Ze drinkt bier in een mannelijk tempo en zit/staat met der benen wijd.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ga niet naast jou zitten tijdens de meet, je hebt enge ideeen![]()
Ik lust geen bier...quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:51 schreef Bendeleider het volgende:
Ze drinkt bier in een mannelijk tempo en zit/staat met der benen wijdt.
Laat je niet voor de gek houden hé !
Moet jij niet vertrekkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:51 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ze drinkt bier in een mannelijk tempo en zit/staat met der benen wijdt.
Laat je niet voor de gek houden hé !
Vertel nou die ongetwijfeld smeuige reden dat je een andere school mag zoeken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
daarom wacht ik ook tot mn pa weg is
Thee met brandy ?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik lust geen bier...Het liefst drink ik thee, maar dan krijg ik ruzie met Yvonne.
Ga mijn reisschema niet nog einmahl posten.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:54 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik ben al mênnus hard en mijn tepels geven zowat melk !
Helaas wordt er geen melk gedronken vandaag.quote:
Nouja ik weet de reden dan niet.quote:
Wellicht het slimste wat je kunt zeggen als je wakker wordt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:12 schreef Q. het volgende:
Bier.
mja, k zou t wel jammer vinden als ik niet meer mag, maar goed ik kan ze dan geen ongelijk geven toch?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:12 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Nouja ik weet de reden dan niet.
Maar ik denk dat ouders ook enigzins begrip hier voor op kunnen brengen als je eerlijk bent.
Het is alleen jammer dat je hiermee waarschijnlijk je fok! meet de grond in boort.
Maar als ouders merken dat je het verzweeg om toch ergens naar toe te mogen zal de straf en teleurstelling een tikkeltje erger zijn.
Valt 'tegen" paar kleine blauwe plekken op mijn arm, 1 half gekneusde pols en een kapotte schoenquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
HeatWave![]()
Wat is de schade van gisteravond?
nerveus ben ik ook maar dan meer om een andere redenquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoi allemaal.![]()
Ik ben al nerveus en kon vannacht maar moeilijk in slaap komen.![]()
Nog een paar uurtjes..![]()
De laatste komen ongeveer kwart over 4 aan dus we wachten tot kwart over 4quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:21 schreef HeatWave het volgende:
15:45 Meeting Point CS staat nog steeds?
Ja maar meistiertje en ik komen om 16.12 aan.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:21 schreef HeatWave het volgende:
15:45 Meeting Point CS staat nog steeds?
ik kom of 1542 aan, of 1612, maar kdenk dat ik toch voor het eerste ga, maar geen probleem met wachten btw, maarja je kent de ns met z'n vertragingenquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja maar meistiertje en ik komen om 16.12 aan.
Dus als jullie willen wachten ..graag.![]()
kan ik ook, doe de laatste, tenminste geen STOPZWIJNquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik kom of 1542 aan, of 1612, maar kdenk dat ik toch voor het eerste ga, maar geen probleem met wachten btw, maarja je kent de ns met z'n vertragingen
Ik weet niet wat je misdaan hebt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mja, k zou t wel jammer vinden als ik niet meer mag, maar goed ik kan ze dan geen ongelijk geven toch?
Ja, jij bent de meetslet van het forumquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:38 schreef HeatWave het volgende:
ja idd, ik zit hier te trillen op de bank.
Maar dat zal weer door de drank komen denk ik.
Nee, dat is nog altijd Q.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, jij bent de meetslet van het forum![]()
Gebrek aan drank bedoel jequote:Op vrijdag 7 april 2006 11:38 schreef HeatWave het volgende:
ja idd, ik zit hier te trillen op de bank.
Maar dat zal weer door de drank komen denk ik.
Dat is er nooit hierquote:
Vruchtensap met Vodka bedoel jequote:Op vrijdag 7 april 2006 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is er nooit hier.
Maar idd, nu zit ik aan een vruchtensapje.
ssssssssssst, er lezen mensen mee hierquote:
teweinig denk ikquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:52 schreef moemoe het volgende:
Oetje! Wat heb je allemaal uitgespookt joh?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |