Nu de rest nog!quote:Op donderdag 6 april 2006 16:38 schreef CherryLips het volgende:
wat zit mijn haar toch geweldig vandaag
Foto!quote:Op donderdag 6 april 2006 16:38 schreef CherryLips het volgende:
wat zit mijn haar toch geweldig vandaag
quote:
Jah... neem het maar serieus hehquote:
Whehe... te heet onder den voetenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:43 schreef Polen het volgende:
Ah, ik zie het al. Ik ben weg. Tot later, leuke mensen.
En gebruik PI'squote:
Stiekem weten we dat allemaal welquote:
Ookal heb je een minderwaardigheidscomplex?quote:
Fair enoughquote:
Als je hoofd er niet opstaat vind A het gauw goedquote:Op donderdag 6 april 2006 16:52 schreef CherryLips het volgende:
een foto maken van je kapsel is best lastig, dus dat gaat niet lukken
Jij bent ook in topvorm hequote:Op donderdag 6 april 2006 16:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je hoofd er niet opstaat vind A het gauw goed
Valt mee... Ik moet werken tussendoor dus echt warm worden lukt niet vandaagquote:
Ik begreep zoiets door je posts hier. Wil je er een goed gesprek over voeren of wellicht van je af neuken ?!quote:Op donderdag 6 april 2006 17:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde vandaag ook actief doen, maar vanwege een technisch probleempje ging dat niet door
Gastquote:Op donderdag 6 april 2006 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang jij de quote uit mijn signature nog niet herkent, doe ik net of ik geen idee heb waar je het over hebt...![]()
Ik wil wel een laptopquote:Op donderdag 6 april 2006 17:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik begreep zoiets door je posts hier. Wil je er een goed gesprek over voeren of wellicht van je af neuken ?!
En daarvoor kom je bij mij ?!quote:
Misschien ben je in een goede buiquote:
Dat ben ik ook... maar dat staat niet gelijk aan laptops weggeven aan figuren die zo'n dingen willen hebben.quote:
Sorry PIquote:Op donderdag 6 april 2006 17:07 schreef jackson het volgende:
Is dit raar ?!
Ja! Hebberdquote:Op donderdag 6 april 2006 17:07 schreef jackson het volgende:
Is dit raar ?!
Voorlopig heb jij een behandeling nodig denk ikquote:Op donderdag 6 april 2006 17:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja! HebberdDelen met je medemens. Geef mij een laptop en dan zal mijn psychologie studie beter verlopen, waardoor ik meer kennis zal op doen, waardoor ik jullie later beter kan behandelen
![]()
Ja seg! Kom op.... dat wil ik mezelf wel verplichtenquote:
Jah... Raak je daardoor in een dip omdat hij zojuist meldt dat zijn toekomst meer voorspeld dan die van jouquote:Op donderdag 6 april 2006 17:10 schreef nozem het volgende:
Onvoorstelbaar. Je studeert psychologie.
Een afgestudeerd psycholoog? Moehahahaha.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... Raak je daardoor in een dip omdat hij zojuist meldt dat zijn toekomst meer voorspeld dan die van jou
Wat heb jij dan / wat doe je op et moment ?!quote:Op donderdag 6 april 2006 17:13 schreef nozem het volgende:
[..]
Een afgestudeerd psycholoog? Moehahahaha.
En studeer volgend schooljaar af in economiequote:Op donderdag 6 april 2006 17:10 schreef nozem het volgende:
Onvoorstelbaar. Je studeert psychologie.
Drs in de economie en Drs in de psychologie... Niets mis mee lijkt mijquote:Op donderdag 6 april 2006 17:13 schreef nozem het volgende:
[..]
Een afgestudeerd psycholoog? Moehahahaha.
Ik ben bezig met het opstarten van mijn eigen brouwerij. Daarnaast ben ik parttime Chihuahua-fokker.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat heb jij dan / wat doe je op et moment ?!
Nou vooruit... het kan netquote:Op donderdag 6 april 2006 17:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Drs in de economie en Drs in de psychologie... Niets mis mee lijkt mij
Je hebt iig principes.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja seg! Kom op.... dat wil ik mezelf wel verplichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |