Tja, een Griekse salade waar olijven in zitten. Dat had je wel kunnen verwachten hè?quote:Op zondag 9 juli 2006 18:44 schreef UncleFunk het volgende:
Naar aanleiding van dit topic heb ik eens twee soorten salades geprobeerd tijdens het warme weer van de afgelopen weekDe Griekse en de Caesar-salade bevielen beide erg goed. In de Griekse zitten zwarte olijven, en daar houd ik dus absoluut niet van. Maar verder goed te doen
Dat weet ikquote:Op zondag 9 juli 2006 19:09 schreef k_man het volgende:
[..]
Tja, een Griekse salade waar olijven in zitten. Dat had je wel kunnen verwachten hè?![]()
heb 'm van de week geprobeerd, de stukjes niet rijpe mango waren echtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:32 schreef winterapfel het volgende:
[..]
net op![]()
![]()
![]()
erg smakelijk, al varieerde de rijpheid van de mango wel nogal
En maar 440 kcalquote:
Die zijn uitstekend voor als je minder honger hebt, bijvoorbeeld op warme dagenquote:Op zondag 9 juli 2006 21:08 schreef highway101 het volgende:
Wat te denken van de sla compleet? Ook in allerlei smaken. Niet echt een maaltijdsalade, maar wel zoiets.
Die vind ik lekker met daarbij een stokbroodje met kruidenboter ofzo! Als maaltijd is het inderdaad niet helemaal voldoende, maar met een stokbroodje erbij wil het prima. Ik heb de boerensalade en de toscaanse salade gehad, beide erg goed te doen.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:08 schreef highway101 het volgende:
Wat te denken van de sla compleet? Ook in allerlei smaken. Niet echt een maaltijdsalade, maar wel zoiets.
Die ga ik morgen dus uitproberen. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:35 schreef wizarddragon het volgende:
Onlangs nog een maaltijdsalade op met stukjes zalm. Echt verdomd lekker was dat.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:24 schreef Dimmie het volgende:
Het smaakt een beetje alsof je paardenbloemen zit te eten maar het went wel.
Was prima te eten, overigens voor kleine eters als ik wel heel veel van die sla-meuk weggegooid en mij voornamelijk beperkt tot de stukjes zalm en pasta met die dressing.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:46 schreef golfer het volgende:
Die ga ik morgen dus uitproberen. Ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |