Dat die gozer zijn enkel niet heeft verzwikt, what the fuck!quote:Op maandag 10 april 2006 03:01 schreef WeirdMicky het volgende:
http://www.totallycrap.com/media/numadance/
Al is dit nog erger.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ligt eraan of het pannetje water antwoord gaf.
Ja dat doe ik ook vaak met een vriend van me, ook in het openbaar zeg maarquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:58 schreef Wojworshebn het volgende:
Ik doe (te) vaak uit alle macht een echte mongool na. Dus praten zoals Corkie: Hallloooow ik ben weeer thuisss..huhuhhheheeh..![]()
Dat soort dingen zijn toch ook veel leuker als je 'publiek' hebt? Ik vind debiel doen in m'n eentje nou niet zo heel erg veel aan eigenlijk...quote:Op maandag 10 april 2006 01:40 schreef SEMTEX het volgende:
Bijna constant. Het leuke is dat er nog iemand hie rin huis woont (O+ ) die dat soort buien heeft en we kunnen dikwijls enorm lachen om elkaars debiele buien en dat is altijd een aanmoediging om 't vaker te doen![]()
Ik doe dat dagelijks, de meest maffe dingen. Geniale monologen zelfs. In principe bewaar ik het in huiselijke kring of bij vrienden die dezelfde humor hebben. Daar is niets gek aan, er is niets saaier dan van die lui die dan ' doe niet zo lollig' gaan zitten verkondigen. Dat zijn zelf de meest zouteloze lui vaak. Ik acht mezelf normaal, dus dan ben jij het ook. Ik vind juist dat overmatig 'volwassen' gecontroleerde niet normaal.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wie heeft dat nog meer... dat je de neiging/behoefte hebt af en toe (in mijn geval betrekkelijk vaak) de debiel uit te hangen? Gewoon zomaar, omdat je je er prettig bij voelt?
Ik sta net bv in de keuken een pannetje water op te zetten... en ik begin tegen het roerloze water te schreeuwen 'Doe dan wat, godverdomme!!!!' beetje zoals in de film, beetje dramatisch enzo.
Gewoon, zomaar.
Dit soort dingen doe ik toch best vaak. Ik bewaar het wel voor wanneer ik alleen ben... Lijkt me wel zo verstandig.
Tijd voor de psych of en ik toch betrekkelijk normaal?
Jammer.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
Dit soort dingen doe ik toch best vaak. Ik bewaar het wel voor wanneer ik alleen ben...
Ik bedenk me vaak de meest hilarische dingen als ik in bed lig. Lig ik daar een beetje stom te lachen...quote:Op maandag 10 april 2006 15:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik doe dat dagelijks, de meest maffe dingen. Geniale monologen zelfs. In principe bewaar ik het in huiselijke kring of bij vrienden die dezelfde humor hebben. Daar is niets gek aan, er is niets saaier dan van die lui die dan ' doe niet zo lollig' gaan zitten verkondigen. Dat zijn zelf de meest zouteloze lui vaak. Ik acht mezelf normaal, dus dan ben jij het ook. Ik vind juist dat overmatig 'volwassen' gecontroleerde niet normaal.
Ik vind mezelf soms ook geniaal grappig.quote:Op maandag 10 april 2006 15:37 schreef Pappie_Culo het volgende:
Vroeger had ik zo'n voice recordertje... was het ook leuk om in je eentje of met z'n 2en spontaan de meest achterlijke verhalen op te hangen. En dan later terugluisteren en dubbel liggen![]()
Same herequote:Op maandag 10 april 2006 15:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind mezelf soms ook geniaal grappig.![]()
Dat heb ik vaak tijdens het eten, vertel ik een verhaal, ik ga kapot van het lachen, einde van het verhaal: ''ik ben echt te grappig voor woorden''quote:Op maandag 10 april 2006 15:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind mezelf soms ook geniaal grappig.![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 16:00 schreef Jett het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak tijdens het eten, vertel ik een verhaal, ik ga kapot van het lachen, einde van het verhaal: ''ik ben echt te grappig voor woorden''
famillie:
ik:SNAP JE?!#?@!421?4
zolang het 'tegen' is en niet 'met' vinnik tbestquote:
Huh wat is hier zo erg aan dan....mis ik iets?quote:Op maandag 10 april 2006 03:01 schreef WeirdMicky het volgende:
http://www.totallycrap.com/media/numadance/
Al is dit nog erger.
quote:Op maandag 10 april 2006 22:30 schreef MisterTata het volgende:
[..]
Huh wat is hier zo erg aan dan....mis ik iets?![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 11:01 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook vaak met een vriend van me, ook in het openbaar zeg maar
"I've got something to put in you!"quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:09 schreef Boeman het volgende:
Als ik iets te eten wil pakken ofzo, hardop roepen/schreeuwen bijv.: BÓÓTERHÂÂÂMM!!
En af en toe zomaar: I wanna take you to the gaybar gaybar gaybar! roepen
Ja dat komt er dan vaak nog achteraan jaquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
"I've got something to put in you!"
Als ik een man was zou ik dat regelmatig roepen.
Hier scoor je punten mee.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:17 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ja dat komt er dan vaak nog achteraan ja
evt. met het typische handklappen uit de clip. klap klap....... klap etc
Ach die komt zo nu en dan ook wel eens voorbij.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hier scoor je punten mee.
Danger! Danger! High Voltage! is ook leuk om te doen. Maar wel minder leuk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |