Het is vijf uur geweest, straks weer eventjesquote:Op donderdag 6 april 2006 17:25 schreef nozem het volgende:
[..]
![]()
Alsjeblieft doe me een lol en ga aan je scriptie werken.
Biomedisch wetenschapper.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
huh?
die ken ik niet
wat word je dan later?
Wat je er mee moet als je klaar bent. Het is zo specifiek dat het gewoon bagger is. Je denk niveau is overigens extreem puik als je daar vanaf komt. Ook schrik je nergens meer van alsin getallen enzo maar toch... wat moet je ermeequote:Op donderdag 6 april 2006 17:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat betekent "en dan?!" in deze context?
Onderzoek doen!quote:Op donderdag 6 april 2006 17:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat je er mee moet als je klaar bent. Het is zo specifiek dat het gewoon bagger is. Je denk niveau is overigens extreem puik als je daar vanaf komt. Ook schrik je nergens meer van alsin getallen enzo maar toch... wat moet je ermee
*hart onder de riem steekt*quote:Op donderdag 6 april 2006 17:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Mini.
Werken is nog steeds stom.
[/update]
Ja, ok... dat is het dan ookquote:
Je krijgt hem wel af voordat de wereld vergaat?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:27 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het is vijf uur geweest, straks weer eventjes![]()
ow goh!quote:
De meeste mensen met die opleiding gaan onderzoek doen naar allerlei medische verschijnselen.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow goh!
echt gaaf!
ik weet niet wat dat is
Klinkt ook wel tof.... maar als ik er langer over na denk vind ik het steeds minder worden eigenlijkquote:Op donderdag 6 april 2006 17:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
De meeste mensen met die opleiding gaan onderzoek doen naar allerlei medische verschijnselen.
Ik wil onderzoek gaan doen naar de werking van de hersenen.
Oeps, sorry.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey, dat ding bloedt nog! Mn riem komt zo onder het bloed.
Helaas bestaat er ook een kans dat de wereld niet vergaat.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:30 schreef Thisbe het volgende:
Nou als de wereld binnenkort vergaat zit ik liever in de kroeg, dan aan mijn scriptie te werken![]()
pfew...quote:Op donderdag 6 april 2006 17:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
De meeste mensen met die opleiding gaan onderzoek doen naar allerlei medische verschijnselen.
Ik wil onderzoek gaan doen naar de werking van de hersenen.
(Ik doe nu dus psychologie, geschiedenis en filosofie als gecombineerde major, en met de medische kant erbij kan ik alles gaan bestuderen wat met ons denken te maken heeft.)
Ik lig dan eigenlijk liever in bed met Orlando Bloom ofzoquote:Op donderdag 6 april 2006 17:30 schreef Thisbe het volgende:
Nou als de wereld binnenkort vergaat zit ik liever in de kroeg, dan aan mijn scriptie te werken![]()
Vooruit dan maar.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oeps, sorry.
Chocoladehartje dan?
Ach, als ik de keuze had tussen jouw taco's of een hoopje hersenen, dan wist ik het wel.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pfew...
toen voelde ik me even dom
gelukkig kan ik tacos maken
Dat vind ik ook wel een puik plan eigenlijkquote:Op donderdag 6 april 2006 17:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lig dan eigenlijk liever in bed met Orlando Bloom ofzo![]()
Zoek dan iets meer bereikbaars.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lig dan eigenlijk liever in bed met Orlando Bloom ofzo![]()
Pas maar op, het ene moment zit je het einde van de wereld te wensen, het volgende moment lig je onder een auto.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:30 schreef Thisbe het volgende:
quote:Anything that happens, happens.
Anything that, in happening, causes something else to happen, causes something else to happen.
Anything that, in happening, causes itself to happen again, happens again.
It doesn't necessarily do it in chronological order, though.
quote:
Verkeerd boek gekregen?quote:Op donderdag 6 april 2006 18:22 schreef melismay het volgende:
Stomme Stomme Stomme mensen bij Bol.com!![]()
![]()
Nee... ze beloven 3-6 dagen levertijd en nu moet ik tot minimaal 12 april wachtenquote:Op donderdag 6 april 2006 18:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Verkeerd boek gekregen?
Ik heb een boek besteld en ik kreeg vandaag een boek over Chocolade ipv C++.
Oh, ik dacht dat jij een boek over chocolade had besteld en een dik C++ boek had gekregenquote:Op donderdag 6 april 2006 18:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee... ze beloven 3-6 dagen levertijd en nu moet ik tot minimaal 12 april wachtenEikels!
Chocolade is ook wel erg lekker hoor.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
70 Euro voor een dun boekje over chocolade gaat mij wat te ver.
Hey!quote:Op donderdag 6 april 2006 17:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Economische crap.... dat doet iedereen die niet weet wattie wil. Commeciele economie ofzo
Dat zou nog eens grappig geweest zijnquote:Op donderdag 6 april 2006 18:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij een boek over chocolade had besteld en een dik C++ boek had gekregen
twistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |