Ja, jij bent de meetslet van het forumquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:38 schreef HeatWave het volgende:
ja idd, ik zit hier te trillen op de bank.
Maar dat zal weer door de drank komen denk ik.
Nee, dat is nog altijd Q.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, jij bent de meetslet van het forum![]()
Gebrek aan drank bedoel jequote:Op vrijdag 7 april 2006 11:38 schreef HeatWave het volgende:
ja idd, ik zit hier te trillen op de bank.
Maar dat zal weer door de drank komen denk ik.
Dat is er nooit hierquote:
Vruchtensap met Vodka bedoel jequote:Op vrijdag 7 april 2006 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is er nooit hier.
Maar idd, nu zit ik aan een vruchtensapje.
ssssssssssst, er lezen mensen mee hierquote:
teweinig denk ikquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:52 schreef moemoe het volgende:
Oetje! Wat heb je allemaal uitgespookt joh?![]()
Heb je nog steeds hetzelfde telefoonnummer?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoi allemaal.![]()
Ik ben al nerveus en kon vannacht maar moeilijk in slaap komen.![]()
Nog een paar uurtjes..![]()
Kom je wel of nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:00 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Heb je nog steeds hetzelfde telefoonnummer?
Dan bel ik je wel even als ik in de buurt ben..
en als ik niet meer kom alvast veel plezier!!!
Zou jij niet off gaanquote:
Spuit 11quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:17 schreef remlof het volgende:
Mèn ik was al bang dat ik de helft van de namen in de OP kon doorstrepen als ik wakker werd, maar dat valt mee. Het wordt een drukke meet zoals het er nu uitziet!
de helft van de namen in de OP zijn kloontjes, wordt een rustig dagje dusquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:17 schreef remlof het volgende:
Mèn ik was al bang dat ik de helft van de namen in de OP kon doorstrepen als ik wakker werd, maar dat valt mee. Het wordt een drukke meet zoals het er nu uitziet!
Ik zie er maar 1, hoouguit 2 klonen in staan heurquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:18 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
de helft van de namen in de OP zijn kloontjes, wordt een rustig dagje dus
Meer nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zie er maar 1, hoouguit 2 klonen in staan heur [afbeelding]
Ik weet het nog niet helemaal zeker..quote:
Wie wie wie.....quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zie er maar 1, hoouguit 2 klonen in staan heur [afbeelding]
jij komt gewoonquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:28 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet helemaal zeker..
Maar maakt dat iets uit met de reservering?
Als ik kom kom ik al naar de voorborrel toe....
http://xs75.xs.to/pics/06145/kloon.jpgquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[url]=http://xs75.xs.to/pics/06145/jdlkjdlkjdlkjdlkd.png.xs.jpg]afbeelding[/url]
kloon.txtquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:45 schreef -beyond- het volgende:
[..]
http://xs75.xs.to/pics/06145/kloon.jpg
ik om 2u de busquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:57 schreef fraubitch het volgende:
om kwart over 3 pak ik in Amsterdam CS de treinheb er zin in!!!
stilte voor de stormquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
tis veel te rustig hier..
als ik van weert kwam moest ik om kwart over 2 de trein al hebbenquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik om 2u de busom half 3 de trein te nemen
hoi RL!!quote:
ja maar in limburg hebben ze alleen bagger treinenquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
als ik van weert kwam moest ik om kwart over 2 de trein al hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |