Ja kut spel inderdaad.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:38 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ben geen graphics hoer.
Waar ik hier het punt op probeer te verstigen is dat het zoveel mooier had kunnen zijn met minimale performance impact voor de PC, maar dat ze dit achterwege hebben gelaten omdat ze anders de bekende PR oneliner "Xbox graphics = Highend PC graphics op hoogste settings", niet hadden kunnen gebruiken.
De PC users zijn dus zoals gewoonlijk weer eens genaaid door een consolified versie van een spel.
KUCH Halo KUCH Deus Ex2 KUCH!!
Heb je die kerk al gevonden?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
LEKKER BOEIE!
Ach, als de XBOX 360 versie er niet was geweest met wat contracten met Microsoft had Bethesda waarschijnlijk veel minder te besteden gehad. Een groot project als dit is een risico en alle zekerheid die je kan krijgen geeft je weer meer mogelijkheden bij investeerders. Het zou me ook niet verbazen als ze het vechtsysteem hebben bedacht vanwege de XBOX en als die er niet was geweest we nog steeds het bagger systeem van Morrowind zouden hebben.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:38 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ben geen graphics hoer.
Waar ik hier het punt op probeer te verstigen is dat het zoveel mooier had kunnen zijn met minimale performance impact voor de PC, maar dat ze dit achterwege hebben gelaten omdat ze anders de bekende PR oneliner "Xbox graphics = Highend PC graphics op hoogste settings", niet hadden kunnen gebruiken.
De PC users zijn dus zoals gewoonlijk weer eens genaaid door een consolified versie van een spel.
KUCH Halo KUCH Deus Ex2 KUCH!!
Waar heb jij die Bloodgrass gevonden? Volgens die walkthroughtje zit het overal in Oblivion maar ik kan helemaal niks vinden.quote:
Nog niet naar gekeken. Hopen dat dat ook niet zo'n zoektocht wordquote:Op woensdag 5 april 2006 17:10 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Waar heb jij die Bloodgrass gevonden? Volgens die walkthroughtje zit het overal in Oblivion maar ik kan helemaal niks vinden.
ff voor de record: Het is een ''tall red grass'' Iemand het ooit wel es gezien?
Yes, thanx a millionquote:Op woensdag 5 april 2006 17:13 schreef twi het volgende:
Mystic Shop in Imperial City heeft 't te koop, 4 stuks.
Rellen?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:37 schreef Retuobak het volgende:
Woei level 23
En Master Alteration
En expert in bijna alle andere magic vlakken
[offtopic]
refragmental, kap eens met rellen
We weten dat je de PC versie beter vindt, dat interesseert de meeste mensen hier alleen geen hol, dus waarom provoceer je nog verder?
Je maakt de topics niet bepaald leuker om te lezen
Voor bloodgrass moet je door een "gate to oblivion" gaan, van de drie planten die daar groeien is bloodgrass de meest voorkomende. Heb nu 2 gates gedaan en heb zo'n 90 stuks bloodgrass.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:10 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Waar heb jij die Bloodgrass gevonden? Volgens die walkthroughtje zit het overal in Oblivion maar ik kan helemaal niks vinden.
Te laatquote:Op woensdag 5 april 2006 17:27 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Keb ze,
en
@ skippyball,
je kan daar 5 night shades kopen, hoef je niet te zoeken
Waarschijnlijk ben je in de war met Tamriel.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:10 schreef -Dries- het volgende:
[..]
...quote:Op woensdag 5 april 2006 17:54 schreef Sproggel het volgende:
[..]
Voor bloodgrass moet je door een "gate to oblivion" gaan, van de drie planten die daar groeien is bloodgrass de meest voorkomende. Heb nu 2 gates gedaan en heb zo'n 90 stuks bloodgrass.
Juist, idd, dom van mequote:Op woensdag 5 april 2006 18:56 schreef DaringDave het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je in de war met Tamriel.
Oblivion is de wereld waar je in terecht komt als je door een Oblivion gate gaat.
quote:Op woensdag 5 april 2006 18:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Te laatIk heb net dat hele tering stuk gelopen en kwam er precies 5 tegen die ik kon harvesten
![]()
Nu nog even een Argonian vinden![]()
Mooie tripple postquote:Op woensdag 5 april 2006 18:58 schreef -Dries- het volgende:
[..]
![]()
En ff langs Hindaril. Vanavond ben ik gecured!
Thanx for the infoquote:Op woensdag 5 april 2006 17:13 schreef twi het volgende:
Mag je ook toevoegen dat er ter zuidoosten van die witch 'r huis een Shrine is waar een Argonian Priest bewusteloos staat te zijn (in ieder geval tot je level 10 bent, daarna heb ik nog geen idee van). Je kunt daar dus zonder consequenties Argonian Blood krijgen. Het heet Peryite's Shrine en ligt aan de zuid-oever van de Silverfish River, ter hoogte waar hij naar boven afsplitst nabij een hangbrug over de rivier. Kwam er toevallig langs toen ik van die witch 'r huis naar die vampire cave liep.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:02 schreef DaringDave het volgende:
[..]
Thanx for the info
Ik voeg het even to aan de walkthrough
kun je die even aangeven op een kaart?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:08 schreef twi het volgende:
[..]
Mag je ook toevoegen dat er ter zuidoosten van die witch 'r huis een Shrine is waar een Argonian Priest bewusteloos staat te zijn (in ieder geval tot je level 10 bent, daarna heb ik nog geen idee van). Je kunt daar dus zonder consequenties Argonian Blood krijgen. Het heet Peryite's Shrine en ligt aan de zuid-oever van de Silverfish River, ter hoogte waar hij naar boven afsplitst nabij een hangbrug over de rivier. Kwam er toevallig langs toen ik van die witch 'r huis naar die vampire cave liep.
Nope, ik moet nog ff wat garlic zoeken...quote:Op woensdag 5 april 2006 19:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mooie tripple post![]()
Ik hoop vanavond ook gecured te zijn, maar weet jij een manier waar je Argonian makkelijk kan slashen zonder bounty??
Thieves Guild/Dark Brotherhoodquote:Op woensdag 5 april 2006 19:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet iemand waar ik lockpic's kan KOPEN ?
Ehm, ergens buiten de muren van Imperial City staat een verkoper. Dus hij staat daadwerklijk tegen de muur aan van imperial city, maar dan aan de buitenkant. Waar precies weet ik niet, moet je ff een rondje lopen om het ronde stenen fort van Imperial Cityquote:Op woensdag 5 april 2006 19:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet iemand waar ik lockpic's kan KOPEN ?
Dark Brotherhoodquote:
Fraps downloaden.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dark BrotherhoodIk ben eine killer
(Zwart pak/paard enzo
)
En hoe maak ik een screenshot? (printscreen werkt niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
kun je die even aangeven op een kaart?
Daar kun je volgens mij soul gems omtoveren tot black soul gems.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:37 schreef -skippybal- het volgende:
Jeuh over 24 uur heeft die sloerie m'n cure klaar![]()
Weet iemand trouwens wat je met dat altaar kan doen tussen Anvil en Skingrad??? Ding is best vet, komt zo'n hele grote lichtbundel uit die naar de lucht gaat.(in de nacht dan)
Zelfde als wat ze in NY hadden waar het WTC stond.
Staat er nu bij.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:08 schreef twi het volgende:
[..]
Mag je ook toevoegen dat er ter zuidoosten van die witch 'r huis een Shrine is waar een Argonian Priest bewusteloos staat te zijn (in ieder geval tot je level 10 bent, daarna heb ik nog geen idee van). Je kunt daar dus zonder consequenties Argonian Blood krijgen. Het heet Peryite's Shrine en ligt aan de zuid-oever van de Silverfish River, ter hoogte waar hij naar boven afsplitst nabij een hangbrug over de rivier. Kwam er toevallig langs toen ik van die witch 'r huis naar die vampire cave liep.
Oh nice, daar ben ik al heel lang naar op zoek voor eeen Daedra godquote:Op woensdag 5 april 2006 19:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Daar kun je volgens mij soul gems omtoveren tot black soul gems.
Link naar deze guide?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: laat maar, dat van t quest pijltje schijnt een bug te zijn.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
heb hem ff duidelijk in de OP gezetquote:Op woensdag 5 april 2006 19:55 schreef twi het volgende:
[..]
http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Cure_Vampirism
Ik heb die hele quest niet gedaan en gewoon tegen hem gevochtenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:01 schreef MMaRsu het volgende:
Hadden jullie die quest voor die grand champion orc gedaan?
Volgens mij wassie daarna zo makkelijk
Geen idee. Ik ben het nu aan het onderzoeken voor de Mages guild. Want Black soul gems zijn slecht en evil en daar mag je niks mee doen!quote:Op woensdag 5 april 2006 19:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh nice, daar ben ik al heel lang naar op zoek voor eeen Daedra god![]()
Moet je die er gewoon inleggen en klaar is thief/asssasin-lvl 24/kees![]()
Ja logisch dat-ie vastloopt.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:12 schreef gieling het volgende:
Zojuist mn eerste vastloper gehad
Probeer zo wat aan die eerste thieves-guild-gast te verkopen blijft hij hangen
Ja, als je hem doet weigert hij tegen je te vechten en kun je hem gewoon afmaken.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:01 schreef MMaRsu het volgende:
Hadden jullie die quest voor die grand champion orc gedaan?
Volgens mij wassie daarna zo makkelijk
Daar is anders niks te vindenquote:Op woensdag 5 april 2006 17:13 schreef twi het volgende:
Minky is liever.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:45 schreef MMaRsu het volgende:
Is echt vet H.Flick!
Waarom heb je trouwens geen avatar van Herr Flick?
Ik begon me al af te vragen hoe jij de naam van die hond wistquote:
Nein, De all ingredient store ofzo..quote:Op woensdag 5 april 2006 21:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar is anders niks te vinden
Tenminste, ik neem an dat je de Mystic Emporium bedoelt
Gaat best aardig hoor, als ik iemand wil beroven ga ik lekker streakenquote:Op woensdag 5 april 2006 22:43 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind dat echt zo'n rare combi, heavy armor en sneak
Dat vroeg ik dus ookquote:Op woensdag 5 april 2006 22:38 schreef gieling het volgende:
Even een vraag trouwens, hoe kom je aan (veel) lockpicks?
ga op zoek naar grotten met goblins, die dragen altijd wel wat lockpicks met zich mee, ookal zijn ze te stom om die te gebruikenquote:
ja godver, zeg dat danquote:Op woensdag 5 april 2006 22:34 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nein, De all ingredient store ofzo..
Maar goed: Eindelijk de vampire curse gehaald!!![]()
![]()
Meteen met dat geld van die quest mezelf helemaal in steel armour verpakt, pimpin'
(wat een kut quest trouwens zeg)
ja dat doe je wel voor Oblivionquote:
Hij bedoelt the Main Ingredient in the Market Districtquote:Op woensdag 5 april 2006 21:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar is anders niks te vinden
Tenminste, ik neem an dat je de Mystic Emporium bedoelt
Nee, FX5700 is het minimum.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:08 schreef jstylo het volgende:
Ik heb een vraag met betrekking tot dit spel.
Ik heb een
P4 Celeron 2,41 GHZ
512 MB RAM
GeForce FX5200 128 MB
Zou dit te spelen zijn In ieder geval te doen?
Kabouter jij weet ditquote:Op woensdag 5 april 2006 22:56 schreef MMaRsu het volgende:
Weet iemand waar ik mijn huis beter kan inrichten? Ik heb dat ghost huis gekocht een tijdje terug en ook al gecleared...
quote:Op woensdag 5 april 2006 23:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdomme, ik zie nu pas dat Retuobak Kabouter is
quote:Op donderdag 6 april 2006 00:07 schreef Refragmental het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Valt me nu ook op, tis dat je het zegt. En dat pas na al die jaren
Kut is dat ja. Zaterdag wou ik ook "even" spelen, was natuurlijk weer veel langer gewordenquote:Op donderdag 6 april 2006 00:33 schreef merino het volgende:
* Merino ontwaakt net wederom uit een Oblivion timewarp waarin hij schijnbaar 7 uur heeft verloren
klote spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |