Ben niets anders gewendquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:02 schreef moemoe het volgende:
Morgen zal ik half dood zijn, nachtje doorhalen voor huiswerk enzo..
Nee, geen zin vandaagquote:
15.45 uur is de bedoeling, zie OP.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:20 schreef guitarist.nl het volgende:
wie staan er morgen eigenlijk allemaal om 10 voor 4 bij de meetingpoint ??
vriendin ook btw.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:46 schreef Bendeleider het volgende:
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 00:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Even storen in je briljante topic...
Kom jij over een paar uurtjes ook naar de meet? Je naam staat wel op de lijst enzo. .
[Meet 7 april] ONZ/Bagger meet deel 12 vlakbij de gracht
Eten is nog twijfel.
Stond wel geplanned..quote:
Neuh, maar als je wat wil drinken zou ik wel geld mee nemen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:50 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Stond wel geplanned..
Er is toch geen entree of zulks ?
Hoezo sterspelers krijgen normaal geld toe hoor.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neuh, maar als je wat wil drinken zou ik wel geld mee nemen..
Yo!!quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben er 10 over 4 en ratelslangetje + kroost komt om kwart over 4 dus ik stel voor tot kwart over 4 te wachten
ik hou ook van jou slobberhondjequote:Op vrijdag 7 april 2006 01:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Owja dit mokkel zit misschien in dezelfde trein
morgen slapen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:05 schreef moemoe het volgende:
Ik slaap nog steeds niet en 7.00 uur gaat de wekker. Tegen wie mag ik morgen aan slapen?![]()
Mjah, ik moet nog 1 interview uitwerken en 3 opdrachten maken. Ik zal veel Red Bull nodig hebben morgen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:23 schreef remlof het volgende:
[..]
morgen slapen?
hmm misschien moet ik ook maar eens vroeg naar bed gaan vandaag
wodka-red bull voor moemoe!quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mjah, ik moet nog 1 interview uitwerken en 3 opdrachten maken. Ik zal veel Red Bull nodig hebben morgen..
of je naam eer aan doen "moe"moe"quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Lol..
Naja ik zal OF hyper zijn OF moe..
Doe maar moemoe dan, ik heb vandaag niet geslapen en ga zo werken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 07:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
of je naam eer aan doen "moe"moe"
of hypermake your Choice
Je kent de meesten toch wel? Van fok that is?quote:Op vrijdag 7 april 2006 07:56 schreef -beyond- het volgende:
Komen er meerdere die niet veel mensen kennen of kennen jullie elkaar allemaal al?
Anders durf ik niet te komen hoor.....
IRLquote:Op vrijdag 7 april 2006 07:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je kent de meesten toch wel? Van fok that is?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 07:44 schreef Gizmore het volgende:
Hoi, ik kom niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |