Ligt eraan of het pannetje water antwoord gaf.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
Tijd voor de psych of en ik toch betrekkelijk normaal?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ligt eraan of het pannetje water antwoord gaf.
Dat noem ik niet debiel... Dat noem ik gewoon humor... Maar misschien heb ik die mening ookquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wie heeft dat nog meer... dat je de neiging/behoefte hebt af en toe (in mijn geval betrekkelijk vaak) de debiel uit te hangen? Gewoon zomaar, omdat je je er prettig bij voelt?
Ik sta net bv in de keuken een pannetje water op te zetten... en ik begin tegen het roerloze water te schreeuwen 'Doe dan wat, godverdomme!!!!' beetje zoals in de film, beetje dramatisch enzo.
Gewoon, zomaar.
Dit soort dingen doe ik toch best vaak. Ik bewaar het wel voor wanneer ik alleen ben... Lijkt me wel zo verstandig.
Beetje eenzaam ben je?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:37 schreef Orealo het volgende:
Ooh dat doe ik ook wel eens
Of overal bij praten, als je in je eentje bent "zo hop even het eitje breken" en dan ook krak zeggen enzo![]()
Nou ja, ik doe buiten de deur ook wel debiel... maar niet zo vaak als thuis. Maar hangt er van af hoor... met wie ik ben enzo. Als het dan erg gezellig is dan is artis d'r niks bij.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:38 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Dat noem ik niet debiel... Dat noem ik gewoon humor... Maar misschien heb ik die mening ook
omdat het ook voor mijn doen vrij gewoon is...
Ik vind jezelf in een bepaald keurslijf houden, omdat je omgeving dit schijnbaar van je verlangt,
je meer een debiel bent dan als je af en toe gewoon lekker de draak met jezelf kan steken
en daarmee de grootste lol hebt...
Brilliantquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
mijn zelfverminkingstopic volgt spoedig... first things firstquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:45 schreef Entonie het volgende:
zulk soort gedrag is een verkapte schreeuw om aandacht
quote:
quote:Maffe ritueeltjes met m'n vriendin die we zelf af en toe al vrij vreemd vinden, laat staan wanneer iemand anders het zou zien.
Gekke bekken trekken naar jezelf in de spiegel...
Ja, want wie wil er nou niet aandacht van een pannetje water?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:45 schreef Entonie het volgende:
zulk soort gedrag is een verkapte schreeuw om aandacht
Zeer zeer herkenbaar, maar dan met een andere klinker.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:12 schreef martinlutherking het volgende:
En sinds kort zeg ik zomaar Hap!
Ahaaa!!! Nu komt de spreekwoordelijke aap uit de mouw!!! Al die tijd voordoen als lievequote:Op vrijdag 7 april 2006 14:23 schreef sweetgirly het volgende:
die scheur heeft er wel heel memorabel jaren gezeten, bord niet vervangen. Werd iedereen elke keer herinnerd aan mijn 'strooimoment'. En ondanks dat ze de verzekering erbij zouden halen. Was een foutje gewoon
.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:26 schreef B-FliP het volgende:
Ahaaa!!! Nu komt de spreekwoordelijke aap uit de mouw!!! Al die tijd voordoen als lieve
schattige sweety... Maar je bent eigenlijk gewoon een vandaal!!!
Drop the act, u don't fool me anymore...quote:
Ik sloeg tijdens proefwerken graag een luide kreet uit na een minuut of 5-10. Iets tussen gewoon debielerig en doodsnood in...quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:23 schreef sweetgirly het volgende:
Ik praat erg vreemd soms tegen mijn poes![]()
En ik heb weleens in de klas gezeten, en dan was het zo droog/suf, dat ik dacht 'zal ik nu eens droog op de tafel gaan staan en gaan springen/dansen erop'. Nooit gedaan overigens.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Nou! Not fair!quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:35 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Phil Collins![]()
Had ik al verteld..![]()
ik ga verder![]()
Serieus? Niet van Zoo, lekker eeennn koooeekkiieeee haha Hap! Dát gaan we even doeeen heeeuui!quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:51 schreef Jump het volgende:
[..]
Maar als ik alleen ben en loop zo door de keuken om keokje ofzo te halen is het meestal iets van "pom pom pom" dat ik zit te zeggen![]()
Nee, gewoon vazn "pom pom pom", niet zo ergquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:55 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Serieus? Niet van Zoo, lekker eeennn koooeekkiieeee haha Hap! Dát gaan we even doeeen heeeuui!![]()
Een saaie debiel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:57 schreef Jump het volgende:
[..]
Nee, gewoon vazn "pom pom pom", niet zo erg
tè herkenbaarquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:55 schreef martinlutherking het volgende:
Serieus? Niet van Zoo, lekker eeennn koooeekkiieeee haha Hap! Dát gaan we even doeeen heeeuui!![]()
Die heb ik ook soms, gelukkig enkel als ik alleen ben of bij wat vrienden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik spoor af en toe van geen kanten.
of ik begin ineens een schaap na te doen!
Of als ze bij de cd's staan ook: "Ziet er wel tof uit, hupsakee, mandje in". Of als ze in de Ikea iets bij zich hebben, en aan de kassa: "Waar ga ik die rommel nu zetten?"quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:08 schreef -skippybal- het volgende:
Je ziet/hoort ze trouwens vaak in de supermarkt.
"Oh pindakaas, dat is volgens mij ook op. Meenemen maar dan."![]()
Doe dan over twee weken maar eens alsof je aan eht programmeren bebt. Wil ik je wel eens bezig zien danquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:20 schreef BlueCurl het volgende:
ik praat altijd in mezelf als ik aan het programeren ben.
ik heb een te grote inbeeldingsvermogen en daarom akan ik nogal eens dingen die worden verteld voor me zien en dan terwijl niemand anders aan het lacgen is me goed verschieten!
Dat heb ik ook vaak.. ik kan heel erg de humor inzien en lachen om dingen die anderen eigenlijk maar mild humoristisch vinden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:20 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb een te grote inbeeldingsvermogen en daarom akan ik nogal eens dingen die worden verteld voor me zien en dan terwijl niemand anders aan het lacgen is me goed verschieten!
Herkenbaar met ketchup, maar dan als die bijna helemaal leeg isquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:49 schreef -skippybal- het volgende:
Net nog tegen de bus mayonaiseDing zat nog halfvol, maar er kwam alleen maar kleine beetjes uit met veel lucht en scheetgeluiden
![]()
Dat heeft 'ie geweten ook![]()
Maar dan wordt ik niet zo boos op 'mquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:50 schreef Jump het volgende:
[..]
Herkenbaar met ketchup, maar dan als die bijna helemaal leeg is
Je kan er wel goed andere mensen met irriteren die er niet tegen kunnen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar dan wordt ik niet zo boos op 'mNu begon 'ie al op de helft te eikelen....
Heb je dat filmpje wel eens gezien van een Engelse gozer die een spel aan het spelen is?quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:56 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zou het bijna vergeten.... Met games wil het ook nog wel eens gebeuren.
"Sterf kenkernekkuhhhhhhh!!!!!!!!" *BOEM!!!!*
Jaaaa, daarvoor hoef je alleen maar je tong tegen je gehemelte te plakken. En maar lullen, doe ik ook graag. Of vraag het een ander om te doen: "Zeg mij na: met wat ga ik naar school?"quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:58 schreef Wojworshebn het volgende:
Ik doe (te) vaak uit alle macht een echte mongool na. Dus praten zoals Corkie: Hallloooow ik ben weeer thuisss..huhuhhheheeh..![]()
Een vrouw naar mijn hartquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:41 schreef Roeji het volgende:
[...]
Ach ja, liever een beetje debiel dan een saaie trut. Daar zijn er al genoeg van![]()
BOOOM HEADSHOT!!!quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:52 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje wel eens gezien van een Engelse gozer die een spel aan het spelen is?
Klopt, nu ben je 'anders'. Ook zo'n wazige opmerkingquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:54 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Een vrouw naar mijn hartZolang er maar niet te veel van zijn, want dan wordt je weer gek he...
![]()
Herkenbaar, zeg ik ook regelmatig tegen m'n hond, die gewoon enthousiast door blijft kwispelen en rondjes om me heen / tegen me aan gaat lopen. Dingen zoals: "Ooh, nu gaan we je in de pan stoppen he, ik hak je staart er wel eerst even af, ik zou ook graag het neusje willen, dat is een lekker stukje vlees! Ja hè?quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:38 schreef pepper_961 het volgende:
Ik doe het ook altijd tegen de kat.![]()
Dan ga ik met zo`n hoog stemmetje, zoals sommigen soms ook wel tegen baby`s doen, tegen dr praten.
Ik: " ga ik jou opeten?! jazeker wel, gaat ik jou lekker opeten dan?!"
Kat: ( frrrrrrrrrr frrrrrr) knijpt genoegelijk oogjes dicht.
ik " Ga ik jou lekker op de barbeque gooien dan?! jou lekker bakken?!"
kat: "frrrrrrrrt frttttttttttt" (geeft vriendelijke kopjes tegen m`n been)
Of ik miauw naar dr, van achter uit mn keel zodat het een hele zware miauw wordt, bijna als een boer klinkt het dan.![]()
En toch ben ik verder wel normaal hoor!! echt waar!! denk ik.................![]()
![]()
Dat doet me denken aan de discussie die ik ooit had met mijn ex, over het plaatsen van foto's van onze katten op internet. Ik vond het niet kunnen omdat ze geen toestemming gegeven hadden enzo...quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:02 schreef Gronnaephos het volgende:
over de privacy van die boterham (ze bekeek hem constant) enzovoorts![]()
Zo erg is het ook weer niet.....quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:52 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje wel eens gezien van een Engelse gozer die een spel aan het spelen is?
Het woord gekkie alleen alquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:20 schreef milagro het volgende:
dit topic heeft wel een erg hoog "ik ben me er ééntje, kijk mij eens gek doen" gehalte, hoor
mensen die zichzelf een 'gekkie' vinden en dat ook steeds zeggen, zijn vaak heel normaal, op het saaie af.
Lichtelijk eens is... er zitten reacties tussen dat ik denk: Zo hee... 't moet nie gekker worden.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:20 schreef milagro het volgende:
dit topic heeft wel een erg hoog "ik ben me er ééntje, kijk mij eens gek doen" gehalte, hoor
mensen die zichzelf een 'gekkie' vinden en dat ook steeds zeggen, zijn vaak heel normaal, op het saaie af.
Zou oma dat nou tegen opa zeggen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
een natte Tena Lady hebben
ohw ik zit gewoon de codes hard op te doen of als ik een fout maak van "ohw grrr" niks bijzonders hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:40 schreef Jump het volgende:
[..]
Doe dan over twee weken maar eens alsof je aan eht programmeren bebt. Wil ik je wel eens bezig zien dan
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
en ik begin tegen het roerloze water te schreeuwen 'Doe dan wat, godverdomme!!!!' beetje zoals in de film, beetje dramatisch enzo.
quote:Op zondag 9 april 2006 20:25 schreef Paltos het volgende:
Ik doe ook vaak debiel.
In gezelschap ook.
Mensen die lekker mee doen zijn okay.
Mensen die er niet mee kunnen lachen, kunnen optiefen.
Je hebt ook nog de mensen die zeggen: "Aja; oké dan!"
Die willen stiekem wel meedoen.
Da's niet debiel, maar irritant...quote:Op zondag 9 april 2006 20:24 schreef Dezz het volgende:
Op stap ga ik bijvoorbeeld gewoon gay dansen als ik daar zin in heb![]()
Ook ga ik graag schreeuwen, springen, zingen en domme grappen maken. Ik word dan heel druk en gun andere niet eens de kans om iets te vertellen, omdat ik er dan al overheen praat![]()
**klikt op fotoboek**quote:Op zondag 9 april 2006 23:50 schreef Maeghan het volgende:
Ik doe ook regelmatig debiel. Meestal voor foto's. Ik ken geen schaamte. Er circuleren van mij foto's waarin ik een langwerpig opblaasbaar object bestijg in een museum of waar ik mijn tong in iemands oor steek, etc. Iedereen weet allang dat ik niet helemaal spoor en ik voel ook niet de minste behoefte om mezelf in te houden eigenlijk. =P
Slachtoffer?quote:Op zondag 9 april 2006 23:54 schreef Maeghan het volgende:
Ja, die staan daar niet. De tong-in-oor foto heb ik zelf nog nooit gezien, die circuleert ergens bij de maker. Het slachtoffer heeft 'm wel gezien iig. =)
Bij de kat kan het ook prima(Zo vet varken,ben je er weer?)quote:
Ben jij een kloon van mij????quote:Op zondag 9 april 2006 20:24 schreef Dezz het volgende:
Ik werd net door mijn vriendin op dit topic gewezen, nou vooruit dan ook maar een bijdrage van mij!
Ja, ik weet het, ik doe ((te)vaak) debiel. Ik kan er gewoon niets aan doen! Wat is er nu heerlijker dan even lekker de debiel uit te hangen?
Op stap ga ik bijvoorbeeld gewoon gay dansen als ik daar zin in heb![]()
Ook ga ik graag schreeuwen, springen, zingen en domme grappen maken. Ik word dan heel druk en gun andere niet eens de kans om iets te vertellen, omdat ik er dan al overheen praat![]()
Dus.........
Dat die gozer zijn enkel niet heeft verzwikt, what the fuck!quote:Op maandag 10 april 2006 03:01 schreef WeirdMicky het volgende:
http://www.totallycrap.com/media/numadance/
Al is dit nog erger.
[..]
Ja dat doe ik ook vaak met een vriend van me, ook in het openbaar zeg maarquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:58 schreef Wojworshebn het volgende:
Ik doe (te) vaak uit alle macht een echte mongool na. Dus praten zoals Corkie: Hallloooow ik ben weeer thuisss..huhuhhheheeh..![]()
Dat soort dingen zijn toch ook veel leuker als je 'publiek' hebt? Ik vind debiel doen in m'n eentje nou niet zo heel erg veel aan eigenlijk...quote:Op maandag 10 april 2006 01:40 schreef SEMTEX het volgende:
Bijna constant. Het leuke is dat er nog iemand hie rin huis woont (O+ ) die dat soort buien heeft en we kunnen dikwijls enorm lachen om elkaars debiele buien en dat is altijd een aanmoediging om 't vaker te doen![]()
Ik doe dat dagelijks, de meest maffe dingen. Geniale monologen zelfs. In principe bewaar ik het in huiselijke kring of bij vrienden die dezelfde humor hebben. Daar is niets gek aan, er is niets saaier dan van die lui die dan ' doe niet zo lollig' gaan zitten verkondigen. Dat zijn zelf de meest zouteloze lui vaak. Ik acht mezelf normaal, dus dan ben jij het ook. Ik vind juist dat overmatig 'volwassen' gecontroleerde niet normaal.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wie heeft dat nog meer... dat je de neiging/behoefte hebt af en toe (in mijn geval betrekkelijk vaak) de debiel uit te hangen? Gewoon zomaar, omdat je je er prettig bij voelt?
Ik sta net bv in de keuken een pannetje water op te zetten... en ik begin tegen het roerloze water te schreeuwen 'Doe dan wat, godverdomme!!!!' beetje zoals in de film, beetje dramatisch enzo.
Gewoon, zomaar.
Dit soort dingen doe ik toch best vaak. Ik bewaar het wel voor wanneer ik alleen ben... Lijkt me wel zo verstandig.
Jammer.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
Dit soort dingen doe ik toch best vaak. Ik bewaar het wel voor wanneer ik alleen ben...
Ik bedenk me vaak de meest hilarische dingen als ik in bed lig. Lig ik daar een beetje stom te lachen...quote:Op maandag 10 april 2006 15:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik doe dat dagelijks, de meest maffe dingen. Geniale monologen zelfs. In principe bewaar ik het in huiselijke kring of bij vrienden die dezelfde humor hebben. Daar is niets gek aan, er is niets saaier dan van die lui die dan ' doe niet zo lollig' gaan zitten verkondigen. Dat zijn zelf de meest zouteloze lui vaak. Ik acht mezelf normaal, dus dan ben jij het ook. Ik vind juist dat overmatig 'volwassen' gecontroleerde niet normaal.
Ik vind mezelf soms ook geniaal grappig.quote:Op maandag 10 april 2006 15:37 schreef Pappie_Culo het volgende:
Vroeger had ik zo'n voice recordertje... was het ook leuk om in je eentje of met z'n 2en spontaan de meest achterlijke verhalen op te hangen. En dan later terugluisteren en dubbel liggen![]()
Same herequote:Op maandag 10 april 2006 15:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind mezelf soms ook geniaal grappig.![]()
Dat heb ik vaak tijdens het eten, vertel ik een verhaal, ik ga kapot van het lachen, einde van het verhaal: ''ik ben echt te grappig voor woorden''quote:Op maandag 10 april 2006 15:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind mezelf soms ook geniaal grappig.![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 16:00 schreef Jett het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak tijdens het eten, vertel ik een verhaal, ik ga kapot van het lachen, einde van het verhaal: ''ik ben echt te grappig voor woorden''
famillie:
ik:SNAP JE?!#?@!421?4
zolang het 'tegen' is en niet 'met' vinnik tbestquote:
Huh wat is hier zo erg aan dan....mis ik iets?quote:Op maandag 10 april 2006 03:01 schreef WeirdMicky het volgende:
Al is dit nog erger.
quote:Op maandag 10 april 2006 22:30 schreef MisterTata het volgende:
[..]
Huh wat is hier zo erg aan dan....mis ik iets?![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 11:01 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook vaak met een vriend van me, ook in het openbaar zeg maar
"I've got something to put in you!"quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:09 schreef Boeman het volgende:
Als ik iets te eten wil pakken ofzo, hardop roepen/schreeuwen bijv.: BÓÓTERHÂÂÂMM!!
En af en toe zomaar: I wanna take you to the gaybar gaybar gaybar! roepen
Ja dat komt er dan vaak nog achteraan jaquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
"I've got something to put in you!"
Als ik een man was zou ik dat regelmatig roepen.
Hier scoor je punten mee.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:17 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ja dat komt er dan vaak nog achteraan ja
evt. met het typische handklappen uit de clip. klap klap....... klap etc
Ach die komt zo nu en dan ook wel eens voorbij.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hier scoor je punten mee.
Danger! Danger! High Voltage! is ook leuk om te doen. Maar wel minder leuk.
Zij om zich heen kijken al rood wordendquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:38 schreef Roellio het volgende:
Ik loop wel eens met een vriendin in de stad en dan begin ik ineens als Quasimodo achter haar aan te hupsen met 1 arm op de grond.![]()
![]()
"ROEL, DOE NORMAAL!![]()
"
Wehehehe
quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:48 schreef sweetgirly het volgende:
Ik heb zelf trouwens ook weleens de neiging (gehad) dat als ik met een manspersoon (gewoon) loop, en er nét voorbijgangers langs komen opeens te zeggen van 'ik vond het niet leuk dat je mij sloeg' of erg dramatisch 'waarom ben je dan vreemd gegaan!' of soms zelfs 'eikel, waarom doe je dat dan ook, bladieblah'.
Hebben meerdere mensen hier last van
mwah ongeveer, in een winkel naast een paar mensen voor een schap gaan staan met zn 2en, en dan tegen de ander zeggen: Gewoon in je zak steken dan ziet niemand hetquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:48 schreef sweetgirly het volgende:
Ik heb zelf trouwens ook weleens de neiging (gehad) dat als ik met een manspersoon (gewoon) loop, en er nét voorbijgangers langs komen opeens te zeggen van 'ik vond het niet leuk dat je mij sloeg' of erg dramatisch 'waarom ben je dan vreemd gegaan!' of soms zelfs 'eikel, waarom doe je dat dan ook, bladieblah'.
Hebben meerdere mensen hier last van
Niet dusquote:
Ja precies, dat soort dingen!quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:59 schreef Boeman het volgende:
mwah ongeveer, in een winkel naast een paar mensen voor een schap gaan staan met zn 2en, en dan tegen de ander zeggen: Gewoon in je zak steken dan ziet niemand het.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:38 schreef Roellio het volgende:
Ik loop wel eens met een vriendin in de stad en dan begin ik ineens als Quasimodo achter haar aan te hupsen met 1 arm op de grond.![]()
![]()
"ROEL, DOE NORMAAL!![]()
"
Wehehehe
ja dat is leukquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:11 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Niet dus![]()
[..]
Ja precies, dat soort dingen!
In de tram met een manspersoon die er opzich wat foutig uitziet, zeggen 'waar heb je die bom nou gelaten'?ik heb er tig van dat soort dingen, ook met sex soms
.
Ook leuk is om ineens midden in de stad net te gaan doen alsof je moet bevallen. (als je zo'n jas hebt met een grote zak aan de voorkant kun je dat heel leuk opvullen met bijvoorbeeld een zak sinaasappelen). Bij voorkeur met een histerische vriend of vriendin die gaat roepen dat er een ambulance moet komen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:11 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Niet dus![]()
[..]
Ja precies, dat soort dingen!
In de tram met een manspersoon die er opzich wat foutig uitziet, zeggen 'waar heb je die bom nou gelaten'?ik heb er tig van dat soort dingen.
Niet dat iemand het geloofde, maar leuk was het wel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ook leuk is om ineens midden in de stad net te gaan doen alsof je moet bevallen. (als je zo'n jas hebt met een grote zak aan de voorkant kun je dat heel leuk opvullen met bijvoorbeeld een zak sinaasappelen). Bij voorkeur met een histerische vriend of vriendin die gaat roepen dat er een ambulance moet komen.
Drama rulezzz somsquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:14 schreef Boeman het volgende:
ja dat is leuk
En dan een beetje om je heen kijken hoe men reageert!
Over straat lopen en tegen een vrouwspersoon (in mijn geval) roepen: had je GVD niet kunnen vertellen dat je Chlamydia had !!!
Ok, dan zie ik ze binnenkort wel langskomenquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:25 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Drama rulezzz soms
'wil je mij de volgende keer niet uren vastgebonden laten liggen' * note, ik zie er onschuldig uit.
Daarom is het geloof ik zo leuk.
ik had er nog een paar, veel betere, kom er alleen niet meer op
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:14 schreef Twisted_fok het volgende:
Ook leuk is om ineens midden in de stad net te gaan doen alsof je moet bevallen. (als je zo'n jas hebt met een grote zak aan de voorkant kun je dat heel leuk opvullen met bijvoorbeeld een zak sinaasappelen). Bij voorkeur met een histerische vriend of vriendin die gaat roepen dat er een ambulance moet komen.
deed ik ook, voor mn beelscherm enzoquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:31 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Raar praten is trouwens (idd) ook leuk om te doen, overtuigd zijn van en in je eigen taal.
En dan wel dat mensen aan de toon er wat van kunnen maken 'half in het (nep) Chinees ruzie gaan maken ofzo. 'Foejonghai, klutwak!'Of gewoon doen alsof je niet spoort, de hele tijd, of als iemand kijkt, scheel kijken, alsof je zo normaal kijkt.
* scheel kijkt en vreemd gezicht trekt
Dat is ook herkenbaarquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:53 schreef Biene het volgende:
Debiel doen is okee!![]()
Ik heb er een dagtaak aan.![]()
Debiel doen in het openbaar is leuker dan alleenquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:54 schreef Jump het volgende:
[..]
Dat is ook herkenbaar
Ouders nu weg tot het einde van de week, enkel zus thuis. Maar die zal ook wel wegzijn. Dus zal weer wat debiele dingen doen
Over bitches enzo?quote:Op zondag 16 april 2006 13:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als ik alleen thuisben begin ik zomaar bullshit te zingen en te dansen.
Haha, zoiets deed ik wel eens met mn broertje. Dan gingen we in het zwembad van een of ander hotel vol met Amerikanen elkaar uitschelden en verkochten we elkaar een paar meppen. En zodra een of ander bemoeizuchtig persoon zich ermee bemoeide keken we hem aan en vroegen we wat er in vredesnaam aan de hand was. En dan de blik van zo iemand.quote:Op maandag 17 april 2006 14:25 schreef RealZeus het volgende:
Is dat allemaal onder het kopje "Debiel doen"?
Dan heb ik er ook nog wel een paar.
Een vriend van mij rijdt achter mij aan.Ik stop op een parkeerstrook midden in het centrum,hij ook.
En dan al scheldend uitstappen ("Hé domme klootzak,waar ben jij mee bezig,lul?") en elkaar dan zo'n beetje te lijf gaan.
Winkelend publiek:![]()
![]()
Wij:![]()
Gekke bekken trekken in de auto doet het ook goed.
Als ik een erectie heb, gebruik ik wel eens mijn penis als kapstokje. En door Elvis-achtige heupbewegingen te maken kan ik de handdoek dan een stukje de lucht in werpen en weer opvangen. Erg leuk om te doen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:40 schreef Taproot het volgende:
Heeel herkenbaar![]()
Laatst was ik in de keuken, en had het rijk voor mij alleen. Ik zette de radio aan en ze draaiden net dat Turkse liedje van Tarkan.
Ik snel zo'n afdrooghanddoek en een stevige elastiek genomen, mezelf zo'n tulband gemaakt en toen met de speelgoed kalashnikov van m'n neefje hoog in de lucht gehoffen door het huis huppelen, schieten en "allah o akbar" schreeuwen![]()
.quote:Op maandag 17 april 2006 20:06 schreef danny91184 het volgende:
Ik herken het...
Redelijk normaal!
Ik zeg altijd; schiet op sloom kreng.
Of tegen me pc; ja, je kan het! kom op!
hehehe
JIj bent mascotte?quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:01 schreef pekel het volgende:
Ik doe altijd debiel rond voetbalwedstrijden.
Je lijkt sprekend op mijquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
Gewoon, zomaar.
Waarom gebeurt dat nooit bij mijquote:Op woensdag 19 april 2006 00:50 schreef Maeghan het volgende:
Tssk, ik werk in een supermarkt. Al veel te lang. En zeker met vaste klanten kun je weleens melig worden, dat is wel grappig. Alleen daar heb ik niet echt concrete voorbeelden bij.
Wel zeg ik regelmatig gewoon nee als mensen vragen om een tasje. Of als ze vragen om sigaretten zeg ik dat ze maar moeten stoppen. Of met sigaretten, van die opmerkingen als "Nee meneer, deze zou ik niet nemen hoor, hier wordt u onvruchtbaar van. Ik zou dat andere pakje nemen." Of als iemand iets laat vallen, dan doe ik weleens alsof ik boos ben en zeg iets als "zeg, een beetje voorzichtiger mag ook wel, het is nog niet betaald hoor". Kijken ze ook weleens raar op =P
Bij de Albert Heijn was het helemaal erg, daar verveelde ik me de tyfus en ook werd je gek van al die klotekaartjes, bonuskaart, airmiles, etc. Dus dan werd het (snel achter elkaar) "Heeft u lege flessen ingeleverd, spaart u bonus- of airmiles, zuur en sambal bij?" De meeste mensen hadden dan echt een paar seconde nodig om het te verwerken, dat was grappig.
Vandaar ontslagen?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:50 schreef Maeghan het volgende:
Tssk, ik werk in een supermarkt. Al veel te lang. En zeker met vaste klanten kun je weleens melig worden, dat is wel grappig. Alleen daar heb ik niet echt concrete voorbeelden bij.
Wel zeg ik regelmatig gewoon nee als mensen vragen om een tasje. Of als ze vragen om sigaretten zeg ik dat ze maar moeten stoppen. Of met sigaretten, van die opmerkingen als "Nee meneer, deze zou ik niet nemen hoor, hier wordt u onvruchtbaar van. Ik zou dat andere pakje nemen." Of als iemand iets laat vallen, dan doe ik weleens alsof ik boos ben en zeg iets als "zeg, een beetje voorzichtiger mag ook wel, het is nog niet betaald hoor". Kijken ze ook weleens raar op =P
Bij de Albert Heijn was het helemaal erg, daar verveelde ik me de tyfus en ook werd je gek van al die klotekaartjes, bonuskaart, airmiles, etc. Dus dan werd het (snel achter elkaar) "Heeft u lege flessen ingeleverd, spaart u bonus- of airmiles, zuur en sambal bij?" De meeste mensen hadden dan echt een paar seconde nodig om het te verwerken, dat was grappig.
Elke (oud) AH medewerker wel volgens mij... Ik was vuller, maar ik vond dat het met mijn vlotte babbel ook een belangrijk onderdeel van mijn takenpakket was om de klanten zich thuis te laten voelen. Heel veel vaste klanten kende ik goed, dus altijd even een praatje maken. Uiteraard vond mijn baas het belangrijker als ik een beetje doorwerktequote:Op woensdag 19 april 2006 00:50 schreef Maeghan het volgende:
<Appie verhaal>
DAT DOE IK NOU NOOIT!quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:05 schreef Mirage het volgende:
Soms praat ik tegen mijn beeldscherm.
Dat doe ik ook altijd.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:00 schreef Blazkowich het volgende:
Ik ging laatst Duitsprekend door de McDrive.
-Waarmee kan ik u helpen
-Zwie Big Macs Bitte
/Op het scherm verschijnt 5 big macs - McDonalds vrouwtje zegt funf Big Macs?
-NEIN VERDAMT ZWEIMAL, ZWEIMAL!!
-Ow excuses, zweimal
-Jajajajaja gut gemacht
En dan gewoon heel droog aan komen rijden naar het raampje, met je Nederlandse kenteken, blonde kop ne postbank pasje.
- Kontte ich vieleicht gebrauch machen von der Pinmachine?
-Was?
-Der pinmachine. /laat pasje zien
-Ja hoor
/Ik Pin, zei zegt Tjuss
- Laterzz!
Je maakt wat mee he.
quote:Op woensdag 19 april 2006 11:48 schreef American_Nightmare het volgende:
Is dit het ik-ben-een-hele-gekke-meid / ik-ben-een-hele-gekke-knul-topic?
Herken ik ook wel als zaterdagpostbode ... mensen die vragen van:quote:Op woensdag 19 april 2006 08:36 schreef Gripper het volgende:
[..]
Andere toppers:
"Weet u waar <insert product> staat?"
"Ja, dat weet ik"
"..."
LOLOLOLquote:Op woensdag 19 april 2006 19:32 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Herken ik ook wel als zaterdagpostbode ... mensen die vragen van:
"Weet u hoe laat het is? "
"Uhm ... ja, * kijkt om horloge "
... en dan wegfietsen
Of hetzelfde als ze de weg willen weten.
dat schreeuwen heb ik zoooooooooo vaak in de auto... en zo vaak rij ik niet eensquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
Gewoon, zomaar.
Bier over mijn toetsenbordquote:Op woensdag 19 april 2006 15:00 schreef Blazkowich het volgende:
Ik ging laatst Duitsprekend door de McDrive.
-Waarmee kan ik u helpen
-Zwie Big Macs Bitte
/Op het scherm verschijnt 5 big macs - McDonalds vrouwtje zegt funf Big Macs?
-NEIN VERDAMT ZWEIMAL, ZWEIMAL!!
-Ow excuses, zweimal
-Jajajajaja gut gemacht
En dan gewoon heel droog aan komen rijden naar het raampje, met je Nederlandse kenteken, blonde kop ne postbank pasje.
- Kontte ich vieleicht gebrauch machen von der Pinmachine?
-Was?
-Der pinmachine. /laat pasje zien
-Ja hoor
/Ik Pin, zei zegt Tjuss
- Laterzz!
Je maakt wat mee he.
Goeie hey hahaquote:Op donderdag 20 april 2006 01:06 schreef PasQ het volgende:
die onthouden we
ook x iets te flauw gedaan bij de help knop bij de ingang parkeergarage...
tuut tuut waarmee kan ik u helpen?
2 big mics en 2 cola aub
wat ?
2 big macs en 2 cola aub
uuh ja..
:U
Owjah, daar ben ik nu helemaal fan van!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:35 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ach die komt zo nu en dan ook wel eens voorbij.
'Let's start a war, start a nucleair war, at the G....'
quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:16 schreef SeaOfLove het volgende:
Op de invalide-knop van een draaideur drukken, liefste zo'n hele grote bij een spupermarkt waar de mensen met een boodschappenkarretje doorheen lopen, kan het elke keer weer niet laten![]()
Nee,en geef toe het is heerlijk.quote:Op maandag 1 mei 2006 08:12 schreef het.ismij het volgende:
(ik gok dat sommige mannen echt nooit opgroeien)
Zeker weten!!quote:
Nou het is niet zo dat ik tegen een pannetje water ga staan lullenquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
Gewoon, zomaar.
Zeeland zeker?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:32 schreef Steephh het volgende:
Goh nog zoiets... Zo heb ik samen met een gast uit mijn klas een remix gemaakt. Gaat over onze mentor en nederlands leraar... Zelfs een site over gemaakt...
http://vierhoutrmx.tk/
Met een cover
Hoe debiel is dat?
Ja?quote:
HAHAHAHA BRILJANTquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Omdat?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:00 schreef Kiteless het volgende:
Als mensen een verborgen camera in mijn huis ophangen wordt ik direct opgesloten
Dat blijkt uit?quote:
yes, ik ben niet de enigstequote:Op zondag 16 april 2006 00:29 schreef PallominnoXIII het volgende:
Als ik een boterham maak zeg ik wel 's
LEKKURU BROOTURHAM!!
Geen zin in, en twas wel lol zoquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:01 schreef het.ismij het volgende:
"zelfs een site over gemaakt"
lekker zoon bg + beetje tekst en 2 linkjes.
als je dan toch loos bezig bent, maak er dan iets toonbaars loos van.
Zeker ook commentaar als je het weerbericht op de radio hoortquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:01 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
yes, ik ben niet de enigste
In de auto op weg naar huis raas en tier ik er ook op los, commentaar op dingen die op de radio worden gezegd enzo..ff de werkdag afreageren ahw
Nou, daar hoef je niet eens debiel over te doen hoor. Dat kan ook zonder dat je debiel doet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:55 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zeker ook commentaar als je het weerbericht op de radio hoort![]()
GVD kutweer krijgen we haha![]()
Vooral als je debiel bentquote:Op donderdag 18 mei 2006 07:38 schreef Steephh het volgende:
[..]
Nou, daar hoef je niet eens debiel over te doen hoor. Dat kan ook zonder dat je debiel doet.
radio: "Hallo, mijn naam is Kees Kwaks.."quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:55 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zeker ook commentaar als je het weerbericht op de radio hoort![]()
GVD kutweer krijgen we haha![]()
Kijk ik ben precies zo, ik herken mezelf in jouquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:40 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
radio: "Hallo, mijn naam is Kees Kwaks.."
ik: "Wat boeit mij dat nou!?"
radio: "..met het file nieuws, 4 km file op de A9.."
ik: "Yes, daar hoef ik niet langs!"
radio: "..door een ongeval"
ik: "Zondagsrijders!"
etc.
Ik zeg altijd als ik iemand bel en iemand neemt niet meteen op: "Neem op! Neem op! Anders wordt ik boos!" of "Ik vermoord je als je nu niet opneemt." En dan ben ik overigens niet kwaad.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:53 schreef Gripper het volgende:
Herkenbaar, schreeuwen tegen water dat het moet gaan koken
Ik heb ook van die gekke dingen. Kan hele verhalen tegen mezelf of welk willekeurig keuken-artikel dan ook afsteken als ik sta te wachten terwijl het eten opstaat. Ik doe een dansje met de kat als ik thuiskom, maar ze wil nooit meedoen.
Maffe ritueeltjes met m'n vriendin die we zelf af en toe al vrij vreemd vinden, laat staan wanneer iemand anders het zou zien.
Gekke bekken trekken naar jezelf in de spiegel...
Maar iedereen doet dat wel in meer of mindere mate, dus zo raar is het eigenlijk helemaal niet. Zolang je ook weer vrij naadloos kan omschakelen naar normaal gedrag, is er denk ik weinig om je zorgen over te maken. "Wat vindt jij d'r van, afwasborstel?"![]()
![]()
Geeft ze dan ook nog mee? Of heb jij anorexia?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik doe het graag samen met mijn vriendin
Ligt ze lekker te slapen, kom ik aanrennen spring bovenop haar en roep "BOMMETJUHHHHHH"
ook redelijk debiel
Ik moet lachen om jou.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:54 schreef Gripper het volgende:
[..]
tè herkenbaar![]()
![]()
(Ikvindt pompompiedom nog de meest milde variant)
"Jaaaaah, koekje!! Dara ga je dan, lekker, hop de slokdarm in. <skrotsj> Wat denk je, doen we d'r nog een poes?" <Poes kijkt> "Mooi, hopsa, wie zwijgt stemt toe. Of miauwen, mij om het even"
Weer een fascinerend stukje uit grippers schizofrene leven
Ik laatst bij de sapjes: "Hmm, 6 procent vruchten, najaaaah zeg.... Maar ja, hij ziet er wel leuk uit dus." en hoppa in de mand. Man naast me begon te grinniken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:08 schreef -skippybal- het volgende:
Je ziet/hoort ze trouwens vaak in de supermarkt.
"Oh pindakaas, dat is volgens mij ook op. Meenemen maar dan."![]()
Jaaaa haha dat doe ik ook. Of "Ga ik jou leuk aan het spit rijgen hè? Wat vind je daar nou van?' Wil je wel lekker op de barbecue?"quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:38 schreef pepper_961 het volgende:
Ik doe het ook altijd tegen de kat.![]()
Dan ga ik met zo`n hoog stemmetje, zoals sommigen soms ook wel tegen baby`s doen, tegen dr praten.
Ik: " ga ik jou opeten?! jazeker wel, gaat ik jou lekker opeten dan?!"
Kat: ( frrrrrrrrrr frrrrrr) knijpt genoegelijk oogjes dicht.
ik " Ga ik jou lekker op de barbeque gooien dan?! jou lekker bakken?!"
kat: "frrrrrrrrt frttttttttttt" (geeft vriendelijke kopjes tegen m`n been)
Of ik miauw naar dr, van achter uit mn keel zodat het een hele zware miauw wordt, bijna als een boer klinkt het dan.![]()
En toch ben ik verder wel normaal hoor!! echt waar!! denk ik.................![]()
![]()
Lijkt in de verte op mijn 'dansje.' Als mijn ouders te serieus zitten te praten en ik zit daar met mijn broertje dan roep ik: "DANSJEEE" en dan gaan mijn broertje en ik heel raar en wild lopen 'dansen' om mijn ouders heen.quote:Op maandag 10 april 2006 03:01 schreef WeirdMicky het volgende:
Al is dit nog erger.
bah, jij geilt op hoogzwangere vrouwenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:38 schreef CaptainPlanet het volgende:
MarMar sexen?
dat is niet meer 'gewoon' gek doen, eerder psychotischquote:
Herkenbaar.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:42 schreef diginoob het volgende:
[..]
Ik moet lachen om jou.
Ik praat ook zo tegen de kat. "Ga je ook gezellig mee tandjes poetsen?" "Heej dikkerdje, ga je ook boterhammetje eten?" Ik projecteer mezelf zeg maar op dat beest.
quote:Op woensdag 19 april 2006 11:48 schreef American_Nightmare het volgende:
Is dit het ik-ben-een-hele-gekke-meid / ik-ben-een-hele-gekke-knul-topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |