De auto is al straatlegaal in Japan, wij moeten alleen voldoen aan de Europsese emissie eisen het lichtbeeld moet juist zijn.quote:Op maandag 24 april 2006 18:24 schreef ook_gek het volgende:
ik denk dat je aardig wat mag gaan verranderen aan de auto om hem street legal te krijgen.
oke. en het punt van state of the art brute race techniek zegt je niks?quote:Op maandag 24 april 2006 19:08 schreef smash789 het volgende:
Ik vind 'm echt héél lelijk.
Ten eerste de stickers, verschrikkelijk.
Veel te ver verlaagd, ziet er niet uit.
En dan die body-kit.... Da's wel heel erg fout! Wat een ontzettende taartschep.
En dan zowiezo het model... Tja, ik heb nooit begrepen waarom er mensen zijn die een Skyline mooi vinden. Het model lijkt op die van de gemiddelde nietszeggende oude lullen burgerbak met een gatenkaas voorbumper en lelijke achterlichten.
Maar goed, als jij 'm mooi vindt, veel plezier ermee
Dat ligt eraan hoe de markt is op dat moment.quote:Op dinsdag 25 april 2006 03:47 schreef StefanP het volgende:
Wat voor auto komt er trouwens voor in de plaats na een jaar? Weer een skyline?
Néé, ten eerste omdat ik liever rij zonder allerlei technische bullshit, en ten tweede omdat ik liever brute rauwe Amerikaanse power heb. En tja... Het oog wil natuurlijk ook heel veel.quote:Op maandag 24 april 2006 20:14 schreef Inorbit het volgende:
[..]
oke. en het punt van state of the art brute race techniek zegt je niks?
daarom alleen al zou ik hem willen.
het gaat niet eens om snelheid bij D1 auto's hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:25 schreef smash789 het volgende:
[..]
Néé, ten eerste omdat ik liever rij zonder allerlei technische bullshit, en ten tweede omdat ik liever brute rauwe Amerikaanse power heb. En tja... Het oog wil natuurlijk ook heel veel.
Liever een mooie trage auto, dan een snelle graflelijke Skyline.
De auto is gekocht door gofaster, je bent er idd deels eigenaar van, maar Eus ook. Daarbij gebruik je hem niet als dagelijks vervoer neem ik aan, en staat de auto ook niet op jou naam. Zou je hem dan niet na een jaar prive willen kopen?quote:
Nee, een auto als deze is niet echt bruikbaar voor het dagelijks verkeer in Nederland. Ik heb zelf een andere auto op het oog.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:33 schreef GC_Stef het volgende:
[..]
De auto is gekocht door gofaster, je bent er idd deels eigenaar van, maar Eus ook. Daarbij gebruik je hem niet als dagelijks vervoer neem ik aan, en staat de auto ook niet op jou naam. Zou je hem dan niet na een jaar prive willen kopen?
Dat was wat ik bedoelde
Blijft iig een SUPER DIKKE bak iig![]()
smaken verschillen. ik ga liever hard door de bocht als alleen hard vooruit. of liever scheef door de boch. dat moet met dit ding wel kunnen. het is zoiezo veel meer lol om met die skyline te rijden.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:25 schreef smash789 het volgende:
[..]
Néé, ten eerste omdat ik liever rij zonder allerlei technische bullshit, en ten tweede omdat ik liever brute rauwe Amerikaanse power heb. En tja... Het oog wil natuurlijk ook heel veel.
Liever een mooie trage auto, dan een snelle graflelijke Skyline.
Wat lul jij nou weer? of heeft dat met je 'bagger' status te maken?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:50 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Oh nou in dat geval hebben wij net een ferarri gekocht. Ik open er morgen wel een topic over.
Heb ik al gezegd dat ie uit de US komt?![]()
Gewoon, ik klik op jouw topic, ik ken je niet. In de TS staat dat "Wij" een Nissan Skyline laten importeren en alles.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:20 schreef jacco het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer? of heeft dat met je 'bagger' status te maken?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:00 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Gewoon, ik klik op jouw topic, ik ken je niet. In de TS staat dat "Wij" een Nissan Skyline laten importeren en alles.
Dan vraag ik me op mijn beurt af, wie zijn 'Jullie'?
Moet ik me daar een 2fast2furious groepje bij voorstellen?![]()
Het is gewoon interesse hoor![]()
quote:
je kunt natuurlijk het topic lezenquote:
dus nu is het duidelijke wie 'wij' zijn?quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:26 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ah sorry nu zie ik pas dat die link clickable is, ik heb een heel laag constrast, dus zie eigenlijk geen verschil tussen blauwe en zwarte letters![]()
Yepquote:Op woensdag 26 april 2006 09:52 schreef jacco het volgende:
[..]
dus nu is het duidelijke wie 'wij' zijn?
Dan heb je het toch niet helemaal goed gelezen. Wij organiseren geen evenmenten maar helpen organisaties met evenementen. Wij brengen speciale auto's naar autoshows, deze Skyline komt nu in ons eigen bezit. Daar gaan wij dus zelf shows mee bezoeken.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:21 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
YepSnap alleen nog niet waarvoor jullie die auto willen gebruiken. Jullie organiseren evenementen, maar dan is het toch de bedoeling dat iedereen met z'n eigen auto komt, komt de skyline er dan bij te staan als 'must see'?
Dus voor shows, is het dan niet beter een mooie skyline te hebben (bagger eigenschappen ja, maar puur voor show) dan een graflelijke skyline met ultieme drift-eigenschappen onderhuids die je toch nauwelijks ziet ?quote:Op woensdag 26 april 2006 11:40 schreef jacco het volgende:
[..]
Dan heb je het toch niet helemaal goed gelezen. Wij organiseren geen evenmenten maar helpen organisaties met evenementen. Wij brengen speciale auto's naar autoshows, deze Skyline komt nu in ons eigen bezit. Daar gaan wij dus zelf shows mee bezoeken.
De auto is juist een show auto, en omdat we nog geen D1 auto's hebben in continentaal Europa (UK juist wel). Iedereen wil deze auto van dichtbij zien. Je hebt geen idee hoeveel aanmeldingen we al hebben van organisaties die de auto op de shows wil hebben. en dan niet alleen organisaties uit de Benelux maar uit heel Europa van Noorwegen tot Griekenland.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:10 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Dus voor shows, is het dan niet beter een mooie skyline te hebben (bagger eigenschappen ja, maar puur voor show) dan een graflelijke skyline met ultieme drift-eigenschappen onderhuids die je toch nauwelijks ziet ?
Dan ga je toch beetje voorbij aan de essentie van het hele show-gebeuren.
Dat waren de auto's van Nemesisquote:Op donderdag 27 april 2006 03:32 schreef StefanP het volgende:
Aan wat voor bedrag moet ik denken om die auto op m'n show te hebben? Is zoiets rendabel? Er zijn volop tuningshows in NL, maar ik zag er eigenlijk steeds dezelfde auto's, vooral die Genesis dingen uit de UK en zo. Die hoef ik niet echt 4x op rij te zien, en als organisator zou ik ook snappen dat zoiets geen publiekstrekker blijft als hij op de vorige 3 shows ook al stond. Om dan 200 euro neer te tellen aan sta-geld, zou ik niet doen...
Daar zou ik ook voor gaan maar hij vindt D1 nou helemaal show, boeit mij ook helemaal geen reet wat die reed/rijdt. Ik heb liever een goed gestylde skyline.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:10 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Dus voor shows, is het dan niet beter een mooie skyline te hebben (bagger eigenschappen ja, maar puur voor show) dan een graflelijke skyline met ultieme drift-eigenschappen onderhuids die je toch nauwelijks ziet ?
Dan ga je toch beetje voorbij aan de essentie van het hele show-gebeuren.
Dat zijn er heel veel, procentueel gezien zijn dat er meer dan 80% denk ik. Als ze het niet weten dan komen ze daar heel snel achterquote:Op zondag 30 april 2006 19:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hoeveel % van de bezoekers van zo'n tuningshow zouden eigenlijk weten wie Ken Nomura is?
Oh, dan zullen dat andere tuningshows zijn als die "full-speed" (oid) shows waar ik vroeger kwamquote:Op maandag 1 mei 2006 09:49 schreef jacco het volgende:
[..]
Dat zijn er heel veel, procentueel gezien zijn dat er meer dan 80% denk ik. Als ze het niet weten dan komen ze daar heel snel achter
De buitenkant blijft hetzelfde afgezien van een paar nieuwe sponsor stickers. Het interieur zal voorzien worden van nieuwe Blitz racekuipen en andere items.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:04 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Oh, dan zullen dat andere tuningshows zijn als die "full-speed" (oid) shows waar ik vroeger kwam![]()
De gemiddelde interesse van die gasten was meestal hoe groot de spoiler is en of het ook op een tigra past
Maar bijzondere auto verder hoor, misschien kom ik er wel speciaal op zo'n show voor langs![]()
Zijn er verder nog plannen qua aanpassingen, of issie zoals het er nu bijstaat al "af" ?
Heb geen idee welk hotel we dit jaar zitten. Heb vorige week de perskaarten ingevuld. De rest wordt voor mij geregeld dus ik laat me verasssenquote:Op maandag 1 mei 2006 14:45 schreef DeBastaard het volgende:
Gaan jullie ook naar D1GP op Silverstone? lijkt me wel toch? Met welke auto's gaan jullie en welk hotel? Vorig jaar zat ik in hetzelfde hotel als Euss, joed en nog wat kerels... maarja die ken ik dan 'een beetje' van de sxoc! Nog gezellig biertje mee gedronken op zaterdagavond... heftig toen hehe
Gaan jullie dit jaar weer naar 't zelfde hotel? =)
De kaarten zijn voor mij geregeld dus zou niet weten waar je die moet krijgen. Ik moest alleen mijn handtekening ergens onder zetten en mijn gegevens invullen. Dat soort 'regel' dingen worden altijd voor mij gedaan.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:13 schreef DeBastaard het volgende:
Kan je trouwens even laten weten waar je die kaarten moet aanvragen ? als je wilt kan je het even mailen naar debastaard [at] xs4all.nl ... Niet voor mij, maar iemand die ik ken zou pit-tickets regelen... alleen weet die persoon ff niet hoe
Dit zijn geen gewone kaarten maar perskaarten. Hiermee krijgen wij toegang tot de pits en andere delen van het circuit maar andere niet kunnen komen. Dat heeft niks met het organiseren van evenementen te maken.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:33 schreef Kolkie het volgende:
Dus je bent (mede)organisator van evenementen en je laat kaarten voor andere evenementen door iemand anders organiseren?
Volgens mij zijn Pit-kaarten toch ook gelijk entree of niet?quote:Op maandag 1 mei 2006 17:51 schreef jacco het volgende:
[..]
Dit zijn geen gewone kaarten maar perskaarten. Hiermee krijgen wij toegang tot de pits en andere delen van het circuit maar andere niet kunnen komen. Dat heeft niks met het organiseren van evenementen te maken.
Normale kaarten worden opgestuurd dus daar hoef ik zowiezo niks voor te doen.
Ja deze zijn zelfs nog verkleind de originele grootte was 3504x2336 en gemaakt met een Canon EOS 20D. De foto's zijn alleen al bijna 5mb grootquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:43 schreef DeBastaard het volgende:
Mooie pics man. Overtuigt me weer dat ik toch echt 'n dikkere cam moet hebben hehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |