Idem hier, geitenkaas was echt stukken lekkerderquote:Op donderdag 13 april 2006 17:35 schreef NIels25 het volgende:
Heb hem net op, en deze viel me tegen. Het zijn roze garnalen die hebben weinig smaak. Verdes prefereer ik dit soort eten warm. Volgende keer maar gewoon weer genieten van de salade met geitenkaas!
Geen idee, maar bij die Excellent smaken zit dus wel een kaartje met dat het exclusief voor de Feestdagen is, hoewel er volgens mij alleen op de verpakking van de Kipfilet met Mango variant staat dat het exclusief voor de Feestdagen is.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:08 schreef Laura 2000 het volgende:
Iemand enig idee wat er met deze salades gaat gebeuren als de paasdagen voorbij zijn?
Dat idee had ik ook al ja (wel voor alle smaken!)...quote:Op donderdag 13 april 2006 19:22 schreef Dimmie het volgende:
[..]
Ik ga iig wel een bericht naar de klantenservice sturen met daarin dat de Garnalen versie mij uitstekend bevalt en dat ik het ook graag na Pasen in de schappen wil blijven zien. Misschien helpt dat
Die vind ik dus totaal niks, zoveel mozzarella zit er in en ik vind het zo vies, net rubber. Morgen waarschijnlijk de garnalen-versie uitproberenquote:Op woensdag 19 april 2006 19:22 schreef Curiosity het volgende:
Ik vind de variant met ham en mozzeralla het lekkerst.
Doen we ook regelmatig, zelf een maaltijdsalade maken. Maar ja, daar hebben we niet altijd tijd voorquote:Op woensdag 10 mei 2006 08:25 schreef Dauthi het volgende:
probeer het anders zelf te makenstukken goedkoper en stukken lekkerder omdat je het tenminste helemaal naar eigen smaak kan maken
Ik maak hem dan voor 3 personen en dan ben je toch wel goedkoper uit dan 3 losse bakken van de Appiequote:Op woensdag 10 mei 2006 20:16 schreef Dimmie het volgende:
Ik ben juist meer geld kwijt als ik zelf een goede salade wil maken
Oh, en het schap met Kip is hier ook al een tijdje leeg![]()
In die met geitenkaas zitten geen aardappeltjes of pasta!quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:29 schreef Aurelium het volgende:
Op zich lijkt het me altijd wel lekker, maar dr zitten altijd koude pasta en/of aardappeltjes in verwerkt
Die klinkt wel verdomd lekkerquote:Op donderdag 6 april 2006 17:35 schreef NIels25 het volgende:
maaltijdsalade met geitenkaas, honing, walnoot, appel en zongedroogde tomaten!
jawel, daar zit pasta in (onderin)quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:07 schreef NIels25 het volgende:
[..]
In die met geitenkaas zitten geen aardappeltjes of pasta!
Jij eet alleen dingen die geen hype zijn?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:55 schreef Ringhio het volgende:
Maaltijdsalades, weer zo'n hype...
Die troep eet je toch gewoon niet![]()
Wat nou hype? Die zooi fabrieken we hiero thuis al minstens 15 jaar zelf in elkaarquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:55 schreef Ringhio het volgende:
Maaltijdsalades, weer zo'n hype...
Die troep eet je toch gewoon niet![]()
Hoezo? De McDonalds heeft ook best goede salades hoor!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:17 schreef ruby het volgende:
't Is altijd beter dan de McDonalds natuurlijk.
Volgens mij gaat het hier toch meer over de AH Saladesquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoezo? De McDonalds heeft ook best goede salades hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |