Stond te twijfelen.... geitenkaas of mango.. was moeilijke keuze!quote:Op donderdag 6 april 2006 18:07 schreef Avani het volgende:
Ik heb vandaag, net eigenlijk, ook een maaltijdsalade op. Deze was volgens mij speciaal voor de paasdagen. Kip, mango, pijnboompitten, sla en een sinaasappeldressing. Die is goed te doen als je verder geen zin hebt om te koken.
![]()
Bij mij was alleen deze erquote:Op donderdag 6 april 2006 18:08 schreef NIels25 het volgende:
[..]
Stond te twijfelen.... geitenkaas of mango.. was moeilijke keuze!
Zit apart verpaktquote:Op donderdag 6 april 2006 18:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
MMMMM ziet er allemaal erg lekker uit alleen lust ik geen kaas
quote:
Zalm heb ik 1 of 2 weken geleden nog gehad.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:13 schreef Dimmie het volgende:
Zalm is volgens mij verdwenen en Ham zie ik ook niet meer staan op albert.nl
Net zo vol als na de Chinees. Twee uur later weet je het niet meer.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zit je na zon salade wel vol?
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:23 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Net zo vol als na de Chinees. Twee uur later weet je het niet meer.
Wat een topcombinatie! Ik heb een tijd geleden in Den Haag in een heel fijne lunchroom, een zelfde salade gegeten (met olijfbrood erbij). Ik heb nog nooit zo'n lekkere salade gehad.quote:geitenkaas, honing, walnoot, appel en zongedroogde tomaten
ja als jij de eetlust van een koe heb.... Ik zelf ben 1.95 lang en weeg iets van 100kg en voor mij is het genoeg om eerlijk te zijn!quote:Op donderdag 6 april 2006 18:39 schreef Herkauwer het volgende:
Zo, en wat eet je na dit voorafje? Want een echte maaltijd kan je het niet noemen(Qua hoevheeldheid dan he)
Ik ben 2 meter 4 en weeg 95kg en voor is het zeker niet genoeg!quote:Op donderdag 6 april 2006 18:49 schreef NIels25 het volgende:
[..]
ja als jij de eetlust van een koe heb.... Ik zelf ben 1.95 lang en weeg iets van 100kg en voor mij is het genoeg om eerlijk te zijn!
me too...quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:10 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb de garnalen variant, die ga ik vanavond eten.
Is erg lekker, best veel garnalen zitten er in.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:14 schreef Quispi het volgende:
[..]
me too...![]()
Ziet er trouwens erg lekker uit!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |