Thanx for the infoquote:Op woensdag 5 april 2006 17:13 schreef twi het volgende:
Mystic Shop in Imperial City heeft 't te koop, 4 stuks.
Mag je ook toevoegen dat er ter zuidoosten van die witch 'r huis een Shrine is waar een Argonian Priest bewusteloos staat te zijn (in ieder geval tot je level 10 bent, daarna heb ik nog geen idee van). Je kunt daar dus zonder consequenties Argonian Blood krijgen. Het heet Peryite's Shrine en ligt aan de zuid-oever van de Silverfish River, ter hoogte waar hij naar boven afsplitst nabij een hangbrug over de rivier. Kwam er toevallig langs toen ik van die witch 'r huis naar die vampire cave liep.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:02 schreef DaringDave het volgende:
[..]
Thanx for the info
Ik voeg het even to aan de walkthrough
kun je die even aangeven op een kaart?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:08 schreef twi het volgende:
[..]
Mag je ook toevoegen dat er ter zuidoosten van die witch 'r huis een Shrine is waar een Argonian Priest bewusteloos staat te zijn (in ieder geval tot je level 10 bent, daarna heb ik nog geen idee van). Je kunt daar dus zonder consequenties Argonian Blood krijgen. Het heet Peryite's Shrine en ligt aan de zuid-oever van de Silverfish River, ter hoogte waar hij naar boven afsplitst nabij een hangbrug over de rivier. Kwam er toevallig langs toen ik van die witch 'r huis naar die vampire cave liep.
Nope, ik moet nog ff wat garlic zoeken...quote:Op woensdag 5 april 2006 19:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mooie tripple post![]()
Ik hoop vanavond ook gecured te zijn, maar weet jij een manier waar je Argonian makkelijk kan slashen zonder bounty??
Thieves Guild/Dark Brotherhoodquote:Op woensdag 5 april 2006 19:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet iemand waar ik lockpic's kan KOPEN ?
Ehm, ergens buiten de muren van Imperial City staat een verkoper. Dus hij staat daadwerklijk tegen de muur aan van imperial city, maar dan aan de buitenkant. Waar precies weet ik niet, moet je ff een rondje lopen om het ronde stenen fort van Imperial Cityquote:Op woensdag 5 april 2006 19:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet iemand waar ik lockpic's kan KOPEN ?
Dark Brotherhoodquote:
Fraps downloaden.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dark BrotherhoodIk ben eine killer
(Zwart pak/paard enzo
)
En hoe maak ik een screenshot? (printscreen werkt niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
kun je die even aangeven op een kaart?
Daar kun je volgens mij soul gems omtoveren tot black soul gems.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:37 schreef -skippybal- het volgende:
Jeuh over 24 uur heeft die sloerie m'n cure klaar![]()
Weet iemand trouwens wat je met dat altaar kan doen tussen Anvil en Skingrad??? Ding is best vet, komt zo'n hele grote lichtbundel uit die naar de lucht gaat.(in de nacht dan)
Zelfde als wat ze in NY hadden waar het WTC stond.
Staat er nu bij.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:08 schreef twi het volgende:
[..]
Mag je ook toevoegen dat er ter zuidoosten van die witch 'r huis een Shrine is waar een Argonian Priest bewusteloos staat te zijn (in ieder geval tot je level 10 bent, daarna heb ik nog geen idee van). Je kunt daar dus zonder consequenties Argonian Blood krijgen. Het heet Peryite's Shrine en ligt aan de zuid-oever van de Silverfish River, ter hoogte waar hij naar boven afsplitst nabij een hangbrug over de rivier. Kwam er toevallig langs toen ik van die witch 'r huis naar die vampire cave liep.
Oh nice, daar ben ik al heel lang naar op zoek voor eeen Daedra godquote:Op woensdag 5 april 2006 19:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Daar kun je volgens mij soul gems omtoveren tot black soul gems.
Link naar deze guide?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: laat maar, dat van t quest pijltje schijnt een bug te zijn.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
heb hem ff duidelijk in de OP gezetquote:Op woensdag 5 april 2006 19:55 schreef twi het volgende:
[..]
http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Cure_Vampirism
Ik heb die hele quest niet gedaan en gewoon tegen hem gevochtenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:01 schreef MMaRsu het volgende:
Hadden jullie die quest voor die grand champion orc gedaan?
Volgens mij wassie daarna zo makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |