Puik plan.quote:
Ook, maar die heb ik gisteren nog verorberd. Nu wil ik andere vullingquote:
Teh horrorquote:
Dat het niet met een P begint, wil ik voor dit keer terzijde schuivenquote:Op donderdag 6 april 2006 17:22 schreef liefie_ het volgende:
taco's ook goed?
heb toch veel te veel voor mij alleen
Eten koken is niet werken, of je bent kok als beroep.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
denk je dat ze uit de grond omhoog springen: eet me eet me?
iemand moet ze maken lijkt me
Jah verstandig... ik heb er ook naar gekeken maar ik laat het toch maar gaanquote:Op donderdag 6 april 2006 17:22 schreef nozem het volgende:
[..]
Puik plan.
Wellicht kan ik nog switchen.
en om je handtekening vragen?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik volg een studie die maar enkele mensen in Nederland volgen. Als ik het zou verklappen zou men me direct herkennen.
Een kutstudiequote:Op donderdag 6 april 2006 17:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik volg een studie die maar enkele mensen in Nederland volgen. Als ik het zou verklappen zou men me direct herkennen.
Je bent geen type voor een wiskundige studie?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ach, dan zie ik tenminste waar m'n studiegeld naartoe gaat
Niet naar Letteren namelijk![]()
quote:
Q.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:25 schreef Q. het volgende:
Mensen. Enzo.
Getallen zijn bah.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je bent geen type voor een wiskundige studie?
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:25 schreef Q. het volgende:
Mensen. Enzo.
Doet iemand die ik ken op de Uni inmiddels meen ik. Als je die boeken ziet denk je ook... en dan?! Eerlijk waarquote:Op donderdag 6 april 2006 17:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Biomedische Wetenschappen. Goede studie.
werk bestaat idd alleen als je er betaald voor krijgtquote:Op donderdag 6 april 2006 17:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Eten koken is niet werken, of je bent kok als beroep.
Wat betekent "en dan?!" in deze context?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Doet iemand die ik ken op de Uni inmiddels meen ik. Als je die boeken ziet denk je ook... en dan?! Eerlijk waar
huh?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Biomedische Wetenschappen. Goede studie.
Dat hij er geen fuck van begrijpt.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat betekent "en dan?!" in deze context?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |