Heb je het net voor elkaar dat al die mooie vrouwen je willen aanraken en knuffelen enzo, en dan kom je nietquote:Op donderdag 6 april 2006 21:18 schreef ARKON het volgende:
O0h ik kom denk ik tooch nietklasgenoten komen niet en ik heb geen zin om alleen te komen want ik ken niemand
Dribbel je avatarquote:Op donderdag 6 april 2006 21:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb je het net voor elkaar dat al die mooie vrouwen je willen aanraken en knuffelen enzo, en dan kom je niet![]()
je loopt achterquote:
WOEI!quote:Op donderdag 6 april 2006 21:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
is het niemand nu opgevallen dat ik ook KOM!?
* Ou-Tannu eist tussen de twijvelaars vandaan !
Ik stuur de rekening eind van de week.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je de mijne is kapot, dus ik heb deze even in bruikleen genomen![]()
Ik zag het jaquote:Op donderdag 6 april 2006 21:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Hee dribbel, Nirvana op tmf
jepquote:Op donderdag 6 april 2006 21:30 schreef Troel het volgende:
[..]
WOEI!
JE KOMT JE KOMT JE KOMT JE KOMT JE KOMT![]()
![]()
OU! OU! OU!
Als je het erg vind verander ik hemquote:Op donderdag 6 april 2006 21:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik stuur de rekening eind van de week.
Dan kom ik pas net aan menquote:Op donderdag 6 april 2006 21:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
jep
blijf maar tot 19:00 miscien 20:00 u maar later niet
Nou, dikke kans dat je mij ook mis loopt danquote:
Leef je uit. Het verwarde me wel even vanmiddag.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je het erg vind verander ik hem![]()
Ik dacht verdomme na elke post dat het topic op slot zatquote:Op donderdag 6 april 2006 21:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Leef je uit. Het verwarde me wel even vanmiddag.![]()
![]()
Ik dacht dat ik gehacktort was.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik dacht verdomme na elke post dat het topic op slot zat![]()
krijg je dr van kut hondquote:Op donderdag 6 april 2006 21:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik dacht verdomme na elke post dat het topic op slot zat![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is dat jij zo'n lelijke avater hebt, anders had ik em nu direct in gebruik genomen
allemaal leuk en aardig maar ik kan niet to zo laat blijvenquote:Op donderdag 6 april 2006 21:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb je het net voor elkaar dat al die mooie vrouwen je willen aanraken en knuffelen enzo, en dan kom je niet![]()
Zo Deze dan?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is dat jij zo'n lelijke avater hebt, anders had ik em nu direct in gebruik genomen
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
ow sorry! zie OPquote:Op donderdag 6 april 2006 21:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
Goed dat je het ff zegtquote:Op donderdag 6 april 2006 21:52 schreef Q. het volgende:
Meetings zijn kut.
k ben dr om 4u ja!quote:Op donderdag 6 april 2006 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
ow sorry! zie OP
kom je ook borrelen trouwens?
Want?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:55 schreef paultjuhhh het volgende:
Dit programma past wel echt bij de TROS trouwens
Ik vanuit Den Haag. Moemoe, Dingie, Dribbel_, guitarist.nl... en nog veel meerquote:Op donderdag 6 april 2006 21:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
Wie komen dr allemaal met de trein eigenlijks?
ik, uit arnhemquote:Op donderdag 6 april 2006 21:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
Wie komen dr allemaal met de trein eigenlijks?
Ah, je mag gewoon eerder weg?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
k ben dr om 4u ja!
en rond 7/8 weer naar huis
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:04 schreef juiced het volgende:
Ik kom vanuit Breda met de auto vanaf een uur of 18:30 denk ik. Iemand uit die richting die mee wil rijden? Gratis nog wel. mits je een meisje bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |