Zij om zich heen kijken al rood wordendquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:38 schreef Roellio het volgende:
Ik loop wel eens met een vriendin in de stad en dan begin ik ineens als Quasimodo achter haar aan te hupsen met 1 arm op de grond.![]()
![]()
"ROEL, DOE NORMAAL!![]()
"
Wehehehe
quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:48 schreef sweetgirly het volgende:
Ik heb zelf trouwens ook weleens de neiging (gehad) dat als ik met een manspersoon (gewoon) loop, en er nét voorbijgangers langs komen opeens te zeggen van 'ik vond het niet leuk dat je mij sloeg' of erg dramatisch 'waarom ben je dan vreemd gegaan!' of soms zelfs 'eikel, waarom doe je dat dan ook, bladieblah'.
Hebben meerdere mensen hier last van
mwah ongeveer, in een winkel naast een paar mensen voor een schap gaan staan met zn 2en, en dan tegen de ander zeggen: Gewoon in je zak steken dan ziet niemand hetquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:48 schreef sweetgirly het volgende:
Ik heb zelf trouwens ook weleens de neiging (gehad) dat als ik met een manspersoon (gewoon) loop, en er nét voorbijgangers langs komen opeens te zeggen van 'ik vond het niet leuk dat je mij sloeg' of erg dramatisch 'waarom ben je dan vreemd gegaan!' of soms zelfs 'eikel, waarom doe je dat dan ook, bladieblah'.
Hebben meerdere mensen hier last van
Niet dusquote:
Ja precies, dat soort dingen!quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:59 schreef Boeman het volgende:
mwah ongeveer, in een winkel naast een paar mensen voor een schap gaan staan met zn 2en, en dan tegen de ander zeggen: Gewoon in je zak steken dan ziet niemand het.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:38 schreef Roellio het volgende:
Ik loop wel eens met een vriendin in de stad en dan begin ik ineens als Quasimodo achter haar aan te hupsen met 1 arm op de grond.![]()
![]()
"ROEL, DOE NORMAAL!![]()
"
Wehehehe
ja dat is leukquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:11 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Niet dus![]()
[..]
Ja precies, dat soort dingen!
In de tram met een manspersoon die er opzich wat foutig uitziet, zeggen 'waar heb je die bom nou gelaten'?ik heb er tig van dat soort dingen, ook met sex soms
.
Ook leuk is om ineens midden in de stad net te gaan doen alsof je moet bevallen. (als je zo'n jas hebt met een grote zak aan de voorkant kun je dat heel leuk opvullen met bijvoorbeeld een zak sinaasappelen). Bij voorkeur met een histerische vriend of vriendin die gaat roepen dat er een ambulance moet komen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:11 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Niet dus![]()
[..]
Ja precies, dat soort dingen!
In de tram met een manspersoon die er opzich wat foutig uitziet, zeggen 'waar heb je die bom nou gelaten'?ik heb er tig van dat soort dingen.
Niet dat iemand het geloofde, maar leuk was het wel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ook leuk is om ineens midden in de stad net te gaan doen alsof je moet bevallen. (als je zo'n jas hebt met een grote zak aan de voorkant kun je dat heel leuk opvullen met bijvoorbeeld een zak sinaasappelen). Bij voorkeur met een histerische vriend of vriendin die gaat roepen dat er een ambulance moet komen.
Drama rulezzz somsquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:14 schreef Boeman het volgende:
ja dat is leuk
En dan een beetje om je heen kijken hoe men reageert!
Over straat lopen en tegen een vrouwspersoon (in mijn geval) roepen: had je GVD niet kunnen vertellen dat je Chlamydia had !!!
Ok, dan zie ik ze binnenkort wel langskomenquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:25 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Drama rulezzz soms
'wil je mij de volgende keer niet uren vastgebonden laten liggen' * note, ik zie er onschuldig uit.
Daarom is het geloof ik zo leuk.
ik had er nog een paar, veel betere, kom er alleen niet meer op
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:14 schreef Twisted_fok het volgende:
Ook leuk is om ineens midden in de stad net te gaan doen alsof je moet bevallen. (als je zo'n jas hebt met een grote zak aan de voorkant kun je dat heel leuk opvullen met bijvoorbeeld een zak sinaasappelen). Bij voorkeur met een histerische vriend of vriendin die gaat roepen dat er een ambulance moet komen.
deed ik ook, voor mn beelscherm enzoquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:31 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Raar praten is trouwens (idd) ook leuk om te doen, overtuigd zijn van en in je eigen taal.
En dan wel dat mensen aan de toon er wat van kunnen maken 'half in het (nep) Chinees ruzie gaan maken ofzo. 'Foejonghai, klutwak!'Of gewoon doen alsof je niet spoort, de hele tijd, of als iemand kijkt, scheel kijken, alsof je zo normaal kijkt.
* scheel kijkt en vreemd gezicht trekt
Dat is ook herkenbaarquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:53 schreef Biene het volgende:
Debiel doen is okee!![]()
Ik heb er een dagtaak aan.![]()
Debiel doen in het openbaar is leuker dan alleenquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:54 schreef Jump het volgende:
[..]
Dat is ook herkenbaar
Ouders nu weg tot het einde van de week, enkel zus thuis. Maar die zal ook wel wegzijn. Dus zal weer wat debiele dingen doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |