quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:16 schreef SeaOfLove het volgende:
Op de invalide-knop van een draaideur drukken, liefste zo'n hele grote bij een spupermarkt waar de mensen met een boodschappenkarretje doorheen lopen, kan het elke keer weer niet laten![]()
Nee,en geef toe het is heerlijk.quote:Op maandag 1 mei 2006 08:12 schreef het.ismij het volgende:
(ik gok dat sommige mannen echt nooit opgroeien)
Zeker weten!!quote:
Nou het is niet zo dat ik tegen een pannetje water ga staan lullenquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wie heeft dat nog meer... dat je de neiging/behoefte hebt af en toe (in mijn geval betrekkelijk vaak) de debiel uit te hangen? Gewoon zomaar, omdat je je er prettig bij voelt?
Ik sta net bv in de keuken een pannetje water op te zetten... en ik begin tegen het roerloze water te schreeuwen 'Doe dan wat, godverdomme!!!!' beetje zoals in de film, beetje dramatisch enzo.
Gewoon, zomaar.
Dit soort dingen doe ik toch best vaak. Ik bewaar het wel voor wanneer ik alleen ben... Lijkt me wel zo verstandig.
Tijd voor de psych of en ik toch betrekkelijk normaal?
Zeeland zeker?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:32 schreef Steephh het volgende:
Goh nog zoiets... Zo heb ik samen met een gast uit mijn klas een remix gemaakt. Gaat over onze mentor en nederlands leraar... Zelfs een site over gemaakt...
http://vierhoutrmx.tk/
Met een cover
Hoe debiel is dat?
Ja?quote:
HAHAHAHA BRILJANTquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ligt eraan of het pannetje water antwoord gaf.
Omdat?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:00 schreef Kiteless het volgende:
Als mensen een verborgen camera in mijn huis ophangen wordt ik direct opgesloten
Dat blijkt uit?quote:
yes, ik ben niet de enigstequote:Op zondag 16 april 2006 00:29 schreef PallominnoXIII het volgende:
Als ik een boterham maak zeg ik wel 's
LEKKURU BROOTURHAM!!
Geen zin in, en twas wel lol zoquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:01 schreef het.ismij het volgende:
"zelfs een site over gemaakt"
lekker zoon bg + beetje tekst en 2 linkjes.
als je dan toch loos bezig bent, maak er dan iets toonbaars loos van.
Zeker ook commentaar als je het weerbericht op de radio hoortquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:01 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
yes, ik ben niet de enigste
In de auto op weg naar huis raas en tier ik er ook op los, commentaar op dingen die op de radio worden gezegd enzo..ff de werkdag afreageren ahw
Nou, daar hoef je niet eens debiel over te doen hoor. Dat kan ook zonder dat je debiel doet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:55 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zeker ook commentaar als je het weerbericht op de radio hoort![]()
GVD kutweer krijgen we haha![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |