quote:
dankje..quote:
Het maakt niet uit wie het is. Het blijft een kutgevoel.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:44 schreef liefie_ het volgende:
dankje..
naja het was niet mijn mama...
maja ik heb net allemaal lol zitten hebben met mijn vader... voelt dan al helemaal vreemd
dat wel johquote:Op donderdag 6 april 2006 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wie het is. Het blijft een kutgevoel.
Hoe oud was ze?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat wel joh
mensen in mijn omgeving gaan ook zelden dood...
horen ze ook gewoon niet te doen
bah
wel ouder... naja dan bedoel ik ouder dan mijn eigen ouders...quote:
Dus iig nog te jong. Het klinkt misschien nu hard, maar ze is dus plotseling overleden. Dus ze heeft niet geleden? Dat lijkt me namelijk het ergst: pijn hebben en weten dat je dat nog weken/maanden moet gaan voelen. En weten dat er geen reet aan te doen is.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wel ouder... naja dan bedoel ik ouder dan mijn eigen ouders...
ergens rond de 60 sorry ik weet het niet meer precies
maar ze was niet ziek of zo
Ik heb mijn combi pasje na 2 jaar gevonden en de fotocd die ik zocht ook. Dank voor de interessequote:Op donderdag 6 april 2006 20:55 schreef JoeyT het volgende:
En?
ja de beste vriendin van mn moeder heeft nu kanker (die is 57 of zo) dat is ook zo klote... je ziet ook gewoon dat iemand dan pijn heeftquote:Op donderdag 6 april 2006 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus iig nog te jong. Het klinkt misschien nu hard, maar ze is dus plotseling overleden. Dus ze heeft niet geleden? Dat lijkt me namelijk het ergst: pijn hebben en weten dat je dat nog weken/maanden moet gaan voelen. En weten dat er geen reet aan te doen is.
Sorryquote:Op donderdag 6 april 2006 20:58 schreef jackson het volgende:
Je gaat thuis toch niet fok!ken Ph... en zeker niet in dit topic
Iedereen die sterft in mijn omgeving heeft kanker gehadquote:Op donderdag 6 april 2006 20:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja de beste vriendin van mn moeder heeft nu kanker (die is 57 of zo) dat is ook zo klote... je ziet ook gewoon dat iemand dan pijn heeft
maar die moeder had niks... een slagaderlijke bloeding, maar ik weet nog niet hoe of wat verder...
Combi kortingquote:Op donderdag 6 april 2006 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb mijn combi pasje na 2 jaar gevonden en de fotocd die ik zocht ook. Dank voor de interesse
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Combi korting2 vrouwen voor de prijs van 1?
Nou toe maar danquote:
ik had eigenlijk zoiets van pfew gelukkig duurt het nog jaren voor mensen in mijn omgeving dood gaan... aangezien de meeste dus nog te jong zijn... maar dat maakt blijkbaar ook niet meer uit...quote:Op donderdag 6 april 2006 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen die sterft in mijn omgeving heeft kanker gehad
Kloteziekte![]()
Probeer er voor je vriendin te zijn als ze iemand nodig heeft. Dat zal nu even niet zijn denk ik.
Geen dank... Maak je wat foto's?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja ik ben ff douchen
tnx voor de belangstelling iig!
je laat je bedienen?quote:
Zelfbevlekkingquote:
quote:
quote:
gaan jullie nou nog daten ofzo? dat om-elkaar-heen-draaien is weliswaar vermakelijk voor outsiders, doch frustrerend wanneer het op termijn geen resultaten biedt.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:22 schreef Litpho het volgende:
[..]But I'm trapped by your love, and I'm chained to your side
Niks mis met het frustreren van outsidersquote:Op donderdag 6 april 2006 21:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
gaan jullie nou nog daten ofzo? dat om-elkaar-heen-draaien is weliswaar vermakelijk voor outsiders, doch frustrerend wanneer het op termijn geen resultaten biedt.
Wil je me zondag ff pijpen?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
gaan jullie nou nog daten ofzo? dat om-elkaar-heen-draaien is weliswaar vermakelijk voor outsiders, doch frustrerend wanneer het op termijn geen resultaten biedt.
Je mag zelfs mét tandenquote:
Je ontwijkt de vraag.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks mis met het frustreren van outsiders.
Love is a battlefieldquote:Op donderdag 6 april 2006 21:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
[afbeelding] But I'm trapped by your love, and I'm chained to your side [afbeelding]
Daar zijn ze goed inquote:
Moet veel leren zondag dus doe maar om 12 uur tijdens de lunch, om 4 uur tijdens mn koffiepauze, om 6 uur tijdens t avondeten en om elf uur lekker voor t slapenquote:
Ik beantwoord de onuitgesproken vraag die aan jouw vraag ten grondslag lag. Vervolgens ben ik zo beleefd om aan te nemen dat jij mogelijk de wel uitgesproken vraag wil herzien en geef ik daar dus niet direct antwoord op.quote:
Gezellig.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Moet veel leren zondag dus doe maar om 12 uur tijdens de lunch, om 4 uur tijdens mn koffiepauze, om 6 uur tijdens t avondeten en om elf uur lekker voor t slapen![]()
De vraag is simpel. Gaan jullie nou nog daten of niet?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik beantwoord de onuitgesproken vraag die aan jouw vraag ten grondslag lag. Vervolgens ben ik zo beleefd om aan te nemen dat jij mogelijk de wel uitgesproken vraag wil herzien en geef ik daar dus niet direct antwoord op.
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Love is a battlefieldPat Benatar
"you make it easy, to watch the world with love"
quote:
Volgens mij hebben ze de hele kamasutra al nagespeeldquote:Op donderdag 6 april 2006 21:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
De vraag is simpel. Gaan jullie nou nog daten of niet?
In gedachtenquote:Op donderdag 6 april 2006 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze de hele kamasutra al nagespeeld
Een aantal van de meer acrobatische toeren uit de KS zijn ook beter in gedachtenquote:
Nee, ik heb nog geen vrolijke Litpho gezien de afgelopen weken.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze de hele kamasutra al nagespeeld
Gecondoleerd liefie_ en sterkte met het troosten van je vriendin.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:34 schreef liefie_ het volgende:
godsamme zeg ze is echt dood...
klopt echt voor geen meter!
bah bah bah
sorry dat ik er ff over zeur maja is zo onwerkelijk
tnxquote:Op donderdag 6 april 2006 21:36 schreef webspider het volgende:
[..]
Gecondoleerd liefie_ en sterkte met het troosten van je vriendin.
Burdie pijpt me... Mag ik mijn penis tussen jouw tieten douwen?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:38 schreef liefie_ het volgende:
ik zou het wel leuk vinden hoor!
ga eens daten!
het is leuk als mensen elkaar vinden
dus vind maar even
Als je dat tegelijkertijd doet, wordt het een chaosquote:Op donderdag 6 april 2006 21:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Burdie pijpt me... Mag ik mijn penis tussen jouw tieten douwen?
Wel een uitdagingquote:Op donderdag 6 april 2006 21:41 schreef webspider het volgende:
[..]
Als je dat tegelijkertijd doet, wordt het een chaos
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:34 schreef JoeyT het volgende:
Nou ik ga maar weer eens psychologisch doen...![]()
nee zo werkt het dus nietquote:Op donderdag 6 april 2006 21:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Burdie pijpt me... Mag ik mijn penis tussen jouw tieten douwen?
Het is dat je er twee vrouwen bij hebt, met 1 vrouw lukt het!quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:32 schreef Litpho het volgende:
[..]. Air
.
You make a guy feel humble
I make a fool of myself again
Ya make me trip and stumble
Just go dance by yourself again
I'll just watch
'Cause that's all I wanna do
But remember
That I'm here with your drink
At my table for two
We hebben elkaar gevonden via FOK!quote:Op donderdag 6 april 2006 21:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee zo werkt het dus niet
2 mensen moeten elkaar vinden
dus die ander (ik dus) moet het ook wel willen
I could have been anyone.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:43 schreef melismay het volgende:
[..]
No I won't go to share you with them
But oh even though I know where
you've been
I can't help myself
I've got to see you again
I fell through a hole in the floorquote:Op donderdag 6 april 2006 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
I could have been anyone.
You could have been anyone's dream.
Why did you have to choose our moment?
Why did you have to make me feel that?
Why did you make it so unreal?.
Ow waarom blijft mijn muziekkenns zo in gebrekequote:Op donderdag 6 april 2006 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
I could have been anyone.
You could have been anyone's dream.
Why did you have to choose our moment?
Why did you have to make me feel that?
Why did you make it so unreal?.
zelfs de grootste muzieknerds zeggen dat in bijzijn van litphoquote:Op donderdag 6 april 2006 21:54 schreef melismay het volgende:
Ow waarom blijft mijn muziekkenns zo in gebreke
Kom je daar nu pas achter?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:54 schreef Burdie het volgende:
De serie Q&Q was gewoon een egotrip uit je schizofrene jaren, Q
'cause i like youquote:Op donderdag 6 april 2006 21:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow waarom blijft mijn muziekkenns zo in gebreke
They say we never landed on the moon
There's no wind there, they assume
I guess conspiracies are nothing new
But i'm sure i've been there with you
Ik zou zeggen: er is een ander topic voor songteksten!quote:Op donderdag 6 april 2006 21:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
'cause i like you
but i know you don't know it
i like you so much
i talk to everyone but you
and i wonder
what you would think of this little number
yeah i wonder
what you would say if you knew
vast wel, maar jij bent niet de persoon waar ik door gevonden wil wordenquote:Op donderdag 6 april 2006 21:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
We hebben elkaar gevonden via FOK!
En ik ben wel een klein beetje leuk, dus we zouden t best met elkaar kunnen vinden![]()
Er is een heel subforum voor onze gevederde vrienden, maar blijf jij daar? Nee.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: er is een ander topic voor songteksten!
nog nuttelozer dan deze.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: er is een ander topic voor songteksten!
zeg, niet alle vogels over één kam scheren he.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er is een heel subforum voor onze gevederde vrienden, maar daar bevind jij je ook niet.
Het verschil tussen een paradijsvogel en een ordinaire pinguïn is niet in woorden te vattenquote:Op donderdag 6 april 2006 21:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
zeg, niet alle vogels over één kam scheren he.
Ik pas me iig aan aan de regels van dit subforumquote:Op donderdag 6 april 2006 21:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er is een heel subforum voor onze gevederde vrienden, maar blijf jij daar? Nee.
Oh my gosh He's making eyes at me and I don't mind at allquote:Op donderdag 6 april 2006 21:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
'cause i like you
but i know you don't know it
i like you so much
i talk to everyone but you
and i wonder
what you would think of this little number
yeah i wonder
what you would say if you knew
Ga neuken met hem. Zing terwijl je bezig bentquote:Op donderdag 6 april 2006 22:03 schreef melismay het volgende:
[..]
Oh my gosh He's making eyes at me and I don't mind at all
Oh my gosh He's making my imagination run w-wild
Dit zijn gewone zinnetjes hoor, heeft verder niks met liedjes of songteksten te maken
Hoi, heb jij ook een eigen subforum?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
Goedenavond!
lange msn namenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:05 schreef liefie_ het volgende:
He said how many sugars do you like in your tea? (umm)
I said forget about the sugar have a spoonful of me, cuz I taste so sweet
whahah is wel eens mn msn naam![]()
leuk liedje
Die had ik, maar dat ging vervelen! toen heb ik maar een vriending genomen!quote:
True truequote:
Hey baby. How yóu doin'?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:03 schreef melismay het volgende:
[..]
Oh my gosh He's making eyes at me and I don't mind at all
Oh my gosh He's making my imagination run w-wild
heb altijd alleen maar lange eigenlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |