abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36851993
Ik loop wel eens met een vriendin in de stad en dan begin ik ineens als Quasimodo achter haar aan te hupsen met 1 arm op de grond.

"ROEL, DOE NORMAAL! "

Wehehehe
  dinsdag 11 april 2006 @ 12:40:32 #152
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_36852058
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 12:38 schreef Roellio het volgende:
Ik loop wel eens met een vriendin in de stad en dan begin ik ineens als Quasimodo achter haar aan te hupsen met 1 arm op de grond.

"ROEL, DOE NORMAAL! "

Wehehehe
Zij om zich heen kijken al rood wordend
[i]deze ruimte is te huur[/i]
pi_36852063
Heeel herkenbaar

Laatst was ik in de keuken, en had het rijk voor mij alleen. Ik zette de radio aan en ze draaiden net dat Turkse liedje van Tarkan.
Ik snel zo'n afdrooghanddoek en een stevige elastiek genomen, mezelf zo'n tulband gemaakt en toen met de speelgoed kalashnikov van m'n neefje hoog in de lucht gehoffen door het huis huppelen, schieten en "allah o akbar" schreeuwen
pi_36852297
Ik heb zelf trouwens ook weleens de neiging (gehad) dat als ik met een manspersoon (gewoon) loop, en er nét voorbijgangers langs komen opeens te zeggen van 'ik vond het niet leuk dat je mij sloeg' of erg dramatisch 'waarom ben je dan vreemd gegaan! ' of soms zelfs 'eikel, waarom doe je dat dan ook, bladieblah'.

Hebben meerdere mensen hier last van
pi_36852475
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 12:48 schreef sweetgirly het volgende:
Ik heb zelf trouwens ook weleens de neiging (gehad) dat als ik met een manspersoon (gewoon) loop, en er nét voorbijgangers langs komen opeens te zeggen van 'ik vond het niet leuk dat je mij sloeg' of erg dramatisch 'waarom ben je dan vreemd gegaan! ' of soms zelfs 'eikel, waarom doe je dat dan ook, bladieblah'.

pi_36852528
Een paar jaar geleden toen ik nog kranten rondbracht in de zomer
Gooide ik een krant in de bus, toen kwam der een meid (iets jonger denk ik) naar buiten gerend en begon toen ook te schreeuwen tegen me wat ze zei weet ik niet meer, maar had echt iets van "gek wief"
  dinsdag 11 april 2006 @ 12:59:44 #157
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_36852604
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 12:48 schreef sweetgirly het volgende:

mwah ongeveer, in een winkel naast een paar mensen voor een schap gaan staan met zn 2en, en dan tegen de ander zeggen: Gewoon in je zak steken dan ziet niemand het .
pi_36852870
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 12:54 schreef Roellio het volgende:

Niet dus
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 12:59 schreef Boeman het volgende:

mwah ongeveer, in een winkel naast een paar mensen voor een schap gaan staan met zn 2en, en dan tegen de ander zeggen: Gewoon in je zak steken dan ziet niemand het .
Ja precies, dat soort dingen!
In de tram met een manspersoon die er opzich wat foutig uitziet, zeggen 'waar heb je die bom nou gelaten?'

ik heb er tig van dat soort dingen.
pi_36852893
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 12:38 schreef Roellio het volgende:

"ROEL, DOE NORMAAL! "

Wehehehe
held!
  dinsdag 11 april 2006 @ 13:14:06 #160
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_36852958
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:11 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Niet dus
[..]

In de tram met een manspersoon die er opzich wat foutig uitziet, zeggen 'waar heb je die bom nou gelaten'?

ik heb er tig van dat soort dingen, ook met sex soms .
ja dat is leuk
En dan een beetje om je heen kijken hoe men reageert!

Over straat lopen en tegen een vrouwspersoon (in mijn geval ) roepen: had je GVD niet kunnen vertellen dat je Chlamydia had !!!
pi_36852981
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:11 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Niet dus
[..]

In de tram met een manspersoon die er opzich wat foutig uitziet, zeggen 'waar heb je die bom nou gelaten'?

ik heb er tig van dat soort dingen.
Ook leuk is om ineens midden in de stad net te gaan doen alsof je moet bevallen. (als je zo'n jas hebt met een grote zak aan de voorkant kun je dat heel leuk opvullen met bijvoorbeeld een zak sinaasappelen). Bij voorkeur met een histerische vriend of vriendin die gaat roepen dat er een ambulance moet komen.
pi_36853009
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:14 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

Ook leuk is om ineens midden in de stad net te gaan doen alsof je moet bevallen. (als je zo'n jas hebt met een grote zak aan de voorkant kun je dat heel leuk opvullen met bijvoorbeeld een zak sinaasappelen). Bij voorkeur met een histerische vriend of vriendin die gaat roepen dat er een ambulance moet komen.
Niet dat iemand het geloofde, maar leuk was het wel.
pi_36853218
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:14 schreef Boeman het volgende:

ja dat is leuk
En dan een beetje om je heen kijken hoe men reageert!

Over straat lopen en tegen een vrouwspersoon (in mijn geval ) roepen: had je GVD niet kunnen vertellen dat je Chlamydia had !!!
Drama rulezzz soms
'wil je mij de volgende keer niet uren vastgebonden laten liggen' * note, ik zie er onschuldig uit.
Daarom is het geloof ik zo leuk .

ik had er nog een paar, veel betere, kom er alleen niet meer op
pi_36853297
Ik heb niet echt bepaalde dingen die ik doe, het is gewoon wat in me opkomt. Zo heb ik weleens als Mr. Bean staan dansen op een nogal 'arty-farty' feestje ergens.
  dinsdag 11 april 2006 @ 13:28:23 #165
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_36853305
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:25 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Drama rulezzz soms
'wil je mij de volgende keer niet uren vastgebonden laten liggen' * note, ik zie er onschuldig uit.
Daarom is het geloof ik zo leuk .

ik had er nog een paar, veel betere, kom er alleen niet meer op
Ok, dan zie ik ze binnenkort wel langskomen
pi_36853379
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:14 schreef Twisted_fok het volgende:

Raar praten is trouwens (idd) ook leuk om te doen, overtuigd zijn van en in je eigen taal.
En dan wel dat mensen aan de toon er wat van kunnen maken 'half in het (nep) Chinees ruzie gaan maken ofzo. 'Foejonghai, klutwak!' Of gewoon doen alsof je niet spoort, de hele tijd, of als iemand kijkt, scheel kijken, alsof je zo normaal kijkt.

* scheel kijkt en vreemd gezicht trekt
  dinsdag 11 april 2006 @ 13:33:10 #167
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_36853431
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:31 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Raar praten is trouwens (idd) ook leuk om te doen, overtuigd zijn van en in je eigen taal.
En dan wel dat mensen aan de toon er wat van kunnen maken 'half in het (nep) Chinees ruzie gaan maken ofzo. 'Foejonghai, klutwak!' Of gewoon doen alsof je niet spoort, de hele tijd, of als iemand kijkt, scheel kijken, alsof je zo normaal kijkt.

* scheel kijkt en vreemd gezicht trekt
deed ik ook, voor mn beelscherm enzo

Erg Ontopic, dat wel
pi_36853972
Debiel doen is okee!

Ik heb er een dagtaak aan.
  Lieve Belg dinsdag 11 april 2006 @ 13:54:14 #169
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_36853996
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:53 schreef Biene het volgende:
Debiel doen is okee!

Ik heb er een dagtaak aan.
Dat is ook herkenbaar

Ouders nu weg tot het einde van de week, enkel zus thuis. Maar die zal ook wel wegzijn. Dus zal weer wat debiele dingen doen
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_36854545
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:54 schreef Jump het volgende:

[..]

Dat is ook herkenbaar

Ouders nu weg tot het einde van de week, enkel zus thuis. Maar die zal ook wel wegzijn. Dus zal weer wat debiele dingen doen
Debiel doen in het openbaar is leuker dan alleen
  zaterdag 15 april 2006 @ 17:38:48 #171
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_36984869
Soms ga ik een soort van dansje doen enzo Of malle geluidjes doen, of gekke bekken trekken
Vroeger met mijn neef gingen we om een onzichtbare totempaal kruipen, en indianengeluidjes gillen . Dat was 2 jaar terug btw.
Met zijn broertje doe ik een spelletje, we moeten ja of nee zeggen, maar we moeten andersom schudden met het hoofd, dus bijv,. ja schudden en nee zeggen.

[ Bericht 39% gewijzigd door Mirel op 15-04-2006 17:44:10 ]
When all else fails, you always have delusion.
pi_36985567
Leuk topic.
Ik heb het trouwens ook.
Zit de hond langs me.. En dan begin ik hoor;
Wat heb je lieve pootjes, en dan die nageltjes.
Zal ik je nagelak op doen. Welke kleur wil je...
Rood, Roze, Paars, Blauw...
Als je een kleurtje wil moet je je pootje op steken..
Euh ze reageerde nooit.

En zo heb ik wel vaker dingen. Ook in het openbaar. Het boeit me niks als ik mijn ei maar kwijt kan
pi_36987092
Jaaa doe ik ook weleens als ik loop met een vriend in de stad.
'zullen we doen alsof we homo zijn' en dan pak ik zijn arm
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 15 april 2006 @ 19:41:23 #174
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_36987867
Ik hoorde mijn buurman vandeweek het volgende schreeuwen:
Jaaaaaaaaaaaa stampen, stampen, staaaaaampeeeeeeeeeeen, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
En nog zo iets en ondertussen hoorde ik hem op bed springen. Na opheldering gevraagd te hebben bleek dus dattie de overbuurvrouw aan het motiveren was om nog meer te eten, aangezien ze nogal groot van formaat is en alleen maar voor de tv voer naar binnen zit te stampen.
  zondag 16 april 2006 @ 00:29:32 #175
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_36994880
Als ik een boterham maak zeg ik wel 's

LEKKURU BROOTURHAM!!
Of als iets tegen me aanvalt of ik ergens tegen aanloop, 5 seconden gaan staren naar het object in kwestie en dan: '' LUL! '' roepen

Ik zeg ook best vaak ploep, als ik een eitje breek ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')