Die heb ik gisteren geprobeerd! Ik vond hem okaye, maar ik kreeg niet alles op. Grote favoriet van het moment blijft de geitenkaas salade, maar dan zonder de zongedroogde tomaatjesquote:Op zondag 16 juli 2006 17:31 schreef UncleFunk het volgende:
Caesar is nu duidelijk mijn favoriet, samen met de Griekse salade. De garnalen vond ik ook erg lekker, maar pittig.
Caeser is hier net de koelkast ingegaanquote:Op maandag 17 juli 2006 15:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga vanmiddag halen. Caesar of geitenkaas
. Als ze die hebben iig
.
Gelukkig maar dat pannenkoeken helemaaaal niet vullenquote:Op maandag 17 juli 2006 18:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb geitenkaas gehadOp zich wel lekker, maar het is gewoon apart om als hoofdmaaltijd sla en spinazie te eten
. En het was dus wat te machtig. Heb de helft aan mijn huisgenoot gegeven en nu gaan we pannenkoeken bakken
.
quote:Op maandag 17 juli 2006 18:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat pannenkoeken helemaaaal niet vullen
De 'normale' salades (Caesar, Grieks, Kip, Tonijn, etc) zijn 3.49quote:Op maandag 17 juli 2006 19:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond het wel fucking duur trouwens5,50 ofzo
.
ik zat er een euro naast en dacht idd dat alles 3,49 was. Maar 4,49 is wel 10 gulden, mên en dat dan voor één persoon. Kun je net zo goed in een studentenrestaurant gaan etenquote:Op maandag 17 juli 2006 19:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De 'normale' salades (Caesar, Grieks, Kip, Tonijn, etc) zijn 3.49
De 'Excellent' salades (Kip/Mango, Geitenkaas, Garnalen, etc) zijn 4,49
Dus 5.50 is licht overdreven...
We hebben al vijf jaar geen guldens meer grapjas. Je kunt prijzen van nu niet vergelijken met die van vijf jaar terug. En ik eet liever zo'n salade dan 'n prak in een mensa.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik zat er een euro naast en dacht idd dat alles 3,49 was. Maar 4,49 is wel 10 gulden, mên en dat dan voor één persoon. Kun je net zo goed in een studentenrestaurant gaan eten.
In de Kip/Mango zit mango en dat maakt em zo wie zo duurder... verder zit er volgens mij ook andere (anders gebakken) kip in?quote:Op maandag 17 juli 2006 21:40 schreef Simsfan88 het volgende:
Wat is nu precies het verschil tussen de Kip en Mango en de gewone kip? De prijs iig, maar wat nog meer?
Euhm... ik warm em nooit op... Ik pluk alleen de paprika eruit...quote:Op maandag 17 juli 2006 22:17 schreef Simsfan88 het volgende:
En die maaltijdsalade's (kip), moet je die nu warm maken of niet? Of kan het maar hoeft het niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |