Dat is de D1 auto die ze in Amerika gebruikenquote:Op woensdag 12 april 2006 13:06 schreef StephanL het volgende:
Ik ben niet meer onder de indruk van de Skylines, die naar Nederland komen. en ook wie en waarvoor er mee gereden interesseert mij geen bal.
Leuk voor Gofaster, dat jullie er mee kunnen pimpen.
Schade auto?, kijkend naar de film op google
Als hij op NL grondgebied is komen er meerdere fotoshoots. En paar van die foto's zullen zeker hun weg vinden naar FOK!quote:Op woensdag 12 april 2006 13:24 schreef Inorbit het volgende:
Mooi, nee zeker niet, lekker boeiend. het lijkt een geweldige wagen om eens een rondje mee te scheuren. meeste raceauto's zijn ook niet mooi, nou en? als ze maar hard gaan. al had hij roze met kerstbomen geweest. brute bak.
Als je hem hebt Jacco, laat er alsjeblieft meer van zien!
Nee helaas voor de stalling hebben wij een andere plaats gereserveerd. De auto zal wel een rondje maken in Brummen om hem aan wat mensen te laten zienquote:Op woensdag 12 april 2006 13:48 schreef Tommie84 het volgende:
Komt hij toevallig in Brummen te staan? Mag ik hem dan eens komen bekijken?![]()
Imho, dit is niet 'een' Skyline...quote:Op woensdag 12 april 2006 13:06 schreef StephanL het volgende:
Ik ben niet meer onder de indruk van de Skylines, die naar Nederland komen. en ook wie en waarvoor er mee gereden interesseert mij geen bal.
Leuk voor Gofaster, dat jullie er mee kunnen pimpen.
Schade auto?, kijkend naar de film op google
Rustig t0n, dat moeten die 'down to earth' Nederlanders nog lerenquote:Op woensdag 12 april 2006 13:55 schreef t0n het volgende:
[..]
Imho, dit is niet 'een' Skyline...
half D1-wereld doet hier 'n moord voor
quote:Op woensdag 12 april 2006 13:59 schreef jacco het volgende:
[..]
Rustig t0n, dat moeten die 'down to earth' Nederlanders nog leren![]()
De formule 1 onder het driften D1GPquote:Op woensdag 12 april 2006 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat is dat D1 eigenlijk? Driftkampioenschappen?.
Deze auto en zijn bestuurder (Ken Nomura) zijn vorig jaar als meest populaire deelnemer gekozen in het deelnemersveldquote:
Er komen compleet nieuwe stoelen inquote:Op woensdag 12 april 2006 14:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Haal dan wel even de boosterseat uit de auto voordat je ermee gaat rijden dan.
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:28 schreef t0n het volgende:
Ey lul, ik was nog aan het editen
Cool, wist niet dat Blitz stoelen maakte.
Je importeert een schadebakquote:Op maandag 10 april 2006 18:21 schreef jacco het volgende:
[..]
De Skyline wordt hier in de muur geparkeerd van het Irwindale circuit
http://video.google.com/videoplay?docid=6801264606309986&q=D1+skyline&pl=true
Dat is de D1 auto die ze in Amerika gebruikenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je importeert een schadebak![]()
Maar serieus, vette shit
Hahaha, gelukkig maar.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:45 schreef jacco het volgende:
[..]
Dat is de D1 auto die ze in Amerika gebruikenIn Japan hebben ze een andere.
Dat is een officieel regelement van de D1. Hierdoor is de auto aan beide kanten gelijk en dat vinden zij mooierquote:Op woensdag 12 april 2006 14:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hahaha, gelukkig maar.Maar dat weet je vast ook wel, waarom zijn de decals op driftbakken altijd in spiegelbeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |