten toch ook gelijk entree of niet?quote:Op maandag 1 mei 2006 17:51 schreef jacco het volgende:
[..]
Dit zijn geen gewone kaarten maar perskaarten. Hiermee krijgen wij toegang tot de pits en andere delen van het circuit maar andere niet kunnen komen. Dat heeft niks met het organiseren van evenementen te maken.
Normale kaarten worden opgestuurd dus daar hoef ik zowiezo niks voor te doen.
Ja deze zijn zelfs nog verkleind de originele grootte was 3504x2336 en gemaakt met een Canon EOS 20D. De foto's zijn alleen al bijna 5mb grootquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:43 schreef DeBastaard het volgende:
Mooie pics man. Overtuigt me weer dat ik toch echt 'n dikkere cam moet hebben hehe.
Kom er niet echt uit hoe ik nu aan dat spel moet komen :|quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:47 schreef t0n het volgende:
Uiteraard.
http://www.streetlegalkhk.nl/forums/index.php?showtopic=20999&hl=drift
vreselijk offtopic, excuses daarvoor, maar hoe kun je eigenlijk een stuur instellen..? Krijg het niet voor elkaar met m'n wingman formula force GPquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:52 schreef t0n het volgende:
De eerste post, staat twee links man...
http://www.fsr.no/d1rdgp/downloads/D1RDGP.rar
http://www.fsr.no/d1rdgp/downloads.php
Afspelen en op de grote Record knop drukken, andere tracks doen 't bij mij ook niet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hoe neem je een replay op?
Die JDM-track doet het bij mij niet, alle andere tracks die ik heb gedowned wel![]()
screenshot
Ah zo, thanx.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:09 schreef t0n het volgende:
[..]
Afspelen en op de grote Record knop drukken, andere tracks doen 't bij mij ook niet.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:25 schreef t0n het volgende:
flikker, ik wil die andere tracks ook, stuur ik jou mijn jdm track.
De orginele Fernstone werkt prima bij mij, de JDM versie die doet het niet (zie de hele baan nieteens)quote:
Hehe.. Die Monaro VXR deed het ook leuk!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
D1 nu op top-gear!
THXquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:39 schreef PNG het volgende:
Mooi hoor Jacco !
Serieus ! Gaaf ! Heeeeel wat anders dan een groene 1.5 sedan met plastic. Supergaaf ! Da's toch wel ff progressie. En als niemand die Ken Dinges kent, ik ook niet, via forums als dit, etc, komt dat wel, heel erg gaaf. Serieus aan de weg aan het timmeren en van je hobby je werk gemaakt. Heel mooi !
Tsja dat is het model van de ER34quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:14 schreef jp84 het volgende:
wel beetje vage achterlichten (dat witte R33 stuk eronder), voorderest nice
Van deze is er maar 1, en in deze blitz bestickering zijn er 2.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:00 schreef jp84 het volgende:
ahha, maar hoeveel van deze wagens zijn er nou in omloop? (met die blitz bestikering)
Staat jou auto daar ook te koop? want dan staat er een schrijffout in de beschrijving.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:40 schreef Ger-E het volgende:
Heb ze net op de website gezet, inc de S15 van d'n Henk zelf.
KLIK HIER
Staat altijd zo slordig vind ik.quote:Een MR2 in TOPstaat. Europese auto. Enrom veel opties. Erg goed onderhouden als hobby-wagen. Alleen in de weekenden werd deze black-beauty buiten gereden!
Jullie rulen btwquote:Op donderdag 1 juni 2006 08:54 schreef Ger-E het volgende:
Haha *schaam*
Klopt, heb het gelijk even aangepast
mag ik vragen waar je deze simluator vandaan heb..??quote:
De auto wordt in een speciale container vervoerd, er komen dus geen andere mensen in de auto te rijden. Rollonrolloff is veel goedkoper maar met dit soort auto's echt niet aan te raden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:01 schreef VanDread het volgende:
Hoe word die bak getransporteerd? Mag hopen dat ie in een container gaat ofzo, via rollonrollof of mass auto transport schepen is echt af te raden....
Wat een hoop domme reacties in dit topic trouwens....
Mooi is anders, maar oeh... das wel ff een pretpakketje op wielen.
Rechtshandig rijdt trouwens prima, voor circuits zelfs beter omdat die rechtsom zijn.
Goeeeeed! Ik heb verhalen uit eerste hand van batch vol van die dingen waar de uberverlaagde spoilers op de kade kletterdequote:Op donderdag 1 juni 2006 18:49 schreef jacco het volgende:
[..]
De auto wordt in een speciale container vervoerd, er komen dus geen andere mensen in de auto te rijden. Rollonrolloff is veel goedkoper maar met dit soort auto's echt niet aan te raden.
Ik heb ze niet alleen gehoord maar ook meegemaakt. Wat je dan ziet wat ze met auto's van anderen doen, betaal je heel graag dat beetje extra voor een speciale container.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:29 schreef VanDread het volgende:
[..]
Goeeeeed! Ik heb verhalen uit eerste hand van batch vol van die dingen waar de uberverlaagde spoilers op de kade kletterde![]()
Afijn, blazen met dat ding! Have fun
Bij de volgende bocht op 45 graden linksaf powersliden.quote:
Bij de rotonde met gas erop tegen de bocht insturen en vasthouden totdat u de rechterweg nadert.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bij de volgende bocht op 45 graden linksaf powersliden.
ik denk niet dat hier nog veel aanpassingen nodig zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:00 schreef X-qlusive. het volgende:
op de groene sway bar na ziet die er top uit![]()
wil je nog wat aanpassingen maken aan deze D1 bak of laat je hem in deze staat ?
Ik ben mede eigenaar van Gofaster, dus wordt hij van mijquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:45 schreef D.Rose het volgende:
het kan zijn dat het al ergens te lezen stond, maar kan het zo snel niet vinden.
De TT zeg 'mijn eigen' Skyline
De OP heeft het over Gofaster als eigenaar en beheerder
que?
Uhm, er wordt een speciale container voor gebruikt omdat er nog een tweede auto in mee moet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:35 schreef Richie_Rich het volgende:
Past deze in een reguliere zeecontainer? Os is het een aparte (bredere) speciaal voor autotransporten?
maar in principe dus een bedrijfsauto?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:21 schreef jacco het volgende:
[..]
Ik ben mede eigenaar van Gofaster, dus wordt hij van mij
vooral belastingtechnisch interessant dusquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:30 schreef jacco het volgende:
[..]
In principe, maar aangezien het bedrijf van mij is.
Dat zowiezo, we kunnen hier nogal wat btw van terug vragenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vooral belastingtechnisch interessant dus
ga je 'm wel voor 'dagelijks gebruik' inzetten?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:38 schreef jacco het volgende:
[..]
Dat zowiezo, we kunnen hier nogal wat btw van terug vragen
Er zal wel mee gereden worden, maar we gebruiken hem voornamelijk voor drift shows en indoor shows.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ga je 'm wel voor 'dagelijks gebruik' inzetten?
Er bestaan geen "normale" bredere containers, alleen langere, container is aardig breed hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:35 schreef Richie_Rich het volgende:
Past deze in een reguliere zeecontainer? Os is het een aparte (bredere) speciaal voor autotransporten?
Waar zeg ik dat je 'normale' brede hebt? Er staat immers niet voor niets "apart speciaal" voorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:41 schreef VanDread het volgende:
[..]
Er bestaan geen "normale" bredere containers, alleen langere, container is aardig breed hoorPassen ook van die grote amerikaanse markt toyota pick ups in.
Een 45" container is 13,50 lang... passen gewoon 2 auto's in dacht ik zo.
Er passen zelfs 3 auto's in als er wat gestouwd word
Volgens mij moet je bij normaal rijden door een dorpie wel flink de snelheid eruit halen... met al die drempels
Een container is standaard 2.44m breed (binnen) dus denk niet dat je een "speciale" bredere container nodig hebt...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:06 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat je 'normale' brede hebt? Er staat immers niet voor niets "apart speciaal" voor
45ft, heb je die ook in Europa?Ik dacht dat die namelijk alleen voor de VS waren en dat Europa alleen de 20 en 40 voet heeft.
Wacht maar tot je de auto in het echt hoortquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:15 schreef VanDread het volgende:
[..]
Een container is standaard 2.44m breed (binnen) dus denk niet dat je een "speciale" bredere container nodig hebt...
Voor deepsea van Azie naar EU worden al jaren 45fters gebruikt, mogen eigenlijk alleen niet op de weg in de EU. Maar ook al pak je een 40fter, daar past ie ook nog 2 keer in
Goh hij klinkt zo op het 1e gehoor niet super extreem op dat filmpje
Is goed wanneer kom je langsquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:34 schreef jacco het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de auto in het echt hoort![]()
De auto wordt gewoon op kenteken gezet, en als het goed is wordt hij volgende week op de boot gezet. Maar ik uit ervaring weet dat dat soort pas zeker zijn als hij echt op de boot staat. Als hij eenmaal op de boot staat duurt het 5 á 6 weken voordat hij in Nederland is.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:17 schreef StefanP het volgende:
Ik vind hem beschaafd klinken hoorMijn auto maakt meer herrie. Maar dat is misschien maar goed ook, want ik lees regelmatig dat pimpreza eigenaren een boete krijgen (of zelfs hun auto in beslag genomen wordt!) vanwege hun uitlaat...
Hij komt toch wel op kenteken? Ik hoorde van Henk dat dat wel zo was, terwijl ik hier las van niet.
Hoe lang moet je nog wachten tot je hem hebt? Ik heb zo'n hekel aan dat wachten als je eenmaal weet dat ie van jou is maar er nog niet is<-- weet er alles van
Daar staat de andere alquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:12 schreef DeBastaard het volgende:
Cool
Jammer dat ie dan pas komt, anders kon je nog ff pimpen op silverstone met hem hehe
Relaxed man, ik helaas niet. Die meid die zou regelen heeft het niet voor elkaar gekregen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:18 schreef jacco het volgende:
[..]
Daar staat de andere al, we hebben btw de perskaarten gekregen. Dus verwacht weer mooie foto's
We houden je in de gaten dit jaarquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:35 schreef DeBastaard het volgende:
[..]
Relaxed man, ik helaas niet. Die meid die zou regelen heeft het niet voor elkaar gekregen.
Ach dan maar op de tribune, en gewoon de pits inlopen. Ging vorig jaar ook prima zonder pit-tickets
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:45 schreef Five_Aces het volgende:
Wie gaat die driftshows rijden, jij zelf?
Vind hem ook niet erg luid in elk geval. Moet er nog wat aan gebeuren zoals kooien en andere stoelen voor hij klaar is voor dat driftgebeuren?
Dit is niet de flyer hoe wij ons naar buiten profileren naar de organisaties toe.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:17 schreef Hugster het volgende:
*ook geen fan van het font is*
Kom op Jacco, je kan je met zo weinig moeite zoveel beter profileren
schopquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:09 schreef jacco het volgende:
De Skyline komt op 22 juli aan in Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |