je laat je bedienen?quote:
Zelfbevlekkingquote:
quote:
quote:
gaan jullie nou nog daten ofzo? dat om-elkaar-heen-draaien is weliswaar vermakelijk voor outsiders, doch frustrerend wanneer het op termijn geen resultaten biedt.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:22 schreef Litpho het volgende:
[..]But I'm trapped by your love, and I'm chained to your side
Niks mis met het frustreren van outsidersquote:Op donderdag 6 april 2006 21:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
gaan jullie nou nog daten ofzo? dat om-elkaar-heen-draaien is weliswaar vermakelijk voor outsiders, doch frustrerend wanneer het op termijn geen resultaten biedt.
Wil je me zondag ff pijpen?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
gaan jullie nou nog daten ofzo? dat om-elkaar-heen-draaien is weliswaar vermakelijk voor outsiders, doch frustrerend wanneer het op termijn geen resultaten biedt.
Je mag zelfs mét tandenquote:
Je ontwijkt de vraag.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks mis met het frustreren van outsiders.
Love is a battlefieldquote:Op donderdag 6 april 2006 21:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
[afbeelding] But I'm trapped by your love, and I'm chained to your side [afbeelding]
Daar zijn ze goed inquote:
Moet veel leren zondag dus doe maar om 12 uur tijdens de lunch, om 4 uur tijdens mn koffiepauze, om 6 uur tijdens t avondeten en om elf uur lekker voor t slapenquote:
Ik beantwoord de onuitgesproken vraag die aan jouw vraag ten grondslag lag. Vervolgens ben ik zo beleefd om aan te nemen dat jij mogelijk de wel uitgesproken vraag wil herzien en geef ik daar dus niet direct antwoord op.quote:
Gezellig.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Moet veel leren zondag dus doe maar om 12 uur tijdens de lunch, om 4 uur tijdens mn koffiepauze, om 6 uur tijdens t avondeten en om elf uur lekker voor t slapen![]()
De vraag is simpel. Gaan jullie nou nog daten of niet?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik beantwoord de onuitgesproken vraag die aan jouw vraag ten grondslag lag. Vervolgens ben ik zo beleefd om aan te nemen dat jij mogelijk de wel uitgesproken vraag wil herzien en geef ik daar dus niet direct antwoord op.
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Love is a battlefieldPat Benatar
"you make it easy, to watch the world with love"
quote:
Volgens mij hebben ze de hele kamasutra al nagespeeldquote:Op donderdag 6 april 2006 21:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
De vraag is simpel. Gaan jullie nou nog daten of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |