Rij gelijk even langs Rheden als je dan toch bezig bent.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:54 schreef jacco het volgende:
[..]
Nee helaas voor de stalling hebben wij een andere plaats gereserveerd. De auto zal wel een rondje maken in Brummen om hem aan wat mensen te laten zien![]()
Zie topictitelquote:Op woensdag 12 april 2006 13:55 schreef t0n het volgende:
[..]
Imho, dit is niet 'een' Skyline...
half D1-wereld doet hier 'n moord voor
Yup, en het verpest de lijnen van de stickers nietquote:Op woensdag 12 april 2006 14:59 schreef jacco het volgende:
[..]
Dat is een officieel regelement van de D1. Hierdoor is de auto aan beide kanten gelijk en dat vinden zij mooierDe decals zijn btw maar aan één kant in speigelbeeld.
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:31 schreef jacco het volgende:
[..]
Zie je daar dan ook geen knipoog bij?
De auto zal door een buitenlandse drifter met een D1 license bestuurt worden.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:34 schreef GC_Stef het volgende:
[..]
Yup, en het verpest de lijnen van de stickers niet
Gaan we deze auto ook in de NL driftseries zien? Weet nog wel een piloot (en nee, ik heb het niet over mij zelf).
Oh je praat uit ervaring hoor ik?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:08 schreef Estolan het volgende:
Hoop voor je dat dat RB25DET blok het nog lang volhoud, ze zijn niet zo oersterk als de RB26DETT's
Ja, waar haal je je onderdelen vandaan eigenlijk?quote:Op donderdag 20 april 2006 04:22 schreef StefanP het volgende:
Wie gaat de auto trouwens onderhouden? Ik neem aan dat het nauw speelt met de specs, toleranties e.d. als het om een drift auto gaat.
De auto zal worden onderhouden met nauwe samenwerking met Japan. Wij hebben inmiddels een eigen team om ons heen ontwikkeld die dit soort auto's op hoog niveau kan laten rijden.quote:Op donderdag 20 april 2006 04:22 schreef StefanP het volgende:
Wie gaat de auto trouwens onderhouden? Ik neem aan dat het nauw speelt met de specs, toleranties e.d. als het om een drift auto gaat.
De onderdelen komen rechtstreeks uit Japanquote:Op donderdag 20 april 2006 13:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, waar haal je je onderdelen vandaan eigenlijk?
overnight?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:25 schreef jacco het volgende:
[..]
De onderdelen komen rechtstreeks uit Japan
Er zit een week tussen shows, dus binnen een week hebben wij onderdelen in huis om hem op een volgende show te hebben staan.quote:
Het ligt eraan met wie je zaken doet. Als je de juiste mensen achter je hebt staan gaan ze bij wijze van spreken door het vuur voor je.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:07 schreef Estolan het volgende:
Ik hoop het, die jappen zijn niet altijd zo vlug
We hebben mensen in Japan lopen die Engels en Japans kunnen. Die mensen werken ook nauw samen met de grootste powerhouses in Japan. Dus een taal barriëre is er niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:12 schreef Estolan het volgende:
dat is wel weer waar ja, maar soms begrijpen ze het verkeerd en duurt het wat te lang, maar ach, het komt altijd wel netjes aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |