Stond te twijfelen.... geitenkaas of mango.. was moeilijke keuze!quote:Op donderdag 6 april 2006 18:07 schreef Avani het volgende:
Ik heb vandaag, net eigenlijk, ook een maaltijdsalade op. Deze was volgens mij speciaal voor de paasdagen. Kip, mango, pijnboompitten, sla en een sinaasappeldressing. Die is goed te doen als je verder geen zin hebt om te koken.
![]()
Bij mij was alleen deze erquote:Op donderdag 6 april 2006 18:08 schreef NIels25 het volgende:
[..]
Stond te twijfelen.... geitenkaas of mango.. was moeilijke keuze!
Zit apart verpaktquote:Op donderdag 6 april 2006 18:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
MMMMM ziet er allemaal erg lekker uit alleen lust ik geen kaas
quote:
Zalm heb ik 1 of 2 weken geleden nog gehad.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:13 schreef Dimmie het volgende:
Zalm is volgens mij verdwenen en Ham zie ik ook niet meer staan op albert.nl
Net zo vol als na de Chinees. Twee uur later weet je het niet meer.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zit je na zon salade wel vol?
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:23 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Net zo vol als na de Chinees. Twee uur later weet je het niet meer.
Wat een topcombinatie! Ik heb een tijd geleden in Den Haag in een heel fijne lunchroom, een zelfde salade gegeten (met olijfbrood erbij). Ik heb nog nooit zo'n lekkere salade gehad.quote:geitenkaas, honing, walnoot, appel en zongedroogde tomaten
ja als jij de eetlust van een koe heb.... Ik zelf ben 1.95 lang en weeg iets van 100kg en voor mij is het genoeg om eerlijk te zijn!quote:Op donderdag 6 april 2006 18:39 schreef Herkauwer het volgende:
Zo, en wat eet je na dit voorafje? Want een echte maaltijd kan je het niet noemen(Qua hoevheeldheid dan he)
Ik ben 2 meter 4 en weeg 95kg en voor is het zeker niet genoeg!quote:Op donderdag 6 april 2006 18:49 schreef NIels25 het volgende:
[..]
ja als jij de eetlust van een koe heb.... Ik zelf ben 1.95 lang en weeg iets van 100kg en voor mij is het genoeg om eerlijk te zijn!
me too...quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:10 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb de garnalen variant, die ga ik vanavond eten.
Is erg lekker, best veel garnalen zitten er in.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:14 schreef Quispi het volgende:
[..]
me too...![]()
Ziet er trouwens erg lekker uit!!!
Idem hier, geitenkaas was echt stukken lekkerderquote:Op donderdag 13 april 2006 17:35 schreef NIels25 het volgende:
Heb hem net op, en deze viel me tegen. Het zijn roze garnalen die hebben weinig smaak. Verdes prefereer ik dit soort eten warm. Volgende keer maar gewoon weer genieten van de salade met geitenkaas!
Geen idee, maar bij die Excellent smaken zit dus wel een kaartje met dat het exclusief voor de Feestdagen is, hoewel er volgens mij alleen op de verpakking van de Kipfilet met Mango variant staat dat het exclusief voor de Feestdagen is.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:08 schreef Laura 2000 het volgende:
Iemand enig idee wat er met deze salades gaat gebeuren als de paasdagen voorbij zijn?
Dat idee had ik ook al ja (wel voor alle smaken!)...quote:Op donderdag 13 april 2006 19:22 schreef Dimmie het volgende:
[..]
Ik ga iig wel een bericht naar de klantenservice sturen met daarin dat de Garnalen versie mij uitstekend bevalt en dat ik het ook graag na Pasen in de schappen wil blijven zien. Misschien helpt dat
Die vind ik dus totaal niks, zoveel mozzarella zit er in en ik vind het zo vies, net rubber. Morgen waarschijnlijk de garnalen-versie uitproberenquote:Op woensdag 19 april 2006 19:22 schreef Curiosity het volgende:
Ik vind de variant met ham en mozzeralla het lekkerst.
Doen we ook regelmatig, zelf een maaltijdsalade maken. Maar ja, daar hebben we niet altijd tijd voorquote:Op woensdag 10 mei 2006 08:25 schreef Dauthi het volgende:
probeer het anders zelf te makenstukken goedkoper en stukken lekkerder omdat je het tenminste helemaal naar eigen smaak kan maken
Ik maak hem dan voor 3 personen en dan ben je toch wel goedkoper uit dan 3 losse bakken van de Appiequote:Op woensdag 10 mei 2006 20:16 schreef Dimmie het volgende:
Ik ben juist meer geld kwijt als ik zelf een goede salade wil maken
Oh, en het schap met Kip is hier ook al een tijdje leeg![]()
In die met geitenkaas zitten geen aardappeltjes of pasta!quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:29 schreef Aurelium het volgende:
Op zich lijkt het me altijd wel lekker, maar dr zitten altijd koude pasta en/of aardappeltjes in verwerkt
Die klinkt wel verdomd lekkerquote:Op donderdag 6 april 2006 17:35 schreef NIels25 het volgende:
maaltijdsalade met geitenkaas, honing, walnoot, appel en zongedroogde tomaten!
jawel, daar zit pasta in (onderin)quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:07 schreef NIels25 het volgende:
[..]
In die met geitenkaas zitten geen aardappeltjes of pasta!
Jij eet alleen dingen die geen hype zijn?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:55 schreef Ringhio het volgende:
Maaltijdsalades, weer zo'n hype...
Die troep eet je toch gewoon niet![]()
Wat nou hype? Die zooi fabrieken we hiero thuis al minstens 15 jaar zelf in elkaarquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:55 schreef Ringhio het volgende:
Maaltijdsalades, weer zo'n hype...
Die troep eet je toch gewoon niet![]()
Hoezo? De McDonalds heeft ook best goede salades hoor!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:17 schreef ruby het volgende:
't Is altijd beter dan de McDonalds natuurlijk.
Volgens mij gaat het hier toch meer over de AH Saladesquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoezo? De McDonalds heeft ook best goede salades hoor!
lk heb het ook niet over de McDonald salades, maar over hun "fast food" maaltijden... Dat een bak salade van de AH gezonder is dan bijvoorbeeld een Big Mac menu.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:47 schreef Bartjebart het volgende:
Hoezo? De McDonalds heeft ook best goede salades hoor!
Had ik ook al gezien, maar nog niet geprobeerd. Ik zag er ook wortel/rozijn salade-tje die er wel ok uit zag. Meer een snackje volgens mijquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:19 schreef Chielus het volgende:
[TIP] Gisteren hadden een kleine variant van de Geitenkaas op (klein bakje van 1,49 met daarin 1 plak geitenkaas, Pasta in pesto, rucola en zongdrogde tomaten. Wel lekker maar een beetje droog door het ontbreken van een dressing. Maar ideaal als side salad. [/TIP]
Absoluut, zit alleen iets te veel rode ui in die nogal overheerst.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:17 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Pas had ik ook de Griekse, die is ook goed te doen.
Klopt ja, de kip smaakt ook een beetje flauw.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:43 schreef kleinvogelijn het volgende:
Ik heb van de week die Excellent genomen met garnalen. Heerlijk, ware het niet dat die rode saus die erbij zat erg overheersend was en de hele salade mn bek uitbrandde....
Die kipsalade trekt me niet zo; de stukjes kip zien er erg kunstmatig uit vind ik.
Dat zit in al die salades van de AH, ik pulk het meeste eruit, maar verder zijn ze goed te doen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:19 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Absoluut, zit alleen iets te veel rode ui in die nogal overheerst.
Had je iets vies verwacht? Raadselachtig waarom je het dan koopt...quote:Op zondag 4 juni 2006 09:16 schreef computergirl het volgende:
vrijdag de witlof versie gegeten, viel me erg mee, was lekker
Het leek mequote:Op zondag 4 juni 2006 09:33 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Had je iets vies verwacht? Raadselachtig waarom je het dan koopt...
Welke is dat precies, mij zegt het even niksquote:Op zondag 4 juni 2006 09:16 schreef computergirl het volgende:
vrijdag de witlof versie gegeten, viel me erg mee, was lekker
Er staat 'Witlof' op.quote:Op zondag 4 juni 2006 10:53 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Welke is dat precies, mij zegt het even niks![]()
Nog niet gezien in het schap danquote:Op zondag 4 juni 2006 11:33 schreef computergirl het volgende:
[..]
Er staat 'Witlof' op.
Er zit witlof in.
![]()
Ik heb ook de Ceasar gehad, erg afwisselende en lekkere salade iddquote:Op zondag 4 juni 2006 11:54 schreef Laura 2000 het volgende:
Gister weer de Ceasar op!! Hij leek me altijd, maar jullie waren
, dus ik heb hem toch maar eens geprobeerd. En hij is heerlijk!!
Misschien heeft niet elke AH hem, bij de AH to go ligt hij volgens mij ook.quote:
Ik vind die van de Mac wel erg prijzig!quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:21 schreef Repeat het volgende:
Salades van de BK of Mac zijn het trouwens helemaal, met die gegrilde of crispy kip erin
Daar zijn kortingsbonnen voor! Hier bijvoorbeeldquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik vind die van de Mac wel erg prijzig!![]()
Morgen eten we er nog een keer van.quote:
Die ga ik straks proberen, is volgens mij de enige die ik nog niet heb gehad.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:48 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb vanavond de zalm met kappertjes variant gegeten, deze is erg lekker![]()
De salades die hier voorbijkomen wel ja, topic heet niet voor niets AH maaltijdsaladesquote:Op maandag 19 juni 2006 17:14 schreef Miss_kausalaya het volgende:
ligt het aan mij, want ik wil ze ook graag es proberen, maar dat het alleen te koop is bij AH? En woow het is wel vrij prijzig idd, maar als het de moeite waard is...:)
Erg lekker , maar ik heb wel de stukjes kip er even uitgevist en lekker heb opgebakken met nog een scheut kikkoman soja. ( Warme kip vind ik nou eenmaal smakelijker)quote:Op maandag 19 juni 2006 16:29 schreef cora4034 het volgende:
Vanavond staat de kip mango op het menu
quote:Op zondag 18 juni 2006 22:05 schreef Laura 2000 het volgende:
Hoor ik dat nou goed.... Is de Mango-Kip terug?![]()
En dat vind ik echt wel de bestequote:Op maandag 19 juni 2006 18:56 schreef Isabeau het volgende:
Hier vanavond ook alleen maar de Geitenkaas maaltijdsalade, Avani.
Die is absoluut zaligquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:53 schreef k_man het volgende:
Nou heb ik erna wel ter compensatie een halve liter tiramisu-ijs gegeten.
De verpakking is inmiddels vernieuwd.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:57 schreef farfavour het volgende:
[afbeelding]
Deze is mijn favoriet.Smaakt erg goed m.i.
Mijn dochter van bijna twee riep toen we van de week naar de AH gingen 'kaasjesslakopen? wuppie erbij?' dusquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:50 schreef Isabeau het volgende:
Inderdaad, beter een salade-verslaving dan een chocolade of fastfood-verslaving![]()
Ik let altijd goed op de tht datum. Ik weet dat nieuwere altijd achteraan staanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:56 schreef highway101 het volgende:
Wat vinden jullie van de stoommaaltijden dan? Die staan in hetzelfde schap ongeveer.
Mijn ervaring als medewerker is dat ze soms 1 dag voor de thtcode al bol gaan staan en stevig gaan stinken. En dat ligt niet aan koeling oid. Met maaltijdsalades heb ik dit probleem nooit.
Mwah bij ons is een dermate hoge omloopsnelheid in dat spul, dat er meestal hooguit 1 dag langere code in zit. Dat spul hoef je in ieder geval zelden af te prijzen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:59 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik let altijd goed op de tht datum. Ik weet dat nieuwere altijd achteraan staan
Ik vind de tandoori-kip wel lekker. En die is ook prima te eten op de laatste dag van de houdbaarheidsdatum.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:56 schreef highway101 het volgende:
Wat vinden jullie van de stoommaaltijden dan? Die staan in hetzelfde schap ongeveer.
Mijn ervaring als medewerker is dat ze soms 1 dag voor de thtcode al bol gaan staan en stevig gaan stinken. En dat ligt niet aan koeling oid. Met maaltijdsalades heb ik dit probleem nooit.
Ik weet het,maar ik kwam deze foto tegen in dit topic,was te lui om een recentere op te zoeken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:55 schreef highway101 het volgende:
[..]
De verpakking is inmiddels vernieuwd.
Het zelfde hierquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:35 schreef farfavour het volgende:
Mijn kat is trouwens ook dol op de kip die erin zit.![]()
Ligt er aan welke variant je neemt. Kip is bijvoorbeeld 495 kcal, Caesar 540 kcal en Niçoise 600 kcal.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:42 schreef DaMayan het volgende:
Wisten jullie trouwens dat een Maaltijd salade meer calorieen bevat dan zo'n stoommaaltijd?
Moet ook zeggen dat ik die maaltijdsalades best veel vind terwijl zo'n stoommaaltijd in vergelijking een beetje karig is als maaltijd.
Voorbeeld: Tandori kip stoommaaltijd: +-550 Mango-kip maaltijdsalade: 720 kcal.
Ligt dat ook niet aan de sladressing?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:42 schreef DaMayan het volgende:
Wisten jullie trouwens dat een Maaltijd salade meer calorieen bevat dan zo'n stoommaaltijd?
Moet ook zeggen dat ik die maaltijdsalades best veel vind terwijl zo'n stoommaaltijd in vergelijking een beetje karig is als maaltijd.
Klacht indienen in de winkel werkt vaak ook. Je wordt gewoon teruggebeld zodra het artikel in het assortiment is opgenomen. Tenminste, in mijn AH.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:35 schreef Laura 2000 het volgende:
Ze hebben naar me geluisterd bij de AH klantenserviceVanavond de kip-mango weer op!
Ik vind dat er ook wel erg veel dressing bij zit hoor, en dat is natuurlijk wat de meeste calorieën geeft.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:42 schreef DaMayan het volgende:
Die Griekse valt tegen idd.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb hier de griekse versie, en integenstelling tot de kip, die ik al eens geprobeerd had, ben ik hier totaal niet lyrisch over.
het is een bak met erg veel verkeerd gesneden sla [lees: hele klonten sla dus], en wat verdwaalde aardappelpartjes, ui, en feta.
Een halve ui maar?quote:
wel lekkere ringen, maar ook eens tuk verkeerd gesneden, zodat je dus net als met de ijsbergsla een compleet brok hebt, lekker, maar niet heusquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:31 schreef MaLo het volgende:
[..]
Een halve ui maar?. En ui is al zo totaal niet overheersend in een salade
.
* schrapt de Griekse van haar to-proef lijstje
Tja, een Griekse salade waar olijven in zitten. Dat had je wel kunnen verwachten hè?quote:Op zondag 9 juli 2006 18:44 schreef UncleFunk het volgende:
Naar aanleiding van dit topic heb ik eens twee soorten salades geprobeerd tijdens het warme weer van de afgelopen weekDe Griekse en de Caesar-salade bevielen beide erg goed. In de Griekse zitten zwarte olijven, en daar houd ik dus absoluut niet van. Maar verder goed te doen
Dat weet ikquote:Op zondag 9 juli 2006 19:09 schreef k_man het volgende:
[..]
Tja, een Griekse salade waar olijven in zitten. Dat had je wel kunnen verwachten hè?![]()
heb 'm van de week geprobeerd, de stukjes niet rijpe mango waren echtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:32 schreef winterapfel het volgende:
[..]
net op![]()
![]()
![]()
erg smakelijk, al varieerde de rijpheid van de mango wel nogal
En maar 440 kcalquote:
Die zijn uitstekend voor als je minder honger hebt, bijvoorbeeld op warme dagenquote:Op zondag 9 juli 2006 21:08 schreef highway101 het volgende:
Wat te denken van de sla compleet? Ook in allerlei smaken. Niet echt een maaltijdsalade, maar wel zoiets.
Die vind ik lekker met daarbij een stokbroodje met kruidenboter ofzo! Als maaltijd is het inderdaad niet helemaal voldoende, maar met een stokbroodje erbij wil het prima. Ik heb de boerensalade en de toscaanse salade gehad, beide erg goed te doen.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:08 schreef highway101 het volgende:
Wat te denken van de sla compleet? Ook in allerlei smaken. Niet echt een maaltijdsalade, maar wel zoiets.
Die ga ik morgen dus uitproberen. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:35 schreef wizarddragon het volgende:
Onlangs nog een maaltijdsalade op met stukjes zalm. Echt verdomd lekker was dat.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:24 schreef Dimmie het volgende:
Het smaakt een beetje alsof je paardenbloemen zit te eten maar het went wel.
Was prima te eten, overigens voor kleine eters als ik wel heel veel van die sla-meuk weggegooid en mij voornamelijk beperkt tot de stukjes zalm en pasta met die dressing.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:46 schreef golfer het volgende:
Die ga ik morgen dus uitproberen. Ben benieuwd.
Die heb ik gisteren geprobeerd! Ik vond hem okaye, maar ik kreeg niet alles op. Grote favoriet van het moment blijft de geitenkaas salade, maar dan zonder de zongedroogde tomaatjesquote:Op zondag 16 juli 2006 17:31 schreef UncleFunk het volgende:
Caesar is nu duidelijk mijn favoriet, samen met de Griekse salade. De garnalen vond ik ook erg lekker, maar pittig.
Caeser is hier net de koelkast ingegaanquote:Op maandag 17 juli 2006 15:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga vanmiddag halen. Caesar of geitenkaas
. Als ze die hebben iig
.
Gelukkig maar dat pannenkoeken helemaaaal niet vullenquote:Op maandag 17 juli 2006 18:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb geitenkaas gehadOp zich wel lekker, maar het is gewoon apart om als hoofdmaaltijd sla en spinazie te eten
. En het was dus wat te machtig. Heb de helft aan mijn huisgenoot gegeven en nu gaan we pannenkoeken bakken
.
quote:Op maandag 17 juli 2006 18:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat pannenkoeken helemaaaal niet vullen
De 'normale' salades (Caesar, Grieks, Kip, Tonijn, etc) zijn 3.49quote:Op maandag 17 juli 2006 19:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond het wel fucking duur trouwens5,50 ofzo
.
ik zat er een euro naast en dacht idd dat alles 3,49 was. Maar 4,49 is wel 10 gulden, mên en dat dan voor één persoon. Kun je net zo goed in een studentenrestaurant gaan etenquote:Op maandag 17 juli 2006 19:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De 'normale' salades (Caesar, Grieks, Kip, Tonijn, etc) zijn 3.49
De 'Excellent' salades (Kip/Mango, Geitenkaas, Garnalen, etc) zijn 4,49
Dus 5.50 is licht overdreven...
We hebben al vijf jaar geen guldens meer grapjas. Je kunt prijzen van nu niet vergelijken met die van vijf jaar terug. En ik eet liever zo'n salade dan 'n prak in een mensa.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik zat er een euro naast en dacht idd dat alles 3,49 was. Maar 4,49 is wel 10 gulden, mên en dat dan voor één persoon. Kun je net zo goed in een studentenrestaurant gaan eten.
In de Kip/Mango zit mango en dat maakt em zo wie zo duurder... verder zit er volgens mij ook andere (anders gebakken) kip in?quote:Op maandag 17 juli 2006 21:40 schreef Simsfan88 het volgende:
Wat is nu precies het verschil tussen de Kip en Mango en de gewone kip? De prijs iig, maar wat nog meer?
Euhm... ik warm em nooit op... Ik pluk alleen de paprika eruit...quote:Op maandag 17 juli 2006 22:17 schreef Simsfan88 het volgende:
En die maaltijdsalade's (kip), moet je die nu warm maken of niet? Of kan het maar hoeft het niet?
In welke zit kaas?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:14 schreef Hagelkaas het volgende:
Wat een fantastische actie dat de kaas lost verpakt zit! Maarja, daar betaal je dan ook weer voor hé
Misschien wat voor vanavond dan.quote:
Ja, veel is het, vind ik ook.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
vandaag de garnalen versie gehad, die was best te doen
wel veel hoor, moest flink dooreten.
Ik had over jaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:06 schreef k_man het volgende:
Ik vind het mooie porties.
Volgens mij klagen vooral vrouwen dat het te veel is.
Ik vind het net ff wat lekkerder husselen en het oog wil ook watquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:10 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom gooien mensen die salades op een ander bord of in een andere schaal? De schalen waarin ze geleverd worden zijntoch net zo makkelijk?
Hij is ook erg lekkerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
die geitenkaas lijkt me echt zooo lekker.
maar moet m nog proberen, ik vind m net te duur
ik koop ze allemaal in de 35%![]()
Mijn oog is niet zo moeiljkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind het net ff wat lekkerder husselen en het oog wil ook wat
Hahahaha ja dat had ik dus ookquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:19 schreef k_man het volgende:
Ik eet 'm ook uit de bak.
Alleen had ik daardoor bij de Ceasar de eerste keer niet door dat er drie zakjes in zaten. Meestal zijn dat er eentje of twee en liggen ze bovenop. Hier bleken er behalve degene bovenop nog twee onderin verborgen te zitten.
"Hé goh, er zat ook nog een zakje kaas bij."
zo van : hey wat is dat voor plastic zak in mijn mondquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:19 schreef k_man het volgende:
Ik eet 'm ook uit de bak.
Alleen had ik daardoor bij de Ceasar de eerste keer niet door dat er drie zakjes in zaten. Meestal zijn dat er eentje of twee en liggen ze bovenop. Hier bleken er behalve degene bovenop nog twee onderin verborgen te zitten.
"Hé goh, er zat ook nog een zakje kaas bij."
ik eet ook lekker uit de bak (ben dan ook studentquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:10 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom gooien mensen die salades op een ander bord of in een andere schaal? De schalen waarin ze geleverd worden zijntoch net zo makkelijk?
Wij hebben speciaal hiervoor plastic bestek in de schuur liggenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:10 schreef Bartjebart het volgende:
Hee, wie ben jij? Als jij daar 1 avond per week helpt, dan moet ik je kennen......Niet aankomende, maar de week daarop ga ik de avond weer in. Zal eens opletten.......quote:Op maandag 17 juli 2006 16:56 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
Ha Ha ... Ik help een avondje per week om de salades te maken en we moeten vaak overwerken tot 04:00 om aan de vraag te kunnen voldoen ... We gaan ook de productie capiciteit uitbreiden
quote:
En die zit ik nu hier ook weer te eten... Die blijft toch wel het lekkerste!!!!!quote:Op maandag 24 juli 2006 12:40 schreef Vava het volgende:
Ik heb vanmorgen weer een geitenkaas gekocht bij AH![]()
En daarvoor in de plaats 2 tomaatjes toevoegenquote:Op maandag 17 juli 2006 22:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euhm... ik warm em nooit op... Ik pluk alleen de paprika eruit...
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:15 schreef HC-medewerker het volgende:
De caesar wordt tijdelijk niet gemaakt. We draaien deze week vnl. kip, kip-mango, zalm, garnalen.
De vraag is zo groot dat we het niet meer kunnen bolwerken, vandaar dat sommige smaken tijdelijk niet geproduceerd worden.
Ceasar is juist de lekkerste en was nog van plam om die deze week te halenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:15 schreef HC-medewerker het volgende:
De caesar wordt tijdelijk niet gemaakt. We draaien deze week vnl. kip, kip-mango, zalm, garnalen.
De vraag is zo groot dat we het niet meer kunnen bolwerken, vandaar dat sommige smaken tijdelijk niet geproduceerd worden.
Ga jij is ff heel gauw overwerken!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:15 schreef HC-medewerker het volgende:
Ceasar salade is erg lekker, maar echt geen maaltijd! Wel lekker voor naast een fatsoenlijke maaltijdquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:47 schreef Doekes het volgende:
[..]
Ga jij is ff heel gauw overwerken!Ik moet vanavond een ceasarsalade hebben!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |