Kom er niet echt uit hoe ik nu aan dat spel moet komen :|quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:47 schreef t0n het volgende:
Uiteraard.
http://www.streetlegalkhk.nl/forums/index.php?showtopic=20999&hl=drift
vreselijk offtopic, excuses daarvoor, maar hoe kun je eigenlijk een stuur instellen..? Krijg het niet voor elkaar met m'n wingman formula force GPquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:52 schreef t0n het volgende:
De eerste post, staat twee links man...
http://www.fsr.no/d1rdgp/downloads/D1RDGP.rar
http://www.fsr.no/d1rdgp/downloads.php
Afspelen en op de grote Record knop drukken, andere tracks doen 't bij mij ook niet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hoe neem je een replay op?
Die JDM-track doet het bij mij niet, alle andere tracks die ik heb gedowned wel![]()
screenshot
Ah zo, thanx.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:09 schreef t0n het volgende:
[..]
Afspelen en op de grote Record knop drukken, andere tracks doen 't bij mij ook niet.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:25 schreef t0n het volgende:
flikker, ik wil die andere tracks ook, stuur ik jou mijn jdm track.
De orginele Fernstone werkt prima bij mij, de JDM versie die doet het niet (zie de hele baan nieteens)quote:
Hehe.. Die Monaro VXR deed het ook leuk!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
D1 nu op top-gear!
THXquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:39 schreef PNG het volgende:
Mooi hoor Jacco !
Serieus ! Gaaf ! Heeeeel wat anders dan een groene 1.5 sedan met plastic. Supergaaf ! Da's toch wel ff progressie. En als niemand die Ken Dinges kent, ik ook niet, via forums als dit, etc, komt dat wel, heel erg gaaf. Serieus aan de weg aan het timmeren en van je hobby je werk gemaakt. Heel mooi !
Tsja dat is het model van de ER34quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:14 schreef jp84 het volgende:
wel beetje vage achterlichten (dat witte R33 stuk eronder), voorderest nice
Van deze is er maar 1, en in deze blitz bestickering zijn er 2.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:00 schreef jp84 het volgende:
ahha, maar hoeveel van deze wagens zijn er nou in omloop? (met die blitz bestikering)
Staat jou auto daar ook te koop? want dan staat er een schrijffout in de beschrijving.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:40 schreef Ger-E het volgende:
Heb ze net op de website gezet, inc de S15 van d'n Henk zelf.
KLIK HIER
Staat altijd zo slordig vind ik.quote:Een MR2 in TOPstaat. Europese auto. Enrom veel opties. Erg goed onderhouden als hobby-wagen. Alleen in de weekenden werd deze black-beauty buiten gereden!
Jullie rulen btwquote:Op donderdag 1 juni 2006 08:54 schreef Ger-E het volgende:
Haha *schaam*
Klopt, heb het gelijk even aangepast
mag ik vragen waar je deze simluator vandaan heb..??quote:
De auto wordt in een speciale container vervoerd, er komen dus geen andere mensen in de auto te rijden. Rollonrolloff is veel goedkoper maar met dit soort auto's echt niet aan te raden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:01 schreef VanDread het volgende:
Hoe word die bak getransporteerd? Mag hopen dat ie in een container gaat ofzo, via rollonrollof of mass auto transport schepen is echt af te raden....
Wat een hoop domme reacties in dit topic trouwens....
Mooi is anders, maar oeh... das wel ff een pretpakketje op wielen.
Rechtshandig rijdt trouwens prima, voor circuits zelfs beter omdat die rechtsom zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |