Ik kan helemaal niksquote:Op woensdag 5 april 2006 02:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Kun je hem niet even persuaden??
Zo niet, dan moet je even wat bandits enzo slachten. Of je doet die ene quest voor die onbreekbare lockpick.... Die ik overigens niet weet te vinden![]()
En anders ga je NU naar bed en er de hele tijd over denken en dan dan komt morgen alles goed![]()
Ach, de horse armor content is al gratis te downloaden via andere kanalen.quote:Op woensdag 5 april 2006 04:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bethesda is op deze manier ontzettend slecht bezigBeetje de fans naaien, hoe durven ze!?
Het zit je hoog he?quote:Op woensdag 5 april 2006 03:51 schreef Refragmental het volgende:
Bethesda wil ons laten betalen voor content zoals de horsearmor plugin![]()
![]()
Ze zijn echt compleet gek geworden daar.
Eerst Oblivion compleet down-tunen for de PC omdat de Xbox het anders niet aan kan.
High res textures in de verte.
Zie hier een vergelijking met officiele Xbox screenshots en screenshots van mezelf met texture replacements en ini tweaks:
Officiele Xbox screenshot:
http://www.elderscrolls.com/images/art/ob_xbox360/obx29B.jpg
Mijn eigen screenshot met texture replacements en ini tweaks:
http://members.home.nl/m.coenen/Oblivion.JPG
Valt het iemand op dat er in de verte bij de Xbox zelfs een complete berg verdwenen is?
http://www.elderscrolls.com/images/art/ob_xbox360/obx32B.jpg
http://members.home.nl/m.coenen/Oblivion2.JPG
Xbox screenshots waarop je in de verte kon kijken zijn zeldzaam, waarschijnlijk omdat het er anders te crap uit ziet in vergelijking met een door de mod community gebooste PC versie.
Niet te vergeten de waardeloze UI die zeer duidelijk voor de Xbox is ontworpen.
En dan krijgen we nu deze onzin met content waarvoor betaald moet worden
Waarschijnlijk omdat Bethesda het niet gratis aan mag bieden van Microsoft aan PC users.
Misschien een bergje minder, maar ik vind het er echt totaal sfeerloos uitzien op die PC shot.quote:Op woensdag 5 april 2006 03:51 schreef Refragmental het volgende:
Valt het iemand op dat er in de verte bij de Xbox zelfs een complete berg verdwenen is?
Ik weet het niet hoor, maar ik denk dat je echt spoken aan het zien bent. Je gaat de modcommunity actief ondersteunen en je gaat diezelfde mensen dan voor het lapje houden met iets waar ze razendsnel achter zijnquote:Op woensdag 5 april 2006 03:51 schreef Refragmental het volgende:
![]()
Eerst Oblivion compleet down-tunen for de PC omdat de Xbox het anders niet aan kan.
Zie hier een vergelijking met officiele Xbox screenshots en screenshots van mezelf met texture replacements en ini tweaks:
Xbox screenshots waarop je in de verte kon kijken zijn zeldzaam, waarschijnlijk omdat het er anders te crap uit ziet in vergelijking met een door de mod community gebooste PC versie.
Waarschijnlijk omdat Bethesda het niet gratis aan mag bieden van Microsoft aan PC users.
Yes, maar ik wil geen vampier zijn... Heb ik net zo'n knappe ridder, verander ik ineens in een oude manquote:Op woensdag 5 april 2006 09:49 schreef MMaRsu het volgende:
Hoezo? Ik heb die quest ook als vampier gedaan hoor
Als je nou een eerlijke vergelijking wil doen moet je wel 360 screens gebruiken in de resolutie die de 360 ook gebruikt.quote:Op woensdag 5 april 2006 03:51 schreef Refragmental het volgende:
-Heel verhaal dat de PC versie beter is.
quote:Beste Heintje!,
De volgende producten zijn nog niet leverbaar:
Naam Aantal
The Elder Scrolls 4, Oblivion 360 1
Automatisch wordt de leverdatum van je bestelling verplaatst naar: 08-04-2006
Met vriendelijke groet,
Het Skiq-team.
Moet je mensen bijten krijg je dat nietquote:Op woensdag 5 april 2006 10:16 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Yes, maar ik wil geen vampier zijn... Heb ik net zo'n knappe ridder, verander ik ineens in een oude man
Je krijgt dan gewoon geen damage iddquote:Op woensdag 5 april 2006 10:24 schreef ZI_Predcaliber het volgende:
btw, even 2 vraagjes over vampiers.
Jullie zeggen dat als je feed dat je gewoon overdag op straat kan lopen.
Krijg je dan geen Dmg, of heb je dan genoeg leven dat die dmg niks uitmaakt?
En de vampire ability Hunters vision is zegmaar ook een soort darkvision, ik wil die klote torches niet meer gebruiken, kan ik als ik geen vampier meer ben ook zoiets krijgen, of is er hunters vision als spell te koop?
Jullie zeiden wel in jullie voorgaande reacties dat er zoiets was als een amulet om vijanden te zien, maar je kan nog steeds niet zo goed in het donker kijken als die vampire's hunter vision.
4 dagen niet feeden en je vampier is op zijn sterkst dacht ikquote:Op woensdag 5 april 2006 10:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Moet je mensen bijten krijg je dat niet
Alleen die zon danquote:Op woensdag 5 april 2006 10:28 schreef MMaRsu het volgende:
Yup klopt idd Tain, je hebt dan de coolste spells, en je kan veel meer dingen bij je dragen.
Ik bijt af en toe mensen, gebruik de meeste spells toch niet omdat ik zelf al heel sterk ben haha. Dan kan ik gewoon in de zon lopen...en anders ga ik gewoon s'nachts questenquote:
Hoop dat het bevaltquote:Op woensdag 5 april 2006 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
Als ik aan de Dark Brotherhood quests begin ga ik ook voor vampier. Lijkt me cool.
mja, welkom in de 21 eeuw, ik zou zeggen, ga je 3dfx kaartje maar vervangen voor een agp/pci-e (SLI), want dat hebben de nieuwste spelletjes wel nodigquote:Op woensdag 5 april 2006 11:19 schreef RogerR het volgende:
Damn, spel ziet er geweldig uit, maar voldoe niet aan de systemrec.
Heb maar 1.7 GHz en 68 mb videokaart.
Zal wel niet te spelen zijn dan?
zeker zeer bruikbaar, thanks!quote:Op woensdag 5 april 2006 11:38 schreef DaringDave het volgende:
Als je het zat bent om een vampier zijn moet je hier maar eens kijken: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Cure_Vampirism
Ik heb dit geschreven nadat ik zelf eindelijk genezen was. Voor mij de belangrijkste reden was dat ik geen had om steeds te feeden. DIt spel ziet er nou eenmaal het mooist uit overdag. En ik loop daarom ook het liefst overdag.
Trouwens ik vind het leuk om een goedzak te spelen.
Bij elk mages guild verkopen ze wel licht-spells, horen bij illusion.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:44 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft iemand trouwens tips hoe ik snel aan een spreuk of attribuut kan komen waarmee ik wat beter kan zien in het donker? Ik word een beetje moe van die fakkels.
Dan moet ik die eerst een beetje omhoog krijgen, ik heb er namelijk niet echt veel mee gedaan.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:51 schreef Retuobak het volgende:
Bij elk mages guild verkopen ze wel licht-spells, horen bij illusion.
Vreemd. Je hoort na 24 uur niet the hebben gevoed verder te transformeren als vampier nadat je even slaapt of wacht.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:41 schreef Blind_Guardian het volgende:
Raar geval bij bij: Ik werd gebeten door een vampier tijdens het ruimen van een grot. Ik had het op tijd door, dus een savegame gemaakt om verder te kunnen als non-vamp. Vervolgens paar nachtjes maffen, en voila, ik ben ineens een 25% vampier
Nu wou ik kijken hoe ik eruit zou zien als 100% vampier, maar hoeveel ik ook slaap zonder te feeden, ik blijf een 25%'je. Weet iemand waaraan dat kan liggen?
Ik speel een kahjit ik kan zoiezo zien in het donker, en ik heb een hunters vision enchant op mijn helm zittenquote:Op woensdag 5 april 2006 10:24 schreef ZI_Predcaliber het volgende:
btw, even 2 vraagjes over vampiers.
Jullie zeggen dat als je feed dat je gewoon overdag op straat kan lopen.
Krijg je dan geen Dmg, of heb je dan genoeg leven dat die dmg niks uitmaakt?
En de vampire ability Hunters vision is zegmaar ook een soort darkvision, ik wil die klote torches niet meer gebruiken, kan ik als ik geen vampier meer ben ook zoiets krijgen, of is er hunters vision als spell te koop?
Jullie zeiden wel in jullie voorgaande reacties dat er zoiets was als een amulet om vijanden te zien, maar je kan nog steeds niet zo goed in het donker kijken als die vampire's hunter vision.
Sweeet, respect + 45 makkerquote:Op woensdag 5 april 2006 11:38 schreef DaringDave het volgende:
Als je het zat bent om een vampier zijn moet je hier maar eens kijken: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Cure_Vampirism
Ik heb dit geschreven nadat ik zelf eindelijk genezen was. Voor mij de belangrijkste reden was dat ik geen had om steeds te feeden. DIt spel ziet er nou eenmaal het mooist uit overdag. En ik loop daarom ook het liefst overdag.
Trouwens ik vind het leuk om een goedzak te spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:40 schreef clowncloon het volgende:
Kan iemand mij een hint geven over de missie waarbij je de dader van de diefstal van het schilderij moet zoeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een Night Eye ringquote:Op woensdag 5 april 2006 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik speel een kahjit ik kan zoiezo zien in het donker, en ik heb een hunters vision enchant op mijn helm zitten
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:40 schreef clowncloon het volgende:
Kan iemand mij een hint geven over de missie waarbij je de dader van de diefstal van het schilderij moet zoeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Waar heb je die gevonden?quote:
Ik vind het oerlelijk tbhquote:Op woensdag 5 april 2006 13:27 schreef -skippybal- het volgende:
Net even die horse-armor gewownloadt, en ziet er wel gaaf uit.
Mijn zwarte paard is nu net 50 Cent met z'n gold armor![]()
quote:
Mwah ik vindt het wel grappig.. Vooral als je zelf ook Elven armor aan hebt, en je paard ook.quote:
quote:
PC versie ftw.quote:bapenguin: What about free mods on the 360? Will we be seeing any of the popular PC mods from the user community showing up on Live?
Pete Hines: Right now we don't have plans to do any free mods. We don't ever get involved with fan-created content, on any platform, so taking some of that and releasing it on Live is not something we'd ever do.
Geen idee, gister net ontdekt dat ik hem in mijn kast had gegooitquote:
Kun je niet gewoon een simpele spell kopen om je pad te verlichten?quote:
Over de berg moet ik je gelijk geven, dat ziet er een beetje vaag uit, maar het kan aan mij liggen, maar ik vind de 360 shots in beide gevallen veel mooier. In het echt zou ik op een berg een aantal KM ver weg ook geen bomen kunnen onderscheiden. In mijn ogen zien de pc's shots er een beetje onnatuurlijk uit zo.quote:Op woensdag 5 april 2006 03:51 schreef Refragmental het volgende:
![]()
Dus omdat een developer geld vraagt voor z'n mods moeten we MS aanklagen?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:06 schreef zatoichi het volgende:
Ohja het feit dat je straks voor 100 items elke keer 2 euro moet neertellen vind ik wel zeer kwalijk, maar dat hele live gebeuren is sowieso dikke oplichterij (kosten console+kosten internet provider+kosten xbox live+kosten MS points=MS aanklagen...)
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:06 schreef zatoichi het volgende:
Ohja het feit dat je straks voor 100 items elke keer 2 euro moet neertellen vind ik wel zeer kwalijk, maar dat hele live gebeuren is sowieso dikke oplichterij (kosten console+kosten internet provider+kosten xbox live+kosten MS points=MS aanklagen...)
Ik had er een handje vol bij die Gold Coast Road (of hoe heet 'ie?) van Anvil naar Skingrad.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:51 schreef -skippybal- het volgende:
GrrrIemand weet waar in Nightshade planet kan vinden?? Ik heb er al één maar ik moet er vijf hebben...
Ga ik daar zo even kijkenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik had er een handje vol bij die Gold Coast Road (of hoe heet 'ie?) van Anvil naar Skingrad.
Van spoken dach ik. (die zwarte)quote:Op woensdag 5 april 2006 15:35 schreef Jajong het volgende:
Hoe de fok kom ik aan "ectoplasma". Zal we iets met spoken te maken hebben ofzo.
Heb nog nooit een spook gezienquote:Op woensdag 5 april 2006 15:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Van spoken dach ik. (die zwarte)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef twi het volgende:
Inderdaad, zijn een handjevol spoken te vinden bij bijvoorbeeld Anvil:Ah okay, die ken ik wel. Zal es met hem gaan praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel ectoplasm heb je nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:45 schreef twi het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel ectoplasm heb je nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Oh en 5 ectoplasm
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik kwam net bij een freaky kerkje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:47 schreef -skippybal- het volgende:
Ik kwam net bij een freaky kerkje:GaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar!?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Oh en dan nog iets, is er een manier waarop ik wapens waar magic op zit, te rechargen?
( Heb 4 ectoplasm van spoken onder de kerk, thnx )[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:50 schreef Jajong het volgende:
Oh en dan nog iets, is er een manier waarop ik wapens waar magic op zit, te rechargen?
( Heb 4 ectoplasm van spoken onder de kerk, thnx )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ga gewoon slapen
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Vlakbij de Imperial bridge inn als je die kent.quote:LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor![]()
Duh!!! Niet 1 van de slimste merk ikquote:Op woensdag 5 april 2006 08:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Misschien een bergje minder, maar ik vind het er echt totaal sfeerloos uitzien op die PC shot.
Bloemen linksonderin op de PC shot zien er ook crap uit vergeleken met de 360 shot
Allereerst is de Xboxscreenshot "sfeervoller" vanwege de zonsondergang.
Ten 2e sta ik veel korter op die bloemen dan bij de Xbox screenshot. Ik kan je geruststellen dat de bloemen op beide versies PRECIES hetzelfde uitzien.
Overigens mis je de verbeterde textures in de verte en het compleet ontbreken van alle huisjes aan de waterfront bij de Xbox versie![]()
![]()
Heb het even op een kaart gezet. Ergens bij het rode dusquote:![]()
LastFM
Een ring enchanten met Night-Eye, kost je slechts 100 septims, een goedkope ring en een petty soulgem.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:44 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft iemand trouwens tips hoe ik snel aan een spreuk of attribuut kan komen waarmee ik wat beter kan zien in het donker? Ik word een beetje moe van die fakkels.![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Dat slapen werkt iig nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ga gewoon slapen.
Gooi de mod in de map oblivion/data, start dan het spel en vink hem aan bij datafiles.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hm, ik level wel snel op... En nog steeds niet gelukt om de helder water mod te installeren. Iemand die weet hoe dat moet?![]()
![]()
![]()
Welke zonsondergang? op je 2e shot daar heb je een zonsondergang. Je bloemetjes zijn trouwens wel ontzettend low texture.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:58 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Duh!!! Niet 1 van de slimste merk ik
Allereerst is de Xboxscreenshot "sfeervoller" vanwege de zonsondergang.
Ten 2e sta ik veel korter op die bloemen dan bij de Xbox screenshot. Ik kan je geruststellen dat de bloemen op beide versies PRECIES hetzelfde uitzien.Woeiquote:Overigens mis je de verbeterde textures in de verte en het compleet ontbreken van alle huisjes aan de waterfront bij de Xbox versiebeter spel +1
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Welke zonsondergang? op je 2e shot daar heb je een zonsondergang. Je bloemetjes zijn trouwens wel ontzettend low texture.![]()
De Xboxscreen is sfeervol vanwege de zonsondergang kleurenAls je dat niet ziet is het einde discussies.
En dan zal ik het volgende voor je uitleggen.... Xboxbloemen ver weg, mijn bloemen kort bij. Bloemen allebei zelfde resolutie.![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:29 schreef Refragmental het volgende:
[..]
![]()
De Xboxscreen is sfeervol vanwege de zonsondergang kleurenAls je dat niet ziet is het einde discussies.
En dan zal ik het volgende voor je uitleggen.... Xboxbloemen ver weg, mijn bloemen kort bij. Bloemen allebei zelfde resolutie.Het is geen zonsondergang op de xbox shot, staat de zon niet iets te hoog voor een zonsondergang?
En je hoeft je niet als een volslagen debiel te posten, ik snap zo wel dat je dat bent
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Huillie's kap eens met die onzin. En Refragmental, als je zo'n über graphicshoer ben zet je AF dan ook even wat hoger...Ziet er niet uit
LastFM
Pardon, zonsopkomst bedoel ik, we kijken inderdaad naar het oosten. De zon schijnt een beetje door de boom heen. Dat zie je toch wel?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:31 schreef Tain het volgende:
[..]Het is geen zonsondergang op de xbox shot, staat de zon niet iets te hoog voor een zonsondergang?
En je hoeft je niet als een volslagen debiel te posten, ik snap zo wel dat je dat bent![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Werkt dat slapen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ga gewoon slapen
anders slaap ik ff een week ingame, want moet 1000 gold betalen voor rechargen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ben geen graphics hoer.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:33 schreef -skippybal- het volgende:
Huillie's kap eens met die onzin. En Refragmental, als je zo'n über graphicshoer ben zet je AF dan ook even wat hoger...Ziet er niet uit![]()
Waar ik hier het punt op probeer te verstigen is dat het zoveel mooier had kunnen zijn met minimale performance impact voor de PC, maar dat ze dit achterwege hebben gelaten omdat ze anders de bekende PR oneliner "Xbox graphics = Highend PC graphics op hoogste settings", niet hadden kunnen gebruiken.
De PC users zijn dus zoals gewoonlijk weer eens genaaid door een consolified versie van een spel.
KUCH Halo KUCH Deus Ex2 KUCH!!![]()
Ja kut spel inderdaad.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:38 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ben geen graphics hoer.
Waar ik hier het punt op probeer te verstigen is dat het zoveel mooier had kunnen zijn met minimale performance impact voor de PC, maar dat ze dit achterwege hebben gelaten omdat ze anders de bekende PR oneliner "Xbox graphics = Highend PC graphics op hoogste settings", niet hadden kunnen gebruiken.
De PC users zijn dus zoals gewoonlijk weer eens genaaid door een consolified versie van een spel.
KUCH Halo KUCH Deus Ex2 KUCH!!The truth was in here.![]()
LEKKER BOEIE![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Heb je die kerk al gevonden?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
LEKKER BOEIE!
LastFM
Ach, als de XBOX 360 versie er niet was geweest met wat contracten met Microsoft had Bethesda waarschijnlijk veel minder te besteden gehad. Een groot project als dit is een risico en alle zekerheid die je kan krijgen geeft je weer meer mogelijkheden bij investeerders. Het zou me ook niet verbazen als ze het vechtsysteem hebben bedacht vanwege de XBOX en als die er niet was geweest we nog steeds het bagger systeem van Morrowind zouden hebben.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:38 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ben geen graphics hoer.
KUCH Halo KUCH Deus Ex2 KUCH!!
Vind je het spel trouwens leuk? Ik zie je alleen maar klagen, alsof dit spel totaal bagger is.![]()
Ik heb ook ergens gelezen dat ze alles wat gedowngrade hebben om juist pc-spelers tegemoet te komen, die niet zulke goeie pc's hebben. Mijn mening was toen dat je dat ook zelf kon doen.
Anyway, het grote voordeel voor mij is gewoon dat ik relaxed met een draadloze controller uitgezakt op de bank kan zitten, zonder dat ik mijn muisarm verder ontwikkel. Dat is ook eigenlijk de hele reden waarom ik een console heb gekocht, kut muis....![]()
Level 7!
Maarehm, die Umbra sword is tering duur om te repairen. Bij 50% moet ik nu al 2000g betalen. Ja doeiiiii.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+![]()
Waar heb jij die Bloodgrass gevonden? Volgens die walkthroughtje zit het overal in Oblivion maar ik kan helemaal niks vinden.quote:
ff voor de record: Het is een ''tall red grass'' Iemand het ooit wel es gezien?![]()
Nog niet naar gekeken. Hopen dat dat ook niet zo'n zoektocht wordquote:Op woensdag 5 april 2006 17:10 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Waar heb jij die Bloodgrass gevonden? Volgens die walkthroughtje zit het overal in Oblivion maar ik kan helemaal niks vinden.
ff voor de record: Het is een ''tall red grass'' Iemand het ooit wel es gezien?
LastFM
Yes, thanx a millionquote:Op woensdag 5 april 2006 17:13 schreef twi het volgende:
Mystic Shop in Imperial City heeft 't te koop, 4 stuks.![]()
Woei level 23
En Master Alteration
En expert in bijna alle andere magic vlakken
[offtopic]
refragmental, kap eens met rellen
We weten dat je de PC versie beter vindt, dat interesseert de meeste mensen hier alleen geen hol, dus waarom provoceer je nog verder?
Je maakt de topics niet bepaald leuker om te lezen![]()
![]()
Rellen?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:37 schreef Retuobak het volgende:
Woei level 23
En Master Alteration
En expert in bijna alle andere magic vlakken
[offtopic]
refragmental, kap eens met rellen
We weten dat je de PC versie beter vindt, dat interesseert de meeste mensen hier alleen geen hol, dus waarom provoceer je nog verder?
Je maakt de topics niet bepaald leuker om te lezen
Nog een ander leuk iets.
Bethesda heeft de construction set opzettelijk generfed voor de mod-community zodat de mod community niet zo'n goede mods kan maken als Bethesda zelf.
Wat ik allemaal hiermee probeer te zeggen is dat Bethesda een compleet andere weg in is geslagen dan die van Morrowind, het spel waar ik ze van ken en waar ze heel goed naar de community luisterden en ze de gehele construction set hebben geleverd. Morrowind is tot op de dag van vandaag nog immense populair bij modders.
Wat ze nu doen is totaal het tegenovergestelde! Daar ben ik als Morrowind fan redelijk kwaad om. Ze zien hun fanbase blijkbaar als koeien die zoveel mogelijk uitgemelkt moeten worden.
En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat Horsearmor al in het spel zat! Zijn zelfs screenshots van te zien nog van voor de gold melding. Deze hebben ze dus eruit gehaald om later er geld voor te vragen. Zo kun je je dus afvragen hoeveel meer ze er naderhand hebben uitgehaald om later er geld voor te vragen.
De Orrery lijkt ook die richting op te gaan omdat de deur er namelijk al is!
Het verbaast me echt ontzettend dat heel veel mensen deze praktijken gewoon toestaan en zichzelf laten gebruikenEcht een schande gewoon!
![]()
Wat staan wij toe?
Je zit gewoon te bitchen op Bethesda ipv gewoon over de game zelf te praten.
Wil je het hebben over deze trend, open een apart topic zou ik zeggen![]()
![]()
Zowieso, waar maak je je druk om Refragmetal, je hebt toch de pc versie wat ziet je dan 6 pagina's de 360 te bashen?"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO![]()
Voor bloodgrass moet je door een "gate to oblivion" gaan, van de drie planten die daar groeien is bloodgrass de meest voorkomende. Heb nu 2 gates gedaan en heb zo'n 90 stuks bloodgrass.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:10 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Waar heb jij die Bloodgrass gevonden? Volgens die walkthroughtje zit het overal in Oblivion maar ik kan helemaal niks vinden.
Dadelijk maar weer ff verder met m'n alchemy skill ontwikkelen, zodat ik alle vier de elementen kan zien en gebruiken. En nog betere poisons kan maken![]()
Best leuk om (ben lvl 15) vampieren dood neer te zien vallen voordat ze bij je zijn, nadat ze geraakt zijn met 1 vergiftigde pijl.
Je moet gekken altijd gelijk geven!
En ik ben het helemaal met mezelf eens.![]()
Ik wil dat het gebash tussen de PC en 360 0wnz0rz () nu een keer is afgelopen, net als het gezeik op Bethesda. Laten we het leuk houden mensen!
Te laatquote:Op woensdag 5 april 2006 17:27 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Keb ze,
en
@ skippyball,
je kan daar 5 night shades kopen, hoef je niet te zoekenIk heb net dat hele tering stuk gelopen en kwam er precies 5 tegen die ik kon harvesten
![]()
Nu nog even een Argonian vinden
LastFM
Waarschijnlijk ben je in de war met Tamriel.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:10 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Oblivion is de wereld waar je in terecht komt als je door een Oblivion gate gaat.-Made Made Dane![]()
...quote:Op woensdag 5 april 2006 17:54 schreef Sproggel het volgende:
[..]
Voor bloodgrass moet je door een "gate to oblivion" gaan, van de drie planten die daar groeien is bloodgrass de meest voorkomende. Heb nu 2 gates gedaan en heb zo'n 90 stuks bloodgrass.
En ik de hele tijd maar zoeken in de Tamriel![]()
Juist, idd, dom van mequote:Op woensdag 5 april 2006 18:56 schreef DaringDave het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je in de war met Tamriel.
Oblivion is de wereld waar je in terecht komt als je door een Oblivion gate gaat.![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 18:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Te laatIk heb net dat hele tering stuk gelopen en kwam er precies 5 tegen die ik kon harvesten
![]()
Nu nog even een Argonian vinden![]()
![]()
En ff langs Hindaril. Vanavond ben ik gecured!![]()
Mooie tripple postquote:Op woensdag 5 april 2006 18:58 schreef -Dries- het volgende:
[..]
![]()
En ff langs Hindaril. Vanavond ben ik gecured!![]()
Ik hoop vanavond ook gecured te zijn, maar weet jij een manier waar je Argonian makkelijk kan slashen zonder bounty??LastFM
Thanx for the infoquote:Op woensdag 5 april 2006 17:13 schreef twi het volgende:
Mystic Shop in Imperial City heeft 't te koop, 4 stuks.
Ik voeg het even to aan de walkthrough-Made Made Dane![]()
hoe leuk Oblivion ook is om te spelen, ik speel toch liever Morrowind. Waarom?
Simpel omdat je als level 1 in MW al leuk spul kunt vinden (Sword of White Woe) en je daar bij Oblivion geen kans voor krijgt. Maar toch is TES: O opzich op wel goed. Nu een level 9 Dunmer Assasin/Thief. DB uitgespeeld en bij de Gray Fox missies aan beland
Morrowind + Oblivion vecht systeem =![]()
![]()
![]()
![]()
Ik begin verslaafd te raken
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Mag je ook toevoegen dat er ter zuidoosten van die witch 'r huis een Shrine is waar een Argonian Priest bewusteloos staat te zijn (in ieder geval tot je level 10 bent, daarna heb ik nog geen idee van). Je kunt daar dus zonder consequenties Argonian Blood krijgen. Het heet Peryite's Shrine en ligt aan de zuid-oever van de Silverfish River, ter hoogte waar hij naar boven afsplitst nabij een hangbrug over de rivier. Kwam er toevallig langs toen ik van die witch 'r huis naar die vampire cave liep.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:02 schreef DaringDave het volgende:
[..]
Thanx for the info
Ik voeg het even to aan de walkthrough![]()
kun je die even aangeven op een kaart?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:08 schreef twi het volgende:
[..]
Mag je ook toevoegen dat er ter zuidoosten van die witch 'r huis een Shrine is waar een Argonian Priest bewusteloos staat te zijn (in ieder geval tot je level 10 bent, daarna heb ik nog geen idee van). Je kunt daar dus zonder consequenties Argonian Blood krijgen. Het heet Peryite's Shrine en ligt aan de zuid-oever van de Silverfish River, ter hoogte waar hij naar boven afsplitst nabij een hangbrug over de rivier. Kwam er toevallig langs toen ik van die witch 'r huis naar die vampire cave liep.
Nope, ik moet nog ff wat garlic zoeken...quote:Op woensdag 5 april 2006 19:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mooie tripple post![]()
Ik hoop vanavond ook gecured te zijn, maar weet jij een manier waar je Argonian makkelijk kan slashen zonder bounty??![]()
Thieves Guild/Dark Brotherhoodquote:Op woensdag 5 april 2006 19:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet iemand waar ik lockpic's kan KOPEN ?![]()
Ehm, ergens buiten de muren van Imperial City staat een verkoper. Dus hij staat daadwerklijk tegen de muur aan van imperial city, maar dan aan de buitenkant. Waar precies weet ik niet, moet je ff een rondje lopen om het ronde stenen fort van Imperial Cityquote:Op woensdag 5 april 2006 19:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet iemand waar ik lockpic's kan KOPEN ?![]()
Dark Brotherhoodquote:Ik ben eine killer
(Zwart pak/paard enzo
)
En hoe maak ik een screenshot? (printscreen werkt niet)
![]()
Fraps downloaden.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dark BrotherhoodIk ben eine killer
(Zwart pak/paard enzo
)
En hoe maak ik een screenshot? (printscreen werkt niet)
www.fraps.com![]()
Kan best zijn dat het al lang gepost is, maar in Oblivion zit een foutje waardoor je (met een boog) altijd kan winnen in de Arena, check de spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
kun je die even aangeven op een kaart?![]()
![]()
Jeuh over 24 uur heeft die sloerie m'n cure klaar![]()
Weet iemand trouwens wat je met dat altaar kan doen tussen Anvil en Skingrad??? Ding is best vet, komt zo'n hele grote lichtbundel uit die naar de lucht gaat.(in de nacht dan)
Zelfde als wat ze in NY hadden waar het WTC stond.LastFM
Daar kun je volgens mij soul gems omtoveren tot black soul gems.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:37 schreef -skippybal- het volgende:
Jeuh over 24 uur heeft die sloerie m'n cure klaar![]()
Weet iemand trouwens wat je met dat altaar kan doen tussen Anvil en Skingrad??? Ding is best vet, komt zo'n hele grote lichtbundel uit die naar de lucht gaat.(in de nacht dan)
Zelfde als wat ze in NY hadden waar het WTC stond.![]()
Staat er nu bij.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:08 schreef twi het volgende:
[..]
Mag je ook toevoegen dat er ter zuidoosten van die witch 'r huis een Shrine is waar een Argonian Priest bewusteloos staat te zijn (in ieder geval tot je level 10 bent, daarna heb ik nog geen idee van). Je kunt daar dus zonder consequenties Argonian Blood krijgen. Het heet Peryite's Shrine en ligt aan de zuid-oever van de Silverfish River, ter hoogte waar hij naar boven afsplitst nabij een hangbrug over de rivier. Kwam er toevallig langs toen ik van die witch 'r huis naar die vampire cave liep.
Thanx-Made Made Dane![]()
Oh nice, daar ben ik al heel lang naar op zoek voor eeen Daedra godquote:Op woensdag 5 april 2006 19:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Daar kun je volgens mij soul gems omtoveren tot black soul gems.![]()
Moet je die er gewoon inleggen en klaar is thief/asssasin-lvl 24/kees
LastFM
Link naar deze guide?quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: laat maar, dat van t quest pijltje schijnt een bug te zijn.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
heb hem ff duidelijk in de OP gezetquote:Op woensdag 5 april 2006 19:55 schreef twi het volgende:
[..]
http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Cure_Vampirismnu nog ff in de wiki doen
Hadden jullie die quest voor die grand champion orc gedaan?
Volgens mij wassie daarna zo makkelijk
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Ik heb die hele quest niet gedaan en gewoon tegen hem gevochtenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:01 schreef MMaRsu het volgende:
Hij deed daarna volgens mij niks neePaar klappen en hij was dood, uit verdriet
Maar tijdens die quest was ik dus vampier geworden, waardoor ik die Vampire Cure Quest moest doen
![]()
![]()
Zojuist mn eerste vastloper gehad
Probeer zo wat aan die eerste thieves-guild-gast te verkopen blijft hij hangen![]()
![]()
Geen idee. Ik ben het nu aan het onderzoeken voor de Mages guild. Want Black soul gems zijn slecht en evil en daar mag je niks mee doen!quote:Op woensdag 5 april 2006 19:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh nice, daar ben ik al heel lang naar op zoek voor eeen Daedra god![]()
Moet je die er gewoon inleggen en klaar is thief/asssasin-lvl 24/kees![]()
![]()
Ja logisch dat-ie vastloopt.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:12 schreef gieling het volgende:
Zojuist mn eerste vastloper gehad
Probeer zo wat aan die eerste thieves-guild-gast te verkopen blijft hij hangen
Je was illegaal bezig.![]()
![]()
Ja, als je hem doet weigert hij tegen je te vechten en kun je hem gewoon afmaken.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:01 schreef MMaRsu het volgende:
Leuk is dat iedereen daarna het geweldig vond toeschouwer te zijn geweest bij dat gevechtdie slachtpartij![]()
![]()
Die dingen die ik moet hebben om mijn magic wapens te rechargen, waar koop/vind ik die?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik ben net overnieuw begonnen met een pure thief/assasin als character. Ben wel benieuwd hoe die Dark Brotherhood nou is.
![]()
Is echt vet H.Flick!
Waarom heb je trouwens geen avatar van Herr Flick?welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Daar is anders niks te vindenquote:Op woensdag 5 april 2006 17:13 schreef twi het volgende:
Mystic Shop in Imperial City heeft 't te koop, 4 stuks.
Tenminste, ik neem an dat je de Mystic Emporium bedoelt
[ Bericht 17% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 05-04-2006 22:05:11 ][b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Minky is liever.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:45 schreef MMaRsu het volgende:
Is echt vet H.Flick!
Waarom heb je trouwens geen avatar van Herr Flick?![]()
Ik begon me al af te vragen hoe jij de naam van die hond wistquote:. Maar nu zie ik hoe het bestand heet
![]()
![]()
Nein, De all ingredient store ofzo..quote:Op woensdag 5 april 2006 21:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar is anders niks te vinden
Tenminste, ik neem an dat je de Mystic Emporium bedoelt
Maar goed: Eindelijk de vampire curse gehaald!!![]()
![]()
Meteen met dat geld van die quest mezelf helemaal in steel armour verpakt, pimpin'
(wat een kut quest trouwens zeg)![]()
Ik ben een custom Blade. Redguard met blade, block, sneak, security, aerobics, marksman en heavy armour. Sign: Warrior. Ik houd nu eenmaal van jatten en hakken.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2006 22:40:05 ]![]()
Ik vind dat echt zo'n rare combi, heavy armor en sneak
Gaat best aardig hoor, als ik iemand wil beroven ga ik lekker streakenquote:Op woensdag 5 april 2006 22:43 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind dat echt zo'n rare combi, heavy armor en sneak. Als ik iemand wil besluipen gebruik ik mijn boog en kom ik niet dichtbij genoeg om gehoord te worden.
![]()
Zijn er ergens goede beginners guides te vinden? Dit is de eerste keer dat ik een dergelijke rpg speel en ik snap er de ballen van. Help!
Prrrrrrrr.....talieloe....![]()
Weet iemand waar ik mijn huis beter kan inrichten? Ik heb dat ghost huis gekocht een tijdje terug en ook al gecleared...welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Dat vroeg ik dus ookquote:Op woensdag 5 april 2006 22:38 schreef gieling het volgende:
Even een vraag trouwens, hoe kom je aan (veel) lockpicks?![]()
![]()
ga op zoek naar grotten met goblins, die dragen altijd wel wat lockpicks met zich mee, ookal zijn ze te stom om die te gebruikenquote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
ja godver, zeg dat danquote:Op woensdag 5 april 2006 22:34 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nein, De all ingredient store ofzo..
Maar goed: Eindelijk de vampire curse gehaald!!![]()
![]()
Meteen met dat geld van die quest mezelf helemaal in steel armour verpakt, pimpin'
(wat een kut quest trouwens zeg)komt ie aanzetten met Mystic zooi
Ik heb een vraag met betrekking tot dit spel.
Ik heb een
P4 Celeron 2,41 GHZ
512 MB RAM
GeForce FX5200 128 MB
Zou dit te spelen zijn In ieder geval te doen?Ik heb altijd gelijk...![]()
Als je je geheugen verdubbeld moet het goed te spelen zijn
ja dat doe je wel voor Oblivionquote:
je mag wel geld over maken?:)
maar als ik het zo houd? zou het beetje te doen zijn (hoef geen prfecte performace, maar wel te doen)Ik heb altijd gelijk...![]()
Heb het spel
Ben een normaal mens en ben een knight. Zojuist uit de Dungeon en nu in de echte wereldIk liep het bruggetje over en ik werd meteen aangevallen door 2 gasten. Nouja...dan maar doden. Toen ik hun kleding innam dacht ik eraan dat ik nog die rooie cape aanhad van die vage gasten in die dungeon...Kwam dat daardoor?
![]()
![]()
Hij bedoelt the Main Ingredient in the Market Districtquote:Op woensdag 5 april 2006 21:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar is anders niks te vinden
Tenminste, ik neem an dat je de Mystic Emporium bedoelt-Made Made Dane![]()
Nee, je hoort er nog niet echt bij he? Je moet wel desmilie gebruiken!
En weet niet of het daardoor komt..Was van die gasten die je aanvielen?
![]()
Als het gewoon van die overvallers waren vallen ze je gewoon aan hoor
KILLEN Mwuhahahawelcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Nee, FX5700 is het minimum.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:08 schreef jstylo het volgende:
Ik heb een vraag met betrekking tot dit spel.
Ik heb een
P4 Celeron 2,41 GHZ
512 MB RAM
GeForce FX5200 128 MB
Zou dit te spelen zijn In ieder geval te doen?
En ook de rest van je systeem is behoorlijk karig.
Denk niet dat dat soepeltjes zou gaan.![]()
Kabouter jij weet ditquote:Op woensdag 5 april 2006 22:56 schreef MMaRsu het volgende:
Weet iemand waar ik mijn huis beter kan inrichten? Ik heb dat ghost huis gekocht een tijdje terug en ook al gecleared...
Dat spookhuis krijgt gewoon al toffe inrichting hoor?
Of heb je de quest nog niet gedaan en is het derhalve nog steeds een spookhuis?![]()
Nee ik heb de quest wel gedaan, maar kan het niet mooier?
Damn dacht echt met goud enzo
Heb iets van 15.000 verdiend ( zonder exploits of bugs of cheats)
Godverdomme, ik zie nu pas dat Retuobak Kabouter is
Nvm
[ Bericht 99% gewijzigd door ChA0zNL op 06-04-2006 01:24:35 ]XboxLive: Praetorian NL
WoW: Praetorian (Bloodscalp)![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 23:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdomme, ik zie nu pas dat Retuobak Kabouter is![]()
![]()
![]()
Valt me nu ook op, tis dat je het zegt. En dat pas na al die jaren![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 00:07 schreef Refragmental het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Valt me nu ook op, tis dat je het zegt. En dat pas na al die jarenIk zag t nadat ik 2 posts van hem had gelezen
.
* Merino ontwaakt net wederom uit een Oblivion timewarp waarin hij schijnbaar 7 uur heeft verloren
klote spel
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.![]()
Kut is dat ja. Zaterdag wou ik ook "even" spelen, was natuurlijk weer veel langer gewordenquote:Op donderdag 6 april 2006 00:33 schreef merino het volgende:
* Merino ontwaakt net wederom uit een Oblivion timewarp waarin hij schijnbaar 7 uur heeft verloren
klote spel![]()
Toen was ik te laat om bier te halen bij de winkel, en moest ik duur doen bij cafetaria![]()
LastFM
En het is alweer 2 uur geweest
Godverquote:over 4 uur weer uit bed
Ik speelde ook nooit dit soort games maar die tutorial helpt je aardig op weg. Verder GameFAQs denk ik.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:52 schreef Crudus het volgende:
Zijn er ergens goede beginners guides te vinden? Dit is de eerste keer dat ik een dergelijke rpg speel en ik snap er de ballen van. Help!
Who knew?![]()
Na de dark brotherhood nu ook de thieves guild quests afgerondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dadelijk maar beginnen met de mages guild en wat andere "side-quests",
kijken of ik me fame/ infamy verhouding wat kan verbeteren. Is nu iest van 10/40 ofzo
Je moet gekken altijd gelijk geven!
En ik ben het helemaal met mezelf eens.![]()
Vraagje mensen... voor zover ik wist waren er maar iets van 9 Oblivion portals toch in de wereld? Waarom kom ik er dan zoveel tegen en heb ik er inmiddels al dik 20 op mijn worldmap staanAntwoord zonder spoilers aub !
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.![]()
Ben er nog geen 1 tegen gekomenBen naar kvatjsc geweest, of hoe dat dorp ook heet.. ging daar mol natuurlijk.. maar ook daar zag ik geen portal.
The truth was in here.![]()
Hoeveel ren jij rondquote:Op donderdag 6 april 2006 09:55 schreef Sjotime het volgende:
Vraagje mensen... voor zover ik wist waren er maar iets van 9 Oblivion portals toch in de wereld? Waarom kom ik er dan zoveel tegen en heb ik er inmiddels al dik 20 op mijn worldmap staanAntwoord zonder spoilers aub !
![]()
![]()
Starten met main quest Gijs....... Kvatch heeft zeer zeker problemen met Oblivionquote:Op donderdag 6 april 2006 09:57 schreef Bastard het volgende:
Ben er nog geen 1 tegen gekomenBen naar kvatjsc geweest, of hoe dat dorp ook heet.. ging daar mol natuurlijk.. maar ook daar zag ik geen portal.
Denk dat je dat eerst gedaan moet hebben voordat er andere portals verschijnen. Moet jij dat amulet van de koning niet naar die Monnik brengen in Chorrel?
Trouwens..... die prachtige bloedrode lucht die ineens samentrekt als je een portal ziet..... WOW
Ik loopquote:maar dan ook alles... ik fast travel nooit... altijd via de wilderness
Ik heb nog niks gedaan aan die main quest, en die portal staat er bij mij gewoon.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:00 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Starten met main quest Gijs....... Kvatch heeft zeer zeker problemen met OblivionDenk dat je dat eerst gedaan moet hebben voordat er andere portals verschijnen. Moet jij dat amulet van de koning niet naar die Monnik brengen in Chorrel?
Trouwens..... die prachtige bloedrode lucht die ineens samentrekt als je een portal ziet..... WOW[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dan is Bastard stekeblindquote:Op donderdag 6 april 2006 10:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gedaan aan die main quest, en die portal staat er bij mij gewoon.of hij is nog niet echt IN Kvatch geweest.
Denk dat ie inderdaad alleen nog in dat kleine kampje is geweest. Doorlopen omhoog dus.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:02 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dan is Bastard stekeblindof hij is nog niet echt IN Kvatch geweest.
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:00 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik loopmaar dan ook alles... ik fast travel nooit... altijd via de wilderness
![]()
Ik fast travel nu alles, omdat ik eerst de guild quests aan het doen, dat is echt niet te doen met alleen lopenRocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Ja al gedaan.. en dan moet je naar Kvatch.. en dan is die priester weer weg ofzo.. maar ik denk, ga toch verder Kvatch in.. maar moet dus eerst achter die priest aan?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:00 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Starten met main quest Gijs....... Kvatch heeft zeer zeker problemen met OblivionDenk dat je dat eerst gedaan moet hebben voordat er andere portals verschijnen. Moet jij dat amulet van de koning niet naar die Monnik brengen in Chorrel?
Trouwens..... die prachtige bloedrode lucht die ineens samentrekt als je een portal ziet..... WOW
Ja er staat een poort ja.. en daar loop je door naar binnen toch, die stad in?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gedaan aan die main quest, en die portal staat er bij mij gewoon.
Of kan die poort ook dicht dan?Hoe?
Als je naar Kvatch fasttraveled, door t kamp, linksaf de berg op.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja al gedaan.. en dan moet je naar Kvatch.. en dan is die priester weer weg ofzo.. maar ik denk, ga toch verder Kvatch in.. maar moet dus eerst achter die priest aan?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ja ben ik geweest dus.. ben die fuckup town in gegaan ookquote:Op donderdag 6 april 2006 10:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je naar Kvatch fasttraveled, door t kamp, linksaf de berg op.
Okay, ik heb verder nog niks met die portals gedaan dus weet niet hoe ze dicht moeten of wat dan ook. Check de guide in de OP.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ben ik geweest dus.. ben die fuckup town in gegaan ook[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja er staat een poort ja.. en daar loop je door naar binnen toch, die stad in?
Of kan die poort ook dicht dan?Hoe?
Gijs,......... heb je niet de opdracht gekregen dat ding te sluiten en erin te gaanGa in de portal staan en druk 'a'
Ja dat heb ik.. en dan ga ik er in staan.. druk op 'A' en kom ik dus in de stad.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:25 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs,......... heb je niet de opdracht gekregen dat ding te sluiten en erin te gaanGa in de portal staan en druk 'a'
Ah, ik zie het ook wel.. kan mij die poorten schelen
Je hebt de verkeerde poortquote:Op donderdag 6 april 2006 10:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat heb ik.. en dan ga ik er in staan.. druk op 'A' en kom ik dus in de stad.
Ah, ik zie het ook wel.. kan mij die poorten schelen
Je moet die enorme rode vlammende poort hebben![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:30 schreef Retuobak het volgende:
Je moet die enorme rode vlammende poort hebbenRocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
quote:![]()
![]()
Ja die herken ik wel zeg maar
Maar echt.. ik loop in dat ding.. en achter dat ding staan poort deuren naar Kvatch.. dus krijg dan een vraag van "wil je door de poort, druk 'a' " Ik druk 'a' en kom vervolgens in Kvatch.. waar je dan die domme soldaat tegen komt.
Ik zal het wel niet goed doen dan ofzo.. check nog wel ff.. ging toch dood in Kvatch.. en had gesaved in het tentenkamp benenden.
30 uur verderquote:Op donderdag 6 april 2006 10:32 schreef =HellFire= het volgende:
Hilarisch dat mensen nu pas achter de main quest en uberhaupt die Oblivoin gates komen.
Dat is wel goed hoor, die soldaat meepraten. En dan kan je daar een quest fixen,quote:Op donderdag 6 april 2006 10:37 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar echt.. ik loop in dat ding.. en achter dat ding staan poort deuren naar Kvatch.. dus krijg dan een vraag van "wil je door de poort, druk 'a' " Ik druk 'a' en kom vervolgens in Kvatch.. waar je dan die domme soldaat tegen komt.
Ik zal het wel niet goed doen dan ofzo.. check nog wel ff.. ging toch dood in Kvatch.. en had gesaved in het tentenkamp benenden.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Level 17 en nog niks aan de main quest gedaanquote:Op donderdag 6 april 2006 10:32 schreef =HellFire= het volgende:
Hilarisch dat mensen nu pas achter de main quest en uberhaupt die Oblivoin gates komen.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Ja niet door de poort lopen maar er echt in staan (dat brandende dingquote:Op donderdag 6 april 2006 10:37 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zal het wel niet goed doen dan ofzo.. check nog wel ff.. ging toch dood in Kvatch.. en had gesaved in het tentenkamp benenden.) en dan a drukken... dus niet de stad ingaan
Eigenlijk best vaag, want die main quest is nog best spannend en vermakelijk!quote:Op donderdag 6 april 2006 10:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Level 17 en nog niks aan de main quest gedaan![]()
Maar niemand dus een idee waarom ik al zeker 20 portals op mijn worldmap heb?
Ik denk dat het komt omdat je ze tegenkomt en zo komen ze automatisch op je map te staanquote:Op donderdag 6 april 2006 11:03 schreef Sjotime het volgende:
Maar niemand dus een idee waarom ik al zeker 20 portals op mijn worldmap heb?![]()
![]()
Ja denk jequote:Op donderdag 6 april 2006 11:04 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat je ze tegenkomt en zo komen ze automatisch op je map te staan?
Iemand anders een idee waarom er zoveel Oblivion portals zijn? Het zouden er toch maar 9 zijnOf is de rest gewoon verken gebieden ofzo
![]()
Denk dat die extra portals dezelfde functie hebben als de meeste dungeons: geenquote:Op donderdag 6 april 2006 11:07 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja denk je?
Iemand anders een idee waarom er zoveel Oblivion portals zijn? Het zouden er toch maar 9 zijnOf is de rest gewoon verken gebieden ofzo
![]()
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Je moet voor de main quest iets van 9 gates sluiten, maar er zijn er in totaal meer ja.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:07 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja denk je?
![]()
![]()
Ik zit nu net bij de thielfd guild.. maar heb niks al thief ingesteld in het begin.. kan je dan wel een deugdelijke thief worden?Alles wat ik post is toch wel leuk![]()
Ik had begrepen dat die poorten er gewoon random opstaan totdat je een andere actie onderneemt (iets me the great gate).
Whatever, ik moet gewoon nog die eerste gate closen!(Die main quest sucks, side quests zijn veel leuker!)
![]()
Jupquote:Op donderdag 6 april 2006 10:00 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Trouwens..... die prachtige bloedrode lucht die ineens samentrekt als je een portal ziet..... WOW![]()
![]()
![]()
Dat antwoord zocht ikquote:Op donderdag 6 april 2006 11:10 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Je moet voor de main quest iets van 9 gates sluiten, maar er zijn er in totaal meer ja.
En mijn antwoord is weer niet goed genoegquote:
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Nee want extra portals hebben wel een functie. Meer en betere items, geld en ingredientenquote:Op donderdag 6 april 2006 11:22 schreef Tain het volgende:
[..]
En mijn antwoord is weer niet goed genoeg
Ik had in zo'n gate een soort vuur element gevonden die ik kon samen smelten met mijn zwaard.. Je weet wel, die grote bol die je op het laatst uit dat vuur te trekken. Dus je kan bij elke gate dat ding pakken en met je zwaard samen smelten?![]()
Dat is een redelijk goede inductie.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:39 schreef -Dries- het volgende:
Ik had in zo'n gate een soort vuur element gevonden die ik kon samen smelten met mijn zwaard.. Je weet wel, die grote bol die je op het laatst uit dat vuur te trekken. Dus je kan bij elke gate dat ding pakken en met je zwaard samen smelten?![]()
![]()
meer en betere items is alleen maar afhankelijk van je eigen level en hoe hoger level je bent des te meer geld je uit een dungeon haaltquote:Op donderdag 6 april 2006 11:26 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee want extra portals hebben wel een functie. Meer en betere items, geld en ingredienten
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Ik heb pas één Oblivion gate gesloten en vond dat echt fokkin' saaiDat is dus mijn reden dat ik bij lvl 25 en iets van 50 uur ben gestopt met de main-quest en alleen voor dat paard ben gegaan...
Echt geen zin om weet-ik-veel hoeveel van die dingen dicht te slopen
LastFM
Ik sluit alleen de poorten die bij de steden openen.
Vind ik leuk, mensen redden.
Krijg je ook leuke reacties: Hero of Kvatch? Hero of Cheydenhal you mean!
-Made Made Dane![]()
Moet maar eens mailen, want heb mijn spel nog steeds niet binnen. Ga dingen slopen als ik het niet snel krijg.
A.M.A.B![]()
hehe ik fast travel echt teeeering veel
Sta ik in de imperial city bij de arena en ik moet naar de market place dan fast travel ik al
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
OMGquote:Op donderdag 6 april 2006 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
Sta ik in de imperial city bij de arena en ik moet naar de market place dan fast travel ik alIk fast-travel echt nauwelijks, ik wander tering veel... Staan echt veel dungeons en shit al op m'n map
LastFM
quote:Op donderdag 6 april 2006 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
Sta ik in de imperial city bij de arena en ik moet naar de market place dan fast travel ik alRocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 12:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
OMGIk fast-travel echt nauwelijks, ik wander tering veel... Staan echt veel dungeons en shit al op m'n map
quote:Op donderdag 6 april 2006 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
Sta ik in de imperial city bij de arena en ik moet naar de market place dan fast travel ik al![]()
Wordt nog leuk voor je als je de mage guild quest line gaat doen, moet je sowieso naar elke stad gaan voor een recommendation questquote:Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Wandering is leuker, fast traveling beter voor je leven buiten Oblivion
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik ben ff lid geworden van de mages guild. No way dat ik al die recomendations wandelend ga halen."What will I get for christmas santa?"
Same.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
Sta ik in de imperial city bij de arena en ik moet naar de market place dan fast travel ik al![]()
![]()
Kan ik ook ergens zien welke ik nog moet. Ik heb geen ideequote:Op donderdag 6 april 2006 12:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Wordt nog leuk voor je als je de mage guild quest line gaat doen, moet je sowieso naar elke stad gaan voor een recommendation quest![]()
![]()
Al gedaan... zit bij mijn laatste recommendationquote:Op donderdag 6 april 2006 12:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Wordt nog leuk voor je als je de mage guild quest line gaat doen, moet je sowieso naar elke stad gaan voor een recommendation quest
Ja,... en ik fluit er ook bij !quote:Op donderdag 6 april 2006 12:30 schreef piet_pelle het volgende:
Ik ben ff lid geworden van de mages guild. No way dat ik al die recomendations wandelend ga halen.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.![]()
zoiezo is het ook gunstig wat laadtijden betreft, want die zijn soms echt niet te doen, moet je zeg maar 2 keer een nieuw gebied in, 2x 15 seconde wachten ofzo, dan maar fast travellen, 1 keer 15 seconde + de tijd die ik wandel besparenquote:
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
Damm, ik wil eigenlijk wel eens een keer beginnen op de 360.quote:Beste Heintje!,
De volgende producten zijn nog niet leverbaar:
Naam Aantal
The Elder Scrolls 4, Oblivion 360 1
Automatisch wordt de leverdatum van je bestelling verplaatst naar: 12-04-2006
Met vriendelijke groet,
Het Skiq-team.
Het uiterlijk van mijjn mannetje opnieuw doen. En gestructureerder levelen.
Weet iemand eigenlijk hoeveel major skill upgrades je nodig hebt voordat je een level up gaat?Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.![]()
Kijk in je quest log bij completed questsquote:Op donderdag 6 april 2006 12:36 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kan ik ook ergens zien welke ik nog moet. Ik heb geen idee
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
10quote:Op donderdag 6 april 2006 12:39 schreef Heintje het volgende:
[..]
Damm, ik wil eigenlijk wel eens een keer beginnen op de 360.
Het uiterlijk van mijjn mannetje opnieuw doen. En gestructureerder levelen.
Weet iemand eigenlijk hoeveel major skill upgrades je nodig hebt voordat je een level up gaat?![]()
Bij je active quest de quest van joining de mage quild kiezen. dan kun je op de map zijn welke plaatsten je nog moet.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:36 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kan ik ook ergens zien welke ik nog moet. Ik heb geen ideeOp vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.![]()
Ik had net even m'n eigen mp3'tjes ingevoerdLekker door de bossen wandelen met MF Doom en Exposions in the Sky op de achtergrond
LastFM
Oh ja ok.. net ff geprobeerd.. eerst Kvatch ingegaan.. kapel ingegaan, priest gesproken.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:58 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja niet door de poort lopen maar er echt in staan (dat brandende ding) en dan a drukken... dus niet de stad ingaan
Daarna terug naar buiten.. A gedrukt in de portal.. gaat niet dicht.. ik kom dan in een andere wereld.. Oblivion. Dat zal dan meteen wel het misverstand zijn... ik dacht dat ie meteen dicht ging als ik A drukte, maar moet in Oblivion dan dingen doen
Als je alleen erop moest drukken om hem te sluiten zou het wel erg makkelijk worden allemaalquote:Op donderdag 6 april 2006 13:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja ok.. net ff geprobeerd.. eerst Kvatch ingegaan.. kapel ingegaan, priest gesproken.
Daarna terug naar buiten.. A gedrukt in de portal.. gaat niet dicht.. ik kom dan in een andere wereld.. Oblivion. Dat zal dan meteen wel het misverstand zijn... ik dacht dat ie meteen dicht ging als ik A drukte, maar moet in Oblivion dan dingen doen![]()
![]()
JOH!quote:Op donderdag 6 april 2006 13:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja ok.. net ff geprobeerd.. eerst Kvatch ingegaan.. kapel ingegaan, priest gesproken.
Daarna terug naar buiten.. A gedrukt in de portal.. gaat niet dicht.. ik kom dan in een andere wereld.. Oblivion. Dat zal dan meteen wel het misverstand zijn... ik dacht dat ie meteen dicht ging als ik A drukte, maar moet in Oblivion dan dingen doen![]()
Na FF7 en Fable nooit RPG gespeeldquote:Op donderdag 6 april 2006 13:36 schreef =HellFire= het volgende:
Bastard speelt niet zoveel spelletjes of wel?
Bij shooters is het gewoon "Press A to activate"
http://video.google.com/videoplay?docid=3352254278991799050
Lol
http://video.google.com/videoplay?docid=6745711316045972620&pl=true
HAHA[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik heb trouwens een uitnodiging van de thieves guild
Maar ik ben de hele tijd goed geweest
Als vampire moet je alleen af en toe inbreken om uit de zon te komen![]()
![]()
En terecht!! Irritant poepmannetje... Aanpakken die kontenbaffertsquote:Op donderdag 6 april 2006 13:52 schreef Jajong het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=3352254278991799050
Lol
LastFM
Ja zeg. Ik kruip dat riool uit, ga de eerste de beste kerker in (of zoiets) die tegenover de uitgang van dat riool ligt. Nu heb ik een of ander kristal van een sokkel getrokken en wil ik weer naar boven. Komt er een hek. Maar ik heb geen lockpicks en geen sleutel en kan ook niks vinden.
En nu?
Groeten van de newbie...Prrrrrrrr.....talieloe....![]()
Als je ergens binnen bent gekomen, kan je er altijd uit.
Kijk even op je map of je misschien een andere route moet nemen.And now for something completely different, I'm on a horse.![]()
Die tempel herriner ik me nog.. Als je net begint is het idd moeilijk om een Hard deur te openen met maar 5 lockpicks![]()
![]()
Kan best zijn dat er een lever naast de gate staat
Wel een beetje jammer dat je niet die hoge toren in Imperial city in kan
LastFM
Ey spoiler! Nu kan ik die game wel wegflikkeren!quote:Op donderdag 6 april 2006 16:02 schreef -skippybal- het volgende:
Wel een beetje jammer dat je niet die hoge toren in Imperial city in kan![]()
![]()
![]()
Nee hoor, wie zegt dat je er op het eind niet inkan?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:13 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ey spoiler! Nu kan ik die game wel wegflikkeren!![]()
![]()
IK!!!quote:Op donderdag 6 april 2006 16:16 schreef gieling het volgende:
[..]
Nee hoor, wie zegt dat je er op het eind niet inkan?![]()
Kun je er wel op dan?? Levitation spell zit er toch ook niet meer in
LastFM
Shiiiit,.. als je niet een beetje PC hebt mis je echt mooie dingen in Oblivion![]()
http://www.gamespot.com/features/6147127/p-1.htmlI'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.![]()
Distant lands off is echt een schandequote:Op donderdag 6 april 2006 16:40 schreef Sjotime het volgende:
Shiiiit,.. als je niet een beetje PC hebt mis je echt mooie dingen in Oblivion![]()
http://www.gamespot.com/features/6147127/p-1.html
LastFM
Ik heb alles op full. En het loopt als een tiet.
Hey guys, ik moet Ninrooth zoeken, 10 stuks. Nou heb ik er een paar gevonden bij die plek waar ik heen moest maar dat zijn er maar 3. Iemand enig idee waar dat spul ligt? Ik weet dat ze aan het water groeien maar lang niet overal."What will I get for christmas santa?"
Tieten lopen nietquote:Op donderdag 6 april 2006 16:47 schreef Jajong het volgende:
Ik heb alles op full. En het loopt als een tiet.
LastFM
Je komt ze wel tegen als je een beetje rondloopt tijdens andere quests.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:51 schreef piet_pelle het volgende:
Hey guys, ik moet Ninrooth zoeken, 10 stuks. Nou heb ik er een paar gevonden bij die plek waar ik heen moest maar dat zijn er maar 3. Iemand enig idee waar dat spul ligt? Ik weet dat ze aan het water groeien maar lang niet overal.
Ik begon die quest binnen 5 uur gamen en heb 'm net pas afgemaakt na iets van 50 uur
LastFM
Erg pittige quest.... die 10 is nog maar het begin. Je vind ze oa bij water en bij de ingang van grotten.... in elke provincie 2 of 3 stuks dacht ik... en ze groeien niet meer aanquote:Op donderdag 6 april 2006 16:51 schreef piet_pelle het volgende:
Hey guys, ik moet Ninrooth zoeken, 10 stuks. Nou heb ik er een paar gevonden bij die plek waar ik heen moest maar dat zijn er maar 3. Iemand enig idee waar dat spul ligt? Ik weet dat ze aan het water groeien maar lang niet overal.
Gelukkig dan maar dati k een beetje PC hebquote:Op donderdag 6 april 2006 16:40 schreef Sjotime het volgende:
http://www.gamespot.com/features/6147127/p-1.html![]()
![]()
Euh....en nu dan? Hoe kwam je eruit?quote:Op donderdag 6 april 2006 15:07 schreef -Dries- het volgende:
Die tempel herriner ik me nog.. Als je net begint is het idd moeilijk om een Hard deur te openen met maar 5 lockpicksPrrrrrrrr.....talieloe....![]()
Jawel, na een paar maandenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:54 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Erg pittige quest.... die 10 is nog maar het begin. Je vind ze oa bij water en bij de ingang van grotten.... in elke provincie 2 of 3 stuks dacht ik... en ze groeien niet meer aan
Damn met een low-end/mid-end PC is dit echt niet leuk te spelenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:40 schreef Sjotime het volgende:
http://www.gamespot.com/features/6147127/p-1.html![]()
![]()
Lockpickenquote:Op donderdag 6 april 2006 17:05 schreef Crudus het volgende:
[..]
Euh....en nu dan? Hoe kwam je eruit?
btw, Dwarven Shield²
![]()
en...[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
... dicht
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: