lolcamberquote:Op maandag 10 april 2006 13:21 schreef MewBie het volgende:
[..]
kijk naar die velgen dan, is net of ze er niet recht onder zitten![]()
Voorbeeld van mensen diequote:
Wat is het nut/doel dan volgens jou?quote:Op maandag 10 april 2006 14:24 schreef t0n het volgende:
[..]
Voorbeeld van mensen die- smileys gebruiken bij dingen afkraken, waar ze het nut/doel niet van weten.
We hebben het nu over de velgen toch?quote:Op maandag 10 april 2006 14:40 schreef Hugster het volgende:
wegligging
Dat mag, je krijgt er alleen geen antwoord opquote:Op maandag 10 april 2006 17:26 schreef junkiexp het volgende:
Mag ik vragen wat je ervoor betaald heb?
De auto komt op een Nederlands kenteken en zal dus gewoon straatlegaal worden. Wij verwachten de auto begin juni in de have te mogen ontvangen.quote:Op maandag 10 april 2006 01:10 schreef ook_gek het volgende:
Mar wat ik me dan weer afvraag. Hoe veel komt er nou bij kijken om zo een auto hier naar NL te krijgen? En gaan jullie hem op kenteken zetten of dat dan weer net niet?
En wanneer verwachten jullie de auto in NL?
De velgen staan idd zo om er makkelijker mee te kunnen driften.quote:Op maandag 10 april 2006 14:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja maar die staan onder een bepaalde hoek voor een hele goede reden
Ok,ik zou het persoonlijk ook voor mezelf houden.quote:Op maandag 10 april 2006 17:42 schreef jacco het volgende:
[..]
Dat mag, je krijgt er alleen geen antwoord op![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 18:09 schreef Hugster het volgende:
al dwars op het rechte stuk, dubbele apex, D1
Moet je zeker eens doen.quote:Op maandag 10 april 2006 13:10 schreef t0n het volgende:
Had 't gehoord idd bij Randall, Eus was daar... goeie shit ouwe.. ik zal je zekers even aan je broek trekken als je met dat ding rondje gaat hoeken!
zoeken en het staat wel ergens op internetquote:Op maandag 10 april 2006 17:47 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ok,ik zou het persoonlijk ook voor mezelf houden.
Maar wie niet waagt......
quote:Op maandag 10 april 2006 18:21 schreef jacco het volgende:
[..]
De Skyline wordt hier in de muur geparkeerd van het Irwindale circuit
http://video.google.com/videoplay?docid=6801264606309986&q=D1+skyline&pl=true
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |