In welke zit kaas?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:14 schreef Hagelkaas het volgende:
Wat een fantastische actie dat de kaas lost verpakt zit! Maarja, daar betaal je dan ook weer voor hé
Misschien wat voor vanavond dan.quote:
Ja, veel is het, vind ik ook.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
vandaag de garnalen versie gehad, die was best te doen
wel veel hoor, moest flink dooreten.
Ik had over jaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:06 schreef k_man het volgende:
Ik vind het mooie porties.
Volgens mij klagen vooral vrouwen dat het te veel is.
Ik vind het net ff wat lekkerder husselen en het oog wil ook watquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:10 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom gooien mensen die salades op een ander bord of in een andere schaal? De schalen waarin ze geleverd worden zijntoch net zo makkelijk?
Hij is ook erg lekkerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
die geitenkaas lijkt me echt zooo lekker.
maar moet m nog proberen, ik vind m net te duur
ik koop ze allemaal in de 35%![]()
Mijn oog is niet zo moeiljkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind het net ff wat lekkerder husselen en het oog wil ook wat
Hahahaha ja dat had ik dus ookquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:19 schreef k_man het volgende:
Ik eet 'm ook uit de bak.
Alleen had ik daardoor bij de Ceasar de eerste keer niet door dat er drie zakjes in zaten. Meestal zijn dat er eentje of twee en liggen ze bovenop. Hier bleken er behalve degene bovenop nog twee onderin verborgen te zitten.
"Hé goh, er zat ook nog een zakje kaas bij."
zo van : hey wat is dat voor plastic zak in mijn mondquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:19 schreef k_man het volgende:
Ik eet 'm ook uit de bak.
Alleen had ik daardoor bij de Ceasar de eerste keer niet door dat er drie zakjes in zaten. Meestal zijn dat er eentje of twee en liggen ze bovenop. Hier bleken er behalve degene bovenop nog twee onderin verborgen te zitten.
"Hé goh, er zat ook nog een zakje kaas bij."
ik eet ook lekker uit de bak (ben dan ook studentquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:10 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom gooien mensen die salades op een ander bord of in een andere schaal? De schalen waarin ze geleverd worden zijntoch net zo makkelijk?
Wij hebben speciaal hiervoor plastic bestek in de schuur liggenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:10 schreef Bartjebart het volgende:
Hee, wie ben jij? Als jij daar 1 avond per week helpt, dan moet ik je kennen......Niet aankomende, maar de week daarop ga ik de avond weer in. Zal eens opletten.......quote:Op maandag 17 juli 2006 16:56 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
Ha Ha ... Ik help een avondje per week om de salades te maken en we moeten vaak overwerken tot 04:00 om aan de vraag te kunnen voldoen ... We gaan ook de productie capiciteit uitbreiden
quote:
En die zit ik nu hier ook weer te eten... Die blijft toch wel het lekkerste!!!!!quote:Op maandag 24 juli 2006 12:40 schreef Vava het volgende:
Ik heb vanmorgen weer een geitenkaas gekocht bij AH![]()
En daarvoor in de plaats 2 tomaatjes toevoegenquote:Op maandag 17 juli 2006 22:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euhm... ik warm em nooit op... Ik pluk alleen de paprika eruit...
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:15 schreef HC-medewerker het volgende:
De caesar wordt tijdelijk niet gemaakt. We draaien deze week vnl. kip, kip-mango, zalm, garnalen.
De vraag is zo groot dat we het niet meer kunnen bolwerken, vandaar dat sommige smaken tijdelijk niet geproduceerd worden.
Ceasar is juist de lekkerste en was nog van plam om die deze week te halenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:15 schreef HC-medewerker het volgende:
De caesar wordt tijdelijk niet gemaakt. We draaien deze week vnl. kip, kip-mango, zalm, garnalen.
De vraag is zo groot dat we het niet meer kunnen bolwerken, vandaar dat sommige smaken tijdelijk niet geproduceerd worden.
Ga jij is ff heel gauw overwerken!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:15 schreef HC-medewerker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |