Jij niet!quote:Op donderdag 6 april 2006 21:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, en als je niet komt leer je ook niemand kennen.
Gewoon komen! We zullen je echt niet aanranden.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:50 schreef Bendeleider het volgende:
Waar op CS wachten we ?
- Mwah niet echt hoerig.. Moet ik mn shirt wat naar beneden trekken.. Misschien later in de middag/avond..quote:Op donderdag 6 april 2006 20:05 schreef laffer het volgende:
[..]
even wat tips voor een fok! meet:
-het dragen van hoerige kleding is verplicht (voor de dames dan)
-op een barbaarse manier botergeil zijn![]()
-een hele hoop drank![]()
-nog meer drank en harde muziek![]()
-heatwave erbij halen
-je verschrikkelijk misdragen......
en alles op foto vastleggen![]()
niet zo moeilijk toch?![]()
Check de OP dude!quote:
Er is ook maar 1 blauw reistijdenbord op Utrecht CSquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het meetingpoing op Utrecht CS. En dat is zo ongeveer onder het blauwe reistijdenbord.
Misschien dat ik ook wel met de auto kom, alleen kan ik dan niet zoveel biertjes drinken..quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ja toch? Nou ja, whatever... ik ben daar sowieso niet.
Meetingpoint is bij de Burger Kingquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:50 schreef Bendeleider het volgende:
Waar op CS wachten we ?
niet?quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Meetingpoint is bij de Burger King.
Grapje pwned hahaa lollerskatesquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:51 schreef tonks het volgende:
Tot vanmiddag allemaal
Nouja zeg.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Meetingpoint is bij de Burger King.
Niet? Ja tochquote:
Je stuurt me de bushbush in !quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Niet? Ja tochMeetingpoint is toch daar ergens
Felicitaties voor Litso hier * Litso is jarig *.
volgens mij is het toch echt onder t vertrektijden bordquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Niet? Ja tochMeetingpoint is toch daar ergens
Felicitaties voor Litso hier * Litso is jarig *.
Ik moet zo vertrekkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Even wachten Bendeleider, de station meeters zijn nog niet on-line.
Heb je niet het telefoonnummer van iemand dan?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:01 schreef Bendeleider het volgende:
Ik moet zo vertrekkenWoon in het verre ooooostn !
Ik ga wel af op de ;boh hendig sjiek,wat doe je? men mc flurry,ik ken nog een leuk matig garpje roepende meute!quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij bedoelde HW het meetingpoint midden in de centrale hal.
Maar goed, als je nou nog even geduld hebt tot hij wakker is.
Ik lees net dat het het vertrektijdenbord t.o.v. het meetingpoint staat.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:01 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik moet zo vertrekkenWoon in het verre ooooostn !
En anders als je ze echt niet kan vinden even vragen waar je de Stairway kan vinden. Dan vind je ze daar wel weer.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:03 schreef Bendeleider het volgende:
Ik ga wel af op de ;boh hendig sjiek,wat doe je? men mc flurry,ik ken nog een leuk matig garpje roepende meute!
4:06 treinstation hengeloquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb je niet het telefoonnummer van iemand dan?
Ik word binnenkort politie agent in Utrecht.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En anders als je ze echt niet kan vinden even vragen waar je de Stairway kan vinden. Dan vind je ze daar wel weer.
Zwanger?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:08 schreef Ou-Tannu het volgende:k hoop maar dat ik nog weg mag strax
heb nl wat minder leuk nieuws voor mn ouders
![]()
Het is wel tentamen tijd geweest ja!quote:
Je bent betrapt op het leraren toilet ?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nee...![]()
wel met school te maken though
ROFL!quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:17 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Je bent betrapt op het leraren toilet ?
Laat ons niet zo in spanning eikel !quote:
sorry :>quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:19 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Laat ons niet zo in spanning eikel !
quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
sorry :>
k mag een andere school gaan zoeken :/
de reden ga ik niet opt forum zetten.. althans nu niet,quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Wat heb je utigespookt dan?
Oh, en morgen vertellen lijkt me een goeie optie als je de rest van de dag nog daglicht wil zien.
Dan kom ik vanavond wel even naast je zitten. Dit soort verhalen zijn vaak bijzonder vermakelijk!quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
de reden ga ik niet opt forum zetten.. althans nu niet,
als ik nog weg magquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan kom ik vanavond wel even naast je zitten. Dit soort verhalen zijn vaak bijzonder vermakelijk!
Het is een smoes om onder de meet uit te komenquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan kom ik vanavond wel even naast je zitten. Dit soort verhalen zijn vaak bijzonder vermakelijk!
nietusquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is een smoes om onder de meet uit te komen![]()
En dat vraag je je nog af?quote:
daarom wacht ik ook tot mn pa weg isquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En dat vraag je je nog af?
Ik kan je dat nu ook alvast wel vertellen hoor, dat je dus idd never nooit niet meer weg komt als je ze dit strakjes vertelt.
Dan lig je nl. een half uurtje later bloedend in een hoekje van je slaapkamer met 2 geneusde ribben en een geperforeerde darm.
Ik ga niet naast jou zitten tijdens de meet, je hebt enge ideeenquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En dat vraag je je nog af?
Ik kan je dat nu ook alvast wel vertellen hoor, dat je dus idd never nooit niet meer weg komt als je ze dit strakjes vertelt.
Dan lig je nl. een half uurtje later bloedend in een hoekje van je slaapkamer met 2 geneusde ribben en een geperforeerde darm.
Dat krijg je he, als OUD mod die ook Klus mod is.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga niet naast jou zitten tijdens de meet, je hebt enge ideeen![]()
Oh, dan wil ik juist naast jou zittenquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat krijg je he, als OUD mod die ook Klus mod is.
Je combineert eens wat technieken.
Kinderen aan de muur timmeren enzo...quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat krijg je he, als OUD mod die ook Klus mod is.
Je combineert eens wat technieken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |