Bierdrinken kun je ook tijdens een film doen Q.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt zo'n filmkijker. Geen tijd voor.![]()
Toevallig vandaag nog 3 dvd's gekocht. Vanavond maar eens Zatoichi aanzettenquote:Op donderdag 6 april 2006 18:50 schreef nozem het volgende:
Jemig. Het is echt al lang geleden dat ik een film heb gezien.![]()
Eg nie!quote:Op donderdag 6 april 2006 18:52 schreef nozem het volgende:
[..]
Bierdrinken kun je ook tijdens een film doen Q.![]()
Stuur ze ff hierheen.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:56 schreef nozem het volgende:
Er zijn momenteel vrouwen voor me aan het koken.![]()
Ja, en nog een, maar ik weet zo even niet meer welkequote:Op donderdag 6 april 2006 18:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Kom ze wel een keer ophalen. Kan ik meteen de volgende lading droppen.![]()
Un Long Dimanche wilde je toch nog zien?
Attentie, attentie, hier volgt een EO-dienstmededeling.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:01 schreef Dickies het volgende:
KOM HIER MET DIE BALLEN!!
Inderdaad weird dat je dat niet met zekerheid kan zeggen als het een vriendin betreft.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:09 schreef liefie_ het volgende:
joh dit is echt heel weird...
volgens mij is de moeder van een vriendin van me vandaag overleden...
ja he?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:10 schreef Dickies het volgende:
[..]
Inderdaad weird dat je dat niet met zekerheid kan zeggen als het een vriendin betreft.
Ja hallo.quote:
ga jij ook nog even zitten bitchen!quote:Op donderdag 6 april 2006 20:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zo'n post helpt daar gelukkig tegen.
Bel op en vraag of je d'r moeder mag spreken.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja he?
ze heeft me nog niet gebelt...
maar ik werd gebelt door een andere vriendin zo van heb jij het al gehoord?
maja kan moeilijk opbellen joh is je moeder dood?
gewoon bellen en zeggen dat je een raar voorgevoel had dat er iets ergs gebeurd is. je zal snel genoeg aan haar stem horen of er idd iets is.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja he?
ze heeft me nog niet gebelt...
maar ik werd gebelt door een andere vriendin zo van heb jij het al gehoord?
maja kan moeilijk opbellen joh is je moeder dood?
Ik ga fotos uitzoeken, ik heb geen zin om getuige te zijn van een catfight. Miauw!quote:Op donderdag 6 april 2006 20:14 schreef melismay het volgende:
[..]
ga jij ook nog even zitten bitchen!
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:14 schreef melismay het volgende:
[..]
ga jij ook nog even zitten bitchen!
ja maar er zullen wel zo veel mensen bellen nu...quote:Op donderdag 6 april 2006 20:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
gewoon bellen en zeggen dat je een raar voorgevoel had dat er iets ergs gebeurd is. je zal snel genoeg aan haar stem horen of er idd iets is.
Necrofielquote:Op donderdag 6 april 2006 20:16 schreef liefie_ het volgende:
laat staan dat ik er nog eens over heen ga
ik zou ook niet direct mijn vrienden bellen, maar het wel op prijs stellen als zij bellen.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar er zullen wel zo veel mensen bellen nu...
laat staan dat ik er nog eens over heen ga
dat ze me niet belt heeft vast een reden en ze belt vanzelf als ze dat fijn vind toch?
naja lijkt me
ben niet zo goed in dit soort situaties
Catfightquote:Op donderdag 6 april 2006 20:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga fotos uitzoeken, ik heb geen zin om getuige te zijn van een catfight. Miauw!
Inderdaad, er gebeurt niet veel meerquote:
Told you so.... Told you so... Told you so....quote:
Zwijmelt weer verderquote:Op donderdag 6 april 2006 20:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Told you so.... Told you so... Told you so....
is het een goede vriendin van je?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:34 schreef liefie_ het volgende:
godsamme zeg ze is echt dood...
klopt echt voor geen meter!
bah bah bah
sorry dat ik er ff over zeur maja is zo onwerkelijk
ja eigenlijk wel heel ergquote:
heb je d'r al gebeld dan? zou ik wel even doen... je kan gewoon zeggen dat je niet goed weet wat je moet zeggen, maar wel even wilde laten weten hoe erg je het vindt.quote:
Dat is geen zeuren. Gecondoleerdquote:Op donderdag 6 april 2006 20:34 schreef liefie_ het volgende:
godsamme zeg ze is echt dood...
klopt echt voor geen meter!
bah bah bah
sorry dat ik er ff over zeur maja is zo onwerkelijk
ik had een berichtje gestuurd (slecht ik weet t maja ik dacht dan kan ze reageren wanneer ze wil) ff laten weten dat ze kan bellen wanneer ze wil en zo...quote:Op donderdag 6 april 2006 20:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
heb je d'r al gebeld dan? zou ik wel even doen... je kan gewoon zeggen dat je niet goed weet wat je moet zeggen, maar wel even wilde laten weten hoe erg je het vindt.
quote:
dankje..quote:
Het maakt niet uit wie het is. Het blijft een kutgevoel.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:44 schreef liefie_ het volgende:
dankje..
naja het was niet mijn mama...
maja ik heb net allemaal lol zitten hebben met mijn vader... voelt dan al helemaal vreemd
dat wel johquote:Op donderdag 6 april 2006 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wie het is. Het blijft een kutgevoel.
Hoe oud was ze?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat wel joh
mensen in mijn omgeving gaan ook zelden dood...
horen ze ook gewoon niet te doen
bah
wel ouder... naja dan bedoel ik ouder dan mijn eigen ouders...quote:
Dus iig nog te jong. Het klinkt misschien nu hard, maar ze is dus plotseling overleden. Dus ze heeft niet geleden? Dat lijkt me namelijk het ergst: pijn hebben en weten dat je dat nog weken/maanden moet gaan voelen. En weten dat er geen reet aan te doen is.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wel ouder... naja dan bedoel ik ouder dan mijn eigen ouders...
ergens rond de 60 sorry ik weet het niet meer precies
maar ze was niet ziek of zo
Ik heb mijn combi pasje na 2 jaar gevonden en de fotocd die ik zocht ook. Dank voor de interessequote:Op donderdag 6 april 2006 20:55 schreef JoeyT het volgende:
En?
ja de beste vriendin van mn moeder heeft nu kanker (die is 57 of zo) dat is ook zo klote... je ziet ook gewoon dat iemand dan pijn heeftquote:Op donderdag 6 april 2006 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus iig nog te jong. Het klinkt misschien nu hard, maar ze is dus plotseling overleden. Dus ze heeft niet geleden? Dat lijkt me namelijk het ergst: pijn hebben en weten dat je dat nog weken/maanden moet gaan voelen. En weten dat er geen reet aan te doen is.
Sorryquote:Op donderdag 6 april 2006 20:58 schreef jackson het volgende:
Je gaat thuis toch niet fok!ken Ph... en zeker niet in dit topic
Iedereen die sterft in mijn omgeving heeft kanker gehadquote:Op donderdag 6 april 2006 20:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja de beste vriendin van mn moeder heeft nu kanker (die is 57 of zo) dat is ook zo klote... je ziet ook gewoon dat iemand dan pijn heeft
maar die moeder had niks... een slagaderlijke bloeding, maar ik weet nog niet hoe of wat verder...
Combi kortingquote:Op donderdag 6 april 2006 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb mijn combi pasje na 2 jaar gevonden en de fotocd die ik zocht ook. Dank voor de interesse
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Combi korting2 vrouwen voor de prijs van 1?
Nou toe maar danquote:
ik had eigenlijk zoiets van pfew gelukkig duurt het nog jaren voor mensen in mijn omgeving dood gaan... aangezien de meeste dus nog te jong zijn... maar dat maakt blijkbaar ook niet meer uit...quote:Op donderdag 6 april 2006 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen die sterft in mijn omgeving heeft kanker gehad
Kloteziekte![]()
Probeer er voor je vriendin te zijn als ze iemand nodig heeft. Dat zal nu even niet zijn denk ik.
Geen dank... Maak je wat foto's?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja ik ben ff douchen
tnx voor de belangstelling iig!
je laat je bedienen?quote:
Zelfbevlekkingquote:
quote:
quote:
gaan jullie nou nog daten ofzo? dat om-elkaar-heen-draaien is weliswaar vermakelijk voor outsiders, doch frustrerend wanneer het op termijn geen resultaten biedt.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:22 schreef Litpho het volgende:
[..]But I'm trapped by your love, and I'm chained to your side
Niks mis met het frustreren van outsidersquote:Op donderdag 6 april 2006 21:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
gaan jullie nou nog daten ofzo? dat om-elkaar-heen-draaien is weliswaar vermakelijk voor outsiders, doch frustrerend wanneer het op termijn geen resultaten biedt.
Wil je me zondag ff pijpen?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
gaan jullie nou nog daten ofzo? dat om-elkaar-heen-draaien is weliswaar vermakelijk voor outsiders, doch frustrerend wanneer het op termijn geen resultaten biedt.
Je mag zelfs mét tandenquote:
Je ontwijkt de vraag.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks mis met het frustreren van outsiders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |