Ligt eraan of het pannetje water antwoord gaf.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
Tijd voor de psych of en ik toch betrekkelijk normaal?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ligt eraan of het pannetje water antwoord gaf.
Dat noem ik niet debiel... Dat noem ik gewoon humor... Maar misschien heb ik die mening ookquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wie heeft dat nog meer... dat je de neiging/behoefte hebt af en toe (in mijn geval betrekkelijk vaak) de debiel uit te hangen? Gewoon zomaar, omdat je je er prettig bij voelt?
Ik sta net bv in de keuken een pannetje water op te zetten... en ik begin tegen het roerloze water te schreeuwen 'Doe dan wat, godverdomme!!!!' beetje zoals in de film, beetje dramatisch enzo.
Gewoon, zomaar.
Dit soort dingen doe ik toch best vaak. Ik bewaar het wel voor wanneer ik alleen ben... Lijkt me wel zo verstandig.
Beetje eenzaam ben je?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:37 schreef Orealo het volgende:
Ooh dat doe ik ook wel eens
Of overal bij praten, als je in je eentje bent "zo hop even het eitje breken" en dan ook krak zeggen enzo![]()
Nou ja, ik doe buiten de deur ook wel debiel... maar niet zo vaak als thuis. Maar hangt er van af hoor... met wie ik ben enzo. Als het dan erg gezellig is dan is artis d'r niks bij.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:38 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Dat noem ik niet debiel... Dat noem ik gewoon humor... Maar misschien heb ik die mening ook
omdat het ook voor mijn doen vrij gewoon is...
Ik vind jezelf in een bepaald keurslijf houden, omdat je omgeving dit schijnbaar van je verlangt,
je meer een debiel bent dan als je af en toe gewoon lekker de draak met jezelf kan steken
en daarmee de grootste lol hebt...
Brilliantquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
mijn zelfverminkingstopic volgt spoedig... first things firstquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:45 schreef Entonie het volgende:
zulk soort gedrag is een verkapte schreeuw om aandacht
quote:
quote:Maffe ritueeltjes met m'n vriendin die we zelf af en toe al vrij vreemd vinden, laat staan wanneer iemand anders het zou zien.
Gekke bekken trekken naar jezelf in de spiegel...
Ja, want wie wil er nou niet aandacht van een pannetje water?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:45 schreef Entonie het volgende:
zulk soort gedrag is een verkapte schreeuw om aandacht
Zeer zeer herkenbaar, maar dan met een andere klinker.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:12 schreef martinlutherking het volgende:
En sinds kort zeg ik zomaar Hap!
Ahaaa!!! Nu komt de spreekwoordelijke aap uit de mouw!!! Al die tijd voordoen als lievequote:Op vrijdag 7 april 2006 14:23 schreef sweetgirly het volgende:
die scheur heeft er wel heel memorabel jaren gezeten, bord niet vervangen. Werd iedereen elke keer herinnerd aan mijn 'strooimoment'. En ondanks dat ze de verzekering erbij zouden halen. Was een foutje gewoon
.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:26 schreef B-FliP het volgende:
Ahaaa!!! Nu komt de spreekwoordelijke aap uit de mouw!!! Al die tijd voordoen als lieve
schattige sweety... Maar je bent eigenlijk gewoon een vandaal!!!
Drop the act, u don't fool me anymore...quote:
Ik sloeg tijdens proefwerken graag een luide kreet uit na een minuut of 5-10. Iets tussen gewoon debielerig en doodsnood in...quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:23 schreef sweetgirly het volgende:
Ik praat erg vreemd soms tegen mijn poes![]()
En ik heb weleens in de klas gezeten, en dan was het zo droog/suf, dat ik dacht 'zal ik nu eens droog op de tafel gaan staan en gaan springen/dansen erop'. Nooit gedaan overigens.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Nou! Not fair!quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:35 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Phil Collins![]()
Had ik al verteld..![]()
ik ga verder![]()
Serieus? Niet van Zoo, lekker eeennn koooeekkiieeee haha Hap! Dát gaan we even doeeen heeeuui!quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:51 schreef Jump het volgende:
[..]
Maar als ik alleen ben en loop zo door de keuken om keokje ofzo te halen is het meestal iets van "pom pom pom" dat ik zit te zeggen![]()
Nee, gewoon vazn "pom pom pom", niet zo ergquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:55 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Serieus? Niet van Zoo, lekker eeennn koooeekkiieeee haha Hap! Dát gaan we even doeeen heeeuui!![]()
Een saaie debiel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:57 schreef Jump het volgende:
[..]
Nee, gewoon vazn "pom pom pom", niet zo erg
tè herkenbaarquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:55 schreef martinlutherking het volgende:
Serieus? Niet van Zoo, lekker eeennn koooeekkiieeee haha Hap! Dát gaan we even doeeen heeeuui!![]()
Die heb ik ook soms, gelukkig enkel als ik alleen ben of bij wat vrienden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik spoor af en toe van geen kanten.
of ik begin ineens een schaap na te doen!
Of als ze bij de cd's staan ook: "Ziet er wel tof uit, hupsakee, mandje in". Of als ze in de Ikea iets bij zich hebben, en aan de kassa: "Waar ga ik die rommel nu zetten?"quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:08 schreef -skippybal- het volgende:
Je ziet/hoort ze trouwens vaak in de supermarkt.
"Oh pindakaas, dat is volgens mij ook op. Meenemen maar dan."![]()
Doe dan over twee weken maar eens alsof je aan eht programmeren bebt. Wil ik je wel eens bezig zien danquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:20 schreef BlueCurl het volgende:
ik praat altijd in mezelf als ik aan het programeren ben.
ik heb een te grote inbeeldingsvermogen en daarom akan ik nogal eens dingen die worden verteld voor me zien en dan terwijl niemand anders aan het lacgen is me goed verschieten!
Dat heb ik ook vaak.. ik kan heel erg de humor inzien en lachen om dingen die anderen eigenlijk maar mild humoristisch vinden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:20 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb een te grote inbeeldingsvermogen en daarom akan ik nogal eens dingen die worden verteld voor me zien en dan terwijl niemand anders aan het lacgen is me goed verschieten!
Herkenbaar met ketchup, maar dan als die bijna helemaal leeg isquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:49 schreef -skippybal- het volgende:
Net nog tegen de bus mayonaiseDing zat nog halfvol, maar er kwam alleen maar kleine beetjes uit met veel lucht en scheetgeluiden
![]()
Dat heeft 'ie geweten ook![]()
Maar dan wordt ik niet zo boos op 'mquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:50 schreef Jump het volgende:
[..]
Herkenbaar met ketchup, maar dan als die bijna helemaal leeg is
Je kan er wel goed andere mensen met irriteren die er niet tegen kunnen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar dan wordt ik niet zo boos op 'mNu begon 'ie al op de helft te eikelen....
Heb je dat filmpje wel eens gezien van een Engelse gozer die een spel aan het spelen is?quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:56 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zou het bijna vergeten.... Met games wil het ook nog wel eens gebeuren.
"Sterf kenkernekkuhhhhhhh!!!!!!!!" *BOEM!!!!*
Jaaaa, daarvoor hoef je alleen maar je tong tegen je gehemelte te plakken. En maar lullen, doe ik ook graag. Of vraag het een ander om te doen: "Zeg mij na: met wat ga ik naar school?"quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:58 schreef Wojworshebn het volgende:
Ik doe (te) vaak uit alle macht een echte mongool na. Dus praten zoals Corkie: Hallloooow ik ben weeer thuisss..huhuhhheheeh..![]()
Een vrouw naar mijn hartquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:41 schreef Roeji het volgende:
[...]
Ach ja, liever een beetje debiel dan een saaie trut. Daar zijn er al genoeg van![]()
BOOOM HEADSHOT!!!quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:52 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje wel eens gezien van een Engelse gozer die een spel aan het spelen is?
Klopt, nu ben je 'anders'. Ook zo'n wazige opmerkingquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:54 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Een vrouw naar mijn hartZolang er maar niet te veel van zijn, want dan wordt je weer gek he...
![]()
Herkenbaar, zeg ik ook regelmatig tegen m'n hond, die gewoon enthousiast door blijft kwispelen en rondjes om me heen / tegen me aan gaat lopen. Dingen zoals: "Ooh, nu gaan we je in de pan stoppen he, ik hak je staart er wel eerst even af, ik zou ook graag het neusje willen, dat is een lekker stukje vlees! Ja hè?quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:38 schreef pepper_961 het volgende:
Ik doe het ook altijd tegen de kat.![]()
Dan ga ik met zo`n hoog stemmetje, zoals sommigen soms ook wel tegen baby`s doen, tegen dr praten.
Ik: " ga ik jou opeten?! jazeker wel, gaat ik jou lekker opeten dan?!"
Kat: ( frrrrrrrrrr frrrrrr) knijpt genoegelijk oogjes dicht.
ik " Ga ik jou lekker op de barbeque gooien dan?! jou lekker bakken?!"
kat: "frrrrrrrrt frttttttttttt" (geeft vriendelijke kopjes tegen m`n been)
Of ik miauw naar dr, van achter uit mn keel zodat het een hele zware miauw wordt, bijna als een boer klinkt het dan.![]()
En toch ben ik verder wel normaal hoor!! echt waar!! denk ik.................![]()
![]()
Dat doet me denken aan de discussie die ik ooit had met mijn ex, over het plaatsen van foto's van onze katten op internet. Ik vond het niet kunnen omdat ze geen toestemming gegeven hadden enzo...quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:02 schreef Gronnaephos het volgende:
over de privacy van die boterham (ze bekeek hem constant) enzovoorts![]()
Zo erg is het ook weer niet.....quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:52 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje wel eens gezien van een Engelse gozer die een spel aan het spelen is?
Het woord gekkie alleen alquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:20 schreef milagro het volgende:
dit topic heeft wel een erg hoog "ik ben me er ééntje, kijk mij eens gek doen" gehalte, hoor
mensen die zichzelf een 'gekkie' vinden en dat ook steeds zeggen, zijn vaak heel normaal, op het saaie af.
Lichtelijk eens is... er zitten reacties tussen dat ik denk: Zo hee... 't moet nie gekker worden.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:20 schreef milagro het volgende:
dit topic heeft wel een erg hoog "ik ben me er ééntje, kijk mij eens gek doen" gehalte, hoor
mensen die zichzelf een 'gekkie' vinden en dat ook steeds zeggen, zijn vaak heel normaal, op het saaie af.
Zou oma dat nou tegen opa zeggen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
een natte Tena Lady hebben
ohw ik zit gewoon de codes hard op te doen of als ik een fout maak van "ohw grrr" niks bijzonders hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:40 schreef Jump het volgende:
[..]
Doe dan over twee weken maar eens alsof je aan eht programmeren bebt. Wil ik je wel eens bezig zien dan
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
en ik begin tegen het roerloze water te schreeuwen 'Doe dan wat, godverdomme!!!!' beetje zoals in de film, beetje dramatisch enzo.
quote:Op zondag 9 april 2006 20:25 schreef Paltos het volgende:
Ik doe ook vaak debiel.
In gezelschap ook.
Mensen die lekker mee doen zijn okay.
Mensen die er niet mee kunnen lachen, kunnen optiefen.
Je hebt ook nog de mensen die zeggen: "Aja; oké dan!"
Die willen stiekem wel meedoen.
Da's niet debiel, maar irritant...quote:Op zondag 9 april 2006 20:24 schreef Dezz het volgende:
Op stap ga ik bijvoorbeeld gewoon gay dansen als ik daar zin in heb![]()
Ook ga ik graag schreeuwen, springen, zingen en domme grappen maken. Ik word dan heel druk en gun andere niet eens de kans om iets te vertellen, omdat ik er dan al overheen praat![]()
**klikt op fotoboek**quote:Op zondag 9 april 2006 23:50 schreef Maeghan het volgende:
Ik doe ook regelmatig debiel. Meestal voor foto's. Ik ken geen schaamte. Er circuleren van mij foto's waarin ik een langwerpig opblaasbaar object bestijg in een museum of waar ik mijn tong in iemands oor steek, etc. Iedereen weet allang dat ik niet helemaal spoor en ik voel ook niet de minste behoefte om mezelf in te houden eigenlijk. =P
Slachtoffer?quote:Op zondag 9 april 2006 23:54 schreef Maeghan het volgende:
Ja, die staan daar niet. De tong-in-oor foto heb ik zelf nog nooit gezien, die circuleert ergens bij de maker. Het slachtoffer heeft 'm wel gezien iig. =)
Bij de kat kan het ook prima(Zo vet varken,ben je er weer?)quote:
Ben jij een kloon van mij????quote:Op zondag 9 april 2006 20:24 schreef Dezz het volgende:
Ik werd net door mijn vriendin op dit topic gewezen, nou vooruit dan ook maar een bijdrage van mij!
Ja, ik weet het, ik doe ((te)vaak) debiel. Ik kan er gewoon niets aan doen! Wat is er nu heerlijker dan even lekker de debiel uit te hangen?
Op stap ga ik bijvoorbeeld gewoon gay dansen als ik daar zin in heb![]()
Ook ga ik graag schreeuwen, springen, zingen en domme grappen maken. Ik word dan heel druk en gun andere niet eens de kans om iets te vertellen, omdat ik er dan al overheen praat![]()
Dus.........
Dat die gozer zijn enkel niet heeft verzwikt, what the fuck!quote:Op maandag 10 april 2006 03:01 schreef WeirdMicky het volgende:
http://www.totallycrap.com/media/numadance/
Al is dit nog erger.
[..]
Ja dat doe ik ook vaak met een vriend van me, ook in het openbaar zeg maarquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:58 schreef Wojworshebn het volgende:
Ik doe (te) vaak uit alle macht een echte mongool na. Dus praten zoals Corkie: Hallloooow ik ben weeer thuisss..huhuhhheheeh..![]()
Dat soort dingen zijn toch ook veel leuker als je 'publiek' hebt? Ik vind debiel doen in m'n eentje nou niet zo heel erg veel aan eigenlijk...quote:Op maandag 10 april 2006 01:40 schreef SEMTEX het volgende:
Bijna constant. Het leuke is dat er nog iemand hie rin huis woont (O+ ) die dat soort buien heeft en we kunnen dikwijls enorm lachen om elkaars debiele buien en dat is altijd een aanmoediging om 't vaker te doen![]()
Ik doe dat dagelijks, de meest maffe dingen. Geniale monologen zelfs. In principe bewaar ik het in huiselijke kring of bij vrienden die dezelfde humor hebben. Daar is niets gek aan, er is niets saaier dan van die lui die dan ' doe niet zo lollig' gaan zitten verkondigen. Dat zijn zelf de meest zouteloze lui vaak. Ik acht mezelf normaal, dus dan ben jij het ook. Ik vind juist dat overmatig 'volwassen' gecontroleerde niet normaal.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wie heeft dat nog meer... dat je de neiging/behoefte hebt af en toe (in mijn geval betrekkelijk vaak) de debiel uit te hangen? Gewoon zomaar, omdat je je er prettig bij voelt?
Ik sta net bv in de keuken een pannetje water op te zetten... en ik begin tegen het roerloze water te schreeuwen 'Doe dan wat, godverdomme!!!!' beetje zoals in de film, beetje dramatisch enzo.
Gewoon, zomaar.
Dit soort dingen doe ik toch best vaak. Ik bewaar het wel voor wanneer ik alleen ben... Lijkt me wel zo verstandig.
Jammer.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
Dit soort dingen doe ik toch best vaak. Ik bewaar het wel voor wanneer ik alleen ben...
Ik bedenk me vaak de meest hilarische dingen als ik in bed lig. Lig ik daar een beetje stom te lachen...quote:Op maandag 10 april 2006 15:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik doe dat dagelijks, de meest maffe dingen. Geniale monologen zelfs. In principe bewaar ik het in huiselijke kring of bij vrienden die dezelfde humor hebben. Daar is niets gek aan, er is niets saaier dan van die lui die dan ' doe niet zo lollig' gaan zitten verkondigen. Dat zijn zelf de meest zouteloze lui vaak. Ik acht mezelf normaal, dus dan ben jij het ook. Ik vind juist dat overmatig 'volwassen' gecontroleerde niet normaal.
Ik vind mezelf soms ook geniaal grappig.quote:Op maandag 10 april 2006 15:37 schreef Pappie_Culo het volgende:
Vroeger had ik zo'n voice recordertje... was het ook leuk om in je eentje of met z'n 2en spontaan de meest achterlijke verhalen op te hangen. En dan later terugluisteren en dubbel liggen![]()
Same herequote:Op maandag 10 april 2006 15:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind mezelf soms ook geniaal grappig.![]()
Dat heb ik vaak tijdens het eten, vertel ik een verhaal, ik ga kapot van het lachen, einde van het verhaal: ''ik ben echt te grappig voor woorden''quote:Op maandag 10 april 2006 15:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind mezelf soms ook geniaal grappig.![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 16:00 schreef Jett het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak tijdens het eten, vertel ik een verhaal, ik ga kapot van het lachen, einde van het verhaal: ''ik ben echt te grappig voor woorden''
famillie:
ik:SNAP JE?!#?@!421?4
zolang het 'tegen' is en niet 'met' vinnik tbestquote:
Huh wat is hier zo erg aan dan....mis ik iets?quote:Op maandag 10 april 2006 03:01 schreef WeirdMicky het volgende:
http://www.totallycrap.com/media/numadance/
Al is dit nog erger.
quote:Op maandag 10 april 2006 22:30 schreef MisterTata het volgende:
[..]
Huh wat is hier zo erg aan dan....mis ik iets?![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 11:01 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook vaak met een vriend van me, ook in het openbaar zeg maar
"I've got something to put in you!"quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:09 schreef Boeman het volgende:
Als ik iets te eten wil pakken ofzo, hardop roepen/schreeuwen bijv.: BÓÓTERHÂÂÂMM!!
En af en toe zomaar: I wanna take you to the gaybar gaybar gaybar! roepen
Ja dat komt er dan vaak nog achteraan jaquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
"I've got something to put in you!"
Als ik een man was zou ik dat regelmatig roepen.
Hier scoor je punten mee.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:17 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ja dat komt er dan vaak nog achteraan ja
evt. met het typische handklappen uit de clip. klap klap....... klap etc
Ach die komt zo nu en dan ook wel eens voorbij.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hier scoor je punten mee.
Danger! Danger! High Voltage! is ook leuk om te doen. Maar wel minder leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |