Rij gelijk even langs Rheden als je dan toch bezig bent.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:54 schreef jacco het volgende:
[..]
Nee helaas voor de stalling hebben wij een andere plaats gereserveerd. De auto zal wel een rondje maken in Brummen om hem aan wat mensen te laten zien![]()
Zie topictitelquote:Op woensdag 12 april 2006 13:55 schreef t0n het volgende:
[..]
Imho, dit is niet 'een' Skyline...
half D1-wereld doet hier 'n moord voor
Yup, en het verpest de lijnen van de stickers nietquote:Op woensdag 12 april 2006 14:59 schreef jacco het volgende:
[..]
Dat is een officieel regelement van de D1. Hierdoor is de auto aan beide kanten gelijk en dat vinden zij mooierDe decals zijn btw maar aan één kant in speigelbeeld.
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:31 schreef jacco het volgende:
[..]
Zie je daar dan ook geen knipoog bij?
De auto zal door een buitenlandse drifter met een D1 license bestuurt worden.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:34 schreef GC_Stef het volgende:
[..]
Yup, en het verpest de lijnen van de stickers niet
Gaan we deze auto ook in de NL driftseries zien? Weet nog wel een piloot (en nee, ik heb het niet over mij zelf).
Oh je praat uit ervaring hoor ik?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:08 schreef Estolan het volgende:
Hoop voor je dat dat RB25DET blok het nog lang volhoud, ze zijn niet zo oersterk als de RB26DETT's
Ja, waar haal je je onderdelen vandaan eigenlijk?quote:Op donderdag 20 april 2006 04:22 schreef StefanP het volgende:
Wie gaat de auto trouwens onderhouden? Ik neem aan dat het nauw speelt met de specs, toleranties e.d. als het om een drift auto gaat.
De auto zal worden onderhouden met nauwe samenwerking met Japan. Wij hebben inmiddels een eigen team om ons heen ontwikkeld die dit soort auto's op hoog niveau kan laten rijden.quote:Op donderdag 20 april 2006 04:22 schreef StefanP het volgende:
Wie gaat de auto trouwens onderhouden? Ik neem aan dat het nauw speelt met de specs, toleranties e.d. als het om een drift auto gaat.
De onderdelen komen rechtstreeks uit Japanquote:Op donderdag 20 april 2006 13:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, waar haal je je onderdelen vandaan eigenlijk?
overnight?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:25 schreef jacco het volgende:
[..]
De onderdelen komen rechtstreeks uit Japan
Er zit een week tussen shows, dus binnen een week hebben wij onderdelen in huis om hem op een volgende show te hebben staan.quote:
Het ligt eraan met wie je zaken doet. Als je de juiste mensen achter je hebt staan gaan ze bij wijze van spreken door het vuur voor je.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:07 schreef Estolan het volgende:
Ik hoop het, die jappen zijn niet altijd zo vlug
We hebben mensen in Japan lopen die Engels en Japans kunnen. Die mensen werken ook nauw samen met de grootste powerhouses in Japan. Dus een taal barriëre is er niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:12 schreef Estolan het volgende:
dat is wel weer waar ja, maar soms begrijpen ze het verkeerd en duurt het wat te lang, maar ach, het komt altijd wel netjes aan
Ja die heb ikquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:20 schreef Hugster het volgende:
Heb je misschien de mods aan het onderstel ook op een rijtje?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:34 schreef jacco het volgende:
[..]
Ja die heb ik
Suspension:
? Biot Dumper F:8K R:6k+3k
? NISMO Front/Rear Arms
? URAS Super Pineapple Traction Mount
? URAS Pillar Tension Rods
? URAS Super Reinforced Tie Rods
? URAS Chibi-no-wa
? Adjustbable Reinforced Stabilizer
moet dit eens vertalen naar Nederlandse woorden![]()
Lees danquote:Op zondag 23 april 2006 02:30 schreef Repeat het volgende:
maar waarom heb je nou precies die auto gekochtik snap het verhaal nog niet echt
We gaan met deze auto voor een jaar lang alle grote auto shows in Europa langs.quote:Op zondag 23 april 2006 02:30 schreef Repeat het volgende:
maar waarom heb je nou precies die auto gekochtik snap het verhaal nog niet echt
Alleen neerzetten of bij elke show ook een drift demo?quote:Op zondag 23 april 2006 10:58 schreef jacco het volgende:
[..]
We gaan met deze auto voor een jaar lang alle grote auto shows in Europa langs.
ja, maar daarvoor koop je toch geen auto (die neem ik aan niet goedkoop is). What's in it for you?quote:Op zondag 23 april 2006 10:58 schreef jacco het volgende:
[..]
We gaan met deze auto voor een jaar lang alle grote auto shows in Europa langs.
er vroeg al iemand naar de prijs van die bak. En daar gaf je geen antwoord op. Kan ik me voorstellen. Maar ik heb echt geen flauw idee wat zo'n zwaar gemodde D1 rakket nou moet kosten. Moet ik denken aan een ton euro's of zit ik er dan lachwekkend ver naast ?quote:Op zondag 23 april 2006 16:59 schreef jacco het volgende:
Btw na het jaar wordt er weer een nieuwe auto aangeschaft
? de auto is al van mij.quote:Op zondag 23 april 2006 17:41 schreef GC_Stef het volgende:
Sparen dit jaar en jij zelf de auto over nemen?
Dan zit je er wel erg ver naast, niet lachwekkend ver maar wel ernaast.quote:Op zondag 23 april 2006 17:49 schreef manny het volgende:
[..]
er vroeg al iemand naar de prijs van die bak. En daar gaf je geen antwoord op. Kan ik me voorstellen. Maar ik heb echt geen flauw idee wat zo'n zwaar gemodde D1 rakket nou moet kosten. Moet ik denken aan een ton euro's of zit ik er dan lachwekkend ver naast ?
voor zo'n oude bak hoef je toch niet meer zoveel bpm te betalen als je hem op kenteken zou zetten?quote:Op zondag 23 april 2006 19:04 schreef Hugster het volgende:
Deze auto komt natuurlijk niet op kenteken te staan, wat alweer een hoop scheelt in de prijs
Als de volgende eigenaar hem voor hetzelfde doel wil gaan gebruiken niet natuurlijk.quote:Op maandag 24 april 2006 02:47 schreef StefanP het volgende:
Hij zal toch wel op kenteken moeten, als ze hem ooit nog in NL willen verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |