Kom er niet echt uit hoe ik nu aan dat spel moet komen :|quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:47 schreef t0n het volgende:
Uiteraard.
http://www.streetlegalkhk.nl/forums/index.php?showtopic=20999&hl=drift
vreselijk offtopic, excuses daarvoor, maar hoe kun je eigenlijk een stuur instellen..? Krijg het niet voor elkaar met m'n wingman formula force GPquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:52 schreef t0n het volgende:
De eerste post, staat twee links man...
http://www.fsr.no/d1rdgp/downloads/D1RDGP.rar
http://www.fsr.no/d1rdgp/downloads.php
Afspelen en op de grote Record knop drukken, andere tracks doen 't bij mij ook niet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hoe neem je een replay op?
Die JDM-track doet het bij mij niet, alle andere tracks die ik heb gedowned wel![]()
screenshot
Ah zo, thanx.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:09 schreef t0n het volgende:
[..]
Afspelen en op de grote Record knop drukken, andere tracks doen 't bij mij ook niet.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:25 schreef t0n het volgende:
flikker, ik wil die andere tracks ook, stuur ik jou mijn jdm track.
De orginele Fernstone werkt prima bij mij, de JDM versie die doet het niet (zie de hele baan nieteens)quote:
Hehe.. Die Monaro VXR deed het ook leuk!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
D1 nu op top-gear!
THXquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:39 schreef PNG het volgende:
Mooi hoor Jacco !
Serieus ! Gaaf ! Heeeeel wat anders dan een groene 1.5 sedan met plastic. Supergaaf ! Da's toch wel ff progressie. En als niemand die Ken Dinges kent, ik ook niet, via forums als dit, etc, komt dat wel, heel erg gaaf. Serieus aan de weg aan het timmeren en van je hobby je werk gemaakt. Heel mooi !
Tsja dat is het model van de ER34quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:14 schreef jp84 het volgende:
wel beetje vage achterlichten (dat witte R33 stuk eronder), voorderest nice
Van deze is er maar 1, en in deze blitz bestickering zijn er 2.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:00 schreef jp84 het volgende:
ahha, maar hoeveel van deze wagens zijn er nou in omloop? (met die blitz bestikering)
Staat jou auto daar ook te koop? want dan staat er een schrijffout in de beschrijving.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:40 schreef Ger-E het volgende:
Heb ze net op de website gezet, inc de S15 van d'n Henk zelf.
KLIK HIER
Staat altijd zo slordig vind ik.quote:Een MR2 in TOPstaat. Europese auto. Enrom veel opties. Erg goed onderhouden als hobby-wagen. Alleen in de weekenden werd deze black-beauty buiten gereden!
Jullie rulen btwquote:Op donderdag 1 juni 2006 08:54 schreef Ger-E het volgende:
Haha *schaam*
Klopt, heb het gelijk even aangepast
mag ik vragen waar je deze simluator vandaan heb..??quote:
De auto wordt in een speciale container vervoerd, er komen dus geen andere mensen in de auto te rijden. Rollonrolloff is veel goedkoper maar met dit soort auto's echt niet aan te raden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:01 schreef VanDread het volgende:
Hoe word die bak getransporteerd? Mag hopen dat ie in een container gaat ofzo, via rollonrollof of mass auto transport schepen is echt af te raden....
Wat een hoop domme reacties in dit topic trouwens....
Mooi is anders, maar oeh... das wel ff een pretpakketje op wielen.
Rechtshandig rijdt trouwens prima, voor circuits zelfs beter omdat die rechtsom zijn.
Goeeeeed! Ik heb verhalen uit eerste hand van batch vol van die dingen waar de uberverlaagde spoilers op de kade kletterdequote:Op donderdag 1 juni 2006 18:49 schreef jacco het volgende:
[..]
De auto wordt in een speciale container vervoerd, er komen dus geen andere mensen in de auto te rijden. Rollonrolloff is veel goedkoper maar met dit soort auto's echt niet aan te raden.
Ik heb ze niet alleen gehoord maar ook meegemaakt. Wat je dan ziet wat ze met auto's van anderen doen, betaal je heel graag dat beetje extra voor een speciale container.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:29 schreef VanDread het volgende:
[..]
Goeeeeed! Ik heb verhalen uit eerste hand van batch vol van die dingen waar de uberverlaagde spoilers op de kade kletterde![]()
Afijn, blazen met dat ding! Have fun
Bij de volgende bocht op 45 graden linksaf powersliden.quote:
Bij de rotonde met gas erop tegen de bocht insturen en vasthouden totdat u de rechterweg nadert.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bij de volgende bocht op 45 graden linksaf powersliden.
ik denk niet dat hier nog veel aanpassingen nodig zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:00 schreef X-qlusive. het volgende:
op de groene sway bar na ziet die er top uit![]()
wil je nog wat aanpassingen maken aan deze D1 bak of laat je hem in deze staat ?
Ik ben mede eigenaar van Gofaster, dus wordt hij van mijquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:45 schreef D.Rose het volgende:
het kan zijn dat het al ergens te lezen stond, maar kan het zo snel niet vinden.
De TT zeg 'mijn eigen' Skyline
De OP heeft het over Gofaster als eigenaar en beheerder
que?
Uhm, er wordt een speciale container voor gebruikt omdat er nog een tweede auto in mee moet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:35 schreef Richie_Rich het volgende:
Past deze in een reguliere zeecontainer? Os is het een aparte (bredere) speciaal voor autotransporten?
maar in principe dus een bedrijfsauto?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:21 schreef jacco het volgende:
[..]
Ik ben mede eigenaar van Gofaster, dus wordt hij van mij
vooral belastingtechnisch interessant dusquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:30 schreef jacco het volgende:
[..]
In principe, maar aangezien het bedrijf van mij is.
Dat zowiezo, we kunnen hier nogal wat btw van terug vragenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vooral belastingtechnisch interessant dus
ga je 'm wel voor 'dagelijks gebruik' inzetten?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:38 schreef jacco het volgende:
[..]
Dat zowiezo, we kunnen hier nogal wat btw van terug vragen
Er zal wel mee gereden worden, maar we gebruiken hem voornamelijk voor drift shows en indoor shows.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ga je 'm wel voor 'dagelijks gebruik' inzetten?
Er bestaan geen "normale" bredere containers, alleen langere, container is aardig breed hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:35 schreef Richie_Rich het volgende:
Past deze in een reguliere zeecontainer? Os is het een aparte (bredere) speciaal voor autotransporten?
Waar zeg ik dat je 'normale' brede hebt? Er staat immers niet voor niets "apart speciaal" voorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:41 schreef VanDread het volgende:
[..]
Er bestaan geen "normale" bredere containers, alleen langere, container is aardig breed hoorPassen ook van die grote amerikaanse markt toyota pick ups in.
Een 45" container is 13,50 lang... passen gewoon 2 auto's in dacht ik zo.
Er passen zelfs 3 auto's in als er wat gestouwd word
Volgens mij moet je bij normaal rijden door een dorpie wel flink de snelheid eruit halen... met al die drempels
Een container is standaard 2.44m breed (binnen) dus denk niet dat je een "speciale" bredere container nodig hebt...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:06 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat je 'normale' brede hebt? Er staat immers niet voor niets "apart speciaal" voor
45ft, heb je die ook in Europa?Ik dacht dat die namelijk alleen voor de VS waren en dat Europa alleen de 20 en 40 voet heeft.
Wacht maar tot je de auto in het echt hoortquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:15 schreef VanDread het volgende:
[..]
Een container is standaard 2.44m breed (binnen) dus denk niet dat je een "speciale" bredere container nodig hebt...
Voor deepsea van Azie naar EU worden al jaren 45fters gebruikt, mogen eigenlijk alleen niet op de weg in de EU. Maar ook al pak je een 40fter, daar past ie ook nog 2 keer in
Goh hij klinkt zo op het 1e gehoor niet super extreem op dat filmpje
Is goed wanneer kom je langsquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:34 schreef jacco het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de auto in het echt hoort![]()
De auto wordt gewoon op kenteken gezet, en als het goed is wordt hij volgende week op de boot gezet. Maar ik uit ervaring weet dat dat soort pas zeker zijn als hij echt op de boot staat. Als hij eenmaal op de boot staat duurt het 5 á 6 weken voordat hij in Nederland is.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:17 schreef StefanP het volgende:
Ik vind hem beschaafd klinken hoorMijn auto maakt meer herrie. Maar dat is misschien maar goed ook, want ik lees regelmatig dat pimpreza eigenaren een boete krijgen (of zelfs hun auto in beslag genomen wordt!) vanwege hun uitlaat...
Hij komt toch wel op kenteken? Ik hoorde van Henk dat dat wel zo was, terwijl ik hier las van niet.
Hoe lang moet je nog wachten tot je hem hebt? Ik heb zo'n hekel aan dat wachten als je eenmaal weet dat ie van jou is maar er nog niet is<-- weet er alles van
Daar staat de andere alquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:12 schreef DeBastaard het volgende:
Cool
Jammer dat ie dan pas komt, anders kon je nog ff pimpen op silverstone met hem hehe
Relaxed man, ik helaas niet. Die meid die zou regelen heeft het niet voor elkaar gekregen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:18 schreef jacco het volgende:
[..]
Daar staat de andere al, we hebben btw de perskaarten gekregen. Dus verwacht weer mooie foto's
We houden je in de gaten dit jaarquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:35 schreef DeBastaard het volgende:
[..]
Relaxed man, ik helaas niet. Die meid die zou regelen heeft het niet voor elkaar gekregen.
Ach dan maar op de tribune, en gewoon de pits inlopen. Ging vorig jaar ook prima zonder pit-tickets
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:45 schreef Five_Aces het volgende:
Wie gaat die driftshows rijden, jij zelf?
Vind hem ook niet erg luid in elk geval. Moet er nog wat aan gebeuren zoals kooien en andere stoelen voor hij klaar is voor dat driftgebeuren?
Dit is niet de flyer hoe wij ons naar buiten profileren naar de organisaties toe.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:17 schreef Hugster het volgende:
*ook geen fan van het font is*
Kom op Jacco, je kan je met zo weinig moeite zoveel beter profileren
schopquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:09 schreef jacco het volgende:
De Skyline komt op 22 juli aan in Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |