Nu de rest nog!quote:Op donderdag 6 april 2006 16:38 schreef CherryLips het volgende:
wat zit mijn haar toch geweldig vandaag
Foto!quote:Op donderdag 6 april 2006 16:38 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Jah... neem het maar serieus hehquote:
Whehe... te heet onder den voetenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:43 schreef Polen het volgende:
Ah, ik zie het al. Ik ben weg. Tot later, leuke mensen.
En gebruik PI'squote:
Stiekem weten we dat allemaal welquote:
Ookal heb je een minderwaardigheidscomplex?quote:
Fair enoughquote:
Als je hoofd er niet opstaat vind A het gauw goedquote:Op donderdag 6 april 2006 16:52 schreef CherryLips het volgende:
een foto maken van je kapsel is best lastig, dus dat gaat niet lukken
Jij bent ook in topvorm hequote:Op donderdag 6 april 2006 16:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je hoofd er niet opstaat vind A het gauw goed
Valt mee... Ik moet werken tussendoor dus echt warm worden lukt niet vandaagquote:
Ik begreep zoiets door je posts hier. Wil je er een goed gesprek over voeren of wellicht van je af neuken ?!quote:Op donderdag 6 april 2006 17:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde vandaag ook actief doen, maar vanwege een technisch probleempje ging dat niet door
Gastquote:Op donderdag 6 april 2006 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang jij de quote uit mijn signature nog niet herkent, doe ik net of ik geen idee heb waar je het over hebt...![]()
Ik wil wel een laptopquote:Op donderdag 6 april 2006 17:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik begreep zoiets door je posts hier. Wil je er een goed gesprek over voeren of wellicht van je af neuken ?!
En daarvoor kom je bij mij ?!quote:
Misschien ben je in een goede buiquote:
Dat ben ik ook... maar dat staat niet gelijk aan laptops weggeven aan figuren die zo'n dingen willen hebben.quote:
Sorry PIquote:Op donderdag 6 april 2006 17:07 schreef jackson het volgende:
Is dit raar ?!
Ja! Hebberdquote:Op donderdag 6 april 2006 17:07 schreef jackson het volgende:
Is dit raar ?!
Voorlopig heb jij een behandeling nodig denk ikquote:Op donderdag 6 april 2006 17:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja! HebberdDelen met je medemens. Geef mij een laptop en dan zal mijn psychologie studie beter verlopen, waardoor ik meer kennis zal op doen, waardoor ik jullie later beter kan behandelen
![]()
Ja seg! Kom op.... dat wil ik mezelf wel verplichtenquote:
Jah... Raak je daardoor in een dip omdat hij zojuist meldt dat zijn toekomst meer voorspeld dan die van jouquote:Op donderdag 6 april 2006 17:10 schreef nozem het volgende:
Onvoorstelbaar. Je studeert psychologie.
Een afgestudeerd psycholoog? Moehahahaha.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... Raak je daardoor in een dip omdat hij zojuist meldt dat zijn toekomst meer voorspeld dan die van jou
Wat heb jij dan / wat doe je op et moment ?!quote:Op donderdag 6 april 2006 17:13 schreef nozem het volgende:
[..]
Een afgestudeerd psycholoog? Moehahahaha.
En studeer volgend schooljaar af in economiequote:Op donderdag 6 april 2006 17:10 schreef nozem het volgende:
Onvoorstelbaar. Je studeert psychologie.
Drs in de economie en Drs in de psychologie... Niets mis mee lijkt mijquote:Op donderdag 6 april 2006 17:13 schreef nozem het volgende:
[..]
Een afgestudeerd psycholoog? Moehahahaha.
Ik ben bezig met het opstarten van mijn eigen brouwerij. Daarnaast ben ik parttime Chihuahua-fokker.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat heb jij dan / wat doe je op et moment ?!
Nou vooruit... het kan netquote:Op donderdag 6 april 2006 17:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Drs in de economie en Drs in de psychologie... Niets mis mee lijkt mij
Je hebt iig principes.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja seg! Kom op.... dat wil ik mezelf wel verplichten
Zeg dan gewoon dat je niks voorstelt .... prima hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 17:15 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik ben bezig met het opstarten van mijn eigen brouwerij. Daarnaast ben ik parttime Chihuahua-fokker.
Als het een niet van de grond komt, dan toch zeker het ander!
Ik ben blij dat je er iets positiefs in zietquote:Op donderdag 6 april 2006 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt iig principes.
Wel rare, maar toch
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je niks voorstelt .... prima hoor
Tis een beetje grootspraak hoor. Schiet nog niet echt op met de psych studie. Daarom volgend jaar studeren int zuiden des landsquote:
Precies, ik zeg gewoon gelijk al dat ik kansloos benquote:Op donderdag 6 april 2006 17:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je niks voorstelt .... prima hoor
Dat wilde ik net zeggen.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:38 schreef CherryLips het volgende:
Het andere uiterste is inderdaad ook zeer charmant.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies, ik zeg gewoon gelijk al dat ik kansloos ben
Ik wel dan? Psychologie doe ik puur voor mn lolquote:Op donderdag 6 april 2006 17:18 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik loop in ieder geval niet te koketteren met mijn studie. Dat scheelt weer.
Ze smaken nog beter als je er voor gewerkt hebtquote:Op donderdag 6 april 2006 17:19 schreef liefie_ het volgende:
jum vanaaf taco's!!!
Zo ben ik nou eenmaal.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het met me eens is
Ach boeiend.... ik vind het niet erg. Je kan best trots zijn op wat je doetquote:Op donderdag 6 april 2006 17:18 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik loop in ieder geval niet te koketteren met mijn studie. Dat scheelt weer.
Studeren doe ik sowieso voor de lol. Deed ik dat niet, dan was de lol er snel af.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik wel dan? Psychologie doe ik puur voor mn lol![]()
denk je dat ze uit de grond omhoog springen: eet me eet me?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze smaken nog beter als je er voor gewerkt hebt![]()
Een betastudie!quote:Op donderdag 6 april 2006 17:20 schreef CherryLips het volgende:
welke studie zal ik volgend jaar eens gaan doen?
Economische crap.... dat doet iedereen die niet weet wattie wil. Commeciele economie ofzoquote:Op donderdag 6 april 2006 17:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik volg een studie die maar enkele mensen in Nederland volgen. Als ik het zou verklappen zou men me direct herkennen.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach boeiend.... ik vind het niet erg. Je kan best trots zijn op wat je doet
lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 6 april 2006 17:20 schreef CherryLips het volgende:
Ooh... ik dacht in een ventquote:Op donderdag 6 april 2006 17:21 schreef Copycat het volgende:
Fuck ... ik heb me toch een partij lekkere trek.
Patat, pizza, pasta ... komt u maar.
taco's ook goed?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:21 schreef Copycat het volgende:
Fuck ... ik heb me toch een partij lekkere trek.
Patat, pizza, pasta ... komt u maar.
quote:
Bewonderingswaardig... Economie studeren doe ik nl veel minder voor de lol.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Studeren doe ik sowieso voor de lol. Deed ik dat niet, dan was de lol er snel af.
Wacht, dit snap ik even niet.
Puik plan.quote:
Ook, maar die heb ik gisteren nog verorberd. Nu wil ik andere vullingquote:
Teh horrorquote:
Dat het niet met een P begint, wil ik voor dit keer terzijde schuivenquote:Op donderdag 6 april 2006 17:22 schreef liefie_ het volgende:
taco's ook goed?
heb toch veel te veel voor mij alleen
Eten koken is niet werken, of je bent kok als beroep.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
denk je dat ze uit de grond omhoog springen: eet me eet me?
iemand moet ze maken lijkt me
Jah verstandig... ik heb er ook naar gekeken maar ik laat het toch maar gaanquote:Op donderdag 6 april 2006 17:22 schreef nozem het volgende:
[..]
Puik plan.
Wellicht kan ik nog switchen.
en om je handtekening vragen?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik volg een studie die maar enkele mensen in Nederland volgen. Als ik het zou verklappen zou men me direct herkennen.
Een kutstudiequote:Op donderdag 6 april 2006 17:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik volg een studie die maar enkele mensen in Nederland volgen. Als ik het zou verklappen zou men me direct herkennen.
Je bent geen type voor een wiskundige studie?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ach, dan zie ik tenminste waar m'n studiegeld naartoe gaat
Niet naar Letteren namelijk![]()
quote:
Q.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:25 schreef Q. het volgende:
Mensen. Enzo.
Getallen zijn bah.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je bent geen type voor een wiskundige studie?
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:25 schreef Q. het volgende:
Mensen. Enzo.
Doet iemand die ik ken op de Uni inmiddels meen ik. Als je die boeken ziet denk je ook... en dan?! Eerlijk waarquote:Op donderdag 6 april 2006 17:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Biomedische Wetenschappen. Goede studie.
werk bestaat idd alleen als je er betaald voor krijgtquote:Op donderdag 6 april 2006 17:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Eten koken is niet werken, of je bent kok als beroep.
Wat betekent "en dan?!" in deze context?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Doet iemand die ik ken op de Uni inmiddels meen ik. Als je die boeken ziet denk je ook... en dan?! Eerlijk waar
huh?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Biomedische Wetenschappen. Goede studie.
Dat hij er geen fuck van begrijpt.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat betekent "en dan?!" in deze context?
Het is vijf uur geweest, straks weer eventjesquote:Op donderdag 6 april 2006 17:25 schreef nozem het volgende:
[..]
![]()
Alsjeblieft doe me een lol en ga aan je scriptie werken.
Biomedisch wetenschapper.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
huh?
die ken ik niet
wat word je dan later?
Wat je er mee moet als je klaar bent. Het is zo specifiek dat het gewoon bagger is. Je denk niveau is overigens extreem puik als je daar vanaf komt. Ook schrik je nergens meer van alsin getallen enzo maar toch... wat moet je ermeequote:Op donderdag 6 april 2006 17:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat betekent "en dan?!" in deze context?
Onderzoek doen!quote:Op donderdag 6 april 2006 17:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat je er mee moet als je klaar bent. Het is zo specifiek dat het gewoon bagger is. Je denk niveau is overigens extreem puik als je daar vanaf komt. Ook schrik je nergens meer van alsin getallen enzo maar toch... wat moet je ermee
*hart onder de riem steekt*quote:Op donderdag 6 april 2006 17:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Mini.
Werken is nog steeds stom.
[/update]
Ja, ok... dat is het dan ookquote:
Je krijgt hem wel af voordat de wereld vergaat?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:27 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het is vijf uur geweest, straks weer eventjes![]()
ow goh!quote:
De meeste mensen met die opleiding gaan onderzoek doen naar allerlei medische verschijnselen.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow goh!
echt gaaf!
ik weet niet wat dat is
Klinkt ook wel tof.... maar als ik er langer over na denk vind ik het steeds minder worden eigenlijkquote:Op donderdag 6 april 2006 17:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
De meeste mensen met die opleiding gaan onderzoek doen naar allerlei medische verschijnselen.
Ik wil onderzoek gaan doen naar de werking van de hersenen.
Oeps, sorry.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey, dat ding bloedt nog! Mn riem komt zo onder het bloed.
Helaas bestaat er ook een kans dat de wereld niet vergaat.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:30 schreef Thisbe het volgende:
Nou als de wereld binnenkort vergaat zit ik liever in de kroeg, dan aan mijn scriptie te werken![]()
pfew...quote:Op donderdag 6 april 2006 17:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
De meeste mensen met die opleiding gaan onderzoek doen naar allerlei medische verschijnselen.
Ik wil onderzoek gaan doen naar de werking van de hersenen.
(Ik doe nu dus psychologie, geschiedenis en filosofie als gecombineerde major, en met de medische kant erbij kan ik alles gaan bestuderen wat met ons denken te maken heeft.)
Ik lig dan eigenlijk liever in bed met Orlando Bloom ofzoquote:Op donderdag 6 april 2006 17:30 schreef Thisbe het volgende:
Nou als de wereld binnenkort vergaat zit ik liever in de kroeg, dan aan mijn scriptie te werken![]()
Vooruit dan maar.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oeps, sorry.
Chocoladehartje dan?
Ach, als ik de keuze had tussen jouw taco's of een hoopje hersenen, dan wist ik het wel.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pfew...
toen voelde ik me even dom
gelukkig kan ik tacos maken
Dat vind ik ook wel een puik plan eigenlijkquote:Op donderdag 6 april 2006 17:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lig dan eigenlijk liever in bed met Orlando Bloom ofzo![]()
Zoek dan iets meer bereikbaars.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lig dan eigenlijk liever in bed met Orlando Bloom ofzo![]()
Pas maar op, het ene moment zit je het einde van de wereld te wensen, het volgende moment lig je onder een auto.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:30 schreef Thisbe het volgende:
quote:Anything that happens, happens.
Anything that, in happening, causes something else to happen, causes something else to happen.
Anything that, in happening, causes itself to happen again, happens again.
It doesn't necessarily do it in chronological order, though.
quote:
Verkeerd boek gekregen?quote:Op donderdag 6 april 2006 18:22 schreef melismay het volgende:
Stomme Stomme Stomme mensen bij Bol.com!![]()
![]()
Nee... ze beloven 3-6 dagen levertijd en nu moet ik tot minimaal 12 april wachtenquote:Op donderdag 6 april 2006 18:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Verkeerd boek gekregen?
Ik heb een boek besteld en ik kreeg vandaag een boek over Chocolade ipv C++.
Oh, ik dacht dat jij een boek over chocolade had besteld en een dik C++ boek had gekregenquote:Op donderdag 6 april 2006 18:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee... ze beloven 3-6 dagen levertijd en nu moet ik tot minimaal 12 april wachtenEikels!
Chocolade is ook wel erg lekker hoor.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
70 Euro voor een dun boekje over chocolade gaat mij wat te ver.
Hey!quote:Op donderdag 6 april 2006 17:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Economische crap.... dat doet iedereen die niet weet wattie wil. Commeciele economie ofzo
Dat zou nog eens grappig geweest zijnquote:Op donderdag 6 april 2006 18:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij een boek over chocolade had besteld en een dik C++ boek had gekregen
twistquote:
Das niet!quote:Op donderdag 6 april 2006 18:37 schreef Anthraxx het volgende:
Ik word wel weer selectief genegeerd in dit topic.
Annie!quote:Op donderdag 6 april 2006 18:37 schreef Anthraxx het volgende:
Ik word wel weer selectief genegeerd in dit topic.
Kom ze wel een keer ophalen. Kan ik meteen de volgende lading droppen.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, ze staan in mijn kast op je te wachten.
Ik ben ook niet echt zo'n filmkijker. Geen tijd voor.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:50 schreef nozem het volgende:
Jemig. Het is echt al lang geleden dat ik een film heb gezien.![]()
Bierdrinken kun je ook tijdens een film doen Q.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt zo'n filmkijker. Geen tijd voor.![]()
Toevallig vandaag nog 3 dvd's gekocht. Vanavond maar eens Zatoichi aanzettenquote:Op donderdag 6 april 2006 18:50 schreef nozem het volgende:
Jemig. Het is echt al lang geleden dat ik een film heb gezien.![]()
Eg nie!quote:Op donderdag 6 april 2006 18:52 schreef nozem het volgende:
[..]
Bierdrinken kun je ook tijdens een film doen Q.![]()
Stuur ze ff hierheen.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:56 schreef nozem het volgende:
Er zijn momenteel vrouwen voor me aan het koken.![]()
Ja, en nog een, maar ik weet zo even niet meer welkequote:Op donderdag 6 april 2006 18:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Kom ze wel een keer ophalen. Kan ik meteen de volgende lading droppen.![]()
Un Long Dimanche wilde je toch nog zien?
Attentie, attentie, hier volgt een EO-dienstmededeling.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:01 schreef Dickies het volgende:
KOM HIER MET DIE BALLEN!!
Inderdaad weird dat je dat niet met zekerheid kan zeggen als het een vriendin betreft.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:09 schreef liefie_ het volgende:
joh dit is echt heel weird...
volgens mij is de moeder van een vriendin van me vandaag overleden...
ja he?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:10 schreef Dickies het volgende:
[..]
Inderdaad weird dat je dat niet met zekerheid kan zeggen als het een vriendin betreft.
Ja hallo.quote:
ga jij ook nog even zitten bitchen!quote:Op donderdag 6 april 2006 20:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zo'n post helpt daar gelukkig tegen.
Bel op en vraag of je d'r moeder mag spreken.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja he?
ze heeft me nog niet gebelt...
maar ik werd gebelt door een andere vriendin zo van heb jij het al gehoord?
maja kan moeilijk opbellen joh is je moeder dood?
gewoon bellen en zeggen dat je een raar voorgevoel had dat er iets ergs gebeurd is. je zal snel genoeg aan haar stem horen of er idd iets is.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja he?
ze heeft me nog niet gebelt...
maar ik werd gebelt door een andere vriendin zo van heb jij het al gehoord?
maja kan moeilijk opbellen joh is je moeder dood?
Ik ga fotos uitzoeken, ik heb geen zin om getuige te zijn van een catfight. Miauw!quote:Op donderdag 6 april 2006 20:14 schreef melismay het volgende:
[..]
ga jij ook nog even zitten bitchen!
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:14 schreef melismay het volgende:
[..]
ga jij ook nog even zitten bitchen!
ja maar er zullen wel zo veel mensen bellen nu...quote:Op donderdag 6 april 2006 20:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
gewoon bellen en zeggen dat je een raar voorgevoel had dat er iets ergs gebeurd is. je zal snel genoeg aan haar stem horen of er idd iets is.
Necrofielquote:Op donderdag 6 april 2006 20:16 schreef liefie_ het volgende:
laat staan dat ik er nog eens over heen ga
ik zou ook niet direct mijn vrienden bellen, maar het wel op prijs stellen als zij bellen.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar er zullen wel zo veel mensen bellen nu...
laat staan dat ik er nog eens over heen ga
dat ze me niet belt heeft vast een reden en ze belt vanzelf als ze dat fijn vind toch?
naja lijkt me
ben niet zo goed in dit soort situaties
Catfightquote:Op donderdag 6 april 2006 20:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga fotos uitzoeken, ik heb geen zin om getuige te zijn van een catfight. Miauw!
Inderdaad, er gebeurt niet veel meerquote:
Told you so.... Told you so... Told you so....quote:
Zwijmelt weer verderquote:Op donderdag 6 april 2006 20:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Told you so.... Told you so... Told you so....
is het een goede vriendin van je?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:34 schreef liefie_ het volgende:
godsamme zeg ze is echt dood...
klopt echt voor geen meter!
bah bah bah
sorry dat ik er ff over zeur maja is zo onwerkelijk
ja eigenlijk wel heel ergquote:
heb je d'r al gebeld dan? zou ik wel even doen... je kan gewoon zeggen dat je niet goed weet wat je moet zeggen, maar wel even wilde laten weten hoe erg je het vindt.quote:
Dat is geen zeuren. Gecondoleerdquote:Op donderdag 6 april 2006 20:34 schreef liefie_ het volgende:
bah bah bah
ik had een berichtje gestuurd (slecht ik weet t maja ik dacht dan kan ze reageren wanneer ze wil) ff laten weten dat ze kan bellen wanneer ze wil en zo...quote:Op donderdag 6 april 2006 20:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
heb je d'r al gebeld dan? zou ik wel even doen... je kan gewoon zeggen dat je niet goed weet wat je moet zeggen, maar wel even wilde laten weten hoe erg je het vindt.
quote:
dankje..quote:
Het maakt niet uit wie het is. Het blijft een kutgevoel.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:44 schreef liefie_ het volgende:
dankje..
naja het was niet mijn mama...
maja ik heb net allemaal lol zitten hebben met mijn vader... voelt dan al helemaal vreemd
dat wel johquote:Op donderdag 6 april 2006 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wie het is. Het blijft een kutgevoel.
Hoe oud was ze?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat wel joh
mensen in mijn omgeving gaan ook zelden dood...
horen ze ook gewoon niet te doen
bah
wel ouder... naja dan bedoel ik ouder dan mijn eigen ouders...quote:
Dus iig nog te jong. Het klinkt misschien nu hard, maar ze is dus plotseling overleden. Dus ze heeft niet geleden? Dat lijkt me namelijk het ergst: pijn hebben en weten dat je dat nog weken/maanden moet gaan voelen. En weten dat er geen reet aan te doen is.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wel ouder... naja dan bedoel ik ouder dan mijn eigen ouders...
ergens rond de 60 sorry ik weet het niet meer precies
maar ze was niet ziek of zo
Ik heb mijn combi pasje na 2 jaar gevonden en de fotocd die ik zocht ook. Dank voor de interessequote:Op donderdag 6 april 2006 20:55 schreef JoeyT het volgende:
En?
ja de beste vriendin van mn moeder heeft nu kanker (die is 57 of zo) dat is ook zo klote... je ziet ook gewoon dat iemand dan pijn heeftquote:Op donderdag 6 april 2006 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus iig nog te jong. Het klinkt misschien nu hard, maar ze is dus plotseling overleden. Dus ze heeft niet geleden? Dat lijkt me namelijk het ergst: pijn hebben en weten dat je dat nog weken/maanden moet gaan voelen. En weten dat er geen reet aan te doen is.
Sorryquote:Op donderdag 6 april 2006 20:58 schreef jackson het volgende:
Je gaat thuis toch niet fok!ken Ph... en zeker niet in dit topic
Iedereen die sterft in mijn omgeving heeft kanker gehadquote:Op donderdag 6 april 2006 20:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja de beste vriendin van mn moeder heeft nu kanker (die is 57 of zo) dat is ook zo klote... je ziet ook gewoon dat iemand dan pijn heeft
maar die moeder had niks... een slagaderlijke bloeding, maar ik weet nog niet hoe of wat verder...
Combi kortingquote:Op donderdag 6 april 2006 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb mijn combi pasje na 2 jaar gevonden en de fotocd die ik zocht ook. Dank voor de interesse
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Combi korting2 vrouwen voor de prijs van 1?
Nou toe maar danquote:
ik had eigenlijk zoiets van pfew gelukkig duurt het nog jaren voor mensen in mijn omgeving dood gaan... aangezien de meeste dus nog te jong zijn... maar dat maakt blijkbaar ook niet meer uit...quote:Op donderdag 6 april 2006 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen die sterft in mijn omgeving heeft kanker gehad
Kloteziekte![]()
Probeer er voor je vriendin te zijn als ze iemand nodig heeft. Dat zal nu even niet zijn denk ik.
Geen dank... Maak je wat foto's?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja ik ben ff douchen
tnx voor de belangstelling iig!
je laat je bedienen?quote:
Zelfbevlekkingquote:
quote:
quote:
gaan jullie nou nog daten ofzo? dat om-elkaar-heen-draaien is weliswaar vermakelijk voor outsiders, doch frustrerend wanneer het op termijn geen resultaten biedt.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:22 schreef Litpho het volgende:
[..]But I'm trapped by your love, and I'm chained to your side
Niks mis met het frustreren van outsidersquote:Op donderdag 6 april 2006 21:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
gaan jullie nou nog daten ofzo? dat om-elkaar-heen-draaien is weliswaar vermakelijk voor outsiders, doch frustrerend wanneer het op termijn geen resultaten biedt.
Wil je me zondag ff pijpen?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
gaan jullie nou nog daten ofzo? dat om-elkaar-heen-draaien is weliswaar vermakelijk voor outsiders, doch frustrerend wanneer het op termijn geen resultaten biedt.
Je mag zelfs mét tandenquote:
Je ontwijkt de vraag.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks mis met het frustreren van outsiders.
Love is a battlefieldquote:Op donderdag 6 april 2006 21:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
[afbeelding] But I'm trapped by your love, and I'm chained to your side [afbeelding]
Daar zijn ze goed inquote:
Moet veel leren zondag dus doe maar om 12 uur tijdens de lunch, om 4 uur tijdens mn koffiepauze, om 6 uur tijdens t avondeten en om elf uur lekker voor t slapenquote:
Ik beantwoord de onuitgesproken vraag die aan jouw vraag ten grondslag lag. Vervolgens ben ik zo beleefd om aan te nemen dat jij mogelijk de wel uitgesproken vraag wil herzien en geef ik daar dus niet direct antwoord op.quote:
Gezellig.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Moet veel leren zondag dus doe maar om 12 uur tijdens de lunch, om 4 uur tijdens mn koffiepauze, om 6 uur tijdens t avondeten en om elf uur lekker voor t slapen![]()
De vraag is simpel. Gaan jullie nou nog daten of niet?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik beantwoord de onuitgesproken vraag die aan jouw vraag ten grondslag lag. Vervolgens ben ik zo beleefd om aan te nemen dat jij mogelijk de wel uitgesproken vraag wil herzien en geef ik daar dus niet direct antwoord op.
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Love is a battlefieldPat Benatar
"you make it easy, to watch the world with love"
quote:
Volgens mij hebben ze de hele kamasutra al nagespeeldquote:Op donderdag 6 april 2006 21:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
De vraag is simpel. Gaan jullie nou nog daten of niet?
In gedachtenquote:Op donderdag 6 april 2006 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze de hele kamasutra al nagespeeld
Een aantal van de meer acrobatische toeren uit de KS zijn ook beter in gedachtenquote:
Nee, ik heb nog geen vrolijke Litpho gezien de afgelopen weken.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze de hele kamasutra al nagespeeld
Gecondoleerd liefie_ en sterkte met het troosten van je vriendin.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:34 schreef liefie_ het volgende:
bah bah bah
tnxquote:Op donderdag 6 april 2006 21:36 schreef webspider het volgende:
[..]
Gecondoleerd liefie_ en sterkte met het troosten van je vriendin.
Burdie pijpt me... Mag ik mijn penis tussen jouw tieten douwen?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:38 schreef liefie_ het volgende:
ik zou het wel leuk vinden hoor!
ga eens daten!
het is leuk als mensen elkaar vinden
dus vind maar even
Als je dat tegelijkertijd doet, wordt het een chaosquote:Op donderdag 6 april 2006 21:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Burdie pijpt me... Mag ik mijn penis tussen jouw tieten douwen?
Wel een uitdagingquote:Op donderdag 6 april 2006 21:41 schreef webspider het volgende:
[..]
Als je dat tegelijkertijd doet, wordt het een chaos
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:34 schreef JoeyT het volgende:
Nou ik ga maar weer eens psychologisch doen...![]()
nee zo werkt het dus nietquote:Op donderdag 6 april 2006 21:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Burdie pijpt me... Mag ik mijn penis tussen jouw tieten douwen?
Het is dat je er twee vrouwen bij hebt, met 1 vrouw lukt het!quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:32 schreef Litpho het volgende:
[..]. Air
.
You make a guy feel humble
I make a fool of myself again
Ya make me trip and stumble
Just go dance by yourself again
I'll just watch
'Cause that's all I wanna do
But remember
That I'm here with your drink
At my table for two
We hebben elkaar gevonden via FOK!quote:Op donderdag 6 april 2006 21:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee zo werkt het dus niet
2 mensen moeten elkaar vinden
dus die ander (ik dus) moet het ook wel willen
I could have been anyone.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:43 schreef melismay het volgende:
[..]
No I won't go to share you with them
But oh even though I know where
you've been
I can't help myself
I've got to see you again
I fell through a hole in the floorquote:Op donderdag 6 april 2006 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
I could have been anyone.
You could have been anyone's dream.
Why did you have to choose our moment?
Why did you have to make me feel that?
Why did you make it so unreal?.
Ow waarom blijft mijn muziekkenns zo in gebrekequote:Op donderdag 6 april 2006 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
I could have been anyone.
You could have been anyone's dream.
Why did you have to choose our moment?
Why did you have to make me feel that?
Why did you make it so unreal?.
zelfs de grootste muzieknerds zeggen dat in bijzijn van litphoquote:Op donderdag 6 april 2006 21:54 schreef melismay het volgende:
Ow waarom blijft mijn muziekkenns zo in gebreke
Kom je daar nu pas achter?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:54 schreef Burdie het volgende:
De serie Q&Q was gewoon een egotrip uit je schizofrene jaren, Q
'cause i like youquote:Op donderdag 6 april 2006 21:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow waarom blijft mijn muziekkenns zo in gebreke
They say we never landed on the moon
There's no wind there, they assume
I guess conspiracies are nothing new
But i'm sure i've been there with you
Ik zou zeggen: er is een ander topic voor songteksten!quote:Op donderdag 6 april 2006 21:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
'cause i like you
but i know you don't know it
i like you so much
i talk to everyone but you
and i wonder
what you would think of this little number
yeah i wonder
what you would say if you knew
vast wel, maar jij bent niet de persoon waar ik door gevonden wil wordenquote:Op donderdag 6 april 2006 21:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
We hebben elkaar gevonden via FOK!
En ik ben wel een klein beetje leuk, dus we zouden t best met elkaar kunnen vinden![]()
Er is een heel subforum voor onze gevederde vrienden, maar blijf jij daar? Nee.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: er is een ander topic voor songteksten!
nog nuttelozer dan deze.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: er is een ander topic voor songteksten!
zeg, niet alle vogels over één kam scheren he.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er is een heel subforum voor onze gevederde vrienden, maar daar bevind jij je ook niet.
Het verschil tussen een paradijsvogel en een ordinaire pinguïn is niet in woorden te vattenquote:Op donderdag 6 april 2006 21:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
zeg, niet alle vogels over één kam scheren he.
Ik pas me iig aan aan de regels van dit subforumquote:Op donderdag 6 april 2006 21:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er is een heel subforum voor onze gevederde vrienden, maar blijf jij daar? Nee.
Oh my gosh He's making eyes at me and I don't mind at allquote:Op donderdag 6 april 2006 21:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
'cause i like you
but i know you don't know it
i like you so much
i talk to everyone but you
and i wonder
what you would think of this little number
yeah i wonder
what you would say if you knew
Ga neuken met hem. Zing terwijl je bezig bentquote:Op donderdag 6 april 2006 22:03 schreef melismay het volgende:
[..]
Oh my gosh He's making eyes at me and I don't mind at all
Oh my gosh He's making my imagination run w-wild
Dit zijn gewone zinnetjes hoor, heeft verder niks met liedjes of songteksten te maken
Hoi, heb jij ook een eigen subforum?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
Goedenavond!
lange msn namenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:05 schreef liefie_ het volgende:
He said how many sugars do you like in your tea? (umm)
I said forget about the sugar have a spoonful of me, cuz I taste so sweet
whahah is wel eens mn msn naam![]()
leuk liedje
Die had ik, maar dat ging vervelen! toen heb ik maar een vriending genomen!quote:
True truequote:
Hey baby. How yóu doin'?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:03 schreef melismay het volgende:
[..]
Oh my gosh He's making eyes at me and I don't mind at all
Oh my gosh He's making my imagination run w-wild
heb altijd alleen maar lange eigenlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |