lk heb het ook niet over de McDonald salades, maar over hun "fast food" maaltijden... Dat een bak salade van de AH gezonder is dan bijvoorbeeld een Big Mac menu.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:47 schreef Bartjebart het volgende:
Hoezo? De McDonalds heeft ook best goede salades hoor!
Had ik ook al gezien, maar nog niet geprobeerd. Ik zag er ook wortel/rozijn salade-tje die er wel ok uit zag. Meer een snackje volgens mijquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:19 schreef Chielus het volgende:
[TIP] Gisteren hadden een kleine variant van de Geitenkaas op (klein bakje van 1,49 met daarin 1 plak geitenkaas, Pasta in pesto, rucola en zongdrogde tomaten. Wel lekker maar een beetje droog door het ontbreken van een dressing. Maar ideaal als side salad. [/TIP]
Absoluut, zit alleen iets te veel rode ui in die nogal overheerst.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:17 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Pas had ik ook de Griekse, die is ook goed te doen.
Klopt ja, de kip smaakt ook een beetje flauw.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:43 schreef kleinvogelijn het volgende:
Ik heb van de week die Excellent genomen met garnalen. Heerlijk, ware het niet dat die rode saus die erbij zat erg overheersend was en de hele salade mn bek uitbrandde....
Die kipsalade trekt me niet zo; de stukjes kip zien er erg kunstmatig uit vind ik.
Dat zit in al die salades van de AH, ik pulk het meeste eruit, maar verder zijn ze goed te doen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:19 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Absoluut, zit alleen iets te veel rode ui in die nogal overheerst.
Had je iets vies verwacht? Raadselachtig waarom je het dan koopt...quote:Op zondag 4 juni 2006 09:16 schreef computergirl het volgende:
vrijdag de witlof versie gegeten, viel me erg mee, was lekker
Het leek mequote:Op zondag 4 juni 2006 09:33 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Had je iets vies verwacht? Raadselachtig waarom je het dan koopt...
Welke is dat precies, mij zegt het even niksquote:Op zondag 4 juni 2006 09:16 schreef computergirl het volgende:
vrijdag de witlof versie gegeten, viel me erg mee, was lekker
Er staat 'Witlof' op.quote:Op zondag 4 juni 2006 10:53 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Welke is dat precies, mij zegt het even niks![]()
Nog niet gezien in het schap danquote:Op zondag 4 juni 2006 11:33 schreef computergirl het volgende:
[..]
Er staat 'Witlof' op.
Er zit witlof in.
![]()
Ik heb ook de Ceasar gehad, erg afwisselende en lekkere salade iddquote:Op zondag 4 juni 2006 11:54 schreef Laura 2000 het volgende:
Gister weer de Ceasar op!! Hij leek me altijd, maar jullie waren
, dus ik heb hem toch maar eens geprobeerd. En hij is heerlijk!!
Misschien heeft niet elke AH hem, bij de AH to go ligt hij volgens mij ook.quote:
Ik vind die van de Mac wel erg prijzig!quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:21 schreef Repeat het volgende:
Salades van de BK of Mac zijn het trouwens helemaal, met die gegrilde of crispy kip erin
Daar zijn kortingsbonnen voor! Hier bijvoorbeeldquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik vind die van de Mac wel erg prijzig!![]()
Morgen eten we er nog een keer van.quote:
Die ga ik straks proberen, is volgens mij de enige die ik nog niet heb gehad.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:48 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb vanavond de zalm met kappertjes variant gegeten, deze is erg lekker![]()
De salades die hier voorbijkomen wel ja, topic heet niet voor niets AH maaltijdsaladesquote:Op maandag 19 juni 2006 17:14 schreef Miss_kausalaya het volgende:
ligt het aan mij, want ik wil ze ook graag es proberen, maar dat het alleen te koop is bij AH? En woow het is wel vrij prijzig idd, maar als het de moeite waard is...:)
Erg lekker , maar ik heb wel de stukjes kip er even uitgevist en lekker heb opgebakken met nog een scheut kikkoman soja. ( Warme kip vind ik nou eenmaal smakelijker)quote:Op maandag 19 juni 2006 16:29 schreef cora4034 het volgende:
Vanavond staat de kip mango op het menu
quote:Op zondag 18 juni 2006 22:05 schreef Laura 2000 het volgende:
Hoor ik dat nou goed.... Is de Mango-Kip terug?![]()
En dat vind ik echt wel de bestequote:Op maandag 19 juni 2006 18:56 schreef Isabeau het volgende:
Hier vanavond ook alleen maar de Geitenkaas maaltijdsalade, Avani.
Die is absoluut zaligquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:53 schreef k_man het volgende:
Nou heb ik erna wel ter compensatie een halve liter tiramisu-ijs gegeten.
De verpakking is inmiddels vernieuwd.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:57 schreef farfavour het volgende:
[afbeelding]
Deze is mijn favoriet.Smaakt erg goed m.i.
Mijn dochter van bijna twee riep toen we van de week naar de AH gingen 'kaasjesslakopen? wuppie erbij?' dusquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:50 schreef Isabeau het volgende:
Inderdaad, beter een salade-verslaving dan een chocolade of fastfood-verslaving![]()
Ik let altijd goed op de tht datum. Ik weet dat nieuwere altijd achteraan staanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:56 schreef highway101 het volgende:
Wat vinden jullie van de stoommaaltijden dan? Die staan in hetzelfde schap ongeveer.
Mijn ervaring als medewerker is dat ze soms 1 dag voor de thtcode al bol gaan staan en stevig gaan stinken. En dat ligt niet aan koeling oid. Met maaltijdsalades heb ik dit probleem nooit.
Mwah bij ons is een dermate hoge omloopsnelheid in dat spul, dat er meestal hooguit 1 dag langere code in zit. Dat spul hoef je in ieder geval zelden af te prijzen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:59 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik let altijd goed op de tht datum. Ik weet dat nieuwere altijd achteraan staan
Ik vind de tandoori-kip wel lekker. En die is ook prima te eten op de laatste dag van de houdbaarheidsdatum.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:56 schreef highway101 het volgende:
Wat vinden jullie van de stoommaaltijden dan? Die staan in hetzelfde schap ongeveer.
Mijn ervaring als medewerker is dat ze soms 1 dag voor de thtcode al bol gaan staan en stevig gaan stinken. En dat ligt niet aan koeling oid. Met maaltijdsalades heb ik dit probleem nooit.
Ik weet het,maar ik kwam deze foto tegen in dit topic,was te lui om een recentere op te zoeken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:55 schreef highway101 het volgende:
[..]
De verpakking is inmiddels vernieuwd.
Het zelfde hierquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:35 schreef farfavour het volgende:
Mijn kat is trouwens ook dol op de kip die erin zit.![]()
Ligt er aan welke variant je neemt. Kip is bijvoorbeeld 495 kcal, Caesar 540 kcal en Niçoise 600 kcal.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:42 schreef DaMayan het volgende:
Wisten jullie trouwens dat een Maaltijd salade meer calorieen bevat dan zo'n stoommaaltijd?
Moet ook zeggen dat ik die maaltijdsalades best veel vind terwijl zo'n stoommaaltijd in vergelijking een beetje karig is als maaltijd.
Voorbeeld: Tandori kip stoommaaltijd: +-550 Mango-kip maaltijdsalade: 720 kcal.
Ligt dat ook niet aan de sladressing?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:42 schreef DaMayan het volgende:
Wisten jullie trouwens dat een Maaltijd salade meer calorieen bevat dan zo'n stoommaaltijd?
Moet ook zeggen dat ik die maaltijdsalades best veel vind terwijl zo'n stoommaaltijd in vergelijking een beetje karig is als maaltijd.
Klacht indienen in de winkel werkt vaak ook. Je wordt gewoon teruggebeld zodra het artikel in het assortiment is opgenomen. Tenminste, in mijn AH.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:35 schreef Laura 2000 het volgende:
Ze hebben naar me geluisterd bij de AH klantenserviceVanavond de kip-mango weer op!
Ik vind dat er ook wel erg veel dressing bij zit hoor, en dat is natuurlijk wat de meeste calorieën geeft.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:42 schreef DaMayan het volgende:
Die Griekse valt tegen idd.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb hier de griekse versie, en integenstelling tot de kip, die ik al eens geprobeerd had, ben ik hier totaal niet lyrisch over.
het is een bak met erg veel verkeerd gesneden sla [lees: hele klonten sla dus], en wat verdwaalde aardappelpartjes, ui, en feta.
Een halve ui maar?quote:
wel lekkere ringen, maar ook eens tuk verkeerd gesneden, zodat je dus net als met de ijsbergsla een compleet brok hebt, lekker, maar niet heusquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:31 schreef MaLo het volgende:
[..]
Een halve ui maar?. En ui is al zo totaal niet overheersend in een salade
.
* schrapt de Griekse van haar to-proef lijstje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |