quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Misschien dat de komers () zo lief willen zijn om de link naar dit topic
in haar/zijn sig te plaatsen? Vriendelijk dank![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:04 schreef yvonne het volgende:
Btw, is er al gezegd dat een meet gewoon veel, HEEL veel geld kost?
Als je denkt een twinigje te gaan uitgeven blijf dan maar thuis, daar haal je nog nieteens het eten mee.
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:05 schreef laffer het volgende:
even wat tips voor een fok! meet:
-het dragen van hoerige kleding is verplicht (voor de dames dan)
-op een barbaarse manier botergeil zijn![]()
-een hele hoop drank![]()
-nog meer drank en harde muziek![]()
-heatwave erbij halen
-je verschrikkelijk misdragen......
en alles op foto vastleggen![]()
niet zo moeilijk toch?![]()
Wie nietquote:Op donderdag 6 april 2006 18:50 schreef Biogarde het volgende:
Moest ff doorgeven dat Yvonne dronken gaat worden![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik kom denk ik rond 19 uur , er is toch weer wat tussen gekomen
Tot morgen liefies
Anti-drank campagnequote:Op donderdag 6 april 2006 18:50 schreef HighLander het volgende:
IS die quote van yvonne een filter om mensen die te weinig drinken weg te laten blijven
Slarsletje wat geil dat je erbij bentquote:
jamaar die konden echt nietquote:Op donderdag 6 april 2006 18:50 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb wel betere TT's voorbij horen komen.
Idd waar zijn de VBL mensenquote:Op donderdag 6 april 2006 18:53 schreef Zwansen het volgende:
Dat restaurant ken ik...
Geen GPD'ers die komen? Geen mensen uit SPT of VBL? Geen BrauN, Maikuul? Dan kom ik niet.
verstandig genoeg om ergens anders te gaan drinken, net als een jaar of wat geleden?quote:
KUT!quote:Op donderdag 6 april 2006 18:57 schreef laffer het volgende:
vergeten jullie geen foto`s te maken van alle ranzigheden?![]()
yvonne wil alleen rijke mensen zodat ze gratis kan grazen en brassen ... de profiteurquote:Op donderdag 6 april 2006 18:50 schreef HighLander het volgende:
IS die quote van yvonne een filter om mensen die te weinig drinken weg te laten blijven
nope, je mag je niet gedragen en dat moet wel op foto`s worden vastgelegdquote:Op donderdag 6 april 2006 19:47 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik me gaan gedragen en zulks.
Neequote:Op donderdag 6 april 2006 19:49 schreef laffer het volgende:
[..]
nope, je mag je niet gedragen en dat moet wel op foto`s worden vastgelegd![]()
nog nooit op een meeting geweest??![]()
even wat tips voor een fok! meet:quote:Op donderdag 6 april 2006 19:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee.
Kan je mij er wat meer over vertellen.
die zet ik effe in de OP erbijquote:Op donderdag 6 april 2006 20:05 schreef laffer het volgende:
[..]
<knip>
Ok doeiquote:Op donderdag 6 april 2006 21:18 schreef ARKON het volgende:
O0h ik kom denk ik tooch nietklasgenoten komen niet en ik heb geen zin om alleen te komen want ik ken niemand
Ja, en als je niet komt leer je ook niemand kennen.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:18 schreef ARKON het volgende:
O0h ik kom denk ik tooch nietklasgenoten komen niet en ik heb geen zin om alleen te komen want ik ken niemand
Heb je het net voor elkaar dat al die mooie vrouwen je willen aanraken en knuffelen enzo, en dan kom je nietquote:Op donderdag 6 april 2006 21:18 schreef ARKON het volgende:
Dribbel je avatarquote:Op donderdag 6 april 2006 21:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb je het net voor elkaar dat al die mooie vrouwen je willen aanraken en knuffelen enzo, en dan kom je niet![]()
je loopt achterquote:
WOEI!quote:Op donderdag 6 april 2006 21:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
is het niemand nu opgevallen dat ik ook KOM!?
* Ou-Tannu eist tussen de twijvelaars vandaan !
Ik stuur de rekening eind van de week.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je de mijne is kapot, dus ik heb deze even in bruikleen genomen![]()
Ik zag het jaquote:Op donderdag 6 april 2006 21:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Hee dribbel, Nirvana op tmf
jepquote:Op donderdag 6 april 2006 21:30 schreef Troel het volgende:
[..]
WOEI!
JE KOMT JE KOMT JE KOMT JE KOMT JE KOMT![]()
![]()
OU! OU! OU!
Als je het erg vind verander ik hemquote:Op donderdag 6 april 2006 21:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik stuur de rekening eind van de week.
Dan kom ik pas net aan menquote:Op donderdag 6 april 2006 21:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
jep
blijf maar tot 19:00 miscien 20:00 u maar later niet
Nou, dikke kans dat je mij ook mis loopt danquote:
Leef je uit. Het verwarde me wel even vanmiddag.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je het erg vind verander ik hem![]()
Ik dacht verdomme na elke post dat het topic op slot zatquote:Op donderdag 6 april 2006 21:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Leef je uit. Het verwarde me wel even vanmiddag.![]()
![]()
Ik dacht dat ik gehacktort was.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik dacht verdomme na elke post dat het topic op slot zat![]()
krijg je dr van kut hondquote:Op donderdag 6 april 2006 21:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik dacht verdomme na elke post dat het topic op slot zat![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is dat jij zo'n lelijke avater hebt, anders had ik em nu direct in gebruik genomen
allemaal leuk en aardig maar ik kan niet to zo laat blijvenquote:Op donderdag 6 april 2006 21:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb je het net voor elkaar dat al die mooie vrouwen je willen aanraken en knuffelen enzo, en dan kom je niet![]()
Zo Deze dan?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is dat jij zo'n lelijke avater hebt, anders had ik em nu direct in gebruik genomen
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
ow sorry! zie OPquote:Op donderdag 6 april 2006 21:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
Goed dat je het ff zegtquote:Op donderdag 6 april 2006 21:52 schreef Q. het volgende:
Meetings zijn kut.
k ben dr om 4u ja!quote:Op donderdag 6 april 2006 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
ow sorry! zie OP
kom je ook borrelen trouwens?
Want?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:55 schreef paultjuhhh het volgende:
Dit programma past wel echt bij de TROS trouwens
Ik vanuit Den Haag. Moemoe, Dingie, Dribbel_, guitarist.nl... en nog veel meerquote:Op donderdag 6 april 2006 21:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
Wie komen dr allemaal met de trein eigenlijks?
ik, uit arnhemquote:Op donderdag 6 april 2006 21:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
Wie komen dr allemaal met de trein eigenlijks?
Ah, je mag gewoon eerder weg?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
k ben dr om 4u ja!
en rond 7/8 weer naar huis
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:04 schreef juiced het volgende:
Ik kom vanuit Breda met de auto vanaf een uur of 18:30 denk ik. Iemand uit die richting die mee wil rijden? Gratis nog wel. mits je een meisje bent
Ben niets anders gewendquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:02 schreef moemoe het volgende:
Morgen zal ik half dood zijn, nachtje doorhalen voor huiswerk enzo..
Nee, geen zin vandaagquote:
15.45 uur is de bedoeling, zie OP.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:20 schreef guitarist.nl het volgende:
wie staan er morgen eigenlijk allemaal om 10 voor 4 bij de meetingpoint ??
vriendin ook btw.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:46 schreef Bendeleider het volgende:
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 00:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Even storen in je briljante topic...
Kom jij over een paar uurtjes ook naar de meet? Je naam staat wel op de lijst enzo. .
[Meet 7 april] ONZ/Bagger meet deel 12 vlakbij de gracht
Eten is nog twijfel.
Stond wel geplanned..quote:
Neuh, maar als je wat wil drinken zou ik wel geld mee nemen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:50 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Stond wel geplanned..
Er is toch geen entree of zulks ?
Hoezo sterspelers krijgen normaal geld toe hoor.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neuh, maar als je wat wil drinken zou ik wel geld mee nemen..
Yo!!quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben er 10 over 4 en ratelslangetje + kroost komt om kwart over 4 dus ik stel voor tot kwart over 4 te wachten
ik hou ook van jou slobberhondjequote:Op vrijdag 7 april 2006 01:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Owja dit mokkel zit misschien in dezelfde trein
morgen slapen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:05 schreef moemoe het volgende:
Ik slaap nog steeds niet en 7.00 uur gaat de wekker. Tegen wie mag ik morgen aan slapen?![]()
Mjah, ik moet nog 1 interview uitwerken en 3 opdrachten maken. Ik zal veel Red Bull nodig hebben morgen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:23 schreef remlof het volgende:
[..]
morgen slapen?
hmm misschien moet ik ook maar eens vroeg naar bed gaan vandaag
wodka-red bull voor moemoe!quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mjah, ik moet nog 1 interview uitwerken en 3 opdrachten maken. Ik zal veel Red Bull nodig hebben morgen..
of je naam eer aan doen "moe"moe"quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Lol..
Naja ik zal OF hyper zijn OF moe..
Doe maar moemoe dan, ik heb vandaag niet geslapen en ga zo werken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 07:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
of je naam eer aan doen "moe"moe"
of hypermake your Choice
Je kent de meesten toch wel? Van fok that is?quote:Op vrijdag 7 april 2006 07:56 schreef -beyond- het volgende:
Komen er meerdere die niet veel mensen kennen of kennen jullie elkaar allemaal al?
Anders durf ik niet te komen hoor.....
IRLquote:Op vrijdag 7 april 2006 07:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je kent de meesten toch wel? Van fok that is?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 07:44 schreef Gizmore het volgende:
Hoi, ik kom niet.
Jij niet!quote:Op donderdag 6 april 2006 21:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, en als je niet komt leer je ook niemand kennen.
Gewoon komen! We zullen je echt niet aanranden.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:50 schreef Bendeleider het volgende:
Waar op CS wachten we ?
- Mwah niet echt hoerig.. Moet ik mn shirt wat naar beneden trekken.. Misschien later in de middag/avond..quote:Op donderdag 6 april 2006 20:05 schreef laffer het volgende:
[..]
-het dragen van hoerige kleding is verplicht (voor de dames dan)
-op een barbaarse manier botergeil zijn![]()
-een hele hoop drank![]()
-nog meer drank en harde muziek![]()
-heatwave erbij halen
-je verschrikkelijk misdragen......
en alles op foto vastleggen![]()
niet zo moeilijk toch?![]()
Check de OP dude!quote:
Er is ook maar 1 blauw reistijdenbord op Utrecht CSquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het meetingpoing op Utrecht CS. En dat is zo ongeveer onder het blauwe reistijdenbord.
Misschien dat ik ook wel met de auto kom, alleen kan ik dan niet zoveel biertjes drinken..quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ja toch? Nou ja, whatever... ik ben daar sowieso niet.
Meetingpoint is bij de Burger Kingquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:50 schreef Bendeleider het volgende:
Waar op CS wachten we ?
niet?quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Meetingpoint is bij de Burger King.
Grapje pwned hahaa lollerskatesquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:51 schreef tonks het volgende:
Tot vanmiddag allemaal
Nouja zeg.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Meetingpoint is bij de Burger King.
Niet? Ja tochquote:
Je stuurt me de bushbush in !quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Niet? Ja tochMeetingpoint is toch daar ergens
Felicitaties voor Litso hier * Litso is jarig *.
volgens mij is het toch echt onder t vertrektijden bordquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Niet? Ja tochMeetingpoint is toch daar ergens
Felicitaties voor Litso hier * Litso is jarig *.
Ik moet zo vertrekkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Even wachten Bendeleider, de station meeters zijn nog niet on-line.
Heb je niet het telefoonnummer van iemand dan?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:01 schreef Bendeleider het volgende:
Ik moet zo vertrekkenWoon in het verre ooooostn !
Ik ga wel af op de ;boh hendig sjiek,wat doe je? men mc flurry,ik ken nog een leuk matig garpje roepende meute!quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij bedoelde HW het meetingpoint midden in de centrale hal.
Maar goed, als je nou nog even geduld hebt tot hij wakker is.
Ik lees net dat het het vertrektijdenbord t.o.v. het meetingpoint staat.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:01 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik moet zo vertrekkenWoon in het verre ooooostn !
En anders als je ze echt niet kan vinden even vragen waar je de Stairway kan vinden. Dan vind je ze daar wel weer.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:03 schreef Bendeleider het volgende:
Ik ga wel af op de ;boh hendig sjiek,wat doe je? men mc flurry,ik ken nog een leuk matig garpje roepende meute!
4:06 treinstation hengeloquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb je niet het telefoonnummer van iemand dan?
Ik word binnenkort politie agent in Utrecht.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En anders als je ze echt niet kan vinden even vragen waar je de Stairway kan vinden. Dan vind je ze daar wel weer.
Zwanger?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:08 schreef Ou-Tannu het volgende:k hoop maar dat ik nog weg mag strax
heb nl wat minder leuk nieuws voor mn ouders
![]()
Het is wel tentamen tijd geweest ja!quote:
Je bent betrapt op het leraren toilet ?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nee...![]()
wel met school te maken though
ROFL!quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:17 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Je bent betrapt op het leraren toilet ?
Laat ons niet zo in spanning eikel !quote:
sorry :>quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:19 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Laat ons niet zo in spanning eikel !
quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
sorry :>
k mag een andere school gaan zoeken :/
de reden ga ik niet opt forum zetten.. althans nu niet,quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Wat heb je utigespookt dan?
Oh, en morgen vertellen lijkt me een goeie optie als je de rest van de dag nog daglicht wil zien.
Dan kom ik vanavond wel even naast je zitten. Dit soort verhalen zijn vaak bijzonder vermakelijk!quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
de reden ga ik niet opt forum zetten.. althans nu niet,
als ik nog weg magquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan kom ik vanavond wel even naast je zitten. Dit soort verhalen zijn vaak bijzonder vermakelijk!
Het is een smoes om onder de meet uit te komenquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan kom ik vanavond wel even naast je zitten. Dit soort verhalen zijn vaak bijzonder vermakelijk!
nietusquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is een smoes om onder de meet uit te komen![]()
En dat vraag je je nog af?quote:
daarom wacht ik ook tot mn pa weg isquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En dat vraag je je nog af?
Ik kan je dat nu ook alvast wel vertellen hoor, dat je dus idd never nooit niet meer weg komt als je ze dit strakjes vertelt.
Dan lig je nl. een half uurtje later bloedend in een hoekje van je slaapkamer met 2 geneusde ribben en een geperforeerde darm.
Ik ga niet naast jou zitten tijdens de meet, je hebt enge ideeenquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En dat vraag je je nog af?
Ik kan je dat nu ook alvast wel vertellen hoor, dat je dus idd never nooit niet meer weg komt als je ze dit strakjes vertelt.
Dan lig je nl. een half uurtje later bloedend in een hoekje van je slaapkamer met 2 geneusde ribben en een geperforeerde darm.
Dat krijg je he, als OUD mod die ook Klus mod is.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga niet naast jou zitten tijdens de meet, je hebt enge ideeen![]()
Oh, dan wil ik juist naast jou zittenquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat krijg je he, als OUD mod die ook Klus mod is.
Je combineert eens wat technieken.
Kinderen aan de muur timmeren enzo...quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat krijg je he, als OUD mod die ook Klus mod is.
Je combineert eens wat technieken.
Ze drinkt bier in een mannelijk tempo en zit/staat met der benen wijd.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ga niet naast jou zitten tijdens de meet, je hebt enge ideeen![]()
Ik lust geen bier...quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:51 schreef Bendeleider het volgende:
Ze drinkt bier in een mannelijk tempo en zit/staat met der benen wijdt.
Laat je niet voor de gek houden hé !
Moet jij niet vertrekkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:51 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ze drinkt bier in een mannelijk tempo en zit/staat met der benen wijdt.
Laat je niet voor de gek houden hé !
Vertel nou die ongetwijfeld smeuige reden dat je een andere school mag zoeken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
daarom wacht ik ook tot mn pa weg is
Thee met brandy ?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik lust geen bier...Het liefst drink ik thee, maar dan krijg ik ruzie met Yvonne.
Ga mijn reisschema niet nog einmahl posten.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:54 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik ben al mênnus hard en mijn tepels geven zowat melk !
Helaas wordt er geen melk gedronken vandaag.quote:
Nouja ik weet de reden dan niet.quote:
Wellicht het slimste wat je kunt zeggen als je wakker wordt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:12 schreef Q. het volgende:
Bier.
mja, k zou t wel jammer vinden als ik niet meer mag, maar goed ik kan ze dan geen ongelijk geven toch?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:12 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Nouja ik weet de reden dan niet.
Maar ik denk dat ouders ook enigzins begrip hier voor op kunnen brengen als je eerlijk bent.
Het is alleen jammer dat je hiermee waarschijnlijk je fok! meet de grond in boort.
Maar als ouders merken dat je het verzweeg om toch ergens naar toe te mogen zal de straf en teleurstelling een tikkeltje erger zijn.
Valt 'tegen" paar kleine blauwe plekken op mijn arm, 1 half gekneusde pols en een kapotte schoenquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
HeatWave![]()
Wat is de schade van gisteravond?
nerveus ben ik ook maar dan meer om een andere redenquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoi allemaal.![]()
Ik ben al nerveus en kon vannacht maar moeilijk in slaap komen.![]()
Nog een paar uurtjes..![]()
De laatste komen ongeveer kwart over 4 aan dus we wachten tot kwart over 4quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:21 schreef HeatWave het volgende:
15:45 Meeting Point CS staat nog steeds?
Ja maar meistiertje en ik komen om 16.12 aan.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:21 schreef HeatWave het volgende:
15:45 Meeting Point CS staat nog steeds?
ik kom of 1542 aan, of 1612, maar kdenk dat ik toch voor het eerste ga, maar geen probleem met wachten btw, maarja je kent de ns met z'n vertragingenquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja maar meistiertje en ik komen om 16.12 aan.
Dus als jullie willen wachten ..graag.![]()
kan ik ook, doe de laatste, tenminste geen STOPZWIJNquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik kom of 1542 aan, of 1612, maar kdenk dat ik toch voor het eerste ga, maar geen probleem met wachten btw, maarja je kent de ns met z'n vertragingen
Ik weet niet wat je misdaan hebt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mja, k zou t wel jammer vinden als ik niet meer mag, maar goed ik kan ze dan geen ongelijk geven toch?
Ja, jij bent de meetslet van het forumquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:38 schreef HeatWave het volgende:
ja idd, ik zit hier te trillen op de bank.
Maar dat zal weer door de drank komen denk ik.
Nee, dat is nog altijd Q.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, jij bent de meetslet van het forum![]()
Gebrek aan drank bedoel jequote:Op vrijdag 7 april 2006 11:38 schreef HeatWave het volgende:
ja idd, ik zit hier te trillen op de bank.
Maar dat zal weer door de drank komen denk ik.
Dat is er nooit hierquote:
Vruchtensap met Vodka bedoel jequote:Op vrijdag 7 april 2006 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is er nooit hier.
Maar idd, nu zit ik aan een vruchtensapje.
ssssssssssst, er lezen mensen mee hierquote:
teweinig denk ikquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:52 schreef moemoe het volgende:
Oetje! Wat heb je allemaal uitgespookt joh?![]()
Heb je nog steeds hetzelfde telefoonnummer?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoi allemaal.![]()
Ik ben al nerveus en kon vannacht maar moeilijk in slaap komen.![]()
Nog een paar uurtjes..![]()
Kom je wel of nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:00 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Heb je nog steeds hetzelfde telefoonnummer?
Dan bel ik je wel even als ik in de buurt ben..
en als ik niet meer kom alvast veel plezier!!!
Zou jij niet off gaanquote:
Spuit 11quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:17 schreef remlof het volgende:
Mèn ik was al bang dat ik de helft van de namen in de OP kon doorstrepen als ik wakker werd, maar dat valt mee. Het wordt een drukke meet zoals het er nu uitziet!
de helft van de namen in de OP zijn kloontjes, wordt een rustig dagje dusquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:17 schreef remlof het volgende:
Mèn ik was al bang dat ik de helft van de namen in de OP kon doorstrepen als ik wakker werd, maar dat valt mee. Het wordt een drukke meet zoals het er nu uitziet!
Ik zie er maar 1, hoouguit 2 klonen in staan heurquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:18 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
de helft van de namen in de OP zijn kloontjes, wordt een rustig dagje dus
Meer nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zie er maar 1, hoouguit 2 klonen in staan heur [afbeelding]
Ik weet het nog niet helemaal zeker..quote:
Wie wie wie.....quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zie er maar 1, hoouguit 2 klonen in staan heur [afbeelding]
jij komt gewoonquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:28 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet helemaal zeker..
Maar maakt dat iets uit met de reservering?
Als ik kom kom ik al naar de voorborrel toe....
http://xs75.xs.to/pics/06145/kloon.jpgquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[url]=http://xs75.xs.to/pics/06145/jdlkjdlkjdlkjdlkd.png.xs.jpg]afbeelding[/url]
kloon.txtquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:45 schreef -beyond- het volgende:
[..]
http://xs75.xs.to/pics/06145/kloon.jpg
ik om 2u de busquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:57 schreef fraubitch het volgende:
om kwart over 3 pak ik in Amsterdam CS de treinheb er zin in!!!
stilte voor de stormquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
tis veel te rustig hier..
als ik van weert kwam moest ik om kwart over 2 de trein al hebbenquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik om 2u de busom half 3 de trein te nemen
hoi RL!!quote:
ja maar in limburg hebben ze alleen bagger treinenquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
als ik van weert kwam moest ik om kwart over 2 de trein al hebben
ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja maar in limburg hebben ze alleen bagger treinen
ik ook nog lang niet, zometeen eerst mn ma eens t nieuws vertellen..quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:07 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik moet over 20 minuten vertrekken en ik ben nog lang niet klaar.
ben ik al weg..quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:10 schreef Nolius het volgende:
Komen wij straks rond acht uur binnen lopen, is iedereen al zat
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:17 schreef yvonne het volgende:
Gezndheidsproblemen en familiegedoe maken het onmogelijk dat ik kom.
De goede opletter had al gemerkt dat ik al een poosje niet op FOK! ben.
Have fun!
Dan zal je moeten komen he?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:22 schreef TheSorrow het volgende:
Ik (en vast vele anderen) verw8en wel foto's he
Tussen 18 en 40 of zoiets?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:21 schreef longinus het volgende:
Wat is nu de gemiddelde leeftijd van de meeters...
12!quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:21 schreef longinus het volgende:
Wat is nu de gemiddelde leeftijd van de meeters...
Met je 22 ben jij idd bovengemiddeld oud.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:25 schreef HeatWave het volgende:
Gemiddeld zal begin 20 zijn denk ik...
Ik ben iets ouder.
heb je iets van me nodig ofzo?quote:
Sorry, moet werkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:25 schreef HeatWave het volgende:
Gemiddeld zal begin 20 zijn denk ik...
Ik ben iets ouder.
*snif* maar das logisch *snif*.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |