Die heb ik ook soms, gelukkig enkel als ik alleen ben of bij wat vrienden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik spoor af en toe van geen kanten.
of ik begin ineens een schaap na te doen!
Of als ze bij de cd's staan ook: "Ziet er wel tof uit, hupsakee, mandje in". Of als ze in de Ikea iets bij zich hebben, en aan de kassa: "Waar ga ik die rommel nu zetten?"quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:08 schreef -skippybal- het volgende:
Je ziet/hoort ze trouwens vaak in de supermarkt.
"Oh pindakaas, dat is volgens mij ook op. Meenemen maar dan."![]()
Doe dan over twee weken maar eens alsof je aan eht programmeren bebt. Wil ik je wel eens bezig zien danquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:20 schreef BlueCurl het volgende:
ik praat altijd in mezelf als ik aan het programeren ben.
ik heb een te grote inbeeldingsvermogen en daarom akan ik nogal eens dingen die worden verteld voor me zien en dan terwijl niemand anders aan het lacgen is me goed verschieten!
Dat heb ik ook vaak.. ik kan heel erg de humor inzien en lachen om dingen die anderen eigenlijk maar mild humoristisch vinden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:20 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb een te grote inbeeldingsvermogen en daarom akan ik nogal eens dingen die worden verteld voor me zien en dan terwijl niemand anders aan het lacgen is me goed verschieten!
Herkenbaar met ketchup, maar dan als die bijna helemaal leeg isquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:49 schreef -skippybal- het volgende:
Net nog tegen de bus mayonaiseDing zat nog halfvol, maar er kwam alleen maar kleine beetjes uit met veel lucht en scheetgeluiden
![]()
Dat heeft 'ie geweten ook![]()
Maar dan wordt ik niet zo boos op 'mquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:50 schreef Jump het volgende:
[..]
Herkenbaar met ketchup, maar dan als die bijna helemaal leeg is
Je kan er wel goed andere mensen met irriteren die er niet tegen kunnen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar dan wordt ik niet zo boos op 'mNu begon 'ie al op de helft te eikelen....
Heb je dat filmpje wel eens gezien van een Engelse gozer die een spel aan het spelen is?quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:56 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zou het bijna vergeten.... Met games wil het ook nog wel eens gebeuren.
"Sterf kenkernekkuhhhhhhh!!!!!!!!" *BOEM!!!!*
Jaaaa, daarvoor hoef je alleen maar je tong tegen je gehemelte te plakken. En maar lullen, doe ik ook graag. Of vraag het een ander om te doen: "Zeg mij na: met wat ga ik naar school?"quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:58 schreef Wojworshebn het volgende:
Ik doe (te) vaak uit alle macht een echte mongool na. Dus praten zoals Corkie: Hallloooow ik ben weeer thuisss..huhuhhheheeh..![]()
Een vrouw naar mijn hartquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:41 schreef Roeji het volgende:
[...]
Ach ja, liever een beetje debiel dan een saaie trut. Daar zijn er al genoeg van![]()
BOOOM HEADSHOT!!!quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:52 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje wel eens gezien van een Engelse gozer die een spel aan het spelen is?
Klopt, nu ben je 'anders'. Ook zo'n wazige opmerkingquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:54 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Een vrouw naar mijn hartZolang er maar niet te veel van zijn, want dan wordt je weer gek he...
![]()
Herkenbaar, zeg ik ook regelmatig tegen m'n hond, die gewoon enthousiast door blijft kwispelen en rondjes om me heen / tegen me aan gaat lopen. Dingen zoals: "Ooh, nu gaan we je in de pan stoppen he, ik hak je staart er wel eerst even af, ik zou ook graag het neusje willen, dat is een lekker stukje vlees! Ja hè?quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:38 schreef pepper_961 het volgende:
Ik doe het ook altijd tegen de kat.![]()
Dan ga ik met zo`n hoog stemmetje, zoals sommigen soms ook wel tegen baby`s doen, tegen dr praten.
Ik: " ga ik jou opeten?! jazeker wel, gaat ik jou lekker opeten dan?!"
Kat: ( frrrrrrrrrr frrrrrr) knijpt genoegelijk oogjes dicht.
ik " Ga ik jou lekker op de barbeque gooien dan?! jou lekker bakken?!"
kat: "frrrrrrrrt frttttttttttt" (geeft vriendelijke kopjes tegen m`n been)
Of ik miauw naar dr, van achter uit mn keel zodat het een hele zware miauw wordt, bijna als een boer klinkt het dan.![]()
En toch ben ik verder wel normaal hoor!! echt waar!! denk ik.................![]()
![]()
Dat doet me denken aan de discussie die ik ooit had met mijn ex, over het plaatsen van foto's van onze katten op internet. Ik vond het niet kunnen omdat ze geen toestemming gegeven hadden enzo...quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:02 schreef Gronnaephos het volgende:
over de privacy van die boterham (ze bekeek hem constant) enzovoorts![]()
Zo erg is het ook weer niet.....quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:52 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje wel eens gezien van een Engelse gozer die een spel aan het spelen is?
Het woord gekkie alleen alquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:20 schreef milagro het volgende:
dit topic heeft wel een erg hoog "ik ben me er ééntje, kijk mij eens gek doen" gehalte, hoor
mensen die zichzelf een 'gekkie' vinden en dat ook steeds zeggen, zijn vaak heel normaal, op het saaie af.
Lichtelijk eens is... er zitten reacties tussen dat ik denk: Zo hee... 't moet nie gekker worden.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:20 schreef milagro het volgende:
dit topic heeft wel een erg hoog "ik ben me er ééntje, kijk mij eens gek doen" gehalte, hoor
mensen die zichzelf een 'gekkie' vinden en dat ook steeds zeggen, zijn vaak heel normaal, op het saaie af.
Zou oma dat nou tegen opa zeggen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
een natte Tena Lady hebben
ohw ik zit gewoon de codes hard op te doen of als ik een fout maak van "ohw grrr" niks bijzonders hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:40 schreef Jump het volgende:
[..]
Doe dan over twee weken maar eens alsof je aan eht programmeren bebt. Wil ik je wel eens bezig zien dan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |