quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Misschien dat de komers () zo lief willen zijn om de link naar dit topic
in haar/zijn sig te plaatsen? Vriendelijk dank![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:04 schreef yvonne het volgende:
Btw, is er al gezegd dat een meet gewoon veel, HEEL veel geld kost?
Als je denkt een twinigje te gaan uitgeven blijf dan maar thuis, daar haal je nog nieteens het eten mee.
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:05 schreef laffer het volgende:
even wat tips voor een fok! meet:
-het dragen van hoerige kleding is verplicht (voor de dames dan)
-op een barbaarse manier botergeil zijn![]()
-een hele hoop drank![]()
-nog meer drank en harde muziek![]()
-heatwave erbij halen
-je verschrikkelijk misdragen......
en alles op foto vastleggen![]()
niet zo moeilijk toch?![]()
Wie nietquote:Op donderdag 6 april 2006 18:50 schreef Biogarde het volgende:
Moest ff doorgeven dat Yvonne dronken gaat worden![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik kom denk ik rond 19 uur , er is toch weer wat tussen gekomen
Tot morgen liefies
Anti-drank campagnequote:Op donderdag 6 april 2006 18:50 schreef HighLander het volgende:
IS die quote van yvonne een filter om mensen die te weinig drinken weg te laten blijven
Slarsletje wat geil dat je erbij bentquote:
jamaar die konden echt nietquote:Op donderdag 6 april 2006 18:50 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb wel betere TT's voorbij horen komen.
Idd waar zijn de VBL mensenquote:Op donderdag 6 april 2006 18:53 schreef Zwansen het volgende:
Dat restaurant ken ik...
Geen GPD'ers die komen? Geen mensen uit SPT of VBL? Geen BrauN, Maikuul? Dan kom ik niet.
verstandig genoeg om ergens anders te gaan drinken, net als een jaar of wat geleden?quote:
KUT!quote:Op donderdag 6 april 2006 18:57 schreef laffer het volgende:
vergeten jullie geen foto`s te maken van alle ranzigheden?![]()
yvonne wil alleen rijke mensen zodat ze gratis kan grazen en brassen ... de profiteurquote:Op donderdag 6 april 2006 18:50 schreef HighLander het volgende:
IS die quote van yvonne een filter om mensen die te weinig drinken weg te laten blijven
nope, je mag je niet gedragen en dat moet wel op foto`s worden vastgelegdquote:Op donderdag 6 april 2006 19:47 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik me gaan gedragen en zulks.
Neequote:Op donderdag 6 april 2006 19:49 schreef laffer het volgende:
[..]
nope, je mag je niet gedragen en dat moet wel op foto`s worden vastgelegd![]()
nog nooit op een meeting geweest??![]()
even wat tips voor een fok! meet:quote:Op donderdag 6 april 2006 19:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee.
Kan je mij er wat meer over vertellen.
die zet ik effe in de OP erbijquote:Op donderdag 6 april 2006 20:05 schreef laffer het volgende:
[..]
even wat tips voor een fok! meet:
<knip>
Ok doeiquote:Op donderdag 6 april 2006 21:18 schreef ARKON het volgende:
O0h ik kom denk ik tooch nietklasgenoten komen niet en ik heb geen zin om alleen te komen want ik ken niemand
Ja, en als je niet komt leer je ook niemand kennen.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:18 schreef ARKON het volgende:
O0h ik kom denk ik tooch nietklasgenoten komen niet en ik heb geen zin om alleen te komen want ik ken niemand
Heb je het net voor elkaar dat al die mooie vrouwen je willen aanraken en knuffelen enzo, en dan kom je nietquote:Op donderdag 6 april 2006 21:18 schreef ARKON het volgende:
Dribbel je avatarquote:Op donderdag 6 april 2006 21:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb je het net voor elkaar dat al die mooie vrouwen je willen aanraken en knuffelen enzo, en dan kom je niet![]()
je loopt achterquote:
WOEI!quote:Op donderdag 6 april 2006 21:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
is het niemand nu opgevallen dat ik ook KOM!?
* Ou-Tannu eist tussen de twijvelaars vandaan !
Ik stuur de rekening eind van de week.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je de mijne is kapot, dus ik heb deze even in bruikleen genomen![]()
Ik zag het jaquote:Op donderdag 6 april 2006 21:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Hee dribbel, Nirvana op tmf
jepquote:Op donderdag 6 april 2006 21:30 schreef Troel het volgende:
[..]
WOEI!
JE KOMT JE KOMT JE KOMT JE KOMT JE KOMT![]()
![]()
OU! OU! OU!
Als je het erg vind verander ik hemquote:Op donderdag 6 april 2006 21:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik stuur de rekening eind van de week.
Dan kom ik pas net aan menquote:Op donderdag 6 april 2006 21:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
jep
blijf maar tot 19:00 miscien 20:00 u maar later niet
Nou, dikke kans dat je mij ook mis loopt danquote:
Leef je uit. Het verwarde me wel even vanmiddag.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je het erg vind verander ik hem![]()
Ik dacht verdomme na elke post dat het topic op slot zatquote:Op donderdag 6 april 2006 21:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Leef je uit. Het verwarde me wel even vanmiddag.![]()
![]()
Ik dacht dat ik gehacktort was.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik dacht verdomme na elke post dat het topic op slot zat![]()
krijg je dr van kut hondquote:Op donderdag 6 april 2006 21:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik dacht verdomme na elke post dat het topic op slot zat![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is dat jij zo'n lelijke avater hebt, anders had ik em nu direct in gebruik genomen
allemaal leuk en aardig maar ik kan niet to zo laat blijvenquote:Op donderdag 6 april 2006 21:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb je het net voor elkaar dat al die mooie vrouwen je willen aanraken en knuffelen enzo, en dan kom je niet![]()
Zo Deze dan?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is dat jij zo'n lelijke avater hebt, anders had ik em nu direct in gebruik genomen
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
ow sorry! zie OPquote:Op donderdag 6 april 2006 21:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
Goed dat je het ff zegtquote:Op donderdag 6 april 2006 21:52 schreef Q. het volgende:
Meetings zijn kut.
k ben dr om 4u ja!quote:Op donderdag 6 april 2006 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
ow sorry! zie OP
kom je ook borrelen trouwens?
Want?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:55 schreef paultjuhhh het volgende:
Dit programma past wel echt bij de TROS trouwens
Ik vanuit Den Haag. Moemoe, Dingie, Dribbel_, guitarist.nl... en nog veel meerquote:Op donderdag 6 april 2006 21:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
Wie komen dr allemaal met de trein eigenlijks?
ik, uit arnhemquote:Op donderdag 6 april 2006 21:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
Wie komen dr allemaal met de trein eigenlijks?
Ah, je mag gewoon eerder weg?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
k ben dr om 4u ja!
en rond 7/8 weer naar huis
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:04 schreef juiced het volgende:
Ik kom vanuit Breda met de auto vanaf een uur of 18:30 denk ik. Iemand uit die richting die mee wil rijden? Gratis nog wel. mits je een meisje bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |