Zeg dan gewoon dat je niks voorstelt .... prima hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 17:15 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik ben bezig met het opstarten van mijn eigen brouwerij. Daarnaast ben ik parttime Chihuahua-fokker.
Als het een niet van de grond komt, dan toch zeker het ander!
Ik ben blij dat je er iets positiefs in zietquote:Op donderdag 6 april 2006 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt iig principes.
Wel rare, maar toch
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je niks voorstelt .... prima hoor
Tis een beetje grootspraak hoor. Schiet nog niet echt op met de psych studie. Daarom volgend jaar studeren int zuiden des landsquote:
Precies, ik zeg gewoon gelijk al dat ik kansloos benquote:Op donderdag 6 april 2006 17:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je niks voorstelt .... prima hoor
Dat wilde ik net zeggen.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:38 schreef CherryLips het volgende:
wat zit mijn haar toch geweldig vandaag
Het andere uiterste is inderdaad ook zeer charmant.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies, ik zeg gewoon gelijk al dat ik kansloos ben
Ik wel dan? Psychologie doe ik puur voor mn lolquote:Op donderdag 6 april 2006 17:18 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik loop in ieder geval niet te koketteren met mijn studie. Dat scheelt weer.
Ze smaken nog beter als je er voor gewerkt hebtquote:Op donderdag 6 april 2006 17:19 schreef liefie_ het volgende:
jum vanaaf taco's!!!
Zo ben ik nou eenmaal.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het met me eens is
Ach boeiend.... ik vind het niet erg. Je kan best trots zijn op wat je doetquote:Op donderdag 6 april 2006 17:18 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik loop in ieder geval niet te koketteren met mijn studie. Dat scheelt weer.
Studeren doe ik sowieso voor de lol. Deed ik dat niet, dan was de lol er snel af.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik wel dan? Psychologie doe ik puur voor mn lol![]()
denk je dat ze uit de grond omhoog springen: eet me eet me?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze smaken nog beter als je er voor gewerkt hebt![]()
Een betastudie!quote:Op donderdag 6 april 2006 17:20 schreef CherryLips het volgende:
welke studie zal ik volgend jaar eens gaan doen?
Economische crap.... dat doet iedereen die niet weet wattie wil. Commeciele economie ofzoquote:Op donderdag 6 april 2006 17:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik volg een studie die maar enkele mensen in Nederland volgen. Als ik het zou verklappen zou men me direct herkennen.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach boeiend.... ik vind het niet erg. Je kan best trots zijn op wat je doet
lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 6 april 2006 17:20 schreef CherryLips het volgende:
Ooh... ik dacht in een ventquote:Op donderdag 6 april 2006 17:21 schreef Copycat het volgende:
Fuck ... ik heb me toch een partij lekkere trek.
Patat, pizza, pasta ... komt u maar.
taco's ook goed?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:21 schreef Copycat het volgende:
Fuck ... ik heb me toch een partij lekkere trek.
Patat, pizza, pasta ... komt u maar.
quote:
Bewonderingswaardig... Economie studeren doe ik nl veel minder voor de lol.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Studeren doe ik sowieso voor de lol. Deed ik dat niet, dan was de lol er snel af.
Wacht, dit snap ik even niet.
Puik plan.quote:
Ook, maar die heb ik gisteren nog verorberd. Nu wil ik andere vullingquote:
Teh horrorquote:
Dat het niet met een P begint, wil ik voor dit keer terzijde schuivenquote:Op donderdag 6 april 2006 17:22 schreef liefie_ het volgende:
taco's ook goed?
heb toch veel te veel voor mij alleen
Eten koken is niet werken, of je bent kok als beroep.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
denk je dat ze uit de grond omhoog springen: eet me eet me?
iemand moet ze maken lijkt me
Jah verstandig... ik heb er ook naar gekeken maar ik laat het toch maar gaanquote:Op donderdag 6 april 2006 17:22 schreef nozem het volgende:
[..]
Puik plan.
Wellicht kan ik nog switchen.
en om je handtekening vragen?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik volg een studie die maar enkele mensen in Nederland volgen. Als ik het zou verklappen zou men me direct herkennen.
Een kutstudiequote:Op donderdag 6 april 2006 17:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik volg een studie die maar enkele mensen in Nederland volgen. Als ik het zou verklappen zou men me direct herkennen.
Je bent geen type voor een wiskundige studie?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ach, dan zie ik tenminste waar m'n studiegeld naartoe gaat
Niet naar Letteren namelijk![]()
quote:
Q.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:25 schreef Q. het volgende:
Mensen. Enzo.
Getallen zijn bah.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je bent geen type voor een wiskundige studie?
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:25 schreef Q. het volgende:
Mensen. Enzo.
Doet iemand die ik ken op de Uni inmiddels meen ik. Als je die boeken ziet denk je ook... en dan?! Eerlijk waarquote:Op donderdag 6 april 2006 17:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Biomedische Wetenschappen. Goede studie.
werk bestaat idd alleen als je er betaald voor krijgtquote:Op donderdag 6 april 2006 17:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Eten koken is niet werken, of je bent kok als beroep.
Wat betekent "en dan?!" in deze context?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Doet iemand die ik ken op de Uni inmiddels meen ik. Als je die boeken ziet denk je ook... en dan?! Eerlijk waar
huh?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Biomedische Wetenschappen. Goede studie.
Dat hij er geen fuck van begrijpt.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat betekent "en dan?!" in deze context?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |